Beoordelingen over Citadines Castellane Marseille 3-sterren

60 Rue du Rouet, Castellane et Préfecture, 13006 Marseille, Frankrijk

#66 van de 244 vakantiewoningen in Marseille

Gebaseerd op 2081 beoordelingen over dit hotel

Zeer goed gekegen aparthotel met veel faciliteiten.
    • Appartement

Onze kluis werkte niet en werd ook niet hersteld tijdens ons verblijf. De receptie was 's nachts niet telefonisch bereikbaar toen we klachten hadden over een feestje met veel lawaai in de kamer boven ons.

Zeer goed gekegen op enkele minuten van metro, bussen en tram. Omdat we een klein keukentje hadden en er vlakbij ook een bakker en supermarkt was, konden we zelf voor ontbijt zorgen. Koffie en dergelijke zijn heel de dag gratis verkrijgbaar.

Een betaalbaar complex als reizen geen probleem is
    • Studio

Drukke wijk, weinig leuke terasjes

Metro in de buurt,makkelijk te vinden, vriendelijke mensen, weinig administratieve rompslomp,leuke kamer,goede airco,netjes,gratis drinken (pluspunt)

Een echte aanrader

een prijsvriendelijke parking

Een mooie grote studio waar een verblijf van enkele dagen best mogelijk is. Een lekker prijsvriendelijk ontbijtbuffetje. Met een groot comfortabel bed.

prettige, ruime kamer voor mooie prijs
    • Studio

Ontbijt was prima. Gratis koffie en thee in prettige hotellobby fijn. Uitstekende prijs-kwaliteit voor aparthotel. Prettige, ruime kamer voor mooie prijs.

+ ontbijt was in orde
    • Studio

- ook al was het december, was de kamer redelijk warm - slecht hoofdkussen - lawaai

+ ontbijt was in orde + ligging + kamer was voldoende groot + badhanddoeken, keukenhanddoeken aanwezig + vaatwastabletten aanwezig + voldoende uitgerust

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Vonden het super en we zullen volgende keer wel terug een hotel reserveren in die wijk.
    • Studio

De WIFI is verschrikkelijk in het hotel, maar dat geldt voor gans Marseille .....

We namen geen ontbijt - te prijzig vonden wij. De kamer was super met een klein keukentje waar alles voorhanden was. Ook een aangenaam terras. Dag en nacht was er gratis koffie of thee voorhanden, wat wel leuk is. Het personeel is ook heel gedienstig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Praktisch, goed bed, goed bereikbaar.
    • Studio

De vloer was niet echt schoon. Met even rondwandelen op blote voeten voelde ik dat en werden ze grijs/viezig. Verder wel een schone kamer en badkamer, maar dit is een verbeterpuntje.

Goed en groot bed (180x200), goede douche, fijn dat er een terras bij de kamer zat.

Het beviel ons prima.
    • Studio

De kitchinette was volledig ingericht: met alle benodigdheden om te koken, opener, schaar, vuilzakken, afwasmiddel, enz. Er was rekening gehouden met de vraag voor 2 1-persoonsbedden. De kamer was heel netjes, airco werkte (was niet nodig einde september). We hadden geen ontbijt besteld, maar er is voor iedereen de mogelijkheid om koffie, thee, chocomelk, naar believen te gebruiken. De baliemedewerkers waren uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. De ligging is ook ideaal: kortbij de metro en bus. Treinstation is maar 2 metrohaltes verder.

Aangenaam verblijf, wel met enkele verbeterpuntjes.
    • Studio

Minpunt is de toegangsdeur en de gang naar de kamer. Deur verveloos, vloerbedekking erg vuil en gang vrij donker. Jammer, want geen fijne binnenkomer. Personeel spreekt helaas nauwelijks Engels en vond ik ook niet allemaal even vriendelijk. Jammer dat er geen enkele Nederlandse TV-zender te zien is, maar wel 100 Franse... Terwijl er toch vrnl. gasten uit het buitenland verblijven. Niet echt klantgericht denken helaas. Voor de prijs per nacht had er best dagelijks schoongemaakt mogen worden. Tijdens ons verblijf van 5 nachten is er tussentijds niet schoon gemaakt en zijn er geen handdoeken vervangen..

De kamers waren super. Keukenblok met kleine vaatwasser, magnetron, koelkast en tweepits kookplaat. Keukenuitrusting aanwezig. Badkamer met bad/douche combinatie. Terrasje met tafeltje en twee stoelen bij de kamer. Bij de leuk ingerichte eet- en recreatieruimte ook nog een groot terras voor gezamenlijk gebruik. Alles was schoon en in orde. Accommodatie ligt in de wijk Castellane. Oude haven goed bereikbaar met Metro. Metrostation Périer is op 10 minuten lopen. Neem evt. een 10-rittenkaart voor ca 14 euro. Voldoende supermarkten in de directe omgeving. Weinig restaurants. Daarvoor moet je toch naar andere wijken.

Het geeft een veilig gevoel dat er mensen niet zomaar zonder...
    • Studio

1 setje handdoeken en een paar rolletjes wc papier is erg weinig voor een hele week. Daarnaast was niet alles even goed schoon in de badkamer/toilet bij aankomst.

Het geeft een veilig gevoel dat er mensen niet zomaar zonder pasje het hotel in kumnen. Het keukentje op de kamer is ook erg prettig. Goede locatie ten opzichte van de metro.

Ruime kamer met mogelijkheid om buiten te zitten
    • Studio

Ruime, nette kamer waar alles aanwezig was: haardroger, potten, pannen, ... Wij hadden een kamer op het gelijkvloers met een terrasje. Daardoor konden we buiten ontbijten, zeer gezellig!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima hotel op een uitstekende locatie met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader.
    • Appartement

Tja,..... eigenlijk niet zo heel veel. Enige wat nog beter zou kunnen is de afzuiging van toilet en badkamer.

Personeel was uitermate vriendelijk en hebben ons uitstekend geholpen

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Net appartement met keuken, compleet en praktisch ingericht. Ook voor zakelijke reizigers.
    • Studio

Er was veel tocht, de lucht vloog langs de deurposten, langs de luchtafsluiting naar binnen. Daarmee ook wat vliegen/vliegjes. De kamer zou perfect zijn als men de kamers/deuren luchtdicht zouden maken. Dan ruik je ook het eten van de andere bewoners niet 's avonds.

Nette compacte kamer, met complete keuken, goed bed, strijkijzer en strijkplank. Airco koelt max tot 18 graden.

Gedurende de hele dag gratis prima koffie.

Lawaaierige airco.

Gedurende de hele dag gratis prima koffie.

Aan te raden
    • Studio

Voor een goede prijs een net en prettig appartement met kookgelegenheid en balkon.

Goed bed, op loopafstand van de oude haven
    • Studio

Gedateerd decor, de straat waaraan het ligt is niet zo schoon bijzonder

Goed bed, op loopafstand van de oude haven

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Verbouwing gaande bij de ingang.
    • Appartement

Verbouwing gaande bij de ingang. Moesten door de parkeergarage waar we geen code van hadden.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

nvt

rust

• Beoordeeld op: 3 november 2015

uitstekende locatie dichtbij metrostation met bakker en...

een suggestie: misschien ook zorgen voor een koffiemachine?

uitstekende locatie dichtbij metrostation met bakker en grootwarenhuis op loopafstand, ruim bed, netjes, alle comfort aanwezig, leuk balkonnetje, behulpzaam personeel, beveiligde toegang

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Alles nieuw, goed zetelbed, heel proper, op enkele minuten...

Lawaai aan de straatzijde, vraag best een kamer aan de achterzijde

Alles nieuw, goed zetelbed, heel proper, op enkele minuten wandelen van metrostation Castelane

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Zeer handig om zelf u ontbijt klaar te maken, goeie locatie...

De wifi was iets minder goed. 1 vrouw van de kuisploeg Was vriendelijk, al de andere waren onbeschoft.

Zeer handig om zelf u ontbijt klaar te maken, goeie locatie : bakkers, slagers, supermarkten, metro's en bushalte allemaal op loopafstand. Zelfs de haven is te doen op 10minuten wandelen!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

mooi ingerichte kamer

geen airco, essentieel bij 30°! ligt in een minder aangename straat personeel was niet super vriendelijk mochten niet vroeger inchecken

mooi ingerichte kamer niet te ver van het metro station

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Uitzicht aan de zijkant is niet je-van-het. Parkeren kost 15 euro per nacht, vonden we wel iets aan de prijzige kant.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime en schone kamer. Alles zag er nog netjes en nieuw uit. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt: Dia, Lidl en boulangerie op loopafstand.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

een ruime kamer met klein maar geriefelijk keukentje met...

De verluchting in het toilet en in de badkamer werkte niet. De bediening van de airco was onduidelijk zodat we moesten kiezen tussen teveel lawaai of te warm. Het dakterras was om onduidelijke redenen niet toegankelijk.

een ruime kamer met klein maar geriefelijk keukentje met zelfs een vaatwasser! Ideaal voor een ontbijt of eenvoudige lunch. Vriendelijk onthaal. Goede ligging. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Onze hond was welkom.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Zeer nette en ruime kamer, goede ligging

wifi ging heel traag en de airco was nogal luid

Zeer nette en ruime kamer, goede ligging

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.