Beoordelingen over Hôtel Chateau Golf des Sept Tours by Popinns

D 34 - Le Vivier Des Landes, 37330 Courcelles-de-Touraine, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Courcelles-de-Touraine

Locatie is schitterend, het chateau heeft een prachtige...

Het personeel was wat stug en niet al te behulpzaam. Ze kwamen wat gestresst over. Het ontbijt was prima, maar in vergelijking met andere chateaus die minder duur waren, stond het enigszins in de schaduw. De inrichting van de kamers was wat smakeloos en achterhaald, met name de badkamer was ouderwets. We vonden het jammer dat het onderhoud van het kasteel achter is bij de tijd en dat bij de inrichting niet gekozen is voor materialen van een betere kwaliteit.

Locatie is schitterend, het chateau heeft een prachtige uitstraling met de klimop aan de buitenkant en de oorspronkelijke middeleeuwse trap die volwaardig in gebruik is, geeft een geweldige historische sensatie. Het diner was heerlijk. Het zwembad werd speciaal voor ons opengedaan (eind september) en we werden van een zwembad-handdoek voorzien.

Leuke ervaring, aardig personeel, prachtige omgeving, wel te duur.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers zijn verouderd. De normale prijs is echt buiten proporties. Een fles water bij het diner voor 7,50 euro is schandalig.

De stilte is overweldigend. Het kasteel en de omgeving zijn top. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is prima. Het diner was gewoon goed. Mooie wijnkaart!

Rasr wel honden in hotel masr niet in de eetzaal. Wordt niet bij reservering aangegeven.

Hotel accepteert huisdieren. We hadden gereserveerd voor het diner 4 personen. Maar de hond mocht niet in de eetzaal. Bij de reservering voor het diner werd niet aangegeven dat de hond niet was toegestaan. Moesten 50 kilometer heen terug rijden voor een gied diner. Prima hotel raar wel honden in

Mooie kamers met prachtig uitzicht

Kamers niet goed

Kamers niet goed

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

een authentiek chateau , op het platteland van de Loire, met...
    • Classic Tweepersoonskamer

een authentiek chateau , op het platteland van de Loire, met goede faciliteiten( restaurant, ontbijt, zwembad) en een fraaie golfbaan.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Locatie was prima.

Kamers moeten hoog nodig gerenoveerd worden. Onze kamer zag er armoedig uit. Achterstallig onderhoud verklaart de aanbieding (30% korting). De volle prijs was onze kamer zeker niet waard.

Locatie was prima. Heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Vriendelijk personeel, modern keuken met heerlijke gerechten...

de 2 routeplanners wisten in eerste instantie de lokatie niet te vinden. Na telefonisch contact is dit goed gelukt.

Vriendelijk personeel, modern keuken met heerlijke gerechten, zicht op de golfbaan

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Het personeel was zeer vriendelijk en ze hebben altijd...

Het gebouw aan de binnenkant had zijn gloriejaren achter de rug. Er zou heel wat moeten gerenoveerd worden. Tapijt lag niet meer mooi in de kamer, plafond in de badkamer was stuk aan de spot boven het bad (dragen lagen bloot - elektrocutiegevaar denk ik dan). De kamer had een zeer mooie lay-out maar was zeer oud. Verf die van de deuren kwam, lampen die niet vervangen werden, gaten in de muur, kapotte tegels. Best wel jammer, want voor de rest was alles in orde. Dat maakt het ook wel niet de prijs waard. Want voor ons was dit een hoger segment waarbij op details zeker niet gelet wordt. In deze prijsklasse hadden we dat toch wel verwacht. Het ontbijt was daarnaast ook goed, maar niet meer dan dat. De stokbroden waren wak, croissants piepklein (en zelf afgebakken denk ik) en dat is best jammer in het land van de lekkere stokbroden en croissants.

Het personeel was zeer vriendelijk en ze hebben altijd rekening gehouden met onze hond. Bij het opruimen van de kamer, hebben ze altijd meegedacht waar zijn hok kon staan, alsook zijn speelgoed ruimde ze zelfs mee op. Ze waren zeer hulpvaardig. Ook tijdens het ontbijt en het diner waren ze zeer vriendelijk. Ze hadden ook fijne tips voor de omgeving. We zijn geen golfers maar hadden interesse en ze hadden zelfs een golfinitiatie georganiseerd voor ons waarbij we gratis tijdens ons verblijf golfclubs mochten gebruiken. Fijne mensen! Mooie omgeving ook, heel rustig, mooi kasteel. En vooral heeeeel lekker eten! Echte topkwaliteit tijdens het diner. Zelden zo een malse steak gegeten, met echte streekproducten.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Mooie accomodatie, heel sfeervol, gastvrije vriendelijke...

De badkamer is dated , de conditie van de golf course is matig.

Mooie accomodatie, heel sfeervol, gastvrije vriendelijke ontvangts, heel goed restaurant

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

We verbleven in een prachtige torenkamer.

De geluidsoverlast van de badkamer boven ons. Het klonk alsof er in onze kamer gedoucht werd.

We verbleven in een prachtige torenkamer. Het diner was fantastisch met heerlijke gerechten.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Personeel bij golf en restaurant ok,

Prijs / kwaliteit klopt niet, oude vervallen badkamer, prijzen restaurant behoorlijk dat pinhigh dit aanbeveelt is voor mij vreemd

Personeel bij golf en restaurant ok, Uitzicht op golfbaan was mooi

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Perfect restaurant met zeer goede bediening