Beoordelingen over Aparthotel Adagio Access La Défense - Léonard De Vinci 3-sterren

88 Rue des Etudiants, 92400 Courbevoie, Frankrijk

#25 van de 30 hotels in Courbevoie

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Vanuit een goede, ontspannen uitvalsbasis - voorzien van een lekker ontbijt - Parijs zien.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ons verblijf in het hotel duurde 5 nachten, we vertrokken de zesde dag. Bij aankomst was de kamer schoon. Tijdens ons verblijf is de kamer niet één keer schoongemaakt. Het antwoord op onze vraag was dat dit pas na een week verblijf gebeurt? Wij verbleven op de eerste verdieping, de kamers waren ook voorzien van een kleine keuken + koelkast. Wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van deze faciliteiten. Maar op de gang waar onze kamer aan lag, hing de hele dag door een doordringende geur van gekookt eten.

De 4-persoonskamer was redelijk ruim, het ontbijt was goed. Keuze uit verse broodjes, vruchtensappen, yoghurt (met muesli), fruit en een gekookt eitje. We hebben één keer gebruik gemaakt van het inpandige zwembad, het was fijn om ook zo even te ontspannen, na alle dagtochten in Parijs.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Zakelijk en noodzakelijk.
    • Studio (2 Volwassenen)

Vuil en geen kamerservice, heel de week met dezelfde lakens handdoeken. Vuile kamer, chauffage nog nooit afgestoft, geuren werden verdoezeld met luchtverfrissers. Er is geprobeerd om meer aan te rekenen dan de reguliere prijs dito belastingen. Geen optie meer in de toekomst.

Naar verwachting
    • Studio (2 Volwassenen)

Je kon zien dat er al een tijdje geen renovaties zijn, geweest, maar voor een 2 sterren hotel, was het zeker acceptabel. Het bed was goed.

- Kamer aanzienlijk ruimer, dan kamer in een iets duurder Ibis hotel, in de buurt van place d'Italie. - Er is een zwembad binnen - Er zijn parkeerplaatsen onder het hotel, voor minder dan EUR 10 per dag. - Receptioniste is behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

3,5
    Bed te klein/kort.

Bed te klein/kort. Zeer verouderd en gehorig. Slechte prijs/kwaliteitverhouding

Terrasje was wel aangenaam.

Kamers waren oud!

Terrasje was wel aangenaam.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

prima voor een kort bezoek aan Parijs met de mogelijkheid om zelf een maaltje klaar te maken.
    • Studio (2 Volwassenen)

krappe studio. geen tafel om aan te eten.

een kwartiertje lopen naar metrostaion la Défense en Parijs ligt open voor fantastische ontdekkingen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Vriendelijke ontvangst.

Als het echt koud vriesweer is zal de kamer niet echt warm zijn met een enkel kacheltje.

Vriendelijke ontvangst. Eigen pasje voor parkeergarage, niks steeds heen en weer brengen. Verwacht niet te veel voor deze prijs en je hebt een prima verblijf voor een paar dagen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Dat er gerookt was op de kamer, de geur bleef maar aanwezig,...

Dat er gerookt was op de kamer, de geur bleef maar aanwezig, irritant