Beoordelingen over Château de Salettes 4-sterren

Château de salettes, 81140 Cahuzac-sur-Vère, Frankrijk

#5 van de 5 hotels in Cahuzac-sur-Vère

Fantastisch hotel in een schitterende omgeving vol wijngaarden.

De receptionist vroeg aan iedereen of hij of zij goed hadden geslapen, behalve aan mij...

Heerlijk gegeten in het restaurant en heerlijke wijnen gedronken. We zijn later terug gekomen om wijn te kopen van dit chateau.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We hebben ons 7 dagen erg verwend gevoeld in Chateau de...

Douche (kon de douchekop niet ophangen en dit gaf erg veel spatwater bij bad en badmeubel. Geen verlichting bij aan kamer grenzend terras/gras. Je kunt hierdoor niet privé bij je hotelkamer op terras zitten, als het donker is. In de dagen voor en tijdens Maria Hemelvaart zijn er in de directe omgeving (Gaillac ca 10km van hotel) in de avond weinig andere restaurants open.

We hebben ons 7 dagen erg verwend gevoeld in Chateau de Salettes. Prachtige locatie en mooi gerenoveerd hotel met eigen wijngaard en chique restaurant met voor de lunch een betaalbare dagmenu. 's Avonds á la carte mooie gerechten. Wij hebben 2x hier in de avond gegeten. Het op de locatie lager gelegen zwembad met vooral prachtig uitzicht over de streek was heerlijk (douche en toilet aanwezig). Handdoeken voor het zwembad lagen elke dag nieuw klaar op bed. Top! Wij hadden een ruime hotelkamer (no 6) aan tuin gelegen. Wat zakelijk ingericht. Minibar aanwezig. Het ontbijt was prima, maar wel 7 dagen hetzelfde. Dat viel iets tegen. Daar hadden we meer van verwacht. De streek biedt zoveel meer. Ruime parkeerplaats op eigen terrein. Lekkere wijn! Dus natuurlijk enkele flesjes mee naar huis genomen. Bezienswaardigheden die zeker de moeite waard zijn: o.a. Albi, Cordes sur Ciel en Puycelci

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Uitmuntend

Zeer karig ontbijt voor 19 euro p.p.

De rustige ligging tussen de wijngaarden, mooie kamer en badkamer, wel enkel een bad. Zeer aangenaam zwembad met prachtig uitzicht over de omgeving. Het diner is zeer verfijnd, niet goedkoop, maar ze'n geld meer dan waard. Uitgebreide wijnkaart in alle prijscategorien

fantastisch !

prachtige kamer en locatie - overheerlijk ontbijt - een excellente keuken en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Toplocatie in de omgeving van Albi

Prachtige locatie, in een schitterend kader. Excellent restaurant

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Geweldige kamers

Ontbijt is te duur; zwembad kan beter.

Geweldige kamers

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Vriendelijkheid gastvrouw, schoonmaakpersoneel en receptie.

Afstandelijk gedrag van het personeel van de restaurant. Gebrek aan keuzekindermenu. Wifi werkt niet goed.

Vriendelijkheid gastvrouw, schoonmaakpersoneel en receptie. Mooie kamer en zeer leuk zwembad voor groot en klein. Rustige en mooie ligging

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Lokatie, comfort,

Kwaliteit keuken heel matig, prijsniveau mede daardoor gewoon pet.

Lokatie, comfort,

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

De rust en het lekkere eten!

De rust en het lekkere eten!