Beoordelingen over Château de Brindos 5-sterren

1, Allée Du Château, 64600 Anglet, Frankrijk

#3 van de 15 hotels in Anglet

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Kasteelleven als in het paradijs.

Eigenlijk niets, behalve dat de gangen van dit oude gebouw wel wat meer mogen verlucht worden.

Dit hotel is gelegen in een prachtig park met een meer. Onze kamer had een ruim terras waarvan we prachtig zicht hadden op het meer. De kamer zelf was zeer ruim met een zeer groot bed en een prachtige badkamer.

Heerlijk de accu weer opladen!

Zou het niet weten.

Kamers zijn erg fijn ,grote badkamer,met bad en aparte douche. Super restaurant. Verblijven hier al jaren op onze reis naar Portugal.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Oase van rust op doorreis naar Portugal met een perfect diner.

Kan niets bedenken. Wanner he niet goed zou zijn, kwamen we hier geen 12 keer terug.

Geweldige service. Perfect restaurant en ontbijt. Wij overnachten hier al vele jaren. Kiezen steeds voor dit hotel i.v.m. de geweldige ligging en het perfecte restaurant. Is zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Rustige ligging.

Kan beter voor een vijfsterrenhotel. Afwerking en onderhoud nogal slordig op bepaalde vlakken. Ontbijt ook duur en niet apart bij te betalen; dat zou wel in de kamerprijs mogen zitten. Ik heb ook geen avonddienst gezien voor de kamers, wat voor een vijfsterrenhotel toch gebruikelijk is.

Rustige ligging.

Niet goed.

Zie boven !! Echt ondermaats wat service betreft. Toilet van onze kamer bleef "lopen". dorpel tussen kamer en terras levensgevaarlijk glad. Tafel op terras zeer vies en vuil alsook de stoelen. Dit kan een prachtig hotel worden maar dan moet er echt een tand bij gezet worden. Het personeel was zeer gedienstig maar de infrastructuur is dringend aan renovatie toe. Als dit zich zou voordoen in een keten (Mercure of Novotel of wat dan ook) zou ik een creditnota vragen. In feite moet ik het nu ook nog doen.

Er was een zeer storend geluid de hele nacht door. Om de X minuten herhaalde zich een "bromgeluid" dat zich 7 keer herhaalde; Bij onze klacht 's morgens werd ons een ................ koffie aangeboden. Prijs kwaliteit absoluut onvoldoende !!

Een fantastisch verblijf!!

Fantastisch hotel en uitstekende service

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Net als de vorige keer een opvallend vriendelijke ontvangst...

Bij het ontbijt was er niemand aanwezig; sommige tafels waren nog niet afgeruimd. Het ontbijt is redelijk maar niet geweldig voor een 5 sterren hotel. Geen kritiek maar meer een opmerking: het geheel is nog steeds verzorgd maar men moet alert blijven: er stonden onverzorgde bloembakken op het terras en sommige muren mogen wel geverfd worden.

Net als de vorige keer een opvallend vriendelijke ontvangst bij de receptie, mooie kamers waar een attentie klaarlag, goed uitgeruste badkamers. Koffers worden naar kamers gebracht, er is valetparking maar het meest geweldige is het restaurant. Wat een omgeving om te mogen genieten van een geweldig diner (het restaurant heeft een Michelinster) met uitzicht over het meer. Zó sfeervol en we komen zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Rustige ligging-mooi kader-fijn gebouw-

Rustige ligging-mooi kader-fijn gebouw- heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

is niet wat voorgesteld werd als relais et chateau