Beoordelingen over Château d'Ygrande - les Collectionneurs 4-sterren

Le Mont, 03160 Ygrande, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Ygrande

De locatie is mooi, maar uiteindelijk betaal je te veel voor zowel de kamer als de maaltijden.
    • Standaard Kamer

Verouderde zolderkamer met slecht bed. Airco was uitgeschakeld maar heeft toch de ganse nacht lawaai gemaakt. We kregen royaal 1 (kleine) handdoek per persoon. Op de website was er sprake van menu van 37 euro, uiteindelijk werd het een menu van 85 euro (ook niet echt fijn).

Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed restaurant/eten
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt is te duur. Vers fruit en eitjes ontbraken. Wel waren er veel zoetigheden. Voor €16 pp vind ik wel dat ze verse koffie/thee kunnen serveren etc.

Goed restaurant/eten Rustige/mooie locatie Goede parkeergelegenheid

Prachtige ambiance, heerlijk rustig in het veld, de...
    • Comfort Kamer

Toen wij aankwamen bleek dat er een paardenevenement was, waardoor paardrijden niet mogelijk was. Ook was eerst geen plek in het restaurant om te dineren. De manager van de receptie sprak ons daarna erg streng toe, daardoor werden wij nogal verrast. Mede dankzij de bemiddeling van de supervriendelijke receptiemedewerker Solène konden we uiteindelijk toch dineren en hadden ze een uurtje vrij gevonden zodat we konden rijden, maar toen was de lol er al af. We zijn niet drie nachten maar 1 nacht gebleven. Niettemin erg mooi kasteel en ik zou zeker teruggaan als er geen paardenevenement is!

Prachtige ambiance, heerlijk rustig in het veld, de receptiemeisjes waren heel aardig. Vooral Solène krijgt dikke complimenten! Je kan een mooie wandeling maken van een halfuur op het terrein. Manege zag er mooi uit, paarden zagen er goed verzorgd uit.

heel mooie en rustige locatie;
    • Standaard Kamer

heel mooie en rustige locatie; restaurant en ontbijt heel verzorgd; heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Ontbijt was voor de prijs van € 16.

Ontbijt was voor de prijs van € 16.-- pp niet goed

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Natuur

Niet echt een service gevoel

Natuur