Accommodation Flights Car rentals Airport taxis

• Staff

• Value for money

• Free WiFi

100% verified reviews

Real guests. Real stays. Real opinions.

Read more
Write a review

Showing 1 - 22

• Reviewed: 1 September 2018

Redelijk
    • Submitted via mobile

In de kamer waar wij verbleven hadden wij last van lawaai van een huis dichtbij gelegen. Het diner was te duur qua prijs/ kwaliteit verhouding, porties veel te klein. Kamer moest om 11.30 verlaten zijn, werd anders niet schoongemaakt.

• Reviewed: 10 August 2018

De kamers en het kasteel zijn erg mooi een groot.
    • Submitted via mobile

Bij het restaurant deed het personeel erg uit de hoogte. Als je vroeg of ze engels konde spreken gaven ze aan dit te kunnen, spraken 1 zin engels en gingen dan weer over in het vloeiend frans. De man die wijn verkocht was ook erg onvriendelijk toen wij aangaven geen wijn te willen.

De kamers en het kasteel zijn erg mooi een groot. Tuin is goed onderhouden en heerlijk om even rustig in te gaan zitten.

• Reviewed: 22 September 2017

Ideaal hotel qua locatie/accomodatie bv als je Grenoble wil bezoeken of op doortocht naar het zuiden
    • Submitted via mobile

Vriendelijk onthaal! Ruime kamer met wat oubollige stijl (maar het is dan ook een kasteel). Verrassende welness met veel faciliteiten en rustruimte (ook gratis thee en water). Welness is wel betalend: 10 eur pp voor 1u maar zijn geld waard. Ruime (gratis) parking. Zwembad zag er leuk uit maar was bij ons te koud om nog te zwemmen. Ontbijt was uitgebreid en rustig.

Stayed in September 2017

• Reviewed: 18 September 2017

Bijzondere locatie
    • Submitted via mobile

Geen separate douche. Douchen in bad met douchekop, erg laag gemonteerd.

Zeer goed bereikbaar en uitstekend geschikt voor vakantie met eigen auto (parkeren). Mooie ruime kamer.

Stayed in September 2017

• Reviewed: 31 August 2017

Was korte vakantie, locatie mooi en jammer niet in weekend diner!
    • Stayed 3 nights
    • Submitted via mobile

Uitzicht kamer, Hadden kamer begane grond geboekt, kregen kamer op 2e verdieping met lelijk uitzicht! Prijs te hoog voor dit uitzicht! Verder geen badlakens voor zwemmen via hotel of extra betalen voor spa. En alleen kleine zeepjes in badkamer, geen bodylotion, welke in andere hotels wel aanwezig zijn.

Zwembad

• Reviewed: 11 August 2017

Mooi chateau met zeer vriendelijk personeel.
    • Submitted via mobile

Drankjes waren onevenredig duur!

Mooi chateau met zeer vriendelijk personeel. Alles goed onderhouden! Bushalte naar Grenoble op 2 min afstand. Eten was fenomenaal!

• Reviewed: 10 August 2017

• Stayed 2 nights

Mooie authentieke kamer met prima bed. Het ontbijt is aan de prijzige kant, maar heel uitgebreid en je zit in het prachtige restaurant. Ook veel glutenvrije producten. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en zitjes rondom en in de tuin. Leuk om een paar nachtjes te verblijven en te combineren met een bezoek aan Grenoble. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het diner. Er zijn voldoende goede goedkopere alternatieven in de buurt.

• Reviewed: 5 August 2017

Heerlijk verblijf om in alle rust te genieten
    • Stayed 5 nights
    • Submitted via mobile

- in de directe omgeving van de wijk is niets te doen. Al kan je best een stukje wandelen. De bergen zijn immers mooi. Zwembad had geen trapje. Maar wel een mini afstapje. De meeste kamers zijn zonder balkon, wat wij fijn hadden gevonden. De douche in het bad op kamer 31 is niet erg handig te noemen. Dure drankjes bij het hotel. Restaurant bij hotel is luxe en aan de prijs. ze zijn er op ingesteld dat je er volledig komt dineren, maar als je dat niet wilt is het prima. De openingstijden van het restaurant lijken kort 19.45-21.15 uur. Maar zowel hier als in Grenoble zijn dit de plaats reservering/bestelling tijden.

+ mooi uitzicht, rust, gemoedelijk sfeer, verzorgd, fijn zwembad, ontbijt, vriendelijk personeel, airco. Diverse ligbedjes, Lounge bankjes. Er zijn in het dorpje 5 min verder op 2 lunchrooms die vanaf di tm za open zijn tot wel 20.00 uur. Hier kan je heerlijk en goedkoop eten. Ideaal om met de bus naar Grenoble te gaan. Deze rijdt overdag om de 10 min en een retour is 4,- pp. In Grenoble stap je uit bij Victor Hugo. En als je links of rechtsom het gebouw loopt kom je op het plein Victor Hugo waar je daar weer op kunt stappen voor de bus terug naar halte La Bourg. Het oude gedeelte van Grenoble is gezellig en daar is een sfeervol pleintje met terrasjes waar je lekker kunt eten. Prijs/kwaliteit is goed. De meeste mensen doen hun best om rustig Frans te spreken of proberen het in het Engels. Ze merken snel dat je niet van hier bent en iedereen is vriendelijk.+ mooi uitzicht, rust, gemoedelijk sfeer, verzorgd, zwembad, ontbijt, vriendelijk personeel, airco. Diverse ligbedjes, Lounge bankjes. - omgeving niet zo veel te doen in de wijk Eybens, meeste kamers zijn zonder balkon, douche in bad kamer 31 is niet erg handig te noemen. Dure drankjes bij het hotel. Restaurant bij hotel is luxe en aan de prijs. ze zijn er op ingesteld dat je er volledig komt dineren, maar als je dat niet wilt is het prima. De openingstijden van het restaurant lijken kort 19.45-21.15 uur. Maar zowel hier als in Grenoble zijn dit de plaats reservering/bestelling tijden. Er zijn in het dorpje 5 min verder op 2 lunchrooms die vanaf di tm za open zijn tot 20.00 uur. Hier kan je heerlijk en goedkoop eten. Ideaal om met de bus naar Grenoble te gaan. Deze rijdt overdag om de 10 min en een retour is 4,- pp. In Grenoble stap je uit bij Victor Hugo. En als je links of rechtsom het gebouw loopt kom je op het plein Victor Hugo waar je daar weer op kunt stappen voor de bus terug naar halte La Bourg.

• Reviewed: 1 July 2017

Jammer! In 2016 veel beter dan dit jaar
    • Stayed 1 nights

Vorig jaar waren we zo enthousiast dat we nu weer geboekt hadden, maar het was erg veranderd qua bediening en menu: het exclusieve was er af, helaas.

de locatie

• Reviewed: 10 August 2018

Prachtig
    • Group
    • Stayed 4 nights

Rijkelijk ontbijt. Prachtig chateau met mooie sfeer. Zwembad heerlijk verkoelend tijdens deze hete zomer. Relaxen onder de schaduwrijke bomen.

• Reviewed: 6 August 2017

Gedateerd sanitair, smal bed

Uitstekende keuken, chateau

Stayed in July 2017

• Reviewed: 20 July 2017

Ontbijt, kamer, de gebouwen.

Omgeving van het hotel

Ontbijt, kamer, de gebouwen.

Stayed in July 2017

• Reviewed: 27 September 2016

• Submitted via mobile

Alles, het is een fantastisch hotel/ kasteeltje En de ligging is subliem!

Stayed in September 2016

• The following reviews were written more than 24 months ago. They no longer impact the property's overall review score – but may still be helpful when choosing the perfect place to stay.

• Reviewed: 29 September 2015

We zijn hier twee dagen geweest, als tussenstop op onze reis...
    • Couple

Prijs ontbijt was wat aan de hoge kant (voor wat je er voor kreeg).

We zijn hier twee dagen geweest, als tussenstop op onze reis naar Italië. Het is echt een heel mooi kasteel met ruime kamers. De kamer die wij hadden was wel wat gedateerd, maar verder was alles netjes en schoon. Het personeel was enorm behulpzaam en vriendelijk. We hebben heerlijk genoten aan het zwembad. Verder een prachtige omgeving waar je mooi kunt wandelen en Grenoble met gezellige restaurantjes is vlakbij. Absoluut een aanrader!

• Reviewed: 16 September 2015

De inrichting, de uitstraling, het uitzicht.
    • Couple

Staat niet goed aangegeven en navigatie wil je over wegen sturen die je alleen met een suv kan nemen.

De inrichting, de uitstraling, het uitzicht. Eén van de meest romantische hotels die we ooit gehad hebben. We waren te laat voor ontbijt maar kregen buiten op het terras een heerlijk ontbijt geserveerd!

• Reviewed: 23 May 2016

Prachtige grote kamer, en badkamer met douche en bad.
    • Couple

Prachtige grote kamer, en badkamer met douche en bad. Heerlijk diner. Prima begin van Route Napoleon

• Reviewed: 4 August 2015

- Prachtig domein

- Prachtig domein - Vriendelijk personeel - Rust

• Reviewed: 30 July 2015

Zo charmant, zo mooi, zo Frans, vriendelijke Mensen, super...

Geen opmerkingen.

Zo charmant, zo mooi, zo Frans, vriendelijke Mensen, super ontbijt,charmant domein. Alles Zeer Goed.

• Reviewed: 17 July 2015

Zeer mooi gebouw.
    • Couple

Zeer mooi gebouw. Mooie ruime kamer en badkamer. Verzorgde accomodatie. Vriendelijke bediening.

• Reviewed: 15 June 2015

De locatie de goede service en het voortreffelijke diner en...
    • Couple

De locatie de goede service en het voortreffelijke diner en de mooie kamer we kregen een upgrate naar een suite

There are also 6 reviews without text. These impact the overall review score.

Showing 1 - 22

Guests also reviewed these properties: