Beoordelingen over Chez Francoise 2-sterren

8 Route De Langres, 52360 Bannes, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Bannes

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Zeeer tegenvallend, prijs-kwaliteit is niet in verhouding.

Bed kapot, werd niet gerepareerd en kregen geen andere kamer. Diner was niet goed. Lawaai van de doorgaande straat. Ze kunnen geen goed Engels. Savonds zeiden ze dat het ontbijt voor de kinderen gratis was, maar we moesten de volgende dag toch voor ze betalen.

Ontbijt was wel lekker. Weliswaar weinig keuzemogelijkheden, maar het smaakte prima.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Prima overnachting op doorreis vanuit of naar het zuiden.

Op basis van de prijs die wij hebben betaald, zijn wij tevreden over deze accommodatie. Wij hadden een eenvoudige kamer, met wel wat achterstallig onderhoud. De kamer en douche waren echter prima schoon. De avond van aankomst hebben wij in het hotel van een heerlijk diner genoten. De morgen van vertrek een eenvoudig maar goed verzorgd ontbijt. Al met al tevreden over deze accommodatie, die goed bereikbaar is en snel bereikbaar is vanaf de snelweg.

Prima voor een tussenstop

Bedden kraakten en was doorgezakt. De kamer waar wij inzaten lag aan de weg. En er kwam redelijk veel verkeer. Geen airconditioning dus de raam moest open. Kleine douche.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Klein gezellig frans pension

Het bed was te kort.ontbijt eenvoudig.prijs voor ontbijt was iets te veel.het enige wat ons stoorde was het geluid van de ventilatoren van de badkamers.en we zaten net boven de keuke dus hoorde we, denk ik de afzuigkap.

Het was schoon en netjes.goed verzorgd..personeel deed erg hun best om het naar je zin te maken.als je een vier sterren hotel wilt, moet je hier niet zijn.ik vond juist de franse sfeer erg leuk.

kan beter

lagen aan de kant van de straat er is nog veel verkeer s'nacht. gehorig hotel. de bedden zijn te klein en de matras is aan vernieuwing toe.

de badkamer en de kamer is ruim, restaurant

Eenmalig

Ontbijt was karig. Alleen kaas of ham. Kaas zelf snijden. Beetje pasta en jam. Geen eitje! Vieze glazen (koortslipgevoelig). Onfris tafelkleed. GEEN Airco op kamer. Gebrekkig Engels, waardoor je een beetje genegeerd wordt.

Diner was lekker! Prijs/verhouding is goed.

te luide muziek in ontbijtzaal en restaurant maakt het...

te luide muziek in ontbijtzaal en restaurant maakt het onrustig,maar dat is echt het enige!Voor wie op doorreis is of een aantal dagen wil blijven een aanrader.

De plek

Erg oud en niet fris. Oude vloerbedekking met vlekken. Schimmel in de badkamer. Toilet erg oud en niet schoon. Ontbijt niet bijzonder maar hoed genoeg.

De plek

Niet doen!

Eten kon niet op terras (fermé) ondanks mooi weer. Hotel oogt gedateerd en is flink aan onderhoud toe. Bedden niet fijn, kussens vreselijk. Kamer te krap - en te warm, geen airco - voor z’n 4-en. Te lawaaiig en te gehorig. Vloer kamer smerig. Douchekop niet vast te zetten- spoot naar links, de badkamer in.

De douche was goed en fijne handdoeken Er stond een flesje water en je kon thee en koffie maken. WiFi was goed

Personeel was erg vriendelijk

Piepende en krakende deuren Geen airco terwijl het 35 gr was Ontbijt was slecht, geen borden, matige keuze en vieze tafels. De föhn deed het niet. Geen licht op de gang

Personeel was erg vriendelijk Diner was heerlijk

Geen tweede keer!

Beddengoed was niet schoon. Ook de badkamer en wc waren niet fris. Accomodatie viel ons erg tegen, smoezelig. Kamers aan de doorgaande weg zeer luidruchtig. Accomodatie ook geboekt voor de terugreis, maar direct geannuleerd.

De locatie van het hotel en erg vriendelijk personeel.

Jammer dat we niet één van de afgebeelde kamers kregen, maar een oude welke hard aan een opknapbeurt toe is. Het ontbijt is karig voor de prijs die je hiervoor betaald.

De locatie van het hotel en erg vriendelijk personeel.

Prima tussenstop onderweg naar Noord of Zuid.

Goed de rekening nakijken: We hadden een fles champagne besteld die niet meer in voorraad bleek te zijn en kozen daarvoor in de plaats een mousserende wijn. prijsverschil 20€. Bij afrekenen stond de originele bestelling op de rekening. Maar toen wij daarop wezen werd dat onmiddellijk gecorrigeerd.

Heel aardig personeel, gezellige tuin waar gedineerd kan worden. Geen haute cuisine maar wel goed eten tegen een redelijke prijs.

Het verblijf voldeed aan onze verwachtingen. Vooral het romantische diner in de tuin was gezellig.

De toiletruimte was te klein. Je kon er nauwelijks in of uit komen. De douche en was ruimte was erg weinig aflegruimte

Het eten en drinken was erg goed.

goed ontbijt;

eigenlijk niets. Voldeed totaal aan de verwachtingen.

goed ontbijt; zéér vriendelijk personeel! Heerlijk avondmaal! ook met zeer vriendelijk personeel. De stilte op de kamer.

correcte prijs-kwliteit-ervaring.

Oud gebouw met krakende vloeren en warme kamer.

eenvoudige kamers, maar wel niks te kort en zeker prijs-kwaliteit. Zeer lekker restaurant; zeker prijs-kwliteit-waardig. Goed gelegen locatie voor tussenstop van/naar het Zuiden.

De locatie, echt prachtig en erg rustig ‘s nachts

Badkamer van matige kwaliteit. Douchekop moet (kamer 4) worden vastgehouden. Schroef om hem vast te zetten ontbreekt

De locatie, echt prachtig en erg rustig ‘s nachts

Nodigt niet uit voor herhaling.

Diner was binnen ondanks het mooie weer. In eerdere bezoeken eerd het diner in de tuin geserveerd. Op de vraag waarom niet was het antwoord: trop complicé. Verder was de bediening amateuristisch met veel vergissingen.

Prima bed.

niet voor herhaling vatbaar

Het was een zeer verouderd pand en het rook er niet fris, eerder muf, alsof er al lang niet gelucht was.

dat we met onze kinderen op 1 kamer konden slapen

Op doorreis dus oké voor 1 nachtje, maar volgende keer toch ander logies kiezen.

Alles was matig. Kamer, wc en badkamertje zéér ouderwets. Niets veranderd sedert we een 7 tal jaren geleden via Logis de France geboekt hadden.

Niets speciaals.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Voor op een doorreis is het wel te doen. Het eten was erg lekker s’avonds

Toen we aankwamen was de recepioniste aan de telefoon, we kregen de sleutel en vroeg of we wilde eten en zij dat de kamer op de 1e etage was. Was niet echt klant vriendelijk en had niet het idee dat je erg welkom was.

We waren op doorreis, het was een gedateerd hotel. Geen luxe kamer maar alles was er wat we nodig hadden. Het fijne was dat je koffie of thee kon zetten bij aankomst van een lange reis.

Prima tussenstop op weg naar Franse Alpen

Weinig uitlaatmogelijkheden voor de hond. Straatverlichting is uit dus je hebt een zaklamp nodig om ook maar iets te zien. Fietskamp functioneerde overigensook goed

Prima tussenstop op weg naar Franse Alpen

Prima hotel als je op doorreis bent.

Ambiance in restaurant viel tegen, jong personeel liep wel erg vaak heen en weer voor weinig tafels, erg onrustig. Hoofdgerecht bleek opgewarmd in de magnetron. Kamer was prima, maar badkamer is erg klein.

Hotel was schoon, personeel vriendelijk.

Prima voor 1 nachtje.

Niet erg vriendelijk. Eten was te exclusief. Gebreken in de badkamer. Ontbijt met als keuze ham of jam op stokbrood.

Goed bed, nette slaapkamers. Makkelijk en gratis parkeren. Schoon. Gratis wifi.

Goed verblijf voor vooral als tussenstop van zuid Frankrijk naar Nederland

het tweepersoons bed kon wel wat onderhoud gebruiken. ( we rolde naar elkaar toe ook) ( ook wel gezellig)

Het is een prima tussenstop ontbijt was goed en het avondeten ook

Prima.

Op de site was aangegeven dat er een afsluitbaar parkeerterrein was en dat was niet het geval. Wel was er ruime parkeergelegenheid.

Alles was aanwezig. Zoals voor een diner en ontbijt kon je hier terecht. Het restaurant was sfeervol en intiem. Het diner was prima en uitgebreid.

Was verder prima

Er moet duidelijk verwezen worden dat als er niemand aanwezig is hoe te handelen om binnen te komen

Er was geen ontbijt op zondag er was niemand bij de receptie het was weekend slechte communicatie

Zal er geen 2de keer overnachten

We hadden 1 nacht geboekt in dit hotel. Heel matig ontbijt, voor 8,50 pp. geen verse fruit sappen, geen eieren, hard of heel zacht/beurs fruit ( alleen kiwi, perzik) bediening had er duidelijk geen zin in op onze dag en de eigenaar had het te druk met zijn vriendin/vrouw. Het zit pal aan een drukke doorgaande weg, het is heel gehorig als je een kamer aan de weg kant hebt. In de badkamer hangt een fohn, die ieder half uur een hard en doordringend geluid maakt, ook in de nacht. Alleen de eigenaar kan wat engels, bediening/medewerkers alleen frans.

Kamer was voor 4 personen ruim. We waren al voor in check tijd, maar mochten wel de kamer op wat heel fijn was

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We gebruikten dit als tussenstop voor vakantie naar het...

De kamers op de foto's zagen er leuker uit dan onze kamer. Maar is niet heel erg belangrijk voor 1 nachtje.

We gebruikten dit als tussenstop voor vakantie naar het Zuiden. Niks mis mee locatie.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

De vrachtauto's rijden zo hard langs de weg dat het net lijkt alsof ze door je kamer heen rijden, slapen is niet te doen.

Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg

slechte prijs-kwaliteit verhouding!! dus niet doen.

de kamer: veel te klein, toiletdeur kon niet dicht, ventilatie in de kamer zeer slecht. raam kon amper open en geen airco, bed te kort, haren in bed!! gehorig qua geluiden van andere kamers, veel trappetjes zodat toegankelijkheid niet echt makkelijk was. EN personeel dat amper Engels kon spreken. op verzoek om in de binnentuin te mogen zitten: non. terwijl op de foto's buiten beelden van de tuin te zien waren... op vergeelde foto. jammer

aan de buitenkant zag de locatie er uitnodigend uit.

Redelijk hotel voor de doorreis, maar ook niet meer dan dat!

Het dorpje doet rustig aan, maar het hotel ligt aan de doorgaande weg waar de hele avond/nacht auto's en vrachtwagens met 90 km per uur overheen denderen. Dat komt de nachtrust niet ten goede.

Ontbijt was klein, maar zeker voldoende! De kamer was gedateerd, net als het sanitair, maar het was wel schoon.

Ontbijt OK.

Kamer. Minimaal in omvang en faciliteiten.

Ontbijt OK. Overnachting voor onderweg naar Drome: OK 1 persoon kamer wel erg minimaal. Och, voor 1 nacht acceptabel.

Omdat het hotel geen kamers met twee bedden heeft, hadden...

Omdat het hotel geen kamers met twee bedden heeft, hadden wij een drie persoons-kamer geboekt. De boeking werd bevestigd maar toen we s'avonds aankwamen konden wij alleen een kamer met een tweepersoonsbed krijgen. We waren te laat om nog een ander hotel in de omgeving te zoeken en hebben dus slecht geslapen. IK vind het stijlloos dat een hotel een boeking die via U tot stand komt en bevestigt niet nakomt en verwacht dat U Chez Francoise daarop aanspreekt.

Voor mij nooit meer

Koud water douche, bloedheet in de kamer, gehorig, erg kleine toiletruimte, verouderde inrichting. Daarnaast geen begrip voor persoonlijke situatie (opname in zhuis v schoonmoeder) en ontbreken van elke mate v flexibiliteit hierin.

Redelijk aardig personeel

Ziet er allemaal goed uit vwbt inrichting en zo.

WiFi is zeker niet op orde, werkte geoon NIET. Kon alle mobiele apparaten niet aanmelden. Personeel niet erg behulpzaam hierover. Vonden het allemaal wel best.....

Ziet er allemaal goed uit vwbt inrichting en zo. Prijs kwaliteit verhouding is prima

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

goede locatie voor halverwege de terugreis naar NL

het ligt aan een vrij drukke straat; geen airco op de kamer

goed ontbijt; prima restaurant; bij mooi weer kun je heerlijk dineren in de rustige tuin achter het hotel; onze hond kreeg van de vriendelijke serveerster een bak water.

Ideaal één dag verblijf bij gedienstige mensen. ontbijt zonder luxe maar correct

De toegang tot de kamers loopt via één tot meerdere reeksen trappen en onhandig met bagage.

Familiaal hotel en zeer gedienstige mensen - De netheid van de kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prijs/kwaliteit een aanrader

We hopen dat er ooit een nieuwe trap naar de kamers komt. Is smal en gevaarlijk. Zeker voor kinderen.

Kamer voor nacht geboekt op doorreis naar Zuiden. Eenvoudig etablissement maar goed verzorgd. Personeel zeer vriendelijk. Kamer prima. Goede keuze prijs/kwaliteit.

Slecht geslapen

Hygiene, kamer oud, eigenlijk hotel niet meer van deze tijd. Veel lawaai, nagenoeg naast drukke weg gelegen, gaat personeel na hun werk ook nog eens pal onder ons raam luidkeels de dag doornemem.

Dat we vroeg weer weg konden !

Vriendelijk personeel, snel inchecken

Heel gehorige kamer en alles kraakt. Het was een oud pand met houten vloeren. Maar met kleine kinderen is dat vervelend. Badkamer was niet netjes, douche stang zat los. Prima voor een doorreis.

Vriendelijk personeel, snel inchecken Simpel, maar was ook redelijk goedkoop

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Ontbijt was in orde.

Bediening vooraf toen we aankwamen bleef men eerst zitten en verkeerde berekening bij afrekenen

Ontbijt was in orde. Kamer was ruim en men bracht water voor de hond

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Doen hun best, maar soms iets meer beroepservaring kan een pluspunt zijn.

Er was wel parking , maar niet afgesloten. Avondeten buiten, voor ons te fris.

Ja het was een goed ontbijt, genoeg,maar geen bruin brood. We konden enkel om 8 uur aan tafel, voor ons te laat. Het menu van 25,50€ was wel lekker.

minder goed dan wij gewoon zijn

de trap was zeer moeilijk, zeker voor oudere mensen (steil en smalle treden), de kamer was zeer gehorig (vb. rond 3 uur s'morgens liet iemand zijn alarm om wekdienst gaan en iedereen was wakker), dus zijn wij maar om 5 uur vertrokken

mochten pas om 16h30 binnen, maar de eigenaar liet er ons toch binnen (ook omdat het regende)

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De bedden zijn van slechte kwaliteit en de douche heeft...

De bedden zijn van slechte kwaliteit en de douche heeft z'n beste tijd gehad (lekkage). Elk nadeel heeft z'n voordeel, we waren wel vroeg in de ochtend wakker en daardoor op tijd weer thuis ;-)

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

5,5
    Ontbijten, dat niet!

We hadden 2 kamers besproken. Op de 4 persoons familiekamer is niets aan te merken. Op de andere slaapkamer was een sanibroyeur welke een enorme herrie maakte. Niet prettig met een kind op de slaapkamer en als je naar het toilet moet. Het ontbijt was slecht. Wij hadden aangegeven met 7 personen te ontbijten. Naast het bekende bij een frans ontbijt staat ontbrak er een stukje baquette. Er stonden mini pain de cholate en mini qroissants. Dit leek wel uitgeteld voor een ieder 1 van beide. We hebben er baquette bij gevraagd wat ontzettend lang duurde voordat we dit kregen. Die ochtend bleek er een stroomstoring te zijn waardoor er geen koffie en thee gezet kon worden in het restaurant. Er werd geen alternatief geboden. We hoorden van andere mensen dat de waterkoker op de slaapkamer het wel deed. Zo hebben we onszelf voorzien van koffie en thee aangezien er een paar theezakjes en instant koffie op de slaapkamer stonden. De prijs voor het ontbijt 8,-- p.p vonden wij veel te veel. Wij vonden het deels absoluut overmacht. Echter de nonchalante en starre houding van het personeel was niet prettig. Bij het afrekenen was er een prijsverschil tussen Bookingprijs en Chez Francoise in ons nadeel. Tsja de dames spraken alleen maar frans en ons frans was blijkbaar niet voldoende. Eigenlijk hadden we het wel gehad met het ontbijt erbij. Na enige tijd wikken en wegen door de dames werd er met de Patron gebeld. Deze sprak zeer goed engels. We konden zelf de situatie uitleggen. Weer even wachten. Tijdens het 2e telefoongesprek kregen we te horen dat we de Bookingprijs konden te betalen. Tevens, als tegemoetkoming, hoefden we voor 2 kinderen het ontbijt niet te betalen. De Patron vertelde erbij dat zijn personeel nog weinig ervaring had.

Het diner was uitstekend.

Goed voor een tussenstop.

Bij het reserveren is aangegeven om een niet roken kamer te hebben. Dit werd niet aangegeven op de bevestiging. Aanvullend willen we aangeven dat het voor booking.com goed zou zijn om aan te geven of er dieren toegelaten worden. Voor mensen met een allergie kan daar dan rekening mee gehouden worden. In de bevestiging zou ook aangegeven moeten worden welke keuze de klant gemaakt heeft ( wel/niet roken; wel/niet huisdieren )

Omdat in de aangeboden kamer gerookt was en wij daarover klaagden, werd een nieuwe (zelfs grotere)kamer aangeboden.

Prima voor overnachting en route.

Ontbijt is onder de maat. Geen gezonde producten. Bedden niet heel best.

Het diner in het restaurant. Vriendelijke eigenaren en sfeer. Hond welkom. Prettige accomodatie.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Charmant eenvoudig hotel met alles wat je nodig hebt.

Het is een charmant eenvoudig hotel. De eigenaren doen echt hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Er is zelfs koffie en thee op de kamer. Alles wat je nodig hebt en meer dan dat. Het ontbijt is goed. Veel meer dan het standaard Franse ontbijtje. Kortom een prima doorreis hotel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Volgende keer ergens anders.

De kamer viel heel erg tegen. Wifi ? slecht Pas open om 17u , vervelend als je er eerder bent na een lange reis.

Heerlijk gegeten. Aardige mensen. Buitenkant ziet er gezellig uit.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Te duur voor wat je krijgt

Het was dicht toen wij wilden inboeken rond 15h00. Via email hebben we gezegd dat wij rond die tijd zouden komen. Nergens stond dat het dicht is in de middag. De bed sliep niet goed. Zacht, slap en zakt in en je rol steeds naar elkaar toe. De feun(hair dryer) was stuk. Wij lieten het weten en wij kregen een ophaal van schouder.

Het was ok.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Het verblijf blijft eenmalig.

Via het formulier van booking.com had ik gevraagd om een kmaer op de begane grond aangezien ik invalide ben. Bij aankomst bleken er geen kamers op de bg te zijn. Wel een wel hele steile trap naar boven. Eigenlijk niet te doen voor mij.

Het eten in het restAurant was prima; wij eten vegetarisch en men heeft ons in overleg een heerlijk vega menu voorgeschoteld.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Heel matig

Het eten vooral

Het eten was ronduit slecht.het vlees was juist karton,de saus was niet om aan te zien heb er dus niet van gegeten.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

3,5
    Hadden meer verwacht voor 7,2 volgens booking com

Hadden meer verwacht voor 7,2 volgens booking com

even overnachten , als tussenstop van de reis !

het was oke voor zijn prijs

het ontbijt was in orde !! meer dan genoeg !!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voor 1 nacht prima hotel, wel beetje gedateerd , ontbijt...

Voor 1 nacht prima hotel, wel beetje gedateerd , ontbijt prima, prijs keurig niet te duur

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel /restaurant voor een overnachting.

Prima kamer en lekker gegeten in het restaurant.

Voor 1 nacht op de terugweg prima plek om te slapen

Slecht bed, erg gehorig.

hotel voldeed aan onze verwachtingen

nvt

wifi was prima, verder leuk hotel. eten was prima. kamer was ruim

Voor 1 nacht in orde.

Kamers zij oud en smoezelig

Het was gezellig maar de kamers zij oud en aftands. Moet nodig een renovatie hebben. Maar prima voor een nachtje.

Dat ik de rust kon pakken

Lampen deden het niet en de deur van de douche zag er niet uit en de kraan van de douche was lam.

Dat ik de rust kon pakken

Ouderwetse kamer.

Ouderwetse kamer.

Chez Francoise c'est formidable

Sfeer kamer was goed fijn bed om in te slapen,lekker diner 4 gangen voor zeker niet te hoge prijs

Het diner en ontbijt waren prima verzorgd.

Heel gehorig.

Het diner en ontbijt waren prima verzorgd.

Er mag wel een keer gestoft worden

Prijs, kwaliteit en heerlijke keuken 👌👌👌

Prijs, kwaliteit en heerlijke keuken 👌👌👌

Goede bedden

Erg oud, aan renovatie toe! Personeel niet erg vriendelijk Niets te beleven in omgeving.

Goede bedden

Aan een drukke weg veel lawaai.

Aan een drukke weg veel lawaai.

Ideaal voor een overnachting onderweg.

Gedateerd.

Terras achter hotel.

Avondeten in de tuin en de sfeer

Kwaliteit van de bedden

Avondeten in de tuin en de sfeer

ik vond het duur voor wat je kreeg

de douche spoot naar alle kanten. de ontvangst was niet vriendelijk. nadien beter. het ontbijt was gewoon. de koffiez daarentegen was lekker

Goede tussenstop op een reis naar huis

Moet nodig reparaties uitgevoerd worden

De klantvriendelijkheid

was goed voor een keer een nacht

Personeelwad

Erg oud

Kamers schoon

Zeer kleine slaapkamer met heel klein bed

Goed diner