Beoordelingen over Campanile Hotel Orange 3-sterren

chemin de la sauvageonne impasse 105, 84100 Orange, Frankrijk

#16 van de 28 hotels in Orange

Overtrof de vewachtingen !!
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

Heerlijk ontbijt en dinner !!! En dit alles voor een meer dan eerlijke prijs ! Ideale ligging als tussenstop op weg naar Spanje! Echt een aanrader 👍👍

Ronduit slecht! Vreselijke hitte op de kamer waar een straalkachel constant blijft branden bij een buitentemperatuur van 36graden! Deur van de kamer kan niet op slot.

Wij keren zeker nog terug als wij volgend jaar terug op doortocht zijn,
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

In principe niet veel, het enige wat wij niet goed begrijpen is het menu, die vinden wij te ingewikkeld, gewoon een menutje samen stellen , nu vinden wij het te ingewikkeld zoals zij het voorstellen.Maar het is kwalitatief goed.

Beste, Het ontbijt is goed , genoeg om de dag mee op te starten en met een goed gevoel terug de baan op

goed voor één nacht, maar ik kom er nooit meer

de kamers waren somber met groezelige gordijnen en een muffe geur het ontbijt was beneden alle peil : geen keuze en hetgeen er had moeten zijn was op

de matrassen waren OK, alsook de airco.

Goede faciliteiten, uitstekende ligging, vriendelijk personeel.

Nieta

Locatie direct aan snelweg, zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en diner, uitstekende prijs-/prestatieverhouding. Ik ben er op doorreis al vaker geweest en zal er nog wel vaker komen.

Vriendelijk personeel en redelijk goede keuken

Op kamer was er nogal wat stuk op ging aan terwijl dat niet moest. Ergste was dat rolluik niet werkte zodat een ieder binnen kon kijken

Vriendelijk personeel en redelijk goede keuken

Een tevreden gast.

Vriendelijk personeel. Uitstekende lokatie direct aan de snelweg. Ontbijt uitgebreid. Restaurant oké. Kamer netjes met alles wat je nodig hebt. Kortom een tevreden gast.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goed hotel voor tussenstop

We hadden problemen met WiFi . Lukte niet om in te loggen . Volgens hotel een tijdelijk probleem ?

Mooie, verzorgde kamer van campanille keten. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ontbijt basic maar goed. 10 minuutjes wandelen naar centrum.

Ontvangst in verband met annulering Wijziging moet absoluut kunnen binnen 24 uur Slecht geregeld Hier zal ik een aanklacht tegen indienen

Accomodatie

Heel lastminute geboekt toen we onderweg waren na pech en oh...

Heel lastminute geboekt toen we onderweg waren na pech en oh wat een verademing! Vriendelijke ontvangst, zelfs de hond mocht mee in het restaurant als we dit wensten. Een extra kaartje voor de kamer was geen probleem. Lekker gegeten! Super locatie voor op doorreis, vlak bij de snelweg, geen geluidsoverlast, thee en koffiefaciliteiten op de kamer! Geweldig.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Geldkwestie viel me tegen Steeds in Campanille Orange
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

Door geldkwestie voelde ik me ongemakkelijk

Steeds heb ik in de afgelopen tijd contant betaald maar is het ook van mijn creditkaart afgeschreven 3 keer Ga afschriften opsturen

Voor deze prijs kan het niet beter!

Bereikbaarheid - dicht tegen afrit - aparte kamers met toegang vanop parking - rustige omgeving - vriendelijk personeel - hygiëne ten top - geen lawaaihinder van andere kamers - prima bedden heerlijk geslapen - gaan zeker terug.

Prima. Zeker als doorreishotel

Het ontbijt viel een beetje tegen. Normaal is er ei-omelet met spek. Tenminste een vorige keer wel. Maar bij navraag werd wel onmiddellijk omelet aangeleverd. En de keuze van vlees en kaas was sober. Van ieder een soort. Op heenreis bij Campanille Dardaly, was de accommodatie sterk verouderd en niet zo aan te bevelen maar het ontbijt was uitgebreider. Toch rijden we volgende keer meteen door naar Orange.

Wij waren eerder in hotel geweest. Maar nu bleek dat alles gerenoveerd was. Mooie schone kamer met prima bed en prima inloopdouche. Ook restaurant deed erg gezellig aan. En de keuken, voor zover wij hebben geproefd, was veel en veel beter geworden.. En de bediening was bijzonder vriendelijk!!

Positief - aan te raden aan iedereen (met huisdieren) of kinderen

Zeer vriendelijk personeel - door een sneeuwstorm langer moeten blijven en zonder problemen ons verblijf verlengd. De ligging van het hotel naast de af/oprit van A9 - gemakkelijker kan niet

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Lekker ruime parkeerplek vlak voor de kamerdeur.

Lekker ruime parkeerplek vlak voor de kamerdeur. Ondanks de ligging dichtbij de autobaan geen enkele geluidsoverlast. Je kunt er nog tot 10 uur avonds lekker en betaalbaar eten. Goed ontbijt,met eieren spekjes,etc verse jus!

Vriendelijk personeel die snapt dat je op doorreis bent,...

Het is simpel maar meer hadden wij niet nodig

Vriendelijk personeel die snapt dat je op doorreis bent, redelijk goed restaurant met betaalbare simpele menu’s, vroeg ontbijt, gratis (bewaakt) parkeren. Supermarkt in de buurt

Gerelateerd aan de prijs, een prima keuze!

Service aan de balie. Wij konden tot 2 x toe het appartement niet vinden en werden hier slecht bij geholpen :(

Kamer was eenvoudig maar nettjes. Prima geschikt voor vlotte doorreis. Ook het slaapcomfort was bevredigend. Alleen het vinden van het appartement was zeer onduidelijk aangegeven.

Hotel dat ik niet weer zou boeken.

het hotelterrein had totaal geen uitstraling was zelfs rommelig en armtierig . Ook de locatie waar het hotel gelegen was hield niet over. Pad waarover je bij het hotelkamer moest komen was erg smal en rommelig. Hotelkamer zelf was vrij donker zodat je ook overdag licht moest aandoen. Kamer zelf was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima plaats voor een doorreisovernachting

Voor een overnachting van 1 nacht is alles aanwezig wat nodig is. Diner kan in het hotel, dus hoef je niet meer in de stad te zoeken.

Prijs/kwaliteit zeer goed. Net gerenoveerd campanile hotel, goede verbeteringen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Uitstekend hotel voor op doorreis.

Er stonden 's nachts 2 vrachtwagens geparkeerd voor het hotel met draaiende aggregaten, daarvan hadden we last. Het eten is niet meer zoals het vroeger was bij de Campaniles, vooral de voorgerechten zijn minder compleet. Zo waren vroeger visgerechten zoals zalm, nu niet meer. Ook de patés zijn verdwenen. Het ontbijt is ook wat beperkter maar nog altijd voldoende.

De kamer was erg schoon en gemoderniseerd. De airco deed het gelukkig ook prima. Parkeren was prima met een beveiligde parkeerplaats. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk

Graag in een Camapanile hotel overnachten tijdens onze reis !

Vreemd dat er bij onze aankomst rond 16.00 u nog gauw een kamer moest gepoetst en in orde gemaakt worden terwijl we lang vooraf gereserveerd hadden. Mar het was uiteindelijk ok !

Campanile hotels met hun rechtstreekse buitendeuren zijn altijd aangenaam.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ideaal om Orange en/of de streek te bezoeken, of als doorreis.
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

De toegang tot de kamer oogde een beetje afgeleefd.

De ruime, recente badkamer, de goede bedden, het uitgebreid ontbijt, de parking, de grote TV, de rolluiken, de WiFi.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Gemakkelijk bereikbaar aan de afrit van de snelweg.

Eerste indruk: de buitenzijde van het hotel leek wat gedemodeerd.

Gemakkelijk bereikbaar aan de afrit van de snelweg. Professionaliteit en vriendelijkheid van de medewerkers. De maaltijden waren voortreffelijk. Netheid van de kamers.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ontbijt was voldoende, maar erg basic.

Prima overnachtingshotel op reis naar het zuiden. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon en met airo (was wel nodig bij 40 graden)

Comfortabel en goedkoop

De deur van de badkamer sloot niet goed.

Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend! Bedden sliepen fijn, de douche was goed en de kamer heeft een goed zonneluik waardoor het altijd donker kan zijn als je wil slapen. Met de auto sta je binnen vijf minuten in het centrum van Orange, waar een aantal goedkope parkeergarages/plaatsen te vinden zijn. Het hotel zelf heeft een afgesloten parkeerplaats waar je zelf altijd op of af kunt.

bij terugkomst kamer, na ontbijt, was al bad- en bedlinnen reeds verdwenen: we voelden ons letterlijk "buiten gebonjourd"! Gelukkig lagen onze spullen mooi langs de kant Dit was ook het geval bij andere reizigers

lekker ontbijt op terras vriendelijk personeel dichtbij historisch centrum Orange

Even goed slapen zonder geluid van snelweg als je op doorreis bent

Vanwege allergie, de vloerbedekking. Persoonlijk voorkeur voor tegels oid. Als je een zware tas hebt er rekening mee houden dat er geen lift is.

prima overnachtingingshotel als je op doorreis bent. Dicht bij snelweg. Kleine maar prima kamer met airco en ruime badkamer. Gemiddeld ontbijt en goede mogelijkheid om 's avonds nog wat te kennen eten.

Het was een kort maar aangenaam verblijf.

We hebben geen ontbijt genomen aangezien we vroeg moesten vertrekken voor onze rit terug naar huis. De prijs vond ik vrij hoog (10.90 euro per persoon) maar kan niet zeggen of het deze waard was. Verder waren de kamers uitgerust met airco en waren deze basic maar wel comfortabel.

ruim en voldoende divers ontbijt

gezien de korting viel de prijs mee, zonder korting eerder aan de dure kant (prijs >< kwaliteit)

ruim en voldoende divers ontbijt prima toegankelijkheid

Matig hotel.

Geluid van de buren. Zeer gehorig zeker door de tussendeur die in de kamer zit. Stampende kinderen die in kamer boven je zitten hoor je ook goed. Ontbijt is goed, maar vul wel aan. Ook als mensen om half negen komen. Personeel komt in de middag terwijl er allang schoongemaakt is, zomaar kamer binnen. Kamer is echt heel erg klein. Almetal alleen voor 1 of twee nachtjes uit te houden om Orange te bezichtigen of voor doorreis. Deden wij gelukkig ook.

Airco Dicht bij snelweg Badkamer wel aardig. Prima douche. Al was de temperatuur wisselend. Dan koud dan ineens bloedheet. Let hierop als je kinderen hebt!!!

Prima Hotel voor reizigers naar spanje of Zuid Frankrijk

Kamer prima voor wannneer op doorreis. Ruimte om bed mag iets breder.

Veilig parkeren voor kamer en toegamg afgesloten door hek na 23 uur. Locatie vlak bij snelweg en toch zonder geluidshinder en vlak bij centrum voor hapje eten. Heel vriendelijk personeel.

prijs-kwaliteit veel te hoog

Mijn dochter was haar e-reader vergeten in de kamer .We hebben 2 uren later gebeld naar het hotel en ze zeiden dat ze dat niet konden gaan checken,wat heel bizar is.Ik heb de volgende dag terug gebeld en dan was het natuurlijk al weg.Spijtige zaak. Enkele frigo's waren uitgevallen in het restaurant zodat de menu keuze en drankkeuze beperkt was.

gesloten parking ,goede airco op de kamer

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitermate aangenaam

Dat ik na 4 dagen weer weg moest omdat mijn vrije dagen erop zaten

Heel goed en uitgebreid ontbijt voor een relatief lage prijs. Als koffiejunk geef ik de door jezelf te maken verse koffie bij het ontbijt een 9! Maar ook het diner is goed verzorgd en redelijk geprijsd. De bedden zijn prima. En absoluut geen last van geluid. De bereikbaarheid kan bijna niet beter. Dus ook prima uitvalsbasis voor dagtripjes in de buurt.

prima hotel voor 1 overnachting tijdens de doorreis, dus niet teveel verwachten.

prima locatie om te overnachten tijdens de doorreis van of naar het (verre) zuiden. Het is natuurlijk een Frans (keten) hotel, dus dat betekent kleine kamer maar alles netjes en effectief.

Goed voor één overnachting

In de kamer die we toegewezen kregen hing een erge riool geur! Na dit te melden andere kamer gekregen. Dit moeten ze toch zelf ook ruiken!!

De ligging t.o.v. de snelweg richting Spanje. Ruime parking aan de accommodatie.

Kamer goed schoon en netjes.

Dat sommige bedienend personeel slecht tot geen Engels kon wel bij de incheck balie was in orde. Op heenreis en terugreis 1 nacht verbleven . Dat de kamers verschildenper matras op heenreis kamer boven erg hard matras , kamer rook muf sulfon van wasbak in badkamer lekte stond een afvalbak onder. Kamer op terugreis was kamer fris was beneden fijnere kamer. Het hotel is prima om door te reizen als tussenstop niet voor langer verblijf

Kamer goed schoon en netjes. Heel toegankelijk met de hond.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Het verblijf was prima , wij gaan dit zeker nog eens overdoen.vriendelijk personeel een behulpzaam

alles was verder goed, ook begrepen wij niet goed hoe het in elkaar zit om een menu voor het avondeten te kiezen, wij begrepen er maar weinig van,. Iets te ingewikkeld . Maak het simpelder

Het ontbijt was goed en het personeel was zeer gedienstig. Wat de kamer betreft dat kon iets beter, daar een vliegen nog op het bureel lagen. en op de vensterbank. Verder geen probleem, de wc en badkamer waren zeer netjes en proper.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

was aangenaam verblijf in het hotel , de krekels moet je erbij nemen .

soms geen internet verbinding op de kamer , maar kwam door de warmte , opgelost door aan de receptie te gaan zitten buiten op terras .

propere kamers en badkamer , vriendelijk personeel ,lekker eten , heerlijk ontbijt . goeie airco , gelukkig want het was warm buiten , 36 gr.

Goed verzorgde kamer op deze tussenstop!

Heel vriendelijk personeel! Keurige kamer met faciliteit om een kopje koffie of thee te maken, zodat je even na uren gereisd te hebben wat kan drinken en op adem kunt komen. Doordat ik vroeg ingecheckt was, heb ik nog een verrassende wandeling gemaakt naar het oude Romeinse theater. Heel indrukwekkend! Goede bedden! Daardoor rustig en prima kunnen slapen aan de achterkant van het gebouw.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Hotel is makkelijk te bereiken en ligt langs de snelweg.

Hotelreceptioniste vertelde dat ik niet had gereserveerd op de aankomstdag, maar een dag later. Zij hield dit lang vol en zei dat ik een probleem had ondanks dat ik mijn reservering op mijn telefoon toonde. Toen ik zei dat ik geen probleem had maar zij, werd er nogmaals diep gezucht en opnieuw in de computer gekeken. Uiteindelijk was de reservering van mij er wel en kreeg ik de geboekte kamer voor de afgesproken prijs van € 49 per nacht excl. plaatselijke belasting. WiFi was aanwezig via opgave e-mail adres. Ben je met 2 personen, zoals mijn vrouw en ik en wil je tegelijkertijd allebei via WiFi internet gebruiken dan wordt de 1e gebruiker, die is ingelogd, uitgelogd. Je kunt maar via 1 e-mail adres inloggen!

Hotel is makkelijk te bereiken en ligt langs de snelweg. Hotel is kennelijk onlangs gerenoveerd, kamers etc zien er netjes uit en zijn schoon. Parkeerplaats is beveiligd.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prima als overnachtingshotel.

Hebben al enkele keren overnacht en steeds op de eerste verdieping. Prima bevallen. Deze keer een kamer opde begane grond, kamer nr 18. Deze kamer was ZEER gehorig!! Konden letterlijk de gesprekken volgen.

Alles schoon en netjes en, heel belangrijk, goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Heel goed hotel voor een doortocht

Kamer zou iets groter mogen zijn en het ontbijt vond ik iets te duur voor hetgeen we kregen.

Groot en comfortabel bed. De kamer was proper en goed verwarmd. Fiche met tips voor besparing van electriciteit, waterverwarming enz. Er is een restaurant verbonden aan het hotel zo hoeft men niet te zoeken als men van een lange autoreis komt. Alle kamers zijn rookvrij. Gezien we onze hondjes mee hadden werd er ons een kamer op de gelijkvloers aangeboden zodat het gemakkelijker was om ze uit te laten. Hotel bevindt zich dicht bij de autostrade maar geen geluidshinder.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

prima hotel op doorreis naar Spanje

Het blijft mij verbazen dat dit Campanile hotel (in verhouding tot andere Campanile hotels in bijv. de regio van Lyon) zoveel duurder is. De Campanile hotels waar wij doorgaans een overnachting hebben zijn rond de 50,00. Op de gevel staat in grote rode cijfers 75,00 per nacht, maar via Booking.com was het 59,00 per nacht. Waarom dit hotel nou in de basis veel duurder zou moeten zijn? Je krijgt er niks méér voor...

prima locatie - vlakbij de snelweg. Goed hotel voor 1 overnachting op doorreis naar Spanje.

Prima hotel voor onderweg.

Bij het ontbijt misschien iets warms.

Kamer goed ,alleen bed een beetje hard. Verder goede boxspring.Parkeren voor de deur ,heel handig voor een nachtje.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

De locatie dichtbij de snelweg en een mooi schoon hotel.
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

Niet geschikt voor een gezinnen. De kamer door ons geboekt was er niet voor geschikt. Wel juist in de boeking doorgegeven met hoeveel personen we zouden komen

De locatie dichtbij de snelweg en een mooi schoon hotel. Ook het eten in het restaurant was goed

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Overnachting op doorreis
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

De menukaart is niet echt uitgebreid, had er iets meer van verwacht.Maar voor één overnachting goed te doen.

Het hotel ligt dicht bij de autoweg. Maar ver genoeg er van af om er geen last van te hebben. Het ontbijtbuffet was voldoende uitgebreid. Daarnaast zijn de bedden goed. De kamer is niet al te ruim, maar dat geeft niets, je slaap er toch alleen maar. Kamer was voldoende schoon en ook de douche en wc was schoon.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goed doorreishotel

Het kleine restaurant was bij aankomst al volzet. Het gevraagde babybedje was er niet wat voor extra stress zorgde, uiteindelijk dankzij een ijverige onthaalbediende in orde gekomen, doch dit zou niet mogen als je dit ruim twee maanden vooraf hebt vastgelegd.

Kleine, maar zeer propere kamer. Naar Franse normen een mooi ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

OK

De airco werkte niet optimaal en het was te warm in de kamer om te slapen 's nachts.

Ontbijt in orde. Hotel is geschikt als tussenstop. Orange is gezellig.

Goed.

Her restaurant.

Her vriendelijke personeel

Dit hotel heeft als voordeel dat men voor de deur van de...

Dit hotel heeft als voordeel dat men voor de deur van de kamer parkeert; erg gemakkelijk. Het restaurant is prima evenals het ontbijt.

De rust en het restaurant.

Redelijk afgelegen.

De rust en het restaurant.

Zoals reeds aangegeven, goed maar niet geweldig.

Niets. Alles was aanwezig dus gewoon goed.

De ligging van het hotel.

Geen

Kamer voor parking

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

perfect eten en services en rustige locatie
    • Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

een 3 persoonskamer nodig om 2 matrassen op elkaar te kunnen leggen voor volgende keer

perfect eten en services en rustige locatie

voor herhaling vatbaar

de ontvangst

Bed..

Bed....schoon

Overnachting

----

Ideale locatie vlak bij afrit

Redelijk

Diner. Bediening en menu niet compleet.te weinig personeel voor diner.

Kamer was prima. Ontbijt redelijk

Ontvangst door vriendelijk personeel .

Ontvangst door vriendelijk personeel . Vroeg inchecken.

Overnachting

Men was nog bezig de kamer te reinigen en dat om 18:30 ???

Onbijt s'morgens...

Ontbijt zeker ok voor prijs die je betaald.

Kamers niet geweldig. Genoeg als doorreisaccomodatie.

Ontbijt zeker ok voor prijs die je betaald.

Prima kamer verder, goede bedden en goed sanitaire...

Airco werkte niet of lukt ons niet om aan te zetten

Prima kamer verder, goede bedden en goed sanitaire voorzieningen.

Hondvriendelijk hotel !

Zeer vriendelijk hotel voor honden !

Zeer goed

Alles perfect

Alles, vooral goede bedden

Eten in Frankrijk is niets voor ons

Alles, vooral goede bedden

dichtbij het centrum

verkeerslawaai, wij hadden een kamer aan de voorzijde

dichtbij het centrum

Dit zou overal zo mogen zijn

Het buffet was heerlijk

Prima locatie.

Uitstekende locatie . Prima ontbijt. Goed geslapen.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Verder geen klachten.Alleen een glaasje bier vindt ik heel duur.

Goede informatie voor parkeren.Stond voor het verkeerde hek waar de code niet werkte.

Aparte kamers buiten het complex en een heel goed bed.

Aparte kamers buiten het complex en een heel goed bed. Het diner was super.

Een échte Campanile

Ligging vlakbij tolpoorten

Gewoon goed als alle Campaniles. Ontbijt beter dan gemiddeld.

Rustige kamer.

Prima ontbijt. Rustige kamer

was onderweg naar huis

Geen idee

Redelijk goed bed schoon toilet nette kamer

Naar wens

Geen opmerkingen

Fris en modern

Ligging t.

Je moet buitenom naar receptie en restaurant.

Ligging t.o.v. autoweg.