Beoordelingen over Aparthotel Adagio Access Nogent sur Marne 3-sterren

18, Rue Nazaré - Quai du Port, 94130 Nogent-sur-Marne, Frankrijk

#3 van de 6 hotels in Nogent-sur-Marne

- Kleine keuken met microgolf en ijskast.
    • Superior Studio

We verbleven er 8 nachten tijdens de hittegolf. Op verschillende kamers werkt de airco niet. Na enig aandringen een kamer met airco gekregen

- Kleine keuken met microgolf en ijskast. - Basic ontbijt - Kamer kon goed verduisterd worden - 60 euro voor een week ondergronds parkeren

• Studio:

Jammer dat wij niet de parkeer garage hebben gebruikt, bij het overnachtingshotel. Helaas is in de nacht een autoraam ingeslagen en spullen gestolen. Koffers uit de bagageruimte ontvreemd........HEEL SPIJTIG... ADVIES. PAK de parkeergarage.

• Studio:

• Beoordeeld op: 15 januari 2015

Bedden, personeel.

De douche; ophangsysteem van de douchkop kapot, het water liep niet weg en de tweede persoon had altijd een koude douche (gewoon na 5 minuten douchen). Ook was soms de eerste douche al koud. Ivm de feestdagen was de receptie niet altijd open, maar toen we het op de derde dag konden melden kregen e wel gelijk een andere (grotere) kamer. Echter hadden we hier ook last van het koude water.

Bedden, personeel.