Beoordelingen over Novotel Château de Versailles 4-sterren

4 Boulevard St Antoine, 78150 Versailles, Frankrijk

#12 van de 34 hotels in Versailles

Gebaseerd op 1978 beoordelingen over dit hotel

Goede en heel veilige locatie om het chateau zowel als de...

n.v.t.

Goede en heel veilige locatie om het chateau zowel als de tuinen van Versailles, Trianon, Petit Trianon te bekijken; wandeling naar chateau V. ongeveer 20 minuten. Versailles heeft goede, gezellige terrassen en restaurants op loopafstand van hotel. Als je Parijs wilt bezoeken kan dit per trein vanaf Versailles.

Goede locatie voor het paleis versailles
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Restaurant was niet heel erg goed. Frituurpan deed het al een tijdje niet naar dat werd nergens vermeld. Jammer voor kinderen want andere opties qua eten waren niet geschikt voor hun.

Ontbijt was heerlijk, heerlijke bedden(bankbed niet....) en presentje voor de kinderen bij aankomst.

Een tegenvaller, hebben al véél betere NOVOTELS gehad, jammer.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Hadden kamer op vierde verdieping, net naast lift gelegen. Motor lift vlak boven kamer met als gevolg heel de nacht door immens lawaai van startende en stoppende lift. Twee liften aanwezig waarvan 1 defect. Personeel bij ontbijt leek meer een freak-show. Jonge man met tot onder de oksels opgetrokken jeansbroek waarvan de pijpen tot half de onderbeen was opgerold (???). Een andere man (hypster-type met enorme vetvlek op witte t-shirt en een jongedame die (onderling tussen personeel) op iedereen commentaar had. Personeel zag geen werk (tafels afruimen, foutief gevulde tassen aan koffieautomaat, etc .... ) .... Wij zijn véél beter gewend van NOVOTEL ... jammer. Hebben na onze klachten te formuleren bij uitchecken wel als tegemoetkoming ons ontbijt niet dienen te betalen, eerlijk is eerlijk, moet ook gemeld worden.

Restaurant (diner) was top en prijs/kwaliteit meer dan ok.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goede uitvalsbasis voor bezoek Versailles maar de 4 sterren niet helemaal waard
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Aanwezige bedden anders dan op website aangegeven. Géén mogelijkheid van gescheiden bedden. Extra bed is slaapbank (overigens van goede kwaliteit). Serviceniveau niet fantastisch: handdoeken ontbraken; verzoek aan receptie om extra deken werd niet doorgegeven.

Goed bereikbaar. Ruime kamer. Parkeergarage aanwezig (in buurt met relatief weinig P-plaatsen op straat). Bakker en supermarkt om de hoek; zeer goed Aziatisch restaurant in dezelfde straat (10 minuten lopen). Op 15-20 minuten lopen van het paleis.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heerlijk tot rust gekomen
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Het is in 2016 geheel gerenoveerd, dat hebben ze goed gedaan! Vriendelijk personeel dat ook goed Engels spreekt Erg schoon Lekker stil Goed ontbijt met veel keuze

• Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Parking is te klein voor het hotel , was bijgevolg volzet . Meer dan een half uur rond gereden om een parkeerplaats op de straat te vinden . Hadden dit hotel speciaal gekozen omwille van parking .

Locatie en restaurant in het hotel

ok

Het ontbijt is duur en niet bijzonder. Je kunt beter 'buiten de deur eten'. De roomservice is beperkt. Na 22:00 uur alleen een tosti. En jammer dat er voor vier personen handdoeken waren, terwijl wij met zijn vijven waren :). Werd wel goed hersteld met heel veel handdoeken!

De kamer was zoals verwacht en lag op redelijke loopafstand van het paleis van Versailles. Het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Kamers / badkamer netjes en voldoende groot
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Er is een ondergrondse parking in het hotel, echter veel te klein en bijgevolg bijna nooit een mogelijkheid om er te parkeren .... bijgevolg is het zoeken naar een parkeerplaats buiten..... met veel geluk kan je een parking vinden in een straal van 100 meter...

Kamers / badkamer netjes en voldoende groot Ontbijt is uitgebreid

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

goed als doorreis maar niet om aan te bevelen
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

de hygiëne van het ontbijt de avondmaaltijd was niet echt lekker

de locatie en het vriendelijke onthaal, de auto die er voor dagprijs 2 dagen mocht staan

Uitstekend hotel, maar globaal te duur voor geboden comfort.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Prijs: kamers veel te duur in de week, acceptabel in weekend; ontbijt te duur. Veel te warm in kamer voor goede nachtrust (winterdonsdekens in zomer, airco al uitgeschakeld in september).

Modern en fris ogende hotelkamer. Parkeergelegenheid in hotel (maar niet heel goedkoop). Versailles goed bereikbaar te voet, mits kleine wandeling van 20-tal minuten.

Locatie ten opzichte van het Chateau is natuurlijk perfect.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Parkeergarage is was krap en is niet te reserveren. Ontbijt viel wat tegen, zeker de eieren. Personeel was ook nors en niet aanwezig

Locatie ten opzichte van het Chateau is natuurlijk perfect. Hotel kamers zijn prima uitgerust, Novotel nieuwe stijl.

Goed ontbijt, mooie kamer, mooi hotel
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Alleen was er geen "niet storen" plakaatje om aan de deur te hangen waardoor het personeel toch wel 4 keer ongevraagd binnen kwam.

Goed ontbijt, mooie kamer, mooi hotel

Uitstekende uitvalbasis voor een dagje Paleis van Versailles
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Geen directe toegang vanuit hotel tot ondergrondse parkeergarage.

Behulpzaam personeel, goede bedden en slaapbank. Goed ontbijt. Stille airco. Raam op de kamer kan open. Toilet separaat van badkamer! Afgesloten ondergrondse parkeergarage (tegen geringe meerkosten). Prima bistro aan de overzijde van de weg. Circa 15 á 20 minuten lopen tot het Paleis van Versailles (koop kaartjes vooraf!)

Een geschikte hotel voor gezinnen met kleine kinderen.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Superior kamer was vrij klein, maar voor een maximaal van 2 of 3 dagen zou dat niet vervelend zijn voor een gezin met 2 kids. Appartementen concept zoals wat we hadden gehad bij AMA Marble zou beter zijn, als het hotel management wil graag meer doel groep gericht op reizende families.

Een geschikte hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Kamer was erg schoon en we hadden genoeg doeken voor ons vieren. We hadden ook goede bedden (dezelfde geldt voor de sofa bedden). Mijn kinderen sliepen erg goed en ze vonden hun bedden goed gemaakt zijn. Leuke personnels en de kinderen kregen gratis speelgoed tijdens inchecken. Leuk en we voelen niet dat onze kinderen zijn die enige een beetje herrie gaan maken. Er waren ook veel andere gezinnen met kleine kinderen, niet maar alleenstaande zakelijke reizigers. Veel aandacht is ook besteedt door het hotel voor families die houden van reizen. Ik vind het moeite waard om rond €140 per nacht inclusief ontbijt voor 2 volwassenen en 2 kindjes onder 12 jaar voor een overnachting op dit hotel te betalen.

Zeer vriendelijk personeel, mooie en verzorgde kamer, goede...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Ontbijt - kleine buffetruimte, lekkende koffiemachine, roerei en pancakes niet lekker

Zeer vriendelijk personeel, mooie en verzorgde kamer, goede ligging voor bezoek aan Versailles

Fijn hotel!
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Redelijk ver lopen naar centrum/restaurants. Met kleinere kids is dat niet handig. Die van ons zijn 11 en 13; dat was goed te doen.

Comfort vd kamer , het ontbijf, hygiëne, afstand tot Kasteel v Versailles

Super goed hotel

Geen opmerkingen

Modern, proper, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, op wandelafstand van monumenten, kinderen tot 16j gratis ontbijt en gratis op de kamer bij de ouders. Zeker aan te bevelen.

Zeer lekker en uitgebreider ontbijt dan Novotel La Defense.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Zeer lekker en uitgebreider ontbijt dan Novotel La Defense. De parking was ook gezinsvriendelijker slechts 12 € ipv 30 € in Parijs. Op 20 min loopafstand van kasteel van Versailles.

Leuk hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Parkeren in de garage best lastig. Bij aankomst niet duidelijk waar de auto even te parkeren.

Op loopafstand van Versailles. Keurig nette kamer. Prima ontbijt met zeer veel keus.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prima accomodatie met alle faciliteiten!
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Misschien het vast tapijt op de kamers vervangen door een houten of stenen vloer wat allergische personen ten goede komt.

Prima accommodatie waar alles aanwezig is wat je nodig hebt: ruime moderne kamer, restaurant, bar, parking , bus stop kort aan het hotel, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Schoon, modern en zeer comfortabel zakelijk hotel in nabijheid van Paleis van Versailles
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (3 Volwassenen)

Zeer comfortabele bedden; schone, ruime en moderne kamers en badkamers. Parking in garage onder het hotel is erg praktisch. Zeer behulpzaam personeel en handige locatie (Ca. 15 minuten lopen naar Paleis van Versailles)

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Voldoende voor een nacht
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

In onze kamer op de vierde en hoogste verdieping was er te weinig ruimte voor 2 volwassenen en 1 kind. Er was ook maar een klein raampje wat de kamer een sombere en donkere indruk gaf.

Ligging tov chateau Versailles.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Mooie verzorgde kamer
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Ontbijt : tassen met kleine stukjes uit de rand werden toch op tafel gezet en een kommetje waar een citroen pit in zat vonden we de dag nadien opnieuw in dezelfde stapel van kommetjes en was dus niet opgeruimd. Alleen maar keiharde boter die dus niet smeerbaar was.

Mooie verzorgde kamer Goed restaurant

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goeie ligging, volgende keer ander hotel
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Ontbijt was uitgebreid, maar vooral brood en zo niet vers. Diner was een ramp, koud, opgewarmde saus, die nog niet warm was, koude frieten. Saus teruggestuurd, kwam lauw terug. Totaal ongezien voor een hotel van dit niveau. Uitleg, we zullen het noteren. Nooit meer! Sorry, geen Novotel meer voor ons

Kamer ok, ligging ok en vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Verfrissende uitvalsbasis voor bezoek paleis Versailles
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Dienstbaar personeel die op voorhand snel reageerde op vragen Hotel namnzf initiatief ons 2 kamers naast elkaar te geven war heel prettig was. Mooie en prettige inrichting . Comfortabele bedden en badkamer met prima regendouche.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het ontbijt was super, veel keuze en zeer vers.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

De parking die toch 12,50€ per nacht kost was veel te klein voor zo'n groot hotel ongeveer 30 plaatsen en er sijpelt water van het plafond dat op je wagen druppelt op sommige staanplaatsen. De 2de dag kom ik s'avonds terug van een uitstap en parking is vol. Men zegt mij langs de straat te parkeren, mijn wagen is nog nieuw dus ben ik niet akkoord. Ik parkeer in de ondergrondse garage met de afspraak dat men mij op de kamer belt als mijn wagen moet verzet worden. Dit gebeurt niet en s'morgens stel ik vast dat er een afgebroken vuilbak boven op het dak van mijn wagen ligt. Wanneer ik dit meld in het Engels, wordt dit weg gelachen. Toch ondermaats voor een 4 sterren hotel.

Het ontbijt was super, veel keuze en zeer vers. De lift is snel en steeds beschikbaar, geen wacht tijd De locatie is super. Er is eet gelegen heid vlakbij en in het hotel aan democratische prijs 15 @ 20€ per gerecht/ persoon. De kamer was proper, alleen de vloerbekleding( tapispleine) kan beter. Het ligt op 20 minuten stappen van de zij ingang van het kasteel van Versailles. Langs deze weg zijn veel restaurantjes gelegen. Een super lekker Tokio Tori en goed van prijs.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Ontzettend behulpzaam personeel bij de receptie en slaapbank...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Toilet functioneerde al bij binnenkomst niet, de kamer was blijkbaar niet goed gecontroleerd

Ontzettend behulpzaam personeel bij de receptie en slaapbank voor de kinderen prima klaargezet

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Personeel restaurant voldoet niet aan 4sterren.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Personeel restaurant. Het bedienen kunnen ze verbeteren. 36euro fles wijn die nog niet eens wordt ingeschronken. Entrecote 300gr was niet beschikbaar dus alternatief van 180gr werd aangeboden voor dezelfde prijs. Wil je de patat verwisselen voor aardappelpuree betekent dit direct dat je ook geen groente meer krijgt. Dit was normaal zei het personeel.

De kamer was ruim. Onder het dak 430. Receptie personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

De ligging alsook het personeel.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Een detail, maar het doorspoelen van het toilet was niet evident. Vreemd om hierover te schrijven, maar twee tot driemaal moeten doorspoelen om een wc papiertje erdoor te krijgen, vond ik storend.:-)

De ligging alsook het personeel. Zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Prima locatie,bed en heerlijke douche.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Ontbijt zag er prima uit echter smaak was ver te zoeken. Instant roerei, koude pancakes en waffles, droge croissants en fruit niet vers.

Prima locatie,bed en heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Fijn!
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Lekker ontbijt, lekkere tapas 's avonds. Ontbijtruimte zat 's morgens snel vol, maar we kregen dan een plekje in de bar zodat we niet hoefden te wachten. Leuke speelhoek voor de kindjes.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

• Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

De douchestraal niet krachtig en de douchekop van de 'stortdouche' was stoffig aan de bovenkant...

Locatie was top! Ontbijt goed verzorgd, mevrouw bij de balie heel aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

goed voor families
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Restaurant viel wat tegen. Personeel was niet oprecht vriendelijk. Ontbijt was wel perfect in orde.

Perfecte familiekamers en perfecte ontvangst voor kinderen.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ruime uitchecktijden, vriendelijk Engels sprekend personeel,...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Iets te ver lopen van het centrum, fiets huur was makkelijker geweest

Ruime uitchecktijden, vriendelijk Engels sprekend personeel, goede service, parkeren in eigen parkeergarage, prima faciliteiten voor gezinnen

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Weinig ruimte naast de bedden, de kamer was erg schoon, badkamer ook, maar net achter de deur zaten nog wat haren...Maar dat was echt alles dus zelfs voor Nederlandse begrippen is dit hotel erg schoon!

De kamer was geweldig, goede bedden. Apart toilet is heel handig met meerdere personen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Kamers waren netjes.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Op de kamer hadden er 2 éénpersoonsbedden moeten zijn (zo vermeld bij boeking). Dit bleek een zetel te zijn dit werd uitgetrokken. Beter op voorhand vermelden. Ontbijtbuffet + ruimte niet voldoende wanneer je ontbijt op druk moment. Zaken niet aangevuld: eten, borden, koffiekoppen, ...

Kamers waren netjes. Mooi en uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 16 juli 2016

Novotel Versailles is een prima alternatief voor de dure...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Novotel Versailles is een prima alternatief voor de dure hotels in Parijs. Met de auto en openbaar vervoer ben je binnen een half uur in het centrum van Parijs. Het paleis van Versailles ligt op 15 minuten loopafstand. Het Novotel biedt goede parkeergelegenheid. Het hotel is kennelijk recentelijk verbouwd, oogt fris en neigt naar modern. De kamerruimte heeft een voorportaal met een toiletruimte, kledingkasten en een fijne badkamer met inloopdouche. De kastruimte is ruim voldoende met (detail) kleerhangertjes van het hotel. Het comfortabele slaapgedeelte is praktisch ingedeeld. De airco werkt uitstekend, er is een kluisje, een minibar en waterkoker met koffie/thee. De kamer wordt keurig schoon gehouden. Ik heb gezien dat het personeel ook plinten en alle oppervlakken afneemt. Ook werd ieder dag gestofzuigd. Uitstekende verlichting en voldoende stopcontacten. Goede wifi-ontvangst en grootbeeld flatscreen tv. Het meubilair is functioneel en met een tweezitsbank (bedbank) compleet. Het ontbijt is uitgebreid, voor Franse maatstaf zelfs royaal. De eetzaal en buffet worden netjes bijgehouden. Dit hotel is me uitstekend bevallen en kan ik iedereen aanraden.

Ruime kamer en goed ontbijt
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (4 Volwassenen)

Jammer dat er nog extra moet worden betaald voor het parkeren van de auto in de garage.

Ruime kamer en goed ontbijt

• Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (4 Volwassenen)

Goed ontbijt.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Goed ontbijt. Mooie loopafstand van het paleis.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Geen ontbijt inbegreprn:16e 50 pp!!!!! Verhoog dan de kamerprijs iets en maak het inclusief!

Prima hotel, lekker rustig en uitstekend uitgerust

Engelse taalbeheersing personeel

Zeer rustig, zeer schoon en ruime kamer met aparte toilet- en doucheruimte

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Heel goed bed. Nette kamer.

Heerlijk verblijf gehad als start van de vakantie.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Fijne kamer met goede bedden en prima douche!

Zalige overnachting ...rustige bar om tot rust te komen
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Parking max 2m hoog (onmogelijk met suv en dakbox)

Zalig doorreishotel in mooie omgeving

super geweldig kon niet beter

Alles was dik in orde

Gewoon heel goed
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Prima accomodatie aan de rand van een wereldstad.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

De ligging, het ontbijt en de prijs-kwaliteitverhouding.

Kamer, ontbijt prima.

Kamer, ontbijt prima. Goede (loop)afstand tot paleis

• Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Weinig faciliteiten. Fitness, zwembad, restaurant.

Schoon en comfortabel. Heerlijke bedden. Prima ontbijt.

Bezoek aan Versailles, goede locatie om te wandelen vanaf het hotel.

Geen klachten

Kamer schoon, ruim en personeel vriendelijk en behulpzaam

Wifi gratis maar erg traag.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Wifi gratis maar erg traag.

Novotel hotel Versailles

Warme dekbedden

Heerlijk ontbijtbuffet

Ideaal bij het bezoeken van Versailles.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Op wandelafstand van Versailles. Rustige buurt Uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel

Zeer prettig verblijf vlakbij Chateau Versailles
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Ontbijt was matig voor de prijs. Diner was beter maar niet alles van de menukaart was er.

Kamer licht en ruim. Heerlijk bed. Vriendelijk personeel.

Prima voor bezoek aan paleis met gezin

Keuken is niet geweldig

Prima voor bezoek aan paleis met gezin

Mooie kamer, modern hotel, lekker en uitgebreid ontbijt en...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Mooie kamer, modern hotel, lekker en uitgebreid ontbijt en lekker diner. Zeer vriendelijk personeel!

Prima ontbijt

avondmaal

Prima ontbijt Parking voor wagen

Topkwaliteit
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (3 Volwassenen)

Beperkte kaart in het restaurant

Uistekende ligging voor het bezoek. Gratis parkeren in de straat. Alles zeer verzorgd. 4 sterren waard

Ontzetten attend en vriendelijk personeel, zowel aan de...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Ontzetten attend en vriendelijk personeel, zowel aan de ontvangst als ook in het restaurant!

Aangenaam hotel
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Vriendelijk onthaal , leuk hotel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

dat gaat jullie niet aan
    • Executive Kamer met een Queensize Bed en Slaapbank

Het was een gewoon degelijk hotel

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad , voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (3 Volwassenen)

De kamers waren supermooi , de badkamer heel mooi

Goed maar prijzig ontbijt, prima kamer, perfecte...
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden (2 Volwassenen)

Goed maar prijzig ontbijt, prima kamer, perfecte uitvalsbasis voor bezoek Versailles

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Gunstige ligging!

Parking volzet!

Gunstige ligging!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Lang wachten in het restaurant op bediening

Kamer Zach er uitstekend uit en parkeren was heel makkelijk

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

geen

bed

Ruimte, waar voor je geld
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Aircobediening werkte niet veel te warm op de kamer. Ondanks de koudere temperaturen buiten

Ruimte, waar voor je geld

Perfecte locatie

Kamertemperatuur te hoog

Ontbijt uitstekend en overvloedig Kamers mooi en netjes Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Heerlijk hotel
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Heerlijke bedden en goed ontbijt

Prima verblijf en alles op loopafstand van trein en bezienswaardigheden.
    • Executive Kamer met een Queensize Bed en Slaapbank

Niet kunnen ontdekken. En gelukkig maar!

Kamer en de grootte er van waren prima. Vooral voor 3 personen.

Nice modern hotel

Nice modern hotel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Acceuill Magique
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Pas de remarque négative! Top!

Bijzonder vriendelijk personeel aan de ontvangstbalie/un acceuil chalereux

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Top locatie voor een verblijf in Versailles en dicht bij Parijs
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Top ontvangst en vriendelijk personeel! Goed eten, kwalitatief prima en meer dan voldoende hoeveelheid.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

citybreakfast genomen, super!