Beoordelingen over Zenitude Hôtel-Résidences La City 3-sterren

11 Avenue Louise Michel, 25000 Besançon, Frankrijk

#18 van de 46 hotels in Besançon

Wij hadden geen ontbijt geboekt, maar je bent op kleine 10...
    • Studio

Wij hadden kamer aan straatkant, en je had s'nachts veel last van mensen die uit de stad terug kwamen.

Wij hadden geen ontbijt geboekt, maar je bent op kleine 10 min. loopafstand midden in centrum Besancon. Hier zijn volop restaurants. Dit hotel heeft een afgesloten parkeergarage, was in ons geval heel fijn. Je kunt dit vooraf reserveren.

Ruim appartement, goede receptie, prima parkeergarage, goede locatie ten opzichte van het centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ruim appartement, hartelijke ontvangst, prima parkeergarage onder het hotel (van tevoren reserveren, eerst afstandsbediening bij de receptie ophalen). WiFi OK. Prima locatie ten opzichte van het centrum.

je kunt er op zich prima een nacht verblijven, zeker als je jong bent en veel uit gaat
    • Studio

de kamer was erg basic- een ontbijt niet mogelijk in het hotel en de magnetron was stuk( kon niet worden gerepareerd omdat het na zessen was en men sloot op zondag) De douche deed het ook niet maar daar werd een oplossing voor bedacht in een andere leegstaande kamer. Verder hadden we een raam aan de achterkant van het hotel aan de kant van het parkeerterrein en ook de ingang van het ondergrondse deel, echter het in- en uitrijden daarvan in de nacht was lawaaierig

de locatie beviel goed, je kunt zo de stad in lopen en bovendien was het niet moeilijk de auto te parkeren

ideaal als tussenstop of langer verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt was zeker voldoende en lekker, de kamers hebben rolluiken, geen lawaaihinder, vriendelijk personeel, de garage is een pluspunt voor ons. Wandelafstand van het zeer mooie Besançon. We verbleven hier voor de 2e maal als tussenstop overnachting. We kozen de studio voor ons gezin met 4. Er is 1 aparte slaapk. en 1 zetelbed. Hoewel we de kitchenette niet hebben gebruikt is deze wel voorzien van alle comfort.

Aardig maar verouderd appartement, waar wel veel aanwezig was om te koken etc.
    • Superior Studio

Het zag er allemaal wel verzorgd uit, kamers ook, bedden waren vrij hard (maar dat vinden wij juist prettig); toch wel redelijk sober en verouderd.Badkamer was redelijk klein, douchestraal viel toch wat tegen en over het algemeen was het erg warm in de ruimtes (het waren weliswaar warme dagen), maar airco zou niet verkeerd zijn. Prijs van €95,- per nacht inclusief ontbijt is wat aan de hoge kant.

Besançon is een mooie stad! Ontbijt was goed verzorgd, alles werd goed en tijdig aangevuld, ontbijtruimte was wel schoon, maar tafels bleven lang wat vies achter na gebruik. Parkeergelegenheid (tegen betaling) onder het hotel is prima te doen.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima verblijf, ook voor paar dagen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden niet gerekend op de warmte, maar kregen op onze vraag toch een paar keer verschoning van handdoeken (in plaats van elke dag) en beddengoed. Bij de warmte, was het wel jammer dat er geen airco is ( geen airco=dit was bekend bij boeking) of type ventilator.

We hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice; als we dit wel wensten, moest dit de avond tevoren worden aangegeven. Vlak naast complex een IBIS met restaurant=heerlijk gegeten. We verbleven een week in 2 kamer appartement ( anders is het wel krap), hebben alle vrijheid om te gaan en staan waar we wilden. De auto stond, tegen betaling, lekker koel in de ondergrondse garage. Boven was er niet veel gratis parkeerruimte bij het complex. Wij waren er in de warme periode en toen was het heel prettig om via de slaapkamer te kunnen ventileren. Tijdens de warme middagen hebben we lekker koel in het park Chamars gezteten, tegen over het complex-aan de binnenstad zijde.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Redelijke locatie voor stevige prijs mits je aan de goede kant slaapt
    • Studio

De kamer op 1e verdieping zat dichtbij de ingang van het hotel waar de hele avond gerookt werd. Omdat er geen airco was en de temperatuur hoog (24) konden we alleen koelen/ventileren door het raam te openen. Dus lagen we de hele nacht in de sigaretten-stank.

Prima locatie dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed, maar de accommodatie moet grondig nagekeken worden.
    • Studio

Er is geen relaxruimte om 's avonds eens lekker na te genieten van de dag, je kan wel terecht bij de buren (IBIS hotel). De WC-bril lag los op het toilet.

De studio was goed, een mooi keukentje. Om de kamer te verduisteren was er een rolluik, wat heel goed onthaald is door ons. Heel dicht bij het centrum van de stad.

de vloer was gebarsten, de wc staat zo kort tegen de muur...
    • Superior Studio

de vloer was gebarsten, de wc staat zo kort tegen de muur dat je er niet op kan zitten, veel lawaai

centrale ligging en toch rustig
    • Studio

een baan naast de trappen bij de toegang zodat je je koffer niet hoeft te tillen

centrale ligging en toch rustig makkelijk parkeren op straat

Aangenaam
    • Studio

Het terras was niet zo proper

Een kleine maar ingerichte kitchenette. Een grote badkamer in vergelijking met andere Franse hotels.

Ik weet het niet
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Grote deels was er niemand beschikbaar om te praten

Het was schoon

Zoals ik al zei. Uitstekend
    • Studio

We hebben geen ontbijt genomen. De kamer had een kitchenette. Nog spullen van huis bij ons. Uitstekende faciliteiten en erg schoon.modern.

vriendelijk en behulpzaam personeel

het ontbreken van een airco op een hele hete dag/nacht.
    • Studio

het ontbreken van een airco op een hele hete dag/nacht.....

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Eigenlijk alles.

Niets. Als ik dan toch iets moet zeggen: om de zoveel tijd moest je opnieuw inloggen op de WIFI. Maar de WIFI werkte wel goed en supersnel.

Eigenlijk alles. Vriendelijk personeel, perfecte ligging op loopafstand van het centrum en de citadel.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Vriendelijkheid, parking, prijs

Zware geluidsoverlast in de slaapkamer bij regen. Geur. Very very basic. Beetje overdreven (als bv de wc bril 3 mm dik is)

Vriendelijkheid, parking, prijs

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Zeer vlotte afhandeling van reservatie en zeer goede...

De keukenvoorziening is echt minimaal, niet voor een driegangenmenu. Wel zeer rustige en stille omgeving dicht bij centrum.

Zeer vlotte afhandeling van reservatie en zeer goede ontvangst. Ligging is prima, dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Goed te vinden, biedt net iets meer dan een gewone...

Aan drukke doorgaande weg. Parkeergarage hoogte 195, ongeschikt voor busjes dus.

Goed te vinden, biedt net iets meer dan een gewone hotelkamer. Op loopafstand van centrum.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ruim appartement waar we prima voor een tussenstop hebben...

Het was niet helemaal schoon. Ook was er geen receptioniste meer na 18.00 uur en onduidelijkheid over hoe we binnen moesten komen.

Ruim appartement waar we prima voor een tussenstop hebben overnacht.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De ligging van het hotel vlak bij de rivier en vrij dichtbij...

De handdoeken werden niet dagelijks ververst. Er werd maar één keer in de week schoongemaakt. De tegelvloer met veel lawaai van schuivende stoelen. Uitzicht op een opslag van bouwmaterialen.

De ligging van het hotel vlak bij de rivier en vrij dichtbij het centrum. De kookgelegenheid was prima. De magnetron was wel wat verroest. De beveiliging met camera's is heel goed!

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

ruime kamers, goede parking

ruime kamers, goede parking

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

De kamer was zeer compleet

De kamer was zeer compleet

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De ligging van het hotel en de mogelijkheid om zelf te koken.

Gastvrijheid.

De ligging van het hotel en de mogelijkheid om zelf te koken.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Compleet, goedkoop en dichtbij oude centrum, parkeergarage...

Beetje krap, je kan niet 2 koffers openklappen.

Compleet, goedkoop en dichtbij oude centrum, parkeergarage eronder voor 12 euro per dag