Beoordelingen over Garden & City Lyon - Lissieu

8 Allée des Ecureuils - Parc Tertiaire du Bois Dieu, 69380 Lissieu, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Lissieu

Niet meer!!!!
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Niet schoon, slecht onderhouden huis ,veel dingen kapot . Afwasmachine stonk enorm dit met 2 kleine kinderen.!!! Op de foto's ziet alles mooier dan de werkelijkheid. Booking.com onwaardige locatie. Zal hier dus niet meer boeken.

Ontvangst personeel was wel vriendelijk zwembadje was wel lekker alleen erg koud water Hygiëne rondom zwembad ook slecht.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Fijn huisje om te overnachten op doorreis
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Vanaf snelweg makkelijk te bereiken. Nette kamers. Goede bedden. Bij 5 pers kamer wel een slaapbank beneden en 2 x 2 bedden boven. Wij hebben er boven een slaapmatje bij gelegd. Een eigen terrasje om nog buiten te kunnen zitten. Geen extra schoonmaakkosten. Goede overnachtingsplek voor op doorreis naar het zuiden. Wij komen weer.

prima overnachtingsplek op doorreis naar het zuiden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

kamers kunnen een verfje gebruiken

prima overnachtingsplek op doorreis naar het zuiden met een klein zwembadje in de buurt van fantastische pizzeria's dicht bij de snelweg en toch rustig.

Prima verblijf!!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Ontbijt was minimaal en de wespen binnen in het eetgedeelte waren niet zo fijn.

Kamer waren perfect voor overnachting met gezin. Fijn ook dat je met 30 graden in de avond ook nog lekker buiten op terras kon zitten. De duik in het zwembad na een lange autodag was heerlijk.

Prima voor overnachting op doorreis, NIET voor lange mensen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Absoluut niet geschikt voor mensen langer dan 1.90, bed en slaapbank. Slaapbank oud en krakerig, misschien geschikt voor 1 persoon, niet voor 2.

Dicht bij snelweg en supermarkt, en toch rustig. Afgesloten parkeerterrein.

Het huisje was ruim.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

De ingang van het zwembad rook fel naar de urine en zag er niet hygiënisch uit. Aan het zwembad lag een tampon, de volgende dag lag deze tampon er nog steeds. Het huisje rook niet fris, stond zelfs naar sigarettenlucht. De bedden waren hard. Baby bedje had geen matras.

Het huisje was ruim. Ideaal met een hond en een kind. Reisbed lag klaar bij aankomst. Vriendelijk personeel. Ontbijt was ook goed en smakelijk.

voldoende als doorgangsaccomodatie
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Leefgedeelte zeer ongezellig. Keukenmeubilair dringend aan vernieuwing toe (afbladderende keukendeurtjes). Slaapkamers zeer klein, zeker als je er langer verblijft.

de ligging

Een keer maar nooit weer
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

De schoonmaak viel erg tegen veel stof en een vies appartement. Personeel kwam niet kijken konden eventueel naar ander appartement maar die was niet veel beter. Eens maar voor ons nooit weer.

De meneer bij de receptie is fantastisch, een echte gastheer.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Appartement is gedateerd en was als je naar de vloeren, muren en hoekjes keek keek niet goed schoon. Maar voor dat ene nachtje en gelet op de lage prijs, heb ik me er niet druk over gemaakt. De bedden waren keurig schoon opgemaakt.

De meneer bij de receptie is fantastisch, een echte gastheer. Het zwembad is heerlijk na een dag reizen. Ideale plek als je een overnachting zoekt op weg naar het zuiden.

fantastische overnachtingplek
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Wij kwamen om 12 uur aan en mochten pas om 15 uur in de woning terwijl het al wel klaar was. Er is geen airco, het was erg warm.

De ruimte is enorm, het is een volwaardige woning. Wij waren er voor 1 nacht op weg naar huis vanuit Spanje. Fijn dat er een zwembad is om even een duik te kunnen nemen in de hitte.

Verdient geen schoonheidsprijs!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Appartement niet echt schoon, het rook ook erg muf overal. Vloerbedekking boven erg vies (allemaal vlekken). Het zwembadwater is erg smerig! Ik kon de bodem niet zien en er dreef vanalles in. Doucheruimten zijn volgens mij nog nooit schoongemaakt. Witte vloertegels waren zwart. En buitendouche met voetenbakje was te ranzig. Wij boeken dit nooit meer!

De kamers waren ruim en ontbijt was oke.

Ruim appartement, prima voor 1 nacht op doorreis.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Er was 200 euro borg geblokkeerd op mijn credit card voor 1 overnachting zonder dit vooraf te melden , dit is niet netjes. Achteraf is dit weer hersteld maar ze hadden dit van te voren aan moeten geven.

Ruim appartement, prima voor 1 nacht op doorreis.

Groot appartement, lekker zwembad.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Niet echt schoon rondom het zwembad. Geen buitenmeubilair bij de accomodatie en geen airco.

Groot appartement, lekker zwembad. Goed als doorreisaccomodatoe

droeg niet bij aan begin van vakantiegevoel

Zie eerder genoemde

Plek is goed. kamers gedateerd en niet meer dan een overnachtingsplek. Badkamer lekkage in bad en lekte in keuken door plafond. Keuken kapotte deuren en niet schoon

Absoluut vermijden!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Zeer eenvoudige kamer met goedkope tegels overal. WC's zoals men ze op 2-ster campings vindt. Matig ontbijt. In het algemeen veel te duur voor de geleverde prestatie. De huizen worden vooral gebruikt voor het logeren van seizoenarbeiders en bouwvakkers. De parkeerplaats was vrijwel volledig bezet voor bestelwagens. We wilde TV kijken maar de afstandsbediening deed het niet (de TV is niet anders te bedienen). De receptie meldde dat ze zouden kunnen komen kijken maar het zou ons sowieso €48 (achtenveertig Euro) kosten omdat het na 19:00 uur was en dan zijn ze eigenlijk al dicht. Dit is dus volgens Booking een hotel. Moeten we meer vertellen over deze absoluut te vermijden locatie?

Het zwembad.

Smerig
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Alles viel tegen, het was te warm . Kamers mogen een een hele goede Schoonmaakbeurt krijgen .. geen airco...vieze grond , vieze dode beesten aan de muren. Personeel was niet vriendelijk.. hij spreekt en verstaat heel slecht engels... Ik kom hier never nooit meer

Dat er 2 wc's waren

Goede ligging niet ver van restaurants en supermarkten.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De bedbank in de woonkamer was een stuk minder comfortabel dan de bedden in de slaapkamers.

Goede ligging niet ver van restaurants en supermarkten. Verder is het er heel rustig, parkeerplaats werd in de avond afgesloten en het zwembad was prettig. Het is een huisje met een verdieping en rolluiken. Goede Wi-Fi.

Prima tussen stop
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bedden waren kort, lag met mijn voeten er buiten. Muren zaten vegen op, paar deuken.

Dicht bij de snelweg, overzichtelijk, aardig personeel, zwembad was fijn.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, schoon
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Goede afstand tot de autoroute. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima voor één overnachting als je onderweg bent naar het zuiden. Was eenvoudig maar schoon.

prima voor 1 nacht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

stoelen voor buiten op terras.

prima apartement voor doorreis. dicht langs de route de soleil. kamers zijn inderdaad geluidsdicht. Bedden waren okay, slaapbank iets minder.

Ideale stopplaats voor doorreis
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Enigszins lawaai van de nabij gelegen doorgaande weg. 1pan om mee te koken. Geen terras meubilair!

Ideaal vlak langs snelweg! Vlakbij winkels (5min rijden). Eigen keuken dus zelf koken en ontbijt mogelijk! Prima verzorgd ontbijt in restaurant/receptie ruimte! Fijn dat je even buiten kunt zijn op eigen terras!

goedkoop en prima voor één overnachting.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het was oud en echt heel slecht onderhouden. In de aanbieding was dat niet terug te zien.

Het personeel was aardig en het was handig voor de doortocht verder naar het zuiden. Het ligt vlak bij de snelweg.

Fijne locatie, eenvoudige accommodatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Jammer dat de receptie gesloten was toen wij om 14:00 uur aan kwamen.

Fijne locatie, ideaal voor een overnachting zodat je de volgende dag weer verder kan reizen naar het zuiden.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Een kakkerlak bij binnenkomst. Honderden vliegjes in de lamp. Te sober ingericht. Slapen op een slecht bed. Koelkast met teveel decibel aan geluid. Het leek een permanente verblijfplaats voor arbeiders uit het buitenland. ‘S ochtends alle stoelen in het zwembad en een hoop kapot glaswerk rondom.

Het idee is goed: dichtbij snelweg om bijv. door te reizen naar Spanje. Ruime appartementen. Goed bereikbaar. Bij gesloten receptie krijg je via mail code van kluisje waar je sleutel in ligt. Handig.

Goede locatie voor een overnachting!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het park en de accommodaties aan de buitenzijde zijn prima in orde evenals het zwembad. Wat betreft de inboedel mag men wel gaan vernieuwen. De meubels zijn wankel of kapot en de bedden waren ook niet best. Kom hier al jaren als gast maar het appartement wat wij nu hadden voldeed niet aan de eisen.

Ontbijt was prima verzorgd en het personeel vriendelijk.

Ideeal overnachtingsadres voor gezin op weg naar het zuiden
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Vloerbedekking in het appartement was erg vuil. Is aan vervanging toe. De tegelvloer was niet goed schoon. Sanitair was wel goed schoon.

Eenvoudige appartementen. Goed bereikbaar vanaf de A6. Ideaal voor overnachting. Met 3 slaapkamers voor ieder een eigen slaapkamer.

We waren blij dat we weer verder konden!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Sfeer en inrichting. Zeer ongezellige uitstraling. Foto’s waren totaal niet in overeenstemming met hoe de sfeer daadwerkelijk was!

Aankomst buiten receptie-openingstijden. Was erg duidelijk georganiseerd.

Goed voor overnachting naar het zuiden.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Te weinig spullen (keuken, stoelen etc) voor 5 personen. Wordt in deze periode vooral bewoond door klussende polen, Roemenen ed. Op zich geen last van, maar toch vreemd.

Locatie, direct bij de A6 vlak voor Lyon. Ruim appartement.

Matig en hygiëne kan beter
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Weinig servies. Geen glazen bijvoorbeeld en het bestek was ook minimaal. Slaapbankje om op te zitten in een smalle doorgang en dus ook geen tafeltje aanwezig. Douchekop kon niet worden opgehangen en het bed was ontzettend klein. Verder was het niet mogelijk om het park te verlaten in de ochtend, omdat het hek dicht was en de code niet werkte. Omdat wij toch graag van het park af wilde en de eigenaar het hek open moest komen doen voor ons werd hier 80€ voor in rekening gebracht.

We waren eerder gearriveerd dan gepland en mochten gelukkig direct het appartement in, dat was ontzettend fijn.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima doorreisstek, ook geschikt voor langer verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

We hebben hier met ons gezin geboekt om een tussenovernachting te hebben op weg naar onze eindbestemming. Prima locatie: parkeren achter gesloten hek, ruim en van alle gemakken voorzien. En dicht bij de snelweg. Aanrader dus als je niet met je gezin in een hotel opgesloten wilt zitten.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima, ontbijt niet heel uitgebreid, maar wel oké.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De bedden verdeling in huis

Het was echt een klein huisje met alles erop en eraan. Wij zaten in een vijf persoons accommodatie. De slaapbank was eigenlijk te klein voor twee volwassenen en boven stonden alleen een 2-persoons en een 1-persoons bed, terwijl er echt ruimte genoeg is voor twee 2-persoons bedden.

het ontbijt was klein en amper keuze maar het brood was wel...
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

De bedden, piepklein en zo hard al steen.

het ontbijt was klein en amper keuze maar het brood was wel vers. de huisjes waren proper en degelijk en het nodige servies was aanwezig maar geen exrtra's zoals wijnglazen enz. we hadden een huisje voor 8 personen en er was maar een eettafeltje voor 4. kids dus apart eten en dan de volwassenen.

Topplek als tussenstop op reis naar het Zuiden. Heel geschikt voor gezinnen met kinderen of vrienden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Geweldige plek om als tussenstop te bivakkeren. Eenvoudige maar nette kamers en goede bedden. De service was uitstekend. We kwamen na sluitingstijd van de receptie aan. Sleutel lag keurig klaar in een kluisje waarvan we de code per email hadden gekregen. Per mail konden we ook nog doorgeven of we van het ontbijtbuffet gebruik wilden maken de volgende ochtend. Ook het ontbijt was boven verwachting goed! Er lag ook goede informatie klaar waar we konden eten. Met die info zijn we op een prima eetplek terecht gekomen! Ook was er een zwembad. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Altijd goed!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Wij overnachten al een aantal jaren in Garden & City Lyon-Lissieu, en na problemen met onze creditcard hebben wij contact opgenomen met de accomodatie. En omdat wij ook al onderweg waren, hebben ze gecheckt of de gegevens klopten, en mochten wij zonder creditcard boeken!!....Supertof !!!...Nogmaals dank Garden & City Lyon - Lissieu

Het was heerlijk! na een lange dag reizen was het heerlijk om even een eigen appartementje te hebben
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Het ontbijt was heerlijk en we hebben ook heerlijk geslapen. Wij beneden en onze 3 kids boven. Prima accommodatie met eigen keuken en badkamer om 1 nachtje te verblijven om de volgende dag weer verder te reizen. Zwembad ook heel fijn voor ons en voor de kinderen om even af te koelen na een lange reis.

Eenvoudig, met z'n 6-en in 1 appartement, prima verblijf voor 1 nacht!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Eenvoudig ingericht, niet superschoon. Wel fijn kunnen bijkomen van 1e deel reis. Kinderen hebben nog even gezwommen in ijskoude bad. Prima overnachting!

vies smoezelig
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Koud water om te douchen en het appartement leek erg vies, doordat er allemaal vlekken in de vloerbedekking zat. Gordijnen konden wel wart dikker/dichter, waren stukjes vitrages.

de locatie en de ruimte om te parkeren

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het zwembad was goed.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Appartementen zijn oud en vervallen. Het was meer een overnachtingplaats voor bouwvakkers dan voor vakantiegangers. Foto's op internet komen niet overeen met de werkelijkheid. Jammer!

Het zwembad was goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Nachtmerrie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De inrichting van de accommodatie was zeer deprimerend en is nodig toe aan een renovatie. In de verschillende accommodaties verblijven arbeiders (bouw) uit verschillende landen. De ramen en vitrage waren smerig. Je rookt een zeer muffe geur in de accommodatie. Ondanks dat wij een aantal uren de ramen open hebben gezet. Er is geen airco in de accommodatie aanwezig.

Prima basic overnachting voor onderweg
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Inrichting is gedateerd en in niet al te beste staat. Bedden verrevan comfortabel en het appartement was niet heel schoon. Het kan allemaal een flinke opfrisbeurt gebruiken. Badkamervloer was spekglad, mijn dochtertje viel heel hard, dus pas op.

De lokatie, vriendelijk personeel.

Heerlijk rustig gelegen schone kamers, jammer van de wifi en de bedbank!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Wifi deed het niet, wordt kennelijk meer over geklaagd.... De bedbank was erg klein en niet geschikt voor mijn kinderen van 15 en 18, wordt als volwassen slaapplaatsen vermeld ,maar zijn het zeker niet!

Alles was goed schoon en lekker ruim

Ruim appartement voor goede prijs

Waren tevreden

Ruim appartement, zwembad aanwezig. Hadden hier geboekt omdat we een overnachting nodig hadden op onze terugreis uit Spanje. Vriendelijke receptionist. Prima beleid als je buiten aanwezigheid van receptie aankomt. Je kunt de sleutel mbv de code die je via mail krijgt, uit een safe halen

• Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

De code die werd toegestuurd om na openingstijden je sleutel op te pikken kan beter klaarstaan op je persoonlijke inlogpogingen van booking.com. Nu had ik niets ontvangen want we waren al onderweg maar ik had helaas géén internetverbinding. De WIFI was zeer slecht te noemen. Kortom, we moesten bellen zodat iemand ons kwam helpen. De voicemail die ingesproken moest worden was in het Frans en zeer slecht te verstaan. Dat was vervelend na een lange reisdag.

Ruime kamers, schoon en 2 wc's. Daarnaast ook oven, magnetron en vaatwasser. Van alle gemakken voorzien. Ideale doorreis locatie of om de stad Lyon te bezoeken. Verder goed geholpen door het personeel!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goed voor een stop-over naar het zuiden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

- WiFi werkte niet - zwembad was koud - locatie: even zoeken - entree is beetje vreemd, je moet langs een berg vuilnis

- apartement met meerdere ruime kamers - goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima locatie voor op doorreis.

Prima locatie voor op doorreis. Dicht bij de snelweg, supermarkt dichtbij. Afgesloten parkeer terrein. Kortom top locatie. Wij hadden een groot huisje . 2 pers bed beneden en 2 x 2 pers bed boven. Prima prijs kwaliteit verhouding. Volgende keer zullen we hier zeker weer boeken.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

viel deze keer erg tegen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

we komen al een aantal jaren op deze locatie, maar deze keer viel het appartement echt tegen, het was zeer verouderd, veel schimmel in de douche, niet schoon, het matras van de bedbank zat vol met vieze plekken. Voor volgend jaar weet ik het nog niet!

de locatie is prima voor doorreis

Prima als overnachtingsadres/doorreis
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Slaapbank voor de kinderen van 16 en 14 jaar was redelijk. Een gewoon bed was prettiger geweest.

Ontbijt was goed. Afgesloten park was ideaal voor het overnachten ivm vouwwagen en fietsen!

Prima tussen stop
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Kleedruimte zwembad was smerig en stonk

Kamers waren zeer ruim en netjes enige min puntje was kleedruimte naar zwembad zou wat schoner kunnen worden gehouden

Prima onderweg richting het zuiden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Geen WiFi ontvangst. Geen Nederlandse televisie zenders. Slaapbankje was niet erg fijn. Beter zou zijn een extra bed boven en beneden een bank

Het zijn simpele appartementen die geschikt zijn voor 1 overnachting richting het zuiden. Met name de lokatie vlak van de snelweg net voor Lyon maakt deze accommodatie geschikt. In de buurt zit een Lidl, mc donalds etc. Dus zelf wat koken of ff wat eten halen kan allemaal. Na de lange reis konden de kids even afkoelen in het zwembadje.. niet groot, koud maar de kids vinden het fijn.

Prima plek voor tussenstop
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

WiFi was niet beschikbaar doordat de provider failliet was. Ik vind dat je dit anno 2017 moet vermelden op de website. Mensen selecteren hun verblijf o.b.v de faciliteiten.

Prijs kwaliteit verhouding Ruime en complete huisjes

Perfect voor doorreis.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Perfect voor doorreis. Ligging net ver van snelweg, maar toch lekker rustig. Prima proactieve benadering van accomodatie mbt eventuele late aankomst.

Handig verblijf voor doorreis.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Niet iets in het bijzonder. Inloggen op wifi lukte niet (beide keren zelfde kamer).

Locatie prima voor doorreis. Prijs voor gezinskamer goed. 5p Villa had goede voorzieningen, alhoewel vaatwasser bij 1e bezoek een beschimmelde mok bevatte, en bij 2e bezoek defect leek (maar gebruikten we niet), en het vriesvak "gekleurd" ijs bevatte bij 2e bezoek. Verder wel schoon. Ontbijt niet gebruikt.

Simpelweg top voor een tussenstop.

Niets op aan te merken

Geschakelde huisjes met 2 of 3 slaapkamers en 2 badkamers, heerlijk ruim met keuken. ruim genoeg voor 6 tot 8 personen. Bescheiden zwembad maar heerlijk na een dag reizen, gaat er relaxed aan toe. Veel eetgelegenheid in de buurt, dicht bij de snelweg en dicht bij Lyon om de avond door te brengen. super voor een of twee overnachtingen. Auto praktisch voor de deur. en ontbijtje is erbij inbegrepen.

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eigenlijk niets, maar miste wel een kurkentrekker en opener in de keuken. Dus iets meer keukenmateriaal is wel prettig. En de bedbank in de kamer ligt niet heel comfortabel.

Zwembad en het feit dat je zelf kan koken. En ligging t.o.v. de snelweg. Makkelijk bereikbaar. En rustig. Was de tweede keer dat ik heb geboekt op doorreis ( vorig jaar ook) Dus dat zegt genoeg wat betreft prima accomodatie voor 1 nacht op doorreis.

Grootte van de kamers en ligging nabij doorreis route
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Er dient wel wat onderhoud gepleegd te worden. Sommige zaken zijn kapot of oud. We komen er al een paar jaar maar ziet geen onderhoud aan bijv tafels/wastafels/kranen etc.

Grootte van de kamers en ligging nabij doorreis route

Ruim appartement maar wat verouderd
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Slaapbank in de living was klein en niet comfortabel. Vloer leek ook niet proper, was vettig. Trap was enorm lawaaierig, veel ruimte in het appartement maar wat verouderd

Ruimte in het appartement

Perfect voor tussenstop naar het zonnige zuiden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Vouwbed in living ondermaats (klein, zonk in 't midden ed) => goed voor één nachtje. Zwembad beetje aan renovatie toe, maar je kon veilig & wel lekker zwemmen, alles toppie ! Bij reservatie wel eventueel appartement "verder van de autoweg" vragen, al hadden wij daar géén last van (maar andere appartementen lagen nog dichter bij de autoweg, en het was niet zo warm dat wij met open ramen geslapen hebben - anders kan dit geluid wel storend zijn) - zie plannetje. De wifi lag eruit (maar ja, dan kan je meer ontspannen / van de vakantie genieten natuurlijk) - dit ging nog even duren, hun provider was ermee gestopt...

Alles zoals je mag verwachten voor die prijs. Erg ruime appartementen, ruime kamers, ruime living, leuk terrasje aan appartement. Keuken groot genoeg. Ontbijt prima. Erg vriendelijk personeel

Vlak bij snelweg!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Was niet heel schoon! Verder veel geluidoverlast! Geen winkeltje of restaurant op camping. Geen speelgelegenheid voor kinderen. Wel een klein zwembad erbij!

Vlak bij snelweg! Goede bedden!

Tof vakantiedomein voor familie met kinderen.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Enkel WIFI in de buurt van receptie, die daar ook nog eens niet erg vlot werkte.

Ruim, koel, goed ingericht en netjes schoongemaakt huisje met uitzicht op veel groen, zwembad. Parking op terrein.

Het waa erg goedkoop en er was een prima zwembad
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Inrichting en beddengoed is sterk verouderd en deels stuk. Het rook onfris en in het vuilnisbakje in de keuken trof ik maandverband aan

Het waa erg goedkoop en er was een prima zwembad

Tussenstop
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Het was een beetje oud! De bedden waren super hard, de veren kon je voelen! De trapleuning zat los, gevaarlijk voor zowel kinderen als volwassene. Er was geen airco, terwijl het buiten 40 graden was (echt niet te doen!) Was een beetje groezelig allemaal.... We hoefde gelukkig maar één nachtje. Ons appartement was toe aan een opknapbeurt en vernieuwing!

De grote van het appartement zelf was heel erg ruim. Voldoende plek! Personeel was erg aardig! Parkeerruimte was heel erg fijn, je kan er gewoon met je vouwwagen/caravan/camper of auto ruim parkeren!

Zeer eenvoudig overnachtingshotel
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Bij aankomst zei de medewerkster dat ik nog moest betalen terwijl ik al via Booking.com had betaald. Ze hield vol en zei dat ik echt nog niet had betaald maar ik wist het zeker en hield ook vol. Toen ging ze bellen met Booking.com en kreeg ik wel de sleutel. Het gaf ons geen fijn gevoel. Ze zei de dag erna dat het nog niet opgelost was maar dat het niet ons probleem was... De wifi deed het helemaal niet want er was een probleem met de provider...

Een gemakkelijke en voordelige overnachtingsmogelijkheid voor 1 nacht; handig als tussenstop voor onze vakantie in Zuid-Frankrijk.

Tegenvallende accomodatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De bedbank in de kamer was erg slecht

Het appartement viel tegen. We hadden voor 5 personen geboekt en er waren maar 3 gewone bedden. De andere 2 moesten op de bedbank in de kamer die ongeschikt was voor 2 personen. Ze zakten allebei naar het midden. Dit viel tegen want we hadden op 4 bedden gerekend. Er was geen airco en de wifi was slecht. Alleen bij de receptie een beetje ontvangst. Het ontbijt was lekker.

Prima accommodatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De bedden zijn wat aan de kleine kant.

Rustige omgeving.maar.toch dichtbij de snelweg. Prima accommodatie om te overnachten wanneer je op doorreis bent naar het zuiden.

Perfecte accommodatie.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Perfecte accommodatie. We waren op doorreis en wilden een goede overnachting. Dit was perfect! geen probleem dat we pas 's avonds laat aankwamen. Sleutel lag in kluisje en zo was alles goed geregeld. Aanrader.

Ruim appartement perfect voor doorreisovernachting
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Houd er rekening mee dat Frankrijk andere tijden heeft qua restaurants. Moet met de auto op pad voor een restaurant.

Prima doorreishotel. Groot appartement voor 8 personen hadden wij. Niet nieuw maar prima met keuken en woonkamer en betaalbaar. Ook een zwembadje voor een frisse duik.

Eerst maal bij het oprijden ok tweede maal toen wij terug kwamen niet ok
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bij onze eerste boeking was alles nagenoeg ok voor een nacht nu was het nagenoeg niet te doen er zaten aan het aanpalende gebouw Portugese arbeiders welke met velen waren en heel luidruchtig tot in de helft van d nacht en wij hadden een kleintje bij van 4 jaar en een hond deze konden hierdoor de slaap niet vatten en bijgevolg wij ook niet.

De kamers voldeden aan onze verwachtingen voor een nacht.

Ruime kamers, bedden zijn prima.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De huisjes zijn echt niet schoon. De trap naar boven kraakt en de leuning zit los. Meeste last gehad van dronken Polen op het park. Erg vervelend.

Ruime kamers, bedden zijn prima.

prima voor een overnachting op weg naar Spanje
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Wifi was niet beschikbaar in de huisjes, alleen bij de receptie. Onderhoud is niet bijgehouden, wat jammer is.

Voor een overnachting richting Spanje is het prima. Voordeel is je kunt iets opwarmen/koken. De omgeving is mooi. Als je verwacht dat je later komt dan 18.00 uur moet je wel de code op tijd opvragen bij de receptie, waardoor je sleutels uit het kluisje kunt halen.

Parkeren van de auto.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Lokatie is slecht bereikbaar door wegomleidingen en ligging. De alle eerste keer met navigatie aan redelijk goed te vinden op heen en terug reis. Laatste 2 jaren een ramp om met navigatie aan te bereiken. Onderhoud en vernieuwing complex en kamers staat stil. Altijd wel wat te vinden wat niet functioneert. Voor ons de laatste keer geweest om hier voor de heen en terugreis te boeken.

Parkeren van de auto.

Slecht
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Apartement niet ingericht voor 8 personen, weinig keukenspullen, kapotte rolluik beneden, twee slaapkamers geen gordijnen of rolluiken. We hebben maar deuren voor het raam gezet. Douchekoppen vastgetaped. Jammer maar gelukkig alleen overnachting om door te reizen.

Garden city Lyon
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De appartementen waren ronduit vies, alles plakte en het stonk er. De toilet bleef doorlopen en het bed beneden lag scheef waardoor je in het midden in de gleuf lag. Verder kraakte de trap zo erg dat je eigenlijk niet naar boven kon lopen als de kinderen op bed lagen. Verder zagen we bij aankomst een hele afvalberg buiten de poort wat uiteindelijk een afspiegeling was van het hele complex. Misschien hadden wij het verkeerde appartement H04 maar als ik alleen was geweest had ik absoluut doorgereden.

Prima verblijf voor een overnachting onderweg.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De staat van onderhoud in het appartement laat te wensen over, is wel tijd voor een opfris beurt.

Prima locatie ruim appartement voor een overnachting op weg naar het zuiden.

Overnachting op weg naar het zuiden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Hygiëne in de keuken (vaatwas was smerig), badkamer aan renovatie toe, inventaris keuken zeer beperkt, stoel te kort aan de eettafel.

Goed genoeg als doorreis verblijf

Goede overnachtingsplaats voor doorrit. Of voor een verlengd weekendje.

Enkel het zetelbed sliep niet goed. En op de moment dat wij aanwezig waren werkte de wifi ook niet

Appartement voor 5 personen, we waren op doortocht naar Spanje, 1 nachtje overnacht zowel bij heen als terugrit. Appartement was groot, alles was voldoende aanwezig. Proper en netjes. Kids vonden het zwembad leuk.