Beoordelingen over Campanile Hotel Senlis 3-sterren

70 avenue du Général de Gaulle, 60300 Senlis, Frankrijk

#11 van de 15 hotels in Senlis

• Beoordeeld op: 26 september 2018

redelijk

Menukaart in 1 taal, en dat voor een hotel op een plek waar véél meer buitenlanders komen dan Franse. De ober gaf aan Engels te spreken maar kwam niet verder dan "Yes". Uitleg bij de menukaart kwam dan ook helemaal niet van de grond.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goed hotel voor doorreis.

Linnengoed van de badkamer werd al weggehaald terwijl we nog niet uitgecheckt hadden. De kwaliteit van het restaurant was zeer matig. Het restaurant kan het best gemeden worden. Het ontbijt was redelijk.

Hotel gebruikt voor overnachting op weg naar vakantie-bestemming. Kamer klein maar prima voor wat nodig was. Prima bedden, goed sanitair. Voldoende parkeermogelijkheden.

Voor doorreis prima overnachting

een formule-hotel, het voldoet allemaal prima, maar sfeerloos op een typisch Frans, naargeestig terrein met allemaal hotel en restaurantketens.

Met gezin twee kamers met tussendeur, prima hotelletje voor doorreizen, vlak bij Parijs, vlak naast de oprit voor de autosnelweg.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Geen verblijf

Zie vorige vraag

Wij kwamen aan voor gesloten deuren. We moesten in de nacht alsnog een ander hotel zoeken. Na veel nader kijken op de site bleek dit hotel sluitingstijden te hebben. Dit staat ergens verborgen op de site. Ik ga ervan uit dat er geen kosten zijn voor een kamer die ik niet kon krijgen. Met groet, IJs de Wildt

Simpel maar prima voor onderweg

bij boeken nadrukkelijk gevraagd om kamers dicht bij elkaar ivm de kinderen, kamers die we kregen konden niet verder uit elkaar liggen. Uiterst links van gang 1 en uiterst rechts van gang 2

eenvoudig hotel, prima voor doorreis. Wij waren 5 minuten te laat voor ontbijt en moesten onderweg ons ontbijt doen. Geen duur hotel en voldoet dan ook aan wat je mag verwachten, simpel.

Goede locatie voor tussenstop, verder niets bijzonders.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het omtbijt viel tegen. Wij kwamen vrij vroeg, half 8, maar alles was al op. Ook waren er geen zitplaatsen aan tafel. Uiteindelijk in de loungehoek plaatsgenomen en wachten op aanvulling van diverse items.

De kamer was voor een driepersoonskamer aan de kleine kant. Bedden waren wel van goede kwaliteit, ook het derde bed.

Prima voor doorreis.

De locatie, het stadje Senlis is beloopbaar (1 km) en interessant om te bezoek voor een paar uur. Er zijn redelijke restaurants en de historie van het stadje is enige aandacht waard. Dicht bij de snelweg maar niet hinderlijk. (Er is een Mc Donalds pal naast het hotel) Goede airco en ons werd heel attent een flesje water meegegeven voor de doorreis.

Lekker dicht bij de snelweg

Het diner was drie keer niks. Er zou vegetarisch te eten te zijn, maar niets behalve gebakken aardappelschijfjes en sperziebonen. Was echt niet goed. Het ontbijt blonk ook niet uit, maar oke...

Lekker dicht bij de snelweg. Airco; was hard nodig. Buiten was het 36 graden C.

De kamer was schoon en netjes.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

We kwamen met een baby en hadden dit ook doorgegeven. Toch werden wij op de 2e verdieping geplaatst terwijl er geen lift was. Niet echt handig...

De kamer was schoon en netjes. Bedden waren ook goed. Niets op aan te merken.

Prima hotel voor een overnachting tussendoor

Kamer was met airco en blijkbaar pas gerenoveerd. Mooie douche ook. Restaurant diner was buffet en het eten prima: alles werd goed uitgelegd. Via route national die wij altijd na Senlis rijden zo te bereiken. We kwamen nu terug. Geen extra kosten voor autoroute. Parkeerplaats 's avonds afgesloten.

Perfect doorreis hotel

Locatie, dicht bij de snelweg en op loopafstand (2 km) van het centrum van Senlis. Fijn om na een lange autorit even een eindje te lopen en in Senlis te eten.

Uitstekend, een aanrader

Wilde om 6 uur in de ochtend vertrekken, wist niet dat ze pas om 7 uur open waren

Prijs kwaliteit perfect, schoon, alles aanwezig, goede bedden, rolluiken dus lekker donker, airco

Stinkende kamer
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Onze kamer (203) stonk verschrikkelijk naar een open riolering. Wij waren laat dus er was geen mogelijkheid meer om een andere kamer te vragen. De matrassen leken wel planken. Keihard.

Goed bereikbaar

Goede prijs/prestatie
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kamer voor drie besteld , maar kamer met kinderbed gekregen. Toen kregen we wel heel veel korting!

Korting toen bleek dat we kinderbed hadden gekregen voor volwassene

Prima verblijf vlakbij de autoroute!
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Drie persoonskamer gereserveerd en tweepersoonskamer gekregen. Zou beter zijn voor de hond volgende de receptioniste. Wel € 10,-- te veel betaald!

Geen ontbijt genoten.

Niet slecht en toch teleurstellend. Komen hier niet terug...

Ontbijt is weliswaar maar 10 euro, maar toch kan het beter, als eigenaren er écht aandacht aan geven en zorgen voor écht verse spullen. Hardgekookte eieren koud en van de groothandel, al uit de schil. Koffie-automaat lekte en gaf geen cappucino. Croissants en chocoladebroodjes opgewarmd van zaterdagrestant. Terwijl in Senlis de bakker (1200 meter verder) op zondagochtend gewoon vers bakt... Papieren mapjes van de sleutelkaartjes (gekreukt en beduimeld) worden hergebruikt...;-(

Bedden zijn top! Echt wekker nodig om wakker te worden..;-) Koffie en thee op de kamer. Kamer gerenoveerd en schoon, maar erg basic, klein en slechte ventilatie. Na de renovatie al weer schimmel in de gordijnen.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Top.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De navigatie gaf een afrit aan die er niet was. Dus het was even zoeken. Lag dus niet aan het hotel.

Ontbijt was top, kamer was prima voor een nachtje doorreis, uitzicht hebben we niet gezien want we waren er heel laat en het was al donker. Maar het was voor doorreis helemaal top.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Kamer goed. Eten schandalig slecht.

Eten zeer slecht. De kok was afwezig en daardoor uitsluitend eten via buffet. Het warme buffet bood maar een gedeelte van de gerechten die er volgens de menukaart zouden zijn. De door ons besteld fles wijn werd maar niet gebracht en na nogmaals vragen werd verteld dat deze wijn niet meer voorradig was. Tot mijn zeer grote verbazing stond op de factuur de volgende dag twee maal 16euro gerekend terwijl het warme buffet 13,90 kost. Na mijn protest werd er direct een rdeljke korting toegepast. Hele slechte ervaring. Volgende keer maar maar naar de MacDo die er naast zit.

Kamer prima

oké
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Wij hadden de zolderkamer. Het schuine dak in de gang was "apart". Je moest opletten je hoofd niet te stoten. De hoogte van de kamer was plusminus 2 meter 20 centimeter. Dat gaf een klein gevoel en uitrekken lukt niet... Het enige dakraam op hoogte werkt het ruimtelijke gevoel ook tegen.

goede ligging schoon en netjes goed bed

Perfect voor op doorreis

Het blijft een gehorig hotel.

Goede bedden en netjes gerestaureerd hotel. Wij slapen hier altijd op doorreis naar andere streken in Frankrijk en dit was ons 4e verblijf.

als doorgang overnachting een goede formule

campanille zou kunnen verbeteren met de talen van de buurlanden te gebruiken bv een nederlandse menukaart, de infokaart op de kamer met toch belangrijke informatie.

de kamer is uitstekend de douchebak kon beter, vooral laag in de hoeken. het personeel was heel vriendelijk, de duo formule in het restaurant was top. goede ligging vlakbij de autobaan. afgesloten parking

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De rolluiken voor het raam.

Gehorig. Wij zaten beneden en je hoort iedereen die langsloopt. Of wat in de kamer boven je gebeurt.

De rolluiken voor het raam. Dit geeft een veilig gevoel en houd het licht goed tegen.

Voor een verblijf van 1 nacht gaat het net.

Het putje in de badkamer stonk. Er zat nog een haar tegen het plafond.

Parkeren was goed. Kamer was nieuw geverfd en ingericht. Bed was redelijk tot goed.

ok
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

We arriveerden na 23u, waardoor we via een code aan onze sleutel (magnetische kaart) konden geraken. De kaart werkte echter niet, waardoor we om 24u 's nachts nog het noodnummer hebben moeten bellen. Na lang wachten kwam er dan toch iemand opdagen. Om dit te compenseren hebben we de ochtend erop het ontbijt gratis gekregen (gevraagd).

Kamer prima, maar onveilige sfeer door andere gasten.

Veel herrie van de buren, mensen die naarbinnen keken en op onze kamerdeur bonsden. Parkeerplaats werd niet bewaakt. Besloten om toch niet te overnachten daar. Bij het uitchecken gemeld dat we ons niet veilig voelden en daarom eerder vertrokken. Receptioniste vroeg niet verder en meldde alleen dat de kamer al betaald was, dus dat we konden vertrekken wanneer we wilden.

Mooie televisie

Goed hotel voor doorreis of bezoek aan Parijs.

Er hing een rioollucht op de kamer die wel wende maar elke keer zij betreden van kamer weer aanwezig was. De bron hiervan niet kunnen vinden maar niet storend genoeg om er een probleem van te maken. Het ontbijt is vreselijk duur. Eerste tankstation heeft betere alternatieven.

Hotel op korte afstand van de tolweg en in de buurt van Parijs. Handig voor doorreis of bezoek aan Parijs. Receptie belde onderweg om te vragen hoe laat we zouden arriveren en of we nog wilden eten. Goed restaurant bij het hotel met redelijke prijzen. Bedden zijn goed en gordijnen verduisteren goed.

Perfect!

Niks. Houden zo!

Heel comfortabele en kraaknette, goed geïsoleerde kamer. Perfect alternatief voor de kok die die avond ziek was: koud buffet van voorgerechten en desserts aan heel voordelige prijs. Onmiddellijke oplossing voor het TV-toestel dat niet geprogrammeerd was.

Voldoende
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Op foto staat 2 eenpersoonsbed afgebeeld. In werkelijkheid een twee persoons- matras wat te zacht was en niet geschikt voor een zwaar en ligt persoon. Diner was wat smaakloos.

Ontbijt was prima. Kamers waren goed.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Eenvoudige maar moderne schone kamer van alle gemakken voorzien. Bijzonder vriendelijke mensen bij de receptie.

Een mooi hotel voor doorreis

Ik had er wat meer van verwacht. Het lijkt op een motel. Locatie is verder niet gezellig.

Prima hotel als je op doorreis bent. Het buffet en ontbijt zag er heerlijk uit. Kamers waren schoon en netjes.

Prima hotel voor onderweg

- Kleine kamer en badkamer - Bed aan de korte kant - Na 23:00 is er geen receptie aanwezig en kun je uit een automaat een pas krijgen voor de kamer. Persoonlijk vind ik het niet zo'n fijn idee dat er 's nachts niemand aanwezig is bij de receptie - Kamer is schoon, maar het rook wel enigzins muf (oud)

Prima hotel voor doorreis. Vrij recent opgeknapt. Kamer is klein en voelt donker. Het gebouw is vrij oud en dat merk je bijvoorbeeld aan de lage plafonds. Kamer was wel netjes schoon en het bed was prima. Niet echt geschikt voor meerdere nachten. Er is voldoende parkeergelegenheid achter een hek dat vanaf 23:00 op slot gaat. Het hek is dan te openen met een code die je bij het inchecken krijgt. Senlis is een erg leuk stadje met een mooi oud centrum en lekkere restaurants.

Voor herhaling zeker weer .

Het ontbijt was ruim voldoende, iets te weinig uitleg bij wat en waarvoor. Door naar anderen te kijken en later ook een keer nog te gaan kwamen wij er wel achter. Het buffet 's avonds idem dito

ontbijt goed

Vroegste inchecktijd bleek later dan op boekingsinformatie. Wegens omstandigheden was ik vroeg, maar ik moest wachten omdat er blijkbaar nog geen enkele kamer klaar was.

ontbijt goed

Makkelijk te vinden naast de autoroute Nette kamer met...

Het diner 's avonds was matig met een bediening die hiervoor niet opgeleid was

Makkelijk te vinden naast de autoroute Nette kamer met keurige douche

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

luxe passaten hotel met heerlijk ontbijt

onduidelijk computer inlog apparaat knopjes en plekken op het scherm kloppen niet gaarne nieuwe inlog voor na 23 uur 2e keer geweest, was weer moeilijk

top plek met top simpel passanten hotel

Prima plek om te overnachten.

Eigenlijk niets.

Uitstekend ontbijt! Senlis is een leuk stadje, het is de moeite waard dit stadje een bezoek te brengen. Heerlijk gegeten bij een Vietnamees restaurant aan het begin van de stad.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

aangenaam

de entrecote

kamer was prima en ontbijt ook. Het diner was minder, hoewel we besteld hadden was er een groot gezelschap en moesten we voor de tv eten op lounge stoelen aan een lage tafel. de entrecote had veel pees

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima hotel als je op doorreis bent

De prijs van het eten, ontbijt en diner zijn relatief hoog.

Wij waren hier voor 1 nacht op doorreis vanuit Zuid Spanje, het hotel ligt even van de snelweg af aan de rand van het dorp dus de kamers zijn erg rustig. Bovendien zijn de kamers voorzien van rolluiken.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Nooit meer Campanile voor ons
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Hygiene, slecht sanitair(wc moest 5 keer doortrekken), kapotte airco, erg slechte luchtkwaliteit in kamer, stank. Bij uitchecken geen excuses of uberhaupt interesse van receptie voor mijn feedback.

Ligging en Tesla supercharger naast de deur

Noodzakelijke overnachtingshotel, die wij niet meer gaan boeken!

We hadden om een rustige kamer gevraagd op de bovenste verdieping en rookvrij. We kregen een kamer op de onderste verdieping met drukke buren, we hebben gevraagd om een andere kamer en kregen die ook op een verdieping met nog een verdieping erboven en stonk erg naar sigarettenrook. De prijs voor deze kamer was te hoog, is klein en we hadden de kamer al in oktober 2016 geboekt met onze wensen die ingevuld konden worden, kortom ook de service verlening was slecht.

Het op loopafstand naar het dorp Senlis

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De douchekop bleef niet aan de stang in de badkamer hangen in kamer 16. Op de een of andere manier lekte er water naar de doucheruimte. Dat was het enige minpuntje van de accommodatie.

Wij hebben er alleen geslapen. Prima. Lekker rustig. Goede ligging t.o.v. de stad. Fraaie stad met erg goede musea.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Douchewater liep niet snel door en ook wc had geen...

Douchewater liep niet snel door en ook wc had geen "trekkracht". Heb dat volgende dag bij ontbijt doorgegeven.Werd meteen aantekening van gemaakt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Bed kraakte.

Bed kraakte. Door tussendeur meegenieten met de buren, niet alleen het snurken. Kamer heel erg klien. Veel, veel te duur. Afvoer douche super slecht. Waterballet in de gehele badkamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een fijn hotel als je op doorreis bent

Het kussen was te klein en te dun.

Dit hotel leent zich prima voor een doorreis. Een mooie kleine hotelkamer met alles erin. En je kon een lekker bakje koffie of thee maken.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

prima verblijf in goede kamers

een nacht kastje, maar daar was geen plek voor. Niet echt een ramp hoor!

de kamers waren modern gerenoveerd, heel wat mooier dan de standaard campanile hotels, prima bed

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Voor 1 nacht nauwelijks te doen...

de verwarming werkte niet en na hulp van personeel wel maar bleek niet te regelen. Eerst te koud toen te warm... De kamer is zo klein dat er 1 stoel staat en een krukje. Voor 70 + is dat een crime. Erg onconfortabel.

De bedden prima. Sanitair naar behoren.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Jammer van het bed

Zeer slechte bedden, matras was hard en je rolde naar het midden! Nieuwe matrassen zou heel goed zijn.

Vriendelijkheid. Diner was goed. Ligging ook prima.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Slapen en wegwezen, daar is dit hotel prima voor.

Het personeel was erg onvriendelijk. De kamer werd al schoongemaakt voordat we ingepakt en wel weg waren. Toen ik daar een klacht van maakte, ging ze achter de balie uitgebreidt de telefoon opnemen. Ik was nog niet eens uitgepraat! Echt slecht. Voor 100,- per nacht verwacht ik echt betere service.

De kamer was erg fijn, de locatie ook. Prima voor op doorreis

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

In de vorm van een motel!

In de vorm van een motel! Praktisch! Zowel de kamer als de formule

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Redelijk

Het avond eten het. Ontbijt waren niet volgens de gebruikelijke standaard

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Ik was op doorreis naar de Dordogne en dan slaap ik meestal in het Campanile hotel in Senlis 10 jaar

Alles en lekker rustig aan de achterkant

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het bestel- en betaal systeem voor een diner zijn onhandig...

Het bestel- en betaal systeem voor een diner zijn onhandig en verwarrend.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De douche

Het matras had een kuil in het midden, dat hoort bij oude hotelletjes maar niet bij een nieuwe campanile

De douche

Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Goed warm buffet.

Heerlijk buffet. Komen er al jaren op doorreis naar onze stacaravan in de Vendee. Dicht bij de autoweg.

Restaurant viel erg tegen, foto's op menu zien er veel...

Restaurant viel erg tegen, foto's op menu zien er veel lekkerder uit dan de entrecote die uiteindelijk wordt geserveerd

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Net hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding.

We hadden voor het diner het warm buffet genomen. eten was lauw.

Nette schone kamer, vriendelijke personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding.

prima kamer voor een nacht, fijne en schone bedden

De badkamer had iets schoner gekund. De geluidsisolatie kan beter.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De kamer

Eten

De kamer

de locatie.

niets.

de locatie. de hygiene. het ontbijt. geen gang maar een buitengallerij top.

Geen baby bedjes beschikbaar, geen antwoord ontvangen op...
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Geen baby bedjes beschikbaar, geen antwoord ontvangen op mails

voor een kort verblijf is het goed.

Het ontbijt viel tegen.

Als hotel was het goed.

Prima. Ontbijt goed. Leuk stadje. Vlak bij de snelweg.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Zoeken naar een kussen? Toilet vol met vieze aanslag. Personeel ongeïnteresseerd.

Ontbijt prima!

5,6

1 kamer stonk heel erg zodat er verhuisd moest worden naar een andere kamer!!!

Service

De ligging, dicht bij de snelweg maar ook dichtbij het...

De geur van het gebruikte schoonmaakmiddel. Zuur, als azijn.

De ligging, dicht bij de snelweg maar ook dichtbij het prachtige centrum van Senlis.

Schone kamers

Ontbijt niet tijdig aangevuld

Schone kamers

Het 2 persoonsbed was 1 matras.

Het 2 persoonsbed was 1 matras.

Fijne matrassen, lekkere douche.

Geen idee

Fijne matrassen, lekkere douche. Prima om bij te komen na een lange reis.

Klasse

Een matras was slecht

Kwaliteit bedden

Ontbijt was prima

Sjofeltjes

Prima hotel voor een nachtje op doorreis
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Prima hotel voor een nachtje op doorreis Goede bedden en douche, schoon. Prima ontbijt (met verse jus)

Personeel

Personeel

Slecht

Dat de kamers echt vies waren

Absolute aanrader

Er viel niets tegen

Kamers en faciliteiten meer dan prima