Beoordelingen over Aparthotel Adagio Access Paris Maisons-Alfort 3-sterren

6,1

6,1

Niet veel
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamers waren heel anders dan voorgesteld op de site. In het tapijt zaten gaten. Na een regenbui was het tapijt rond het raam nat. Het zeil in de badkamer bolde op als je er over heen liep. De gereserveerde parkeerplaats bleek al geruime tijd vol te zijn. Auto moest dus aan de straat geparkeerd worden.

Niet veel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Door autopech op dat moment geen andere optie dan dit hotel, was blij dat ik uberhaupt een bed had.
    • Studio (1 Volwassene)

De kamer was gedateerd en slecht onderhouden. Schoonmaak was redelijk. De ligging was uitermate teleurstellend, aan een zeer drukke weg, continue herrie, auto's, luchtvervuiling...

De vriendelijkheid van de receptiemedewerkers.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Parijs

Ik had een 1-persoons appartement en daar stond geen gewone fauteuil

Lokatie: vlakbij de snelweg, 300 meter van de metro (25 minuten naar Hotel de Ville), bus voor de deur, rustige buurt Eenvoudig appartement, bescheiden keukenfaciliteiten, prima gratis wifi

Matig hotel op een goede locatie
    • Studio (2 Volwassenen)

Bij aankomst in de kamer troffen wij ten dele zwartgeblakerde muren vol vlekken aan, tapijt bleek aan vervanging toe, bed was redelijk, kamer zelf is veel te warm en lawaaierig gebleven, ontbijt leek ons redelijk. Bij navraag op de aankomstdag vroegen wij wat er met de kamer aan de hand was en werd ons een andere kamer aangeboden. Aangezien we meer buiten dan binnen het hotel zouden blijven (Parijs!) hebben we er verder maar geen acht meer op geslagen. Bij vertrek hebben we opnieuw de slechte staat van de kamer gemeld en de receptioniste wist ons te vertellen dat aan sommige delen van het hotel sinds de opening (18 jaar geleden) niets meer is veranderd. Bij een volgende boeking via Booking.com (voor een andere vakantie dan dus) doen we aan het hotel waar we dan gaan verblijven een waarschuwing uitgaan, dat we de kamer eerst gaan inspecteren en dat die aan onze verwachtingen moet voldoen. Tevens betalen wij nooit meer vooruit via Booking.com!!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Fijn verblijf qua prijs kwaliteit.

Onthaal. Zitbanken zouden dringend vernieuwd moeten worden.

Zeer vriendelijk personeel. Rustig hotel. Bed met goed matras. Ontbijt goed.Alleen misten wij de verse krokante franse baguette. Baguette was te mals.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Plezierig en zorgeloos

We misten een warmwaterkoker

Plezierige, rustige accommodatie vlak bij de metro. Eenvoudige maaltijden bereiden mogelijk.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Alles binnen bereikt Metro supermarkt bakkerij.

De douche Er ontbrak een gordijn waardoor alles kletsnat werd.Aangegeven maar werd geen gehoor aangegeven.Vanaf zaterdag morgen geen warm water aanwezig gemeld maar er werd niets aangedaan ze hadden geen monteur in het weekend .Heel vreemd dus dat viel erg tegen.We hadden een andere kamer gevraagd op dezelfde verdieping bij aankomst en dat kon.De receptioniste gaf aan het bedrag te upgrade om dat deze goedkoper was.Bij vertrek niet gecompenseerd hoe we het ook uitlegde het was goed zo zei zij.Heelaas. verdere een prima locatie voor uitstapjes naar centrum Parijs Metro en supermarkt en bakkerij dichtbij zou het zo aanbevelen aan andere eenzelfde er weer voor kiezen met vr.gr.Hans van Dijk

Alles binnen bereikt Metro supermarkt bakkerij.prima parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Alles was prima schoon, fijne bedden en uiterst eenvoudig,...

De parkeerplaats die we hadden gereserveerd moest eerst 'veroverd' worden. De luidruchtigheid op de gangen 's avonds was lastig. Alles zag er een beetje gedateerd uit en was aan vernieuwing toe.

Alles was prima schoon, fijne bedden en uiterst eenvoudig, dus toereikend voor een hotel in deze prijsklasse. Het personeel aardig en behulpzaam.