Beoordelingen over Best Western Hôtel Grand Parc Marne La Vallée (ex Chanteloup hôtel)

Route de la Ferme du Pavillon, 77600 Chanteloup-en-Brie, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Chanteloup-en-Brie

Niet voor herhaling vatbaar
    • Driepersoonskamer met Queensize bed en Eenpersoonsbed - Rookvrij

Het personeel was niet vriendelijk. Soms spraken ze gewoon niet. De kamers waren erg klein en door de veroudering van het gebouw was het niet proper. Bij het ontbijt waren er al veel tafels in gebruik genomen en hun tafel bleef gewoon vol staan, er werd niet afgeruimd. Het hotel is ook niet zo gemakkelijk te vinden omdat er maar een klein affiche hangt met Best Western op. Het hotel noemt eigenlijk Chanteloup.. Raar!

Snelle verbinding naar Disneyland. Ontbijt was goed. Goeie en veilige parking. Paar winkeltjes in de buurt. Goeie bedden.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Goed ontbeten en geslapen 👍

Dat ik als minder valide niet op gelijkvloers zat. Maar wel dicht bij lift dus toch nog oké en dat de kanjers voor 4 iets groter mogen zijn maar vooral dat de Spa en Jacussi stuk is reeds lange tijd. Hotel is wel mooi vernieuwt

Ontbijt goed en vriendenkring personeel. Propere kamer wel wat klein voor vier personen maar ja is toch maar om te slapen hè spijtig dat de Spa terug stuk was is al tijdje zo verder tevreden voor herhaling vatbaar en zal het zeker aan prijzen grts patty

Wel handig voor Disneyland, maar hotel heeft renovatie nodig.
    • Driepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Eenpersoonsbed

Probleem met airco (lekkage). Uitgebreide renovatie nodig (gaten in de muren). Het water blijft niet in douche cabine, maar overstroomd in badkamer . Geen WiFi signaal in onze kamer. Ontbijt best wat beperkt.

Rustig omgeving

Ok hotel voor een bezoek aan Disneyland.

De deur was niet op goed dichtgedaan door de schoonmakers. Toen ik verhaal ging halen bij de receptie, vroeg de vrouw zich af wat mijn probleem was. Toen ik zei dat iedereen nu de kamer in en uit kon gaan, zei ze: ‘Wie zou dat willen?’ Er kon geen excuses vanaf. Bij het uitchecken was er een andere dame en die heeft wel netjes excuses aangeboden. Het was een rare situatie. Douche werd warm en koud en weinig druk. Het was gehorig, terwijl er ergens te lezen stond dat de kamers geluiddicht zouden zijn.

Netjes, tuintje waar je ‘s avonds nog even kan zitten. Genoeg keuze bij het ontbijt. Prima hotel voor een Disneybezoek. Klein kwartiertje rijden en een stuk goedkoper dan de Disneyhotels.

Prijs/kwaliteit, tijdelijk zwembad voor de gasten opgezet

De toegang tot de parking, steeds weer moeilijk om via de kleine poort voor het hotel naar binnen of naar buiten te rijden. Terwijl er een grote poort is aan de achterzijde

Prijs/kwaliteit, tijdelijk zwembad voor de gasten opgezet

Alleen lokatie is prima als je Disneyland wilt bezoeken,...

Personeel: zeer kortaf en weinig affiniteit met hun werk. Dit is zogenaamd 4 sterren hotel, maar wat mij betreft hooguit 1 ster. Ik heb een Best Western hotel geboekt met 4 sterren, maar kreeg een chanteloup Hotel 2 sterren. Ik voel me belazerd. Prijs is erg hoog, voor 3 nachten 500 euro betaald. Ontbijt is zeer slecht. De boorden en bestek zijn vies. Er is geen roomservice. Als je eten wilt, moet je naar buiten. Er is geen wifi. Bij de balie zeiden ze dat er een lokale storing was, maar na informeren klopte dat niet. Er was goed wifi signaal maar we kregen geen wachtwoord met de mededeling dat wifi niet doet. Een imac die in de hal stond deed het gewoon met wifi, dus er werd letterlijk gelogen. Hygiene: niet goed. Onder ons bed lagen afval van vorige bezoeker. Kortom zeer ontevreden over dit hotel. Ik hen zelf de neiging om via booking.com een claim in te dienen.

Alleen lokatie is prima als je Disneyland wilt bezoeken, verder is er helemaal niets positiefs aan het hotel.

hadden iets meer verwacht voor dit geld
    • Driepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Eenpersoonsbed

betaald voor 3 volwassen personen kregen kleine kamer met stapelbed weinig informatie over omgeving hadden in eerste kamer lekkage vanuit badkamer vloerbedekking werd nat in kamer na douchen kregen na melding met wat moeite andere kamer

ontbijt was oke eet tentje om de hoek was goed

Beste wel ok.

Door het hotel werd gerenoveerd, is de oude naam nog zichtbaar op gevel. De nieuwe naam is nog op geen enkele manier zichtbaar. Daardoor ontstaat er twijfel. Het omschreven zwembad is niet meer dan een soort ton met water. ( wat mij betreft, geen zwembad aanwezig). Keuken is niet open, waardoor je s' avond nog dient rond te rijden voor eten. Kamer beetje aan de kleine kant voor vier personen.

Goeie ligging, nabij Disneyland. Ontbijt best wel ok, geen hoogvlieger. Rustige kamers. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Matig, maar goed ieder zn ding

Ben geen zeur, maar een paar jaar geleden hier geweest en er is nu "gerenoveerd " dus nogmaals geprobeerd. Helaas is het voor ons het net niet . Alles is net niet af.

Personeel super vriendelijk, moet wel zeggen dat er veel verbetering is na de renovatie / verbouwing .

Fantastische prijs-kwaliteit!

Niets, alles prima voor ons

Zeer mooi gerenoveerd hotel! Prijs-kwaliteit meer dan oké! €250 voor 4 nachten betaald. Kamer voor 2 groot genoeg (hadden extra stapelbed) Badkamer ook ruim. Zeer mooie, moderne, veilige buurt. Dichtbij de disneyparken (5-10min rijden)

Zeer vriendelijk personeel

Niks Alleen niet duidelijk aangegeven welk hotel het is de oude naam staat nog buiten op de gevel. Ontbijt was niet heel uitgebreid.

Het personeel zeer vriendelijk

Goed, netjes hotel.
    • Familiekamer (6 Personen)

Vuil vlekje op de matras, verder was er geen probleem.

Proper, netjes, mooi ingericht. Grote kamer voor 6 personen. Ligging ideaal niet ver van Disneyland.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Proper hotel, vriendelijk personeel en voldoende ontbijt.

Ontbijt was klein maar meer als voldoende

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Netjes opgeknapt!

De lift, duurde echt veel te lang voordat hij er was.

Netjes opgeknapt!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Perfect hotel voor bezoek aan Disneyland.
    • Driepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Eenpersoonsbed

Perfect hotel voor bezoek aan Disneyland.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Ideaal gelegen

Geen ontvangst op tv

Interieur, locatie, netheid

Locatie ten opzichte van dlrp 15 min mooie nette kamers idem...

Locatie ten opzichte van dlrp 15 min mooie nette kamers idem voor de badkamer ruime douche en lekker ontbijt alles wat je verwacht

Prijs voor gezin met 5.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 4 Eenpersoonsbedden - Rookvrij

Ontbijt was niet goed! Over rommel op de tafels van de vorige gasten. Weinig vers aanbod.

Prijs voor gezin met 5. Vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

ontbijt

het is er vies, oud, slecht onderhouden. Bed is verschrikkelijk.

ontbijt

• Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Hygiene

Leuke ontbijtruimte maar wel een basic ontbijt.

Leuke ontbijtruimte maar wel een basic ontbijt. Ligging niet ver van Disney en ze bieden shuttledienst aan (12,50€ pp.).

Leuke sfeer, goede rustige ligging
    • Familiekamer voor 5 Personen

Ontbijt was matig, servies smerig en eten was niet vers

Leuke sfeer, goede rustige ligging

Slecht en oud ontbijt

Slecht en oud ontbijt

Leuk familiehotel nabij Disney en shopping faciliteiten
    • Driepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Eenpersoonsbed

Douche/ waterdruk, vies toilet bij aankomst, loungebar drankjes (blikjes) belachelijk geprijsd.

Uitstraling hotel, fijne kamer, ligging.

Dat de wifi het niet deed

De bedden en de kamer waren super

Kamer was vies veel stof op de kamer airco werte niet goed...

Kamer was vies veel stof op de kamer airco werte niet goed en badkamer was versleten lamp kapot in de gang

Het marokkaanse restaurant naast het hotel
    • Familiekamer voor 5 Personen

Slordigheden bij de receptie. En trage afwikkeling. Ontbijt niet geweldig.

Het marokkaanse restaurant naast het hotel

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De bedden waren prima.

Het ontbijt was erg somber. Weinig keuzes alleen ham en kaas en honing. En de eieren waren te ver door gekookt. Niet lekker gewoon. Ze weten niet hoe je goed een ei kookt. Ze waren gewoon groen aan de buitenkant van de het eigeel.

De bedden waren prima. We hebben heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

De vriendelijke en gastvrije ontvangst.

De wifi-verbinding op de kamer was matig tot slecht. Hoewel het hotel matig bezet was kregen wij een kamer op de - erg warme - bovenste verdieping....

De vriendelijke en gastvrije ontvangst. Prima kamer met nette badkamer.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Het was een leuk en aangenaam hotel om te verblijven.

De matrassen waren aan de harde kant. In het restaurant kon je enkel het buffet nemen voor 24 € pp. , er was ook een mogelijkheid om in de andere zaak een snack te nemen maar om 21.00 u werden deze niet meer geserveerd, jammer .

Het was een leuk en aangenaam hotel om te verblijven. Het personeel was vriendelijk, de kamer wat proper, warm water in de douche. Er reed constant een shuttle bus naar het park, de laatste bus keerde om 23.30 u terug. Het ontbijt was goed en er was meer dan voldoende. Een hotel die prijs kwaliteit zeer goed was.

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

Het was schoon

De kamers zijn veel te klein voor 4 personen Het ontbijt viel heel erg tegen. Zeer weinig keus en smaakloos. Personeel niet altijd achter de receptie. De WiFi werkt in het hele hotel niet. We hebben dit gemeld, maar er was niks aan te doen.

Het was schoon

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Korte afstand van Disneyland.

De kleine kamers, vieze gordijnen, oude bedden, alles oud, muf en stoffig. Plaag van lieveheersbeestjes. Niets voor kleine kinderen. Bijvoorbeeld een eenvoudig speelhoekje. Oude bar met raket ijsjes voor 3 euro, voor een Magnum ijsje snap ik het maar voor een klein waterijsje vind ik 3 euro teveel.

Korte afstand van Disneyland. Ruime parkeerplekken achter. Een bad op de kamer, en een föhn. Elke dag schone handdoeken. Eenvoudig en vers ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Locatie ten op zichte van disneyland, 10 minuutjes rijden.

Kamer klein, weinig ruimte voor bagage. Matras was niet fijn, maar voor 2 nachten prima te doen.

Locatie ten op zichte van disneyland, 10 minuutjes rijden.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Goede bedden

Het personeel is enorm onbeschoft, luistert niet. Bij het inchecken heeft het meer dan een uur geduurd om de sleutel van onze kamer te kunnen krijgen. We waren met een groep van 10 personen en bij het ontbijt hebben we zelf een oplossing moeten bedenken om allen samen aan 1 tafel te kunnen zitten. Het ontbijt is sober, er zijn ook eieren te verkrijgen, deze waren zacht gekookt wat normaal lekker is alleen waren ze ijskoud. Als je er iets van zegt krijg je een boos gezicht

Goede bedden

• Beoordeeld op: 24 december 2015

De kamerindeling en de bedden.

Vriendelijkheid van het personeel. Hygiëne in de badkamer, rumoer in het hotel in de kamers om ons heen en op de gang, bij de receptie ontstond een ruzie tussen personeel en een klant waarvan onze jongste dochter behoorlijk van slag van was. Pas toen ik ze de keuze liet of zij of ik de politie ging bellen was de ruzie ineens over. Niet echt adequaat optreden van het personeel.

De kamerindeling en de bedden.

• Beoordeeld op: 9 november 2015

De snelle incheck was prettig aangezien wij pas heel laat...

Het ontbijt was heel summier en niet al te best. En 's nachts was het heel druk op de gang/gehorig.

De snelle incheck was prettig aangezien wij pas heel laat aankwamen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

De locatie , binnen 10 minuten bij Euro Disney.

De bedden ( stapelbed )van de kinderen zijn echt aan vervanging toe. Dit moet niet kunnen. Verder alles basic maar wel schoon. Kamers klein maar is toch alleen voor te slapen.

De locatie , binnen 10 minuten bij Euro Disney. Super.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De rust in het hotel.

Het stapelbed voor de kinderen was een tegenvaller. Matrassen versleten. Weinig keuze op het ontbijtbuffet.

De rust in het hotel. Goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Netheid en kwaliteit

Personeel ontbijt was drama. Slecht aangevuld en bij vragen kunnen ze alleen maar zuchten. Ook receptie deed er niks mee. Tot 8.30 werd alles aangevuld en daarna niks meer.

Netheid en kwaliteit Kamers werden elke dag schoon gemaakt. Ook handdoeken enz

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Locatie was top en gemakkelijk te bereiken.

Hygiëne viel een beetje tegen maar dit kwam doordat alles een beetje verouderd was. Voor één nacht was dit echter geen probleem

Locatie was top en gemakkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Het hotel van erg schoon en had alles wat we nodig hadden.

Alles wat er aanwezig was, was er in een basis vorm. Verwacht niks speciaals.

Het hotel van erg schoon en had alles wat we nodig hadden. We hebben er een fijn verblijf gehad en er zonder overlast kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

rustige omgeving.

Matig ontbijt, kaas,ham,jam. Stokbrood en croisant. Melk en jus de orange gemengt met water. Gekookt eitje, koffie en thee.

rustige omgeving. Voor ons ideaal voor een nachtje voordat we naar een Disney hotel gingen. Niet te duur.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het hotel was prima en comfortabele kamer

Personeel was zeker niet vriendelijk , uren op internet klopte niet met hotel , was tegen hun zin dat we om 7.30u gingen ontbijten op het web stond dat dit al ging van 7.30 u ze hebben een restaurant maar je kan er s' avonds niets te eten krijgen en op de kamer lag ook een kaart waar voeding opstond

Het hotel was prima en comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Ligging t.

S'avonds enkel snacks te verkrijgen vorig jaar kon men warme maaltijd nuttigen. Toch geeft men de naam Hotel. Dan denk ik bij Hotel dat er toch warme maaltijden moeten kunnen genuttigd worden.

Ligging t.o.v. Disney park

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Afstand tot Disneyland Parijs was prima, kleine 10 minuten...

Van tevoren onvermelde werkzaamheden op de gang, qua geluid slecht geisoleerde kamers, oude vieze dekens op de bedden, al geruime tijd geen werkende airco, maar wel nog steeds laten boeken, geen teruggave geld inzake niet werkende airco, slechte service medewerkers, aantal arrogante medewerkers, afhandeling klachten getuigde van geen respect richting betalende klant (na 2 dagen nog geen enkele reactie op 2x Engelstalige E - mail, maar op een Franstalige E - mail vrijwel meteen....), ontbijt was matig, uit koelcel werden van tevoren hard gekookte eieren geserveerd (super koud en keihard)

Afstand tot Disneyland Parijs was prima, kleine 10 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

De ligging van het hotel, de airco en het ontbijt.

Het zwembad. Dit mag geen zwembad genoemd worden Het is een tobbe gevuld met water. Geen kluis in hotelkamer.Geen koelkastje

De ligging van het hotel, de airco en het ontbijt. Bedden zijn ook prima.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Ontbijt was goed

Mijn krediet kaart werkte niet. 6x geprobeerd en nog met verschillende kaarten. Personeel kon niet helpen en ik ben cash moeten gaan halen.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

Wij maken al een paar jaar gebruik van dit Hotel en...

Wij maken al een paar jaar gebruik van dit Hotel en eigenlijk nooit een probleem gehad het ontbijt is al jaren het geld niet waard maar normaal boeken we incl ontbijt maar deze keer was dat niet bij jullie dus 11.50 voor stokbrood en twee soorten beleg en koude eieren veel geld maar deze kamer was dus niks airco kapot het was denk ik een invalide kamer een ander model als we in al die jaren gehad hebben .kamer Nr 25 Het is gunstig gelegen en goed van prijs dus veel eisen we niet Groetjes Ria Van Campenhout

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Prijs- kwaliteitsverhouding

Gevraagd om een rustige kamer, maar toch tussen een groep jongeren. De lift is wel heel lang buiten gebruik..!

Prijs- kwaliteitsverhouding Afstand tot Disneyland Parijs

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Wakker geworden heel de bacht van een wasmachine dat boven...

Wakker geworden heel de bacht van een wasmachine dat boven onze kamer aan het draaien was. Lift defect Gelukkig dat wij goed te bern zijn want lagen op 2de verdieping

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

De Wifi verbinding was super goeD.

Er waren nog haartjes in de badkuip. Gewoon een paar chlorixdoekjes meenemen en lekker badderen. IK vind persoonlijk dekbedden lekkerder dan dekens. Maar voor twee nachtjes was het wel te doen. Ik zou zeker weer gaaN. De ligging Is prima te doen, maar je hebt een navigatie nodig anders kun je het moeilijk vinden.

De Wifi verbinding was super goeD. Er waren elke dag verse kroissantjes en stokbrood. De bedden lagen lekker en het water was goed. Badkuip was zo vol.

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Het buffet viel wel mee.

Ik vind het spijtig dat de uitbating van het hotel er niets heeft voor gedaan om luidruchtige bezoekers aan te manen tot stilte. Deze kwamen midden in de nacht aan en maakte veel lawaai.

Het buffet viel wel mee.

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Parkeren gratis, wifi prima.

Hotelkamer gedateerd, oud meubilair. Dekens op het bed ipv dekbedden. Erg veel lawaai in de vroege ochtend (5.30 uur)van grote groep toeristen die tegelijk vertrokken.

Parkeren gratis, wifi prima. Dichtbij Disney.

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Dat het maar 1 nacht was en dat het hotel op geen 10min van...

- Overal met Visa kunnen betalen en daar een foutmelding krijgen... en personeel vond het nog grappig ook toen we zeiden dat het aan hun toestel lag :( - Hotel Restaurant boeken om daar te horen dat er GEEN restaurant meer is sinds 6 maanden. - Bedden, beddengoed en tapijt waren echt vies en iedereen heeft vlooien beten want voor muggen was het nog iets te kou. Was vroeger een gezellig hotel. Maar het is vergane glorie.

Dat het maar 1 nacht was en dat het hotel op geen 10min van de Disneyparken is.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

De ontvangst en ontbijt prima verzorgt vriendelijk personeel.

De bedden iets te zacht rol je naar elkaar toe, ook intressant zou zijn als er op de tweepersoons bedden donsdekens liggen

De ontvangst en ontbijt prima verzorgt vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Uitstekende uitvalbasis voor bezoek Disneyland, wij waren...

Bed naar mijnzin hard, dames die op ontvangstdag aan balie zaten niet echt vriendelijk de dames op de andere dagen wel

Uitstekende uitvalbasis voor bezoek Disneyland, wij waren hier al eens 20 jaar geleden en het was niets veranderd, ontbijt prima werd telkens bijgevuld, wifi uitstekend

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Perfect hotel voor een bezoek aan Disney.

Medewerkster receptie was niet vriendelijk, bar was gesloten omdat ze het te druk had met administratie. Fleece kleed op bed zat vol met haren, douche rooster was echt smerig. Na melding hierover gemaakt te hebben, was het iets schoner geworden.

Perfect hotel voor een bezoek aan Disney. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Hotel op zich was wel goed.

Het ontbijtbuffet viel erg tegen. Er was alleen stokbrood en croissants die erg vet waren. Beleg was ook niet erg uitgebreid. We hebben zelfs de 2de (laatste) dag op Disney Village ontbijt gegeten. Dit is onze mening maar wil niet zeggen dat het eten niet lekker was hoor.

Hotel op zich was wel goed. Schoon.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Het personeel was erg aardig!

Wij hadden twee nachten geboekt om 3 dgn Disney te kunnen bezoeken. Helaas hebben we maar van 1 nacht gebruikt kunnen maken omdat onze zoon ziek werd. Wij zijn dan ook de 2e ipv de 3e dag naar huis gegaan. Had het fijn gevonden als wij een restitutie hadden ontvangen.

Het personeel was erg aardig!! De kamer was prima.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima hotel voor een bezoekje aan Disneyland.

Prima hotel voor een bezoekje aan Disneyland. Eenvoudig, maar schoon hotel. Ontbijt is wat simpel, maar goed te doen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Prima hotel!

Ontbijt was wat karig. Koffie niet te drinken.

Prima hotel! Nette kamers. Ruim voor gezin met 3 kinderen!

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Ligging dicht bij Disneyland Parijs en Val d'Europe.

Kwaliteit ontbijt.

Ligging dicht bij Disneyland Parijs en Val d'Europe. Personeel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

kamers schoon en netjes

ontbijt was te duur ten opzichte van wat er ligt. pendelbusje te duur en rare tijden.

kamers schoon en netjes

vriendelijke personeel.

eindelijk niks geen tegenval

vriendelijke personeel. ontbijt geweldig

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Het was dichtbij euro-disney en goedkoop familiehotel zonder...

Kamer grote en het oude stapelbed.

Het was dichtbij euro-disney en goedkoop familiehotel zonder poespas

• Beoordeeld op: 24 december 2015

dichtbij disneyland

dichtbij disneyland

• Beoordeeld op: 5 december 2015

Leuk hotel dicht bij disney

Het ontbijt is Verandert tegen vroeger

Leuk hotel dicht bij disney

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Lekkere bedden, schone badkamer.

Lekkere bedden, schone badkamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Allemaal een eigen bed met goed matras in een ruime...

Allemaal een eigen bed met goed matras in een ruime gezinskamer (5 personen).

• Beoordeeld op: 9 november 2015

Net gerenoveerd

Al weer kapot gemaakt door andere gasten

Net gerenoveerd

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Vriendelijk personeel.

Prijs-kwaliteit: een lagere prijs, en wij zouden helemaal tevreden geweest zijn.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Gratis parking.

ontbijt was slecht door de bediening Tafels niet afgeruimd,geen brood,geen koffie enz enz. Moesten op alles wachten.

Gratis parking.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

personeel vriendelijk.

gehorig.. zou wat meer aandacht besteed kunnen worden aan het schoonmaken..

personeel vriendelijk.. ontbijt geweldig.. fijne bedden..

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.