Beoordelingen over Residhome Nice Promenade 3-sterren

3-5 Boulevard François Grosso, 06000 Nice, Frankrijk

#218 van de 614 vakantiewoningen in Nice

Heel fijn verblijf in een goed gelegen mooie studio
    • Executive Studio (2 Volwassenen)

De lift was twee maal buiten gebruik tijdens ons verblijf van 4 dagen!

Een super mooie moderne studio op wandelafstand van het centrum en de promenade des Anglais

• Executive Studio (2 Volwassenen)

We hebben bij de receptie een paar keer om advies gevraagd hoe we het best bij bezienswaardigheden kwamen, maar geen goed advies. Een museum bleek gesloten en we kwamen erachter dat we beter met de trein naar Monaco konden i.p.v. aangeven bus. Ook werd ons aangeraden om de shuttle service van het hotel naar het vliegveld te nemen maar deze was veel duurder dan een reguliere taxi. Het appartement word maar één keer per week gereinigd en hier moet je specifiek om vragen. Daarna zijn er kosten aan verbonden.

De locatie is top. Ik raad wel aan de gerenoveerde kamers te boeken. Deze zijn erg mooi. Zelfs een balkon met uitzicht op zee!

Prima vertoeven in dit Apparthôtel
    • Studio (2 Volwassenen)

Enigszins gehorig. Het Apparthôtel zit aan een drukke straat, maar is voldoende geïsoleerd om daar geen last van te hebben.

Ideale locatie, alles op loopafstand, dicht bij het strand, het nieuwe en oude centrum, supermarkten in de buurt. Fijn appartement, alles wat nodig is voor een prettig verblijf is aanwezig. Goede bedden, volledig ingericht keukentje, voldoende kastruimte en prima badkamer, lekker balkonnetje. Dakterras is ideaal bij mooi weer om wat zon te pakken. Studio in goede staat, niet helemaal nieuw en onbeschadigd, maar prima voor deze prijs en alles was schoon en hygiënisch. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Leuk hotel, met garage vlak bij een bushalte. Wandelafstand naar de oude stad is wel een eindje
    • Studio (2 Volwassenen)

bijvullen van het ontbijt liet soms wel even op zich wachten. Wanneer iets werd gevraagd werd dat wel vrij snel in orde gebracht.

Mooi dakterras met mooi uitzicht. Er was ook een leuke binnentuin waar je het ontbijt kon nemen.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Mooi gerenoveerd - klein - appartement/kamer, rust,...
    • Executive Studio (2 Volwassenen)

Pas na een verblijf van 7 dagen krijgt men schone handdoeken, schoon bedlinnen en wordt er schoongemaakt. Een absoluut minpunt.

Mooi gerenoveerd - klein - appartement/kamer, rust, balkonnetje met uitzicht op de tuin, dakterras (zonder zwembad), pal tegenover o.v. en 20 minuten lopen naar oude centrum. Prima locatie.

Uitzicht kamer
    • Studio (2 Volwassenen)

Ontbijtbuffet! Verschrikkelijk!!! Ontbijt was van 7.00 tot 10u; wij gingen om 8.30 en alles bleek al op te zijn! Sprak het meisje van ginder aan en beweerde dat het al bijna 10u was. Zelfs daar hebben we haar moeten van overtuigen dat het nog geen 9u was. Heb droog brood gegeten met kippenwit want meer was er niet. Koffiemachine was stuk. Het had de dag voordien geregend en omwille van mooi weer kon je ook buiten ontbijten maar de kussen waren niet veranderd dus natte broek en hun uitleg was doodleuk "tja, het heeft gisteren dan ook geregend hé" . Enkel hard gekookte eieren, geen ontbijtspek. Je zit in Frankrijk dan verwacht je op zijn minst croissants maar zelfs dat niet! We hebben daar staan ronddraaien en hebben uiteindelijk elders gegeten. Het ontbijt voor de dag erop hebben we geannuleerd en ons geld terug gevraagd. Vanaf toen was de vriendelijkheid volledig zoek. We hebben met andere gasten gesproken en die hadden dezelfde ervaring! Geen verse, propere handdoeken! Als je nieuwe handdoeken wilde, mocht je deze kopen. Standaardset: 4 euro! Lakens werden niet veerverst! Kamer werd ook niet gepoetst net zoals de inkomhal die er vuil bijlag! Het publieke toilet beneden was vuil! De klink hing bijna van de deur! Kamers zijn aan opfrisbeurt toe, vooral de baden! De bediening is onderbemand! Er was 1 meisje dat voor alles opdraaide: receptie, afruimen van de ontbijttafels (met als gevolg dat de weinig ter beschikking zijnde tafels er vuil bijstonden), noteren van ontbijtbezoekers, ontvangen klachten, opruimen kamers,...Teveel voor 1 persoon! De 1ste dag (incheckdag) waren wij tot ons hemd nat geworden en wij wilden naar de kamer om ons om te kleden, kregen wij doodleuk te horen dat wij nog 10 minuten moesten wachte want het was 14.50 en we mochten pas om 15.00 naar boven!!! Mijn vriendin stond te klappertanden!!!

Uitzicht kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Appartement was prima, interieur enigszins gedateerd, maar...
    • Studio (2 Volwassenen)

Appartement was prima, interieur enigszins gedateerd, maar schoon en verder was alles dik in orde. Prima locatie als uitvalsasis voor uitstapjes. Centum stad, treinstation en busstations op loopaftand. Vliegveld is goed beriekbaar met buslijn 23 (€ 1,50 p.p.).

Veel hangt af van het weer ...
    • Studio (2 Volwassenen)

Eén van de dametjes (stagiaire ?) aan het onthaal. Gelukkig maar één keer mee te maken gehad !

Kamer met terras aan achterzijde, met uitzicht op mooie tuin (van buren). Zeer rustig.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima prijs -kwaliteitverhouding
    • Studio (2 Volwassenen)

Op de foto's zag het er veel moderner en nieuwer uit

Prima bedden, stille airco, zeer proper, beetje verouderd qua inrichting, schilderwerken nodig

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een heerlijk verblijf op een goede locatie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Lift was vaak defect Te weinig borden, kopjes, bestek,... Te weinig kookgerei om echt te kunnen koken.

Locatie Solarium Aankleding hotel en kamer

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

heel aardig en behulpzaam personeel.
    • Studio (2 Volwassenen)

heel aardig en behulpzaam personeel. Alles is schoon. Nauwelijks last van de buren terwijl wij boven, onder en naast ons mensen hadden en het geen nieuw gebouw is.

Goede locatie, mooi appartement, goed onderhouden en schoon

Bedden waren vrij hard

Goede locatie, mooi appartement, goed onderhouden en schoon

Zeer goed

Niet direkt iets.

Mooi dakterras, proper en de zee zichbaar.

• Studio (2 Volwassenen)

Mooie schone kamers en een fantastisch dak terras

De locatie en de parkeergelegenheid.
    • Executive Studio (2 Volwassenen)

Wij zaten op een lage verdieping met het balkon aan een drukke weg.

De locatie en de parkeergelegenheid. Kamers waren ook prima.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima aparthotel
    • Studio (2 Volwassenen)

Lakens en kussen waren voorzien van plastic. 1 van ons had daardoor last van transpiratie ' nachts.

Heerlijk balcon aan de tuinzijde.

Goede ligging
    • Studio (2 Volwassenen)

Appartement niet proper, slechte bedden, ontbijt eentonig, handdoeken worden pas na 1 week veranderd soit hier zien ze ons nooit meer

Goede ligging

• Beoordeeld op: 20 september 2016

vriendelijk personeel en uitstekende ligging!

ontbijt vrij beperkt

vriendelijk personeel en uitstekende ligging!

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Studio gelegen aan de achterzijde en voldoende hoog.

Niets .. en anders eventjes melden aan receptie. In een relatief kalme periode word je heel zeker direct geholpen.

Studio gelegen aan de achterzijde en voldoende hoog. Zeer rustig, in de namiddag zongericht, met terras en met mooi uitzicht op tuin (van de achterburen) Studio in badkamer en keukentje veel beter uitgerust dan hier en daar beschreven (badhanddoeken, toiletgerief, ... keukenhanddoek, sponsje, afwasproduct ... )

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Personeel was behulpzaam toen 't eerst aangeboden appt...

Ik was van mening dat wij een ander appt hadden geboekt. N.l. dat er een derde slaapplek zou zijn , dus groter.

Personeel was behulpzaam toen 't eerst aangeboden appt niet voldeed aan de verwachting/ wens, qua ligging/etage.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De kamer was erg groot en het balkon ook!

Wij verbleven 4 dagen dus geen housekeeping(zelf voor gekozen om het niet te nemen kon wel tegen betaling) dus een schone handdoeken en wc rollen etc kregen we niet. met moeite schone handdoeken gekregen toen ik er om vroeg.

De kamer was erg groot en het balkon ook! Keken uit op de tuin super! Ook het personeel was vriendelijk. En de kamers zagen er goed verZorgt uit!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De ligging, het keukentje, het eigen balkon en het dakterras

Problemen met warm water

De ligging, het keukentje, het eigen balkon en het dakterras

• Beoordeeld op: 3 november 2015

de lidle winkel om de hoek

solarium is gewoon het dakterras

de lidle winkel om de hoek

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Ligging tenopzichte van boulevard, bus en winkels.

Ligging tenopzichte van boulevard, bus en winkels.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Heerlijke bedden, geruisloze airco, schoon, goede wifi, geen...

Heerlijke bedden, geruisloze airco, schoon, goede wifi, geen lawaai van verkeer. Dichtbij strand (Promenade), restaurants en winkels.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.