Beoordelingen over Citotel de La Vallée 3-sterren

28, Rue des Pyrénées, 65100 Lourdes, Frankrijk

#4 van de 84 hotels in Lourdes

Prima plek in Lourdes
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima service, typisch Frans ontbijt. Voor 36 euro een kleine maar uitstekend verzorgde kamer. Bedden leken zacht maar sliepen prima! Hotel is op korte afstand van de grot van Bernadette. De processie om 21.00uur (iedere dag) is ook voor de niet gelovigen een prachtig schouwspel.

Uitstekend verblijf in Lourdes voor een prima prijs.

De kamers waren zeer ruim. Het hotel is ideaal gelegen: heel rustig, maar toch op korte loopafstand van het centrum van de stad. De parkeergarage is prima. De ontvangst was uitstekend. Eén van de medewerkers spreekt vloeiend Nederlands. We werden goed geinformeerd over de mogelijkheden van de stad.

Goed hotel

Goed hotel, we hebben hier 1 nacht overnacht. Goede ontvangst en de man bij de receptie sprak vloeiend Nederlands en heeft ons veel tips gegeven over Lourdes en waar we goed konden eten. Parkeergarage oude schuur maar auto staat er prima en droog.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Verrassend goed

Het eten was goed, de eigenaren zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ook sprak men goed engels. Op loopafstand van het centrum. De beveiligde parking was ook erg fijn.

We komer daar graag terug.....
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijk uitgebreid ontbijt.... Mooie kamers.... Rustige ligging.... HP zeer goed. Vriendelijk personeel....Private Parking Enz....

Voor herhaling absoluut vatbaar

Helemaal niets

De rustige ligging

Primq

Kamer,ligging

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Genoten van ons verblijf.

Ontbijt !!!

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Alle personeel, zowel onthaal, bediening en...

Er was niets dat ons tegen viel ! Wie hier kritiek heeft....

Alle personeel, zowel onthaal, bediening en onderhoudspersoneel. Iedereen is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook de ruime rustiggelegen kamer met zeer ruime badkamer. We raden dit hotel zeer aan voor wie naar Lourdes komt !

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Erg vriendelijk ontvangst.

er was geen airco. Hebben we niet nodig gehad, maar mogelijk vervelend bij warm weer.

Erg vriendelijk ontvangst. Leuke kamer met klein frans balkonnetje en openslaande deuren. Geen standaardkamer. We hadden hier een heerlijk verblijf. Rustige kamer, hotel in rustige buurt maar slechts 5 minuten te voet tot centrum/de grot e.d. Parkeren 8eu/dag op prive parkeerplek. Uitstekend. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Enorm vriendelijke medewerkers.

Wi-Fi inloggen met je mailadres werkte niet super (werd er regelmatig uitgegooid en moest dan opnieuw inloggen).

Enorm vriendelijke medewerkers. Steeds een praatje, geen moeite was hen teveel, we kregen advies en hulp en top-service. Bedden waren comfortabel. Lekker ontbijt met verse producten.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Nette, moderne, ruime kamer en badkamer, heel vriendelijk en...

Nette, moderne, ruime kamer en badkamer, heel vriendelijk en joviaal personeel, TV met BVN, kluis en Wifi gratis, parkeermogelijkheid aan het hotel, lekker ontbijt en lekkere keuken in het restaurant. Prima hotel.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Alles met extra-pluim voor alle personeel.

Alles met extra-pluim voor alle personeel.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Vriendelijk onthaal,afgesloten parking.

Vriendelijk onthaal,afgesloten parking.Veel uitleg over de activiteiten rond het Heiligdom.Zou zeker daar terugkomen.