Beoordelingen over Village Pierre & Vacances - Cap Esterel

2975-3001 Boulevard de la 36ème division du Texas, 83700 Agay - Saint Raphael, Frankrijk

#12 van de 20 hotels in Agay - Saint Raphael

geen animatie
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Bij aankomst was het een flinke tegenvaller dat we 120 euro moesten betalen om de auto op een parking te zetten. In het zwembad moest betaald worden voor ligstoelen. De helft van de restaurants waren gesloten. Geen animatie. ( alleen voor kinderen af en toe en verder wat gespring, maar verder geen vermaak !

mooi zwembad

Ik was vroeger zelf als kind hier geweest, nu met eigen...
    • Standaard Studio met Uitzicht op Zee (4 Personen)

Ik was vroeger zelf als kind hier geweest, nu met eigen kinderen. Er is veel te doen, wij gingen alleen in het hoogseizoen en dan vind ik het zwembad wel iets te druk. Het park ligt super, super mooi uitzicht. Leuke winkeltjes, het personeel in 1 restaurant was 1 dag wat minder. We moesten 4 x om ketchup voor de kinderen vragen. Het is wel vrij prijzig, alles zoals kidsclub moet je bijbetalen. Wij reizen vrij veel en meestal is de kidsclub bijv inbegrepen. Het strandje van hun, heen handig met treintje erheen, maar heeft wel stenen, dus voor jonge kinderen beter van die waterschoenen meenemen.

No second time for family with 3 kids and a dog
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Er viel ons veel tegen, bij aankomst app echt niet mooi gepoetst, zicht op zee .... ja maar dan een heel klein stukje ... eerste avond op domein in restaurant meer dan een uur moeten wachten, we zagen 5 tafels zelfs terug opstaan en vertrekken. Dit was gans de vakantie bij vele van de restaurant van toepassing. 80% van de obers hadden er precies geen zin in... deden nauwelijks moeite om vriendelijk te zijn, de bediening ... gelukkig was het eten dan wel weer smakelijk Misten airco, super kleine badkamer, enkel Franstalige animatie dus met kids geen aanrader, zeer weinig info over animatie, ja op een briefje wel maar verder ... voor deze prijs hadden we echt wel beter verwacht !

prachtige locatie - zeer grote supermarkt op het domein

Uitzicht op de zee en toplocatie
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Prijzen te hoog. Kamers zijn niet voorzien van airco. Buiten was het koeler dan binnen met 35 graden!! Voor €370 per nacht verwacht je wel een airco in je kamer. En veel trappen, met kinderwagen beetje onhandig.

Uitzicht op de zee en toplocatie

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Zaaalig!
    • Economy Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Het dubbel bed mag breder en langer voor grote mensen.

Het geheel, zwembad, dichtbij het strand, dichtbij de esterel, veel sportmogelijkheden, dichtbij cannes, st tropez, st raphael

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Hier hebben we de rust gevonden die we zo nodig hadden na een drukke periode!
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

De tijd gaat er veel te snel voorbij.

De ligging en de omgeving was fantastisch. Je geraakt er niet op uitgekeken. De baai van Agay straalt echt rust uit. Alles lekker dichtbij. Geen auto nodig. Strand vlakbij. Alle comfort op het domein.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Zalige rustige vakantie gehad die je voor een groot deel zelf invult naar uw behoeften.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Voor dit complex is het spijtig dat er geen fitnessruimte (ik loop graag een half uurtje op de band) en wasruimte is voorzien. Door de ligging van het complex komt er geen eind aan trappen, voor ons geen probleem maar voor minder op de been zijnde mensen niet aangeraden en een lift is er niet.

Het uitzicht en omgeving zijn prachtig. Wij hadden een appartement met balkon dat in orde was. Voor ons een rustige omgeving. Met wat organisatie kan je met de trein dagelijks een stad gaan bezoeken. Hun eigen treintje brengt je naar het station en strand. Een handje vol winkeltjes en restaurantjes geven het een gevoel van aan een hotel te zitten.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Verblijf was goed mooi complex en mooi weer.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Er moest bij aankomst parkeergeld en toeristenbelasting betaald worden €74. Voor 10dagen Dit viel tegen!

Appartementencomplex was perfect. Mooie locatieen prachtig uitzicht. alles is aanwezig op het park zelf. Maar de omgeving is ook heel mooi.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een luxe ontspannen rusttijd
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Kwaliteit van de maaltijd in een restaurant viel tegen (Coco Loco)

Na een vakantie met kamperen, waren de laatste dagen in een resort ene luxe verademing.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Appartement voortreffelijk.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Een groot nadeel van de accommodatie vonden wij de geluidsoverlast op de avonden.( 00.00 a01.00 uur). Hierdoor besloten wij ons verblijf niet te verlengen. Polsbandjes voor volwassenen vreselijk .

Appartement voortreffelijk. Het park ziet er verzorgd uit. Medewerkers zeer vriendelijk.

Verschrikkelijk, Oude muk en zeer massaal
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Kwaliteit van het verblijf Appartement niet volgens beschrijving Appartement uiteindelijk geweigerd en tegen meerprijs een hotelkamer geaccepteerd Eens maar nooit weer

Prettige accommodatie aan de Cote d'Azur
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Dat de mensen achter de receptie elkaar tegen spraken in de informatievoorziening. Ook dat de uitwerpselen van de huisdieren op sommige plaatsen niet werden schoongemaakt.

Van alle gemakken voorzien

Toffe week in bruisend vakantiedorp
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Soms te lang lawaaierige muziek voor fitness excercises

Aangenaam complex... wij lagen op vraag buiten de drukte.. goede supermarkt... tof rustig strandje op wandelafstand

5,5
    Nooit meer
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Het 5-persoons appartementje was echt heel erg klein! Niet een beetje klein, maar echt heel erg klein! Wij verbleven er met 2 volwassenen en een 6-jarig kind en voor ons was het al klein. Het balkonnetje had alleen zeezicht als je over de reling ging hangen, dit terwijl wij zelfs extra geld voor zeezicht hadden betaald. Nadat wij bij de receptie nagevraagd hadden of wij wel het juiste appartement bij onze boeking hadden gekregen, kregen wij als antwoord dat de foto's bij het boeken van het 5-persoonsappartement bij Booking, bij het 7-persoonsappartement horen. Wij kregen wel een ander appartementje, maar dit bleek net zo klein te zijn en de zee was ook alleen zichtbaar door op het balkonnetje om de hoek te kijken. Het park is enorm en de auto moest ver van het appartementje geparkeerd worden. Op het terrein moesten we steeds erg ver lopen met veel trappen. De hele dag en avond door is er geluid (-soverlast) . Bij het zwembad waren voor de helft gratis ligbedden en voor de andere helft ligbedden waar je voor moet betalen. Op de gratis ligbedden lagen 's morgens om 9.00 uur al handdoeken. Er was een super gave glijbaan, met geduld in een rij van 3 kwartier kon onze zoon er af en toe vanaf glijden. De prijs - kwaliteit verhouding in juli is buiten proporties, dit maakt denk ik dat het niet erg prettig voelde om in deze pretfabriek een deel van de vakantie te vieren.

De locatie is fantastisch

Slecht!
    • Economy Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Het was vreselijk. We zijn rechtsomkeert gegaan. Het stonk vreselijk. Vlekken op matras. Afwasteiltje op ons bed. Heel klein. Geen airco. Zoveel geld...echt niet te geloven . We zitten nu voor t zelfde geld aan zee. Villa, 2 slaapkamers, luxe badkamer. We gaan nooit meer naar Pierre et vacances 😏Echt heel erg tegengevallen. We hebben er niet geslapen , wel voor 2 nachten betaald. Krijg ik mijn geld terug?

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Eens en nooit meer.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Binnen 1 uur in het zwembad en 6 keer aangesproken op dingen die niet mogen. Leek wel strafkamp. Ook alles bestaat uit trappen , met kinderwagen of rolstoelen etc niet te doen deze accomodaties, geen ligbedden genoeg op alle mensenmassa en overal moet je voor betalen hier, zelfs ligstoelen, parkeren ook wordt niet van tevoren gemeld, en geen kinderannimatie behalve tegen 35 euro voor 3 uurtjes, prijzen belachelijk hoog ook bij alles hier, 4, 50 euro voor cola. Niet normale, voelde me door dit alles gewoon opgelicht.

Uitzicht en omgeving

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Algehele indruk van het resort.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Absoluut niets. Na sommige negatieve recensies gelezen te hebben waren we 'n beetje voorbereid op het ergste, maar we waren aangenaam verrast! Zowel over het resort zelf, als ons appartement dat werkelijk van alle gemakken voorzien was, als het vriendelijke en behulpzame personeel. Chapeau!!!!!!

De ligging van dit prachtige resort

Prachtige omgeving, van buiten een mooi oord, van binnen helaas tegenvallend.
    • Economy Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Appartement zelf was zeer karig, slecht meubilair, ongezellig. Daarnaast was het zeer storend dat gedurende de gehele week de wifi nauwelijks werkte. Dit past niet bij een dergelijk vakantiepark.

Uitzicht was prachtig. Opzet van park als een dorpje - heel leuk. Super mooi gelegen verwarmd zwembad en veel ruimte voor sport en spel met de kinderen. Veel en leuke georganiseerde activiteiten van het animatieteam.

Talenkennis van het personeel.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Talenkennis van het personeel.zeker aan de balie. en het zwembad.

Zeer slechte ervaring!
    • Superior Appartement met 1 of 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee (6-7 Personen)

Een lift naar de appartementen zou ideaal zijn

Een lift naar de appartementen zou ideaal zijn

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het was perfect
    • Economy Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Veel trappen

Het was perfect

In laagseizoen met aanbieding prima verblijf
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Enigszins verouderd, en bed te klein! lijkt me in het hoogseizoen te druk.

Prachtig uitzicht. Appartement alles erop en eraan.

Super, gaan zeker terug!
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4-5 Personen)

Dat het een heel groot complex is met heel veel mogelijkheden, maar dat je geen 'last' hebt van de andere mensen op het complex.

Mooie locatie en een appartement met een fantastisch...
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 tot 5 Personen)

Mooie locatie en een appartement met een fantastisch uitzicht over de zee. Al met al een super vakantie!

appartementen zijn klein voor 4 personen

locatie is mooi

• Economy Studio (4-5 Personen)

Nvtsuper

De aktiviteiten

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Park is erg mooi en veelzijdig, schitterende omgeving.

Men is geneigd de mindere appartementen als eerste toe te wijzen en bij aankomst hebben wij menige discussies daarover gehad, ook bij andere P&V locaties. Parkeren kost minimaal 50 euro p.w.

Park is erg mooi en veelzijdig, schitterende omgeving. Ook voor jonge kinderen ideaal. Genoeg te doen aan activiteiten, sávonds af en toe een voorstelling door het animatieteam.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Prachtige locatie, veel faciliteiten, goede restaurants,...

Klein 2-persoonsbed van matige kwaliteit. Bij het zwembad mag je niet roken, drinken of eten

Prachtige locatie, veel faciliteiten, goede restaurants, ruim appartement, groot balkon

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Ontevreden over accommodatie en zijn overgeboekt naar een...

De vertaling op Booking.com is verkeerd!! Het is een tweekamerappartement en niet een appartement met twee slaapkamers!!!!!

Ontevreden over accommodatie en zijn overgeboekt naar een ander resort in Grimaud Les Restangues. Dit resort was super!

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Appartement heel klein.

Appartement heel klein.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De faciliteiten die het park te bieden had.

Helemaal niets!

De faciliteiten die het park te bieden had. De winkeltjes, de golfbaan, het zwembad, de horeca en de schitterende wandelomgeving.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Echt niks

te klein te duur en herrie

Echt niks

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Mooi opgezet vakantiepark, er is veel te doen, prachtig...

Ons appartement was vrij basic en klein maar wel compleet

Mooi opgezet vakantiepark, er is veel te doen, prachtig zwembad.