Beoordelingen over Aparthotel Adagio Access La Défense - Place Charras

6,2

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima. Maar het 2pers bed kon zeker beter
    • Studio (4 Volwassenen)

Bedden zakten door. Op de kookplaat kun je geen water koken. Later kwamen we erachter dat we een waterkoker konden lenen. Geen Cleaning als je langer dan 3 dagen blijft, dus ook geen nieuwe handdoeken. Deze konden we wel halen bij de receptie. Gratis, in tegenstelling tot wat er stond beschreven. Bij de buren mochten ze met z’n 6-sen op een 3/4 persoons kamer slapen. Je mag dus met toestemming het aantal mensen verdubbelen? Na 3x klagen was het stil. De dag erna waren ze gelukkig weg.

Op een redelijke locatie voor een goede prijs. Metro naar het centrum op 10 minuten lopen. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Voor elk wat wils. Prima hotel voor als je toch de hele dag weg bent.

Prima appartement en heerlijk ontbijt
    • Studio (4 Volwassenen)

waterkoker had fijn geweest.

Heerlijk ontbijtbuffet, goede bedden. Kamer wat gedateerd maar prima voor de prijs. Wij waren met 4 mensen en 2 moesten er via een trap naar 2-persoonsbed.

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Het hotel is gelegen op een goede locatie, nog geen 10 min...

Ondanks onze beperkte verwachtingen (budget hotel in Parijs) viel het ons tegen dat de boiler van de douche niet voldoende is voor twee personen, er geen waterkoker aanwezig is en dat er geen vluchtplan en/of brandblusser aanwezig is, en dat in een (oud) pand van 14 etages hoog (met hotelkamers met keuken, dus brandgevaarlijk).

Het hotel is gelegen op een goede locatie, nog geen 10 min lopen naar La Defense (winkelcentrum + metro en RER) en gelegen in een voor Parijs goede buurt.

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Vriendelijk personeel.

Appartementen zijn toe aan onderhoud. Bedden zijn vrij kort. Verwacht niet te veel voor de prijs.

Vriendelijk personeel. Rustige buurt.