Beoordelingen over Cap Europe

#151 van de 177 vakantiewoningen in Straatsburg

6,2

5,7

5,3

het hotel had een goede ligging, dicht bij het centrum en...
    • Studio met 2 Aparte Bedden

de douche en badkamer waren erg klein, de koelkast in de kitchette werkte niet en het gasfornuis leek niet schoon. naar mijn idee was het beter geweest de keuken weg te laten en de badkamer ruimer te maken. ook het douchegordijn en de vitrage zagen er niet schoon uit, er zaten vlekken op. er hing geen gordijn.

het hotel had een goede ligging, dicht bij het centrum en voldoende parkeergelegenheid

Het personeel was zeer vriendelijk en maakte geen problemen...
    • Studio met Tweepersoonsbed

Bij het ontbijt, waren de eieren te hard gekookt waardoor mijn partner en ikzelf maag klachten hadden. De kamers langs de straatkant hadden geen airco, terwijl dit wel een noodzaak was. De badkamer was niet proper en kon ook beter gekuist zijn net als de hotelkamer vloer.

Het personeel was zeer vriendelijk en maakte geen problemen indien extra aanvragen (+/- 3 uur extra) in verband met parking.

Accommodatie: studio met kitchenette, beantwoordt niet aan de beschrijving.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

We huurden een studio: slaapgedeelte gecombineerd met kitchenette. De koelkast werkte niet en er was amper één kom waarin water kon gekookt worden. Gelukkig hadden we zelf thermos en filter bij om koffie te zetten 's morgens. Zeer kleine ruimte met daarin douche, toilet en wastafel.

Geen ontbijt genomen in het hotel. Goede parkeergelegenheid

De ligging van het hotel is dicht bij het oude centrum.
    • Studio met Tweepersoonsbed

De verbinding met wifi was slecht, of het lukte gewoon niet.

De ligging van het hotel is dicht bij het oude centrum. De kamer werd elke dag verzorgd. Parkeerplaats bij het hotel.

Goed voor 1 nacht
    • Studio met Tweepersoonsbed

Badkamer was onvoldoende en stond blank na douchen. Water bleef staan en liep niet weg. Geen mogelijkheid in badkamer om je spullen neer te kunnen zetten. Oudbollig en niet meer van deze tijd.

De eigen parkeerplaatsen van de accommodatie en de dicht bij het centrum gelegen locatie. De ontvangst was prima en duidelijk.

Voldoende parkeergelegenheid, wel tegen betaling.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Met alle extra kosten, parkeren en de hond, toch wel een prijzig hotel.

Voldoende parkeergelegenheid, wel tegen betaling. Dicht bij het centrum op loopafstand.

Prijs/kwaliteit verhouding prima en vriendelijk personeel
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Helaas slechte connectie van Wifi. Geen waterkoker aanwezig voor koffie of thee, jammer. Vuile kop in het kastje en geen schoonmaakspullen. Parking bezet maar gratis parkeren in weekend op straat.

Goed en uitgebreid ontbijt. Kamers zijn niet erg groot maar eigen badkamer en toilet en klein keukentje. Ligging prima voor bezoek aan Les Enfoirés. Geen last van andere gasten of lawaai van buiten. Eigen parking als er plaats is.

Ik heb de kamer geboekt nummer 218 en savonds kwam mijn ex...
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Ik heb de kamer geboekt nummer 218 en savonds kwam mijn ex man waarvoor ik bang ben aangezien hij erg agressief is . En vroeg aan de hotel eigenaar die die avond werkte de nummer van mijn kamer en zij gaven dat zomaar aan hem wat verboden is ! Hij is naar mijn kamer gekomen en heeft mij daar opgesloten en geslagen mishandeld en op mijn buik getrapt terwijl ik 26 weken in verwachting ben . Hij bleef mij daar vasthouden achter gesloten deur tot in de nacht laat ging hij weg . Ik ben naar beneden geweest en vertelde hen wat hij mij heeft aangedaan . Zij zelf vertelden me dat ze niet zomaar iemand mogen wijzen naar een kamer van een persoon. En dat deden die dit gedaan heeft net vertrokken was naar huis . Ik heb mij daar dus helemaal niet op mijn gemak gevoeld. En ik weet dat als ik hiervoor een klacht zal indienen dat zij gestraft zullen worden met een flinke boete , ik eis mijn geld terug ! En als zij hierover moeilijk doen dan neem ik maatregelen . Want zij zijn hiervoor verantwoordelijk. Zoals mijn advocaat zegt.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Volgende keer een ander hotel
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Zeer gedateerd hotel, slecht ontbijt voor 8 euro. Beter een ontbijtje scoren in de stad. Bij aankomst kan je je auto nergens kwijt. Pas na inchecken kan je op de binnenplaats parkeren.

was een mooie stad en zou er nog wel eens willen heengaan maar in een ander hotel dan
    • Studio met Tweepersoonsbed

had mij een beter hotel verwacht was nogal veel lawaai door de schoolkinderen die ook in het hotel verbleven er werd veel met de deuren geslagen door deze en hadden geen respect voor de andere toeristen die in het hotel verbleven

de stad straatsburg

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Voor die prijs weinig comfort maar al de basics waren zeker in orde. Het internet functioneerde niet of nauwelijks wat wel bijzonder frustrerend was.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Zeer goed gelegen (nabij tramhalte Contades) en op 5 minuten van stadscentrum.

in orde voor kort verblijf receptie vriendelijk prijs goed
    • Studio met Tweepersoonsbed

het was in orde voor kortverblijf prijs kwaliteit goed alleen geen wifi een enkele keer bij de receptie daar moest je dan steeds heenlopen wanneer je erna vroeg vroegen ze waar je kamer lag en dan zeiden ze ja daar is het slecht maar volgens mij zeiden ze dat tegen iedereen. gelukkig hadden wij 2 kamers geboekt anders had je nog geen pan om eten te maken keukengerei wat incompleet rest oke

We hebben er van genoten een goede locatie, best een aanraden waard. OK wat kleinigheden?
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Wij hebben niet ontbeten. De kamer was (voor deze prijs goed) maar als je de normale prijs zou betalen per nacht zou het slecht zijn. voor in keukentje was er maar één pan, geen koffie kopjes, geen koffie zet apparaat of waterkoker. keukentjes zelf was niet zo netjes veel opgezet hout aan het keukenblad vanwege het vocht. de douche kabine liep niet door met de afvoer, en er was geen champoo en zeep aanwezig

O ver het algemeen viel het mee voor de prijs die wij betaalden. het personeel was zeer vriendelijk een toppie zou ik zeggen. Geen problemen met luidruchtige gasten ( dat is super fijn)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Het iss een eenvoudig, maar goed hotel.
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Het iss een eenvoudig, maar goed hotel. De kamers zijn goed en schoon, alleen voor tv-kijkers is het beeld wat klein. het hotel ligt op ca 5 minuten lopen van het oude centrum.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Eigen parkeerplaats, moet je wel €9 voor betalen.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Het hele gebouw incl. onze kamer rook muf. Kinderbedje was ook erg vies. We hebben veel betere acvomodaties gehad voor deze prijs (€59 excl. ontbijt en parkeren).

Eigen parkeerplaats, moet je wel €9 voor betalen.

Gelukkig maar 1 nacht
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Algehele staat van de kamer. Gaten in de muren. Missen van een Doorspoelknop wc. Gehorigheid met name naast de lift.

Twee kamers afgesloten door 1 deur ideaal voor gezinnen

Prima te lopen naar centrum.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Personeel bij check in was behoorlijk kortaf en kwam niet servicegericht over. De vloer in appartement was behoorlijk versleten en water liep niet weg in de wastafel. Konden niet op het parkeerterrein van Cap Europe parkeren maar ook niet reserveren voor de volgende dag terwijl er nog genoeg lege plekken waren. Raar. Maar parkeren op straat is erg goedkoop, 1 euro voor drie uur.

Prima te lopen naar centrum. Goedkope accommodatie en ruime kamers! Douche was ook lekker. Er waren wel wat gebreken maar voor 76 euro voor 2 nachten is het meer dan prima. Parkeren op straat ook erg goedkoop.

zeer basic (in verhouding met de prijs). ongezellige buurt. dicht bij centrum
    • Studio met Tweepersoonsbed

keukenaccomodatie was heel beperkt. Er was geen verlichting boven het "aanrecht" waardoor koken heel moeilijk was. kookpotten en servies waren ook heel miniem aanwezig. Het lawaai binnen het gebouw, s'nachts en overdag, waren regelmatig onverdraaglijk. Volgens de publiciteit op booking is parkeergelegenheid voorzien, maar dit moest op voorhand gereserveerd worden en kostte 9 euro per dag. De douche was zeer klein en de bevestiging voor de douchekop was afgebroken. De douchecel was in slechte toestand.

bed en roomservice

te low budget voor de prijs
    • Studio met Tweepersoonsbed

We hebben twee studio's geboekt, onderstaande minpunten waren bij beide studio's aanwezig: Erg low budget, douche met wastafel en toilet is in n kleine cabine, deels stuk. Na nemen van douche alles nat, Gordijnen kamer hangen half aan de rails. Lampekapjes zijn gesmolten, stof in hoeken kamer, gehorige kamers. Fotos op booking com zijn misleidend,

Ontbijt wel passend bij de prijs. Goede locatie om centrum te bezoeken

Low budget hotel
    • Studio met Tweepersoonsbed

Veel lawaai in het gebouw, kitchenette zonder bestek/borden, vliegtuigcabine-gevoel in de badkamer, parkeren 9€ per dag

Dichtbij het centrum van strasbourgh, goedkoop, goed ontbijt

Spotgoedkoop met toch basic comfort
    • Studio met Tweepersoonsbed

het was een hittegolf en het koelde s'nachts traag af, het was er eigenlijk steeds te warm, in zo'n periode zou een airco geen luxe zijn, maar dat kan niet voor de kostprijs, de badkamer is eigelijk een soort kotje in de kamer met een flinke en daarin staat ook de lavabo en de douche met gordijn zodat het het nogal eens nat was

vlakbij de interessante stad, met gps vlot bereikbaar zonder files, rolluiken voor afsluiting tegen zon of inkijk, ijskast met vriezer, kookvuur aanwezig, lift, een goede douche en altijd warm water, je bent er eigenlijk zo vrij als op een camping maar met toch meer comfort, best gezellig om op de kamer te koken of eten

een prettig verblijf nabij het centrum mits de prijs gunstig is!
    • Studio met 2 Aparte Bedden

reparaties bij de badkamerdeur waren nodig

de ligging, de kwaliteit van de bedden, de kitchenette met koelkast en de op dat moment zeer gunstige prijs-kwaliteit combinatie!

De lokatie

oude kamers, roest aan onderkant van de badkamerdeur. Ongezellig hotel. Geen wifi. Andere kamer gereserveerd dan gekregen. Gehorig. Rolluiken met veel herrie.

De lokatie

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Alle bijzonderheden van Straatsburg op loopafstand.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Toen wij er waren was het erg heet en daardoor de kamer benauwd. Er was geen mogelijkheid om de boel te laten doortochten. Geen airco of ventilator wat erg jammer was.

Het bed was van goede kwaliteit. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Buiten de keuken was het prima. Het is voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Geen 1x hebben ze de w.c schoongemaakt of stofgezogen. Ik kon het zelf niet doen want er was geen w.c borstel. Er was een kleine kitchennette maar de kookpitten werden niet heet genoeg om echt te kunnen koken. We deden er 2 uur over 1 simpele éénpans gerecht. Bovendien hebben we de pan, pollepel en schilmesje moeten kopen want er waren maar 2 kleine steelpannetjes. Verder was er niets aan kookspullen of pannen. Geen koffiezetapparaat. Er was voor de keuken alleen bestek, borden en kopjes/glazen voor 5 mensen. En een prullenbak. Misschien vanwege de diefstal is het op deze manier geregeld maar dan moeten ze het bij de beschrijving van de kitchennette zeggen excl kookspullen/gerei. En een betere kookpitten.

Lokatie was prima. Ook dichtbij de metro en centrum. Fijn dat het incl.linnengoed was.Verwarming deed het prima. Was snel heet. Fijn dat 1 slaapkamer rolluik had, was goed donker.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

ondermaats .
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

kamers aan renovatie toe , onfrisse geur aanwezig , het ontbijt kon beter : bij het uitchecken zeker uw rekening controleren durven meer aan te rekenen dan je genuttigd hebt . Slechte prijs kwaliteitsverhouding.

dicht bij het centrum en privé parking aanwezig .

• Beoordeeld op: 7 september 2016

2 nachtjes Straatsburg
    • Studio met Tweepersoonsbed

Ontbijt. Verhoudingsgewijs veel te duur.

Simpele kamer, verwacht geen luxe maar daar is de prijs ook naar. Locatie is prima, op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ongeveer een kwartier lopen naar het centrum.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Kamer rook wat muf en was benauwd (er was geen airco). Badkamer was een kleine cabine. De kraan van de douche deed het niet waardoor ik alleen heel heet of heel koud kon douchen. Daarna is mijn moeder even gaan vragen of ze ergens anders kon douchen. Er was een reparateur die toen gelijk het probleem met de kraan heeft verholpen. Dus dit is wel positief. Al had ik mijn douche al gehad natuurlijk ;)

Ongeveer een kwartier lopen naar het centrum. Lekker centraal dus voor een prima prijs.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Functioneel maar niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De douche wassen kapot en erg krap. We hadden een familie kamer met een tweede badkamer en daar liep het water over de douchebak omdat hij overstroomde.

De bedden en de locatie waren geweldig.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Ondermaats
    • Appartement (3 Volwassenen)

Kaler kon de inrichting van de kamer en keuken niet zijn. Te weinig bestek, geen degelijke pan, geen bank, ramen zonder verf, rolluik wat niet open kan, geen mechanische ventilatie in badkamer.

Afstand naar centrum

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

prima hebben genoten van de stad

De kamers zijn niet zo groot een beetje gedateerd maar zeker niet storend.

Een prima hotel voor als je op doorreis bent goede locatie midden in de stad die zeker het bezoeken waard is vriendelijk personeel heel behulpzaam.

Verbleven in juni 2016

Vergane glorie
    • Appartement (3 Volwassenen)

Vergane glorie, behang van de muur, koelkast kapot. Hang en sluitwerk hing er half af lekkende kranen en toilet wat amper doorspoelt

Het was schoon

Matig hotel
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Warme kamers zonder airco. Kleine douche/toilet. Matig ontbijt.

Tegenvallend verblijf.
    • Studio met Tweepersoonsbed

kleine ruimte, zeer slecht schoongemaakt.

ligging.

Ik had een kamer nodig om te slapen. Deze voldeed.

Wifi

Oke

Persoonlijk contact

Kort en goed
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Gewoon no nonsense hotel!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Inrichting is sleets

Inrichting is sleets

Was,normal maar vorige keer vond k, beter
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Dat ik later nog plotseling 30 euro moest betalen vr de parking ! Terwijl ik alles al heb betaalx !!

Het bed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Aardig personeel, prima ontbijt, op loopafstand van het centrum.
    • Studio met Tweepersoonsbed

In de doucheruimte was sprake van een lichte rioollucht.

Aardig personeel, rustige kamer, alles op loopafstand van de binnenstad.

Goed voor 1 nacht
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Kamer erg basic en gedateerd, achterstallig onderhoud. Prijs-kwaliteit klopte te wel, was erg goedkoop.

Ligging bij centrum,

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Straatsburg is een verrassende mooie stad met een interessant historisch verleden.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan de stad. Privé parkeerplaatsen veilig. Hotelkamer mét (klein) keukentje met koelkast en koffiemachine!

Voor een overnachting is t wel te doen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De douche en het lawaai buiten

Mooie stad kamer goed voor 1 of 2 overnachtingen
    • Studio met Tweepersoonsbed

De kamer was verouderd maar goed voor de prijs Badkamer zeer klein en onhandig

Maar 2 km van het centrum

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Kon veel beter
    • Studio met Tweepersoonsbed

De plafond pelde af geen juiste tv afstandsbediening een nachtverlichting ontbrak

De kamer was in slechte staat

Enorm veel geluidsoverlast de hele nacht.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Enorm veel geluidsoverlast de hele nacht. Heel slecht geslapen daardoor.

Saai basic hotel

Geen koelkast, geen beddengoed

Dichtbij centrum

Dichtbij snelweg
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Infrastructuur verouderd Gebrek aan keukenapparatuur (bvba koffiezetapparaat)

Dichtbij snelweg Op wandelafstand van centrum

Douche niet ruim genoeg en niet comfortabel.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Douche niet ruim genoeg en niet comfortabel. Het dubbelbed is teklein en niet goed!

Kasten stuk in het appartement.
    • Studio met Tweepersoonsbed

Kasten stuk in het appartement. Deuren waren eruit.

Vieze lucht toilet-douche ruimte

Vieze lucht toilet-douche ruimte

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Parkeren

Douchen

Parkeren

• Beoordeeld op: 28 april 2017

De kamers in het hoofdgebouw zijn goed. In het bijgebouw niet.

Kamers zijn smerig.

Kamer waren vies. Kamer in hoofdgebouw zijn wel goed.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

• Superior Studio (2 Volwassenen)

Soms slaan met deur voor binnen en buitengaan naar koer

Deze kamer beviel me het best omdat ik hier steeds WiFi had

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

lokatie centraal !
    • Studio met Tweepersoonsbed

er ontbraken wat borden en eetgerei

lokatie centraal !

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goedkoop hotel met een goede ligging in een mooie omgeving.

Zeer slechte(geen) wifi.

Goedkoop hotel met een goede ligging in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Ontbijtzaal was niet zo gezellig en er waren te weinig...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Ontbijtzaal was niet zo gezellig en er waren te weinig broodjes en te weinig vleeswaren en de kaas was ook op .

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Om een beperkt aantal overnachtingen, viel het hotel best mee. Parkeren kan een probleem zijn.

Kamers gaven eerder een ziekenhuis gevoel.

Was op wandelafstand van het centrum (kerstmarkt) gelegen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Geen

Geen

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Vriendelijk
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Nog een paar zaken die soms niet werken in de kamers die ze regelmatiger moeten controleren

Heb geen ontbijt genomen

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Airco op de kamer, keukentje was niet nodig, een grotere...
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Airco op de kamer, keukentje was niet nodig, een grotere badkamer was fijner geweest.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Acceptabel appartement op goede locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Onderhoud kamer en geluid lift

Groot appartement op goede locatie en goede ontvangst bij receptie

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

goed voor een nacht
    • Appartement (3 Volwassenen)

kamers waren basic ,matras op planken veel lawaai in de nacht

ligging niet ver van centrum ,in joodse wijk met lekkere bakkerij

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Bedden waren goed.
    • Driepersoonskamer (2-3 Volwassenen)

Breakfast

Bedden waren goed. Kamer verder oke.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

perfect voor een kort verblijf

personeel was zeker niet gemotiveerd

de kamer was heel netjes en de parking heel gemakkelijk . Ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

handig voor een paar dagen ;
    • Studio met Tweepersoonsbed

handig voor een paar dagen ;vlakbij centrum

• Beoordeeld op: 18 maart 2016

Het vertrek!

De WiFi, werkte totaal niet! Medewerkers wisten hier ook niks over te melden, dan wel de juiste instellingen aan te leveren. Bij aankomst eerst verkeerde kamer gekregen ( zonder kitchenette ). Ontbijt met smakeloze kaas en fabrieksham.

Het vertrek!

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Een goed hotel met veilige parkeerplaats.

Een goed hotel met veilige parkeerplaats. Net buiten het centrum en op loopafstand van het Palais des Congres. Overal in de buurt winkels en restaurants. De bedden waren prima. Bij de receptie kan je altijd terecht voor vragen, klachten en het oplossen van problemen.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

het hotel ligt ideaal om zowel de stad zelf te bezoeken als...

Een handdoek meer zou fijn zijn, even als matje voor de douche.

het hotel ligt ideaal om zowel de stad zelf te bezoeken als de wijk rond het Europees parlement. Alles is goed te doen te voet. ideaal is de parking bij het hotel

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Niet ver van werk en het keukentje viel mee

bij het binnenkomen in de gang geen aangename geur, logeerden op 5 verdieping geen WiFi ondanks gratis logeerden met 2 personen en hadden voor de 4 dagen telkens 2 kleine handdoekjes, geen matje voor douche! Volgende maand zijn we daar terug kunnen niet terug want ze vragen 94€ annuleringskosten, belachelijk!!!!

Niet ver van werk en het keukentje viel mee

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Prima locatie op loopafstand van het centrum, ruim...

De hygiene kon beter, er waren haren en schimmel in de badkamer. Weinig keukengerei.

Prima locatie op loopafstand van het centrum, ruim appartement, prima bedden.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Onvriendelijkheid personeel.

Onvriendelijkheid personeel. Parkeergelegenheid blijkt bij aankomst op basis van vooraf reservering. Dit staat niet bij de boekingsinformatie of reservering. Douche/toilet/ wastafel is niet schoon ( schimmel) en stinkt naar urine. Kamers ruiken muf.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

dichtbij centrum, eigen parking, zeer lage prijs, rolluiken,...

belachelijk kleine badkamer, net een wc op een vliegtuig, ontbijt vrij duur voor wat het was,geen airco dus problematisch bij hittegolf

dichtbij centrum, eigen parking, zeer lage prijs, rolluiken, lift, Straatburg is een zeer interessante en ook aangename stad

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Prima locatie, leuke Joodse wijk, centrum goed lopend te...

Sfeerloos en allemaal wat aan de oude kant (behalve badkamer). Maar gezien de prijs is dat geen probleem

Prima locatie, leuke Joodse wijk, centrum goed lopend te bereiken. Vriendelijke geholpenen en kregen onverwachts upgrade

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.