Beoordelingen over Saint James Albany Paris Hotel Spa 4-sterren

202, rue de Rivoli, 1e Arrondissement, 75001 Parijs, Frankrijk

#853 van de 1.578 hotels in Parijs

• Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Bed matrassen maakte een holte dat men naar elkaar rold harden bij de receptie wel intresse naar onze opmerkingen

Ontbijt Groote kamer een beetje ouderwets doch alle comfort

ontzettend goede ligging vlakbij het Louvre.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

verouderde kamer met verrijdbare airco waarvan darm door het open raam moest hangen. Bijna nergens stopcontacten in kamer

ontzettend goede ligging vlakbij het Louvre.

Slecht hotel 2 sterren waard, prijs kwaliteit; veel te duur!
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

In een Duplex suite kamer hebben we met ons gezin 3 nachten verbleven. Rampzalig gewoon! Verouderd hotel met schimmel in de douche. Heel slecht bed!!! Lattenbodem (zetelbed) volledig kapot, de eerste nacht pijn in de rug. De tweede nacht hebben we ons matras op de grond gelegd. Precies of we waren op kamp. Vuile tapijten! Niet kunnen slapen van het lawaai van de airco ( grote bak op wieltjes met een buis naar buiten; uw raam die constant moet openstaan om de afvoerbuis tussen te leggen). Heel onvriendelijk personeel in de bar en restaurant! Lange wachttijden vooraleer ze komen opnemen. Ontbijt veel te duur 15 euro per persoon en we betalen al 500 euro per nacht!? Ontbijt mag voor die prijs inbegrepen zijn. Wij hebben bewust niet willen gaan ontbijten in dit hotel! Heel onvriendelijk personeel! Dit hotel is maximum 2 sterren waard. Jammer want wel toplocatie! We zijn veel luxe gewoon en we hadden er meer van verwacht! Geen aanrader! Dus wij komen hier niet meer terug.

Roland Garros
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Dit hotel heeft zoveel meer bieden, de aankleding is ondermaats, oubollig voor een 4*, zeker geen aanrader voor een romantische uitstap in Parijs! Ze rekenen teveel op hun ligging, die uitstekend is en hun spa als je er gebruik van maakt! Het ontbijt is correct en in de kamer heb je alles wat nodig hebt! Maar dan heb je ook alles gezegd! Dit hotel wordt geen eer aangedaan, je hebt een oud gedeelte die prachtig is maar helaas enkel gebruikt wordt voor congressen! Een binnenkoer mits een goede tuinarchitect tot een pareltje kan omgetoverd worden! De inkom is een grote lege ruimte, zeer onpersoonlijk, straalt geen klasse uit! Mits de nodige moeite kan dit tot een klasse hotel uitgroeien waar zowel de koppels als de zakenman zijn gading kan vinden! Jammer!

De locatie is schitterend, zeer dicht bij verschillende bezienswaardigheden (vb Louvre op wandelafstand) Snelle taxiservice! Top winkelstraat om de hoek! Leuke eetgelegenheden in de directe omgeving! Middenin le quatier chic van Parijs!

Weekend Parijs
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De liggen van het hotel is perfect vlakbij het Louvre. Alles is goed lopend te doen zoals de Seine, Eiffeltoren, Champs Élysées, Notre Dame, winkelgebieden. Tegenover het hotel ligt een mooi park. Veel restaurants in de buurt voor een ontbijt, lunch en diner. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel heeft zelf ook een tuin. We verbleven in een Classic Room, een ruime kamer met een nette badkamer, bad en aparte douche en de toilet is apart.

uigeleefd hotel
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

stofferig uitgeleefd hotel. hadden superieur kamer geboekt, troosteloos uitzicht.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt , zeer goede ligging.

Teleurstellend
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

De kamer was 2 meter hoog. Claustrofobisch. De badkamer en wc verouderd en vies. Het bed hard en het dekbed synthetisch. Verder leken de croissants van de dag ervoor. Was er geen normale capucinno maar koffie uit een automaat. Bah! Slecht begin van de dag. En dit voor een 4 sterren hotel.

Het personeel bij receptie was aardig. En de spa is goed.

We genieten van de schitterende exposities in de musea in Parijs. Wereldklasse.
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

a) Het geluid dat van de gasten in de aangrenzende kamer was te horen. b) De beheersing van de Engelse taal bij de persoon die ons heeft ingechecked.

De ligging van de kamer. De hygiëne van de kamer: de medewerksters deden hun werk uitstekend.

Altijd verwend!😊
    • Duplex Junior Suite met Toegang tot de Spa

Al verschillende malen verbleven,als echtpaar,en met verschillende kleinkinderen. Altijd prachtige aangepaste kamers,ik zoek niet meer verder. Parijs is sowieso Albany Saint James. Concierges zijn top Iedereen vriendelijk. Top ligging. Verblijf er zeer graag.

topverblijf op een toplocatie!
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

Geweldig grote duplex,onze hond werd vriendelijk onthaald, er waren enkele minpuntjes,maar aan de receptie werd alles onmiddellijk rechtgezet! We komen zeker terug!

Leuke kamers, goede ligging maar slechte ervaring met diner.
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

We hadden een diner met de familie besteld maar dit viel dik tegen! Het eten was niet lekker en koud! We waren met 15 (8 volwassenen en 7 kinderen) en we zaten in een kille, ongezellige en veel te grote ruimte. Zeker zijn geld niet waard! Om 10 na middernacht wilden we nog iets bestellen in de bar maar dit kon/mocht niet meer omdat het na 12u was...

De kamer en badkamer waren ruim. Grote en goede bedden. Twee toiletten waren ook handig, zodat de kinderen 's nachts niet naar de mezzanine moesten om naar toilet te gaan.

Geen aanrader
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

2 overnachtingen heeft me 398 euro gekost. Op zich geen probleem. Alleen bij aankomst moest men € 200 borg betalen. ( word per dag € 100 berekend tot vertrek dag ) Wat ik persoonlijk de reinste onzin vond. Vervolgens word je groen geel ziek zwak en misselijk als je de prijzen van de mini bar leest wat het kost. 5 ster waardig Khurhause Scheveningen is bar inbegrepen in de prijs vanaf € 139 dan praat je pas over service van het huis. Ontbijt zat niet inbegrepen in de prijs kost je € 15 p.p. Kamer was oud vies smoezelig erg gehorig en de badkamer slecht onderhouden. Geen parkeerplek bij het hotel dus je bent verplicht je auto te parkeren in een parkeergarage anders word ie weg gesleept. Parkeren kost ja na 5 uur parkeren standaard € 39,60 of je hem er nu na 10 uur eruit haalt of pas na 24 uur. De borg die je hebt betaald en dit vind ik nog het meeste schandaligst wat ik ooit heb meegemaakt. Er word rente in rekening gebracht op je eigen borg p.d. Daarnaast is de service rommelig niet vriendelijk. Voor mij nooit meer dit hotel als ervaren reiziger die toch al in heel veel hotels in de wereld heeft gezeten.

De ligging van het hotel maar dan heb je er ook alles mee gezegd.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

niet voor herhaling vatbaar
    • Duplex Junior Suite met Toegang tot de Spa

Zwembad was dicht en we waren hiervan niet op de hoogte gesteld. Nochtans enige reden waarom we dit hotel gekozen hadden. Kamer en badkamer erg oud en lelijk en afgeleefd.

de ligging

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Parijs is altijd feestje, hotel is toe aan renovatie, slijtage en niet overal altijd even fris
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Superior kamer geboekt, op zolder wel ruim, maar niet de luxe die ik verwacht had bij een 4 sterren hotel. Ontbijtzaal heeft oud afgetrapt meubilair.

Personeel is vriendelijk en de ligging is zeer mooi.parijs oke

Parijs wel heel mooi,maar ontzettend prijzig in terrasjes en eten...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Standaardkamer erg primitief voor prijs wat we betaalde;oke locatie goed tegenover Louvre maar vloeren die kraken en deuren die piepen veel te kleine wc,kleine bad waar kitnaden loszaten en schimmel😕😕😕bij het binnenkomen werkte onze beide bankkaarten niet😡😡😡contanten betaling,met extra borg van 100;00 euro per nacht,die hebben we wel terug gekregen maar goed😤😤😤erg jammer tijdens mijn verjaardagviering...

Ontbijt goed,en bed ook goed.

leuk weekend gehad met het gezin.
    • Familiekamer met Toegang tot de Spa

Ontbijt, viel tegen het was koud in het restaurant er stond een radiator kacheltje aan. Koffiezetapparaten waren kapot. keuze en kwaliteit was minimaal prijs kwaliteit kwam absoluut niet overeen. Diner was wel prima

De ligging was perfect als je het hotel uit kwam zat je direct bij de metro

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Plezierig, en centraal in Parijs.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De prijs van het parkeren viel bij het ophalen van de auto een beetje tegen, navraag bij hotel vooral leverde een prijsopgave van 29 euro per dag op, doch men vergat ervij te vermelden dat dit ex btw is

De centrale ligging in Parijs, naast het Louvre, nette comfortable kamers.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goede ligging,niet geschikt om uit te rusten,je hoort alles van straat/gang/aangrenzende kamers
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

oud, afgeleefd hotel. De ramen isoleren niets qua geluid, alsof je naast een autosnelweg slaapt. Eveneens veel overlast van de aangrenzende kamers.

De ligging alle bezienswaardigheden in de buurt / dicht bij metro station

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Mooi hotel in het centrum van Parijs, zeer vlot te bereiken.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Wij hadden twee soorten kamers met onze groep, een gewone standaard kamer en een superior kamer. De superior kamer is zeker aan te raden, het is een ruime aangename kamer met een iets modernere badkamer. De standaard kamers zijn erg klein en wat verouderd. De badkamer kan wat beter onderhouden worden. Schimmelvlekken aan de rand van het bad zijn makkelijk weg te krijgen.

Lekker ontbijt, met voldoende keuze. De spa is een leuke troef, wel jammer dat de rustruimte niet gebruikt kan worden door hotelgasten als er geen behandeling wordt geboekt. De ligging van het hotel is perfect, metrohalte aan de overkant van de straat.

Zeer aangenaam en mooi hotel
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

Geen parkeerruimte in de buurt. Parkeergarage vlakbij €75 per dag. Vonden Place des Fetes voor €53 totaal voor 3 volle dagen. Met metro lijn 1 stap je voor de deur van het hotel uit.

geen ontbijt geboekt. kregen van Booking mogelijkheid daartoe voor €19 pppd. bij het hotel kregen we aanbieding voor €14(!!!) pppd. Prijs was verlaagd vanaf 04 september 2017!!! slechte beurt van Booking. ontbijt bleek uitstekend en uitgebreid.

Al bij al een aangenaam verblijf in een ruim hotel met uitzonderlijke ligging in hartje Parijs.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Het personeel aan de receptie was uitstekend. In het restaurant en de bar was dit echter helemaal niet zo. Langzame en onachtzame bediening, tafels onvolledig gedekt enz. Op onze kamers werkte de airco niet, en dat was volgens het hotel al geruime tijd zo en daar kon niets aan gebeuren....

De locatie van het hotel is uitzonderlijk goed in hartje Parijs. Het hotel beschikt over een mooie binnentuin waar ontbijt en maaltijden kunnen genoten worden. Een mooi en groot zwembad in het Welnesscentrum is ook uitzonderlijk.

gemengde gevoelens, niet slecht maar ook niet goed.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

zeer ouderwetse inrichting van badkamer en kamer. Raam aan straatzijde sloot niet volledig. Dus veel lawaai. We hadden ook een kamer zo hoog mogelijk gevraagd maar zaten op 1st verdieping...

ontbijt en maaltijden waren zeer goed; De kamer was heel proper en ruim.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Run doen hotel that needs new Investment and management
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Geen parking. Oude kamers de bar was niet smaakvol ingericht en nodigde niet uit voor een drankje. Alles was oud en versleten.

De locatie - tegenover het park

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prettig verblijf, erg vriendelijke mensen.
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Kamer toch wel wat vreemd ingedeeld, kleine doorgang van woonkamer door de slaapkamer naar de badkamer.

De ontvangst was erg goed en alles was bij het inchecken tot in de puntjes geregeld. Helaas wel de bevestigde early check inn niet na kunnen komen. Lag volgens het hotel aan booking.com die onder voorbehoud had moeten bevestigen.

Was heel tevreden
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Meer keuze om te eten in het restaurant kaart is beperkt.

Het ontbijt was goed en de kamer was heel in orde Personeel was heel vriendelijk we waren heel blij.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prima adres, hartje Parijs!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Receptioniste sprak onverstaanbaar Frans en ook geen Engels.

Prima hotel, centraal gelegen en mooi uitzicht op park. Place de Vendome, Opera en Place Concorde binnen 3 minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

alles goed, we komen zeker terug naar hier als we naar Parijs gaan.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Jammer dat kamer geen uitzicht had, net onder het dak. Maar was niet echt een minpunt.

ontbijt heel lekker, ligging super. Heel vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Kort maar plezierig
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Tijd die inchecken kostte door guarantie (50€) die betaald moest worden voor eventueel gebruik minibar omdat system geen ' Maestro' accepteert. .uiteinddelijk € 100 contant betaald hetgeen volgende dag keurig is verrekend.

Ontbijt heel goed, personeel voorkomend, standaad Kamer niet groot, aan straatkant maar niets op aan te merken, Koffie /thee faciiliteit.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Duplex Junior Suite met Toegang tot de Spa

De gang was slordig, er stonden nog etensresten vd roomservice (ontbijt tg 's avonds nog en avondeten 's morgens nog)

Vriendelijk personeel, proper en aangenaam zwembad. Propere kamers, ook de badkamer. Ideale locatie om te gaan shoppen, lunchen... Superdicht bij de metro.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goede locatie. Sober, veel te duur

Karig ontbijt. Zijn niet ingericht op ontbijt ook. Koude 'zaal'. Ze moesten straalkacheltjes erbij zetten. Personeel niet heel vriendelijk. Voor deze prijs verwacht je meer luxe op je kamer en ook qua bediening. Drankjes mini-bar erg prijzig (moet bij zulke kamerprijzen gewoon inclusief zijn). Spa is erg beperkt tot 'rechthoekig' zwembad en stoombad. Hotel is meer voor de zakelijk markt.

Goede, centrale plek. Rustige kamers. Goede bedden. Familie-kamer aan elkaar gekoppeld met tussendeur.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zeer aangenaam. Perfecte ligging,metro vlakbij. Top.
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

Even muggenziften:bij zwembad,zelden handdoeken aanwezig. Was voor de rest zo perfect,dat dit wel opviel!z

Ontbijt was top. We waren met 2 kleinkinderen,en we hadden duplexkamer,was perfect! Zeer geapprecieerd was natuurlijk het zwembad,na een dagje Parijs. Alles OM.K.

Aanrader
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Het vroor buiten, binnen aan ontbijt en in de bar aan de frisse kant. Zeer povere inrichting bar, net niet ongezellig en in schril contrast met de standing en ****. Bar en "lounge" mogen meer zijn!

Ontvangst, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van personeel. Uitgebreid ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima voor een weekendje weg.
    • Duplex Junior Suite met Toegang tot de Spa

De kamer vielen een beetje tegen. Verouderd, gehorig en geen airco waardoor het heel warm op de kamers was.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt tegen prima prijs.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Niet de verwachtte en gehoopte comfort

Zolderkamer met kleinraam en erg gehorig. Krakende balken bij lopen buren, waarvan we wakker werden. Dat voor een suite. Taxi bleek duurder dan ze ons vooraf informeerde.

We hadden een suite geboekt. Kamer was wel ruim.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Niet voor herhaling .
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

Verouderde accomodatie, slijtage overheerst. Bij onthaal was de via booking gereserveerde en voorafbetaalde duplexkamer zogezegd niet ter beschikking. Na de vraag om het betaalde bedrag dan maar terug te storten was plots alles wel in orde. begrijpe wie kan ...deze policy past niet echt bij een 4* hotel.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Het geld niet waard
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

De prijzen van bar en wellness behandelingen

Mooi hotel maar geen 300 euro per nacht waard. Kamers redelijk verouderd hangt kaartje op de airco "sorry doet het niet " gratis gebruik hammam valt ook tegen alleen klein en koud zwembad en een stoomcabine de rest is tegen betaling en dat zijn prijzige behandelingen. Verder vond ik prijzen bar ook redelijk hoog . Kopje thee 6 euro een likeurtje bij de thee 13 euro een mix drankje 15 euro

gewoon goed, niet meer, niet minder
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Inchecken slechts vanaf 15.00---al van 5.00 morgens onderweg.....dan is het lang wachten! Voor een hele lekkere wijn in hun eigen restaurant veel te kleine glaasjes om smakelijk te drinken....wijnland Frankrijk!!! Andere gevraagd---niet voorradig

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Valt goed mee, zeker als je via booking goedkoper kan boeken.
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Het hotel moet hier en daar wat worden opgefrist. De kamer rook een beetje muf. De airco was stuk, maar gelukkig kunnen de ramen open.

We kregen een upgrade naar een junior suite. Het ontbijt was lekker en uitgebreid, maar er is slechts 1 koffieautomaat, dus dat geeft file. Ligt pal aan het Louvre en toch is het er rustig (als je zicht hebt op de binnenplaats). Leuk zwembad en hammam.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Hotel is veel te duur voor de service die ze bieden!
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Helemaal doorgezakt bed voor 300 euro per nacht excl ontbijt! Personeel niet behulpzaam! En let op: geen mogelijkheid om te parkeren!!! Ook geen valet parking!!!!

Locatie is prima.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Fijn hotel op top locatie!
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

Er staat dat je toegang hebt tot de Spa, maar je mag allen gebruik maken van de sauna en van het stoombad. Op de relaxte bedden die er zijn mag je niet op liggen als hotelgast...

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Kamer oké, sauna en ontbijt vielen tegen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Tijdens het ontbijt hing er in de hoek waar wij zaten n enorme rioollucht. Verder wekte de sauna niet en deze was ook erg vies. Toen we vroegen of de sauna wel aan stond kwam men er achter dat deze kapot was en of we de volgende dag maar terug moesten komen...

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Fijn verblijf, maar er is wel een update nodig wat betreft sfeer
    • Duplex Junior Suite met Toegang tot de Spa

Lounge en buitenterras zou meer aan gedaan kunnen worden. Kamer heeft nodig een opknapbeurt nodig om ook eigentijdser en frisser over te komen.

Het ontbijt was goed, hotellounge fijn ruim opgezet,

Goed hotel voor stedentrip Parijs
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Losse airco unit met slang waardoor raam open moest staan en veel geluid.

Lokatie en zwembad erbij

Dramatisch
    • Maisonnette/Duplex Suite met Toegang tot de Spa

Geen airconditioning. Werkte niet. Fan met slang. Naar buiten. En een antieke fan

Prima, goede ligging maar wel redelijke duur, zelfs voor Parijs
    • Familiekamer met Toegang tot de Spa

We hadden een familiekamer geboekt maar kregen 2 kamers naast elkaar.

ontbijt was prima, beter dan we gewend zijn in Frankrijk. Kamers waren schoon!

Locatie, verzorgd ontbijt
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Geen ingebouwde airco, mobiele airco met darm nr buiten waardoor raam moest blijven openstaan

Locatie, verzorgd ontbijt

Lokatie was goed en centraal

Lokatie was oud en niet up to date. Rommelig

Lokatie was goed en centraal

héél goede ligging
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

slechte service op het tuinterras, geen personeel te zien,15 min gewacht om koffie te bestellen en uiteindelijk weggegaan.

héél goede ligging

Prima hotel met een fantastische, centrale, ligging.
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Prijzen van het ontbijt en in het restaurant

Prima hotel met een fantastische, centrale, ligging. Goede bedden en schoon en net sanitair.

Not impressed
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Kamers zijn oud en toe aan vernieuwing

Erg goed hotel op een mooie locatie
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Goede locatie en erg vriendelijk personeel

Aangenaam
    • Studio met toegang tot de spa

Slechte isolatie tussen de kamers

De ruime kamer -centrale ligging-rustige ligging van onze kamer met zicht op het binnenterras

Fantastische citytrip. Zeer fijn hotel.
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Restaurant was in de bar. Eten niet super.

Perfecte lokatie. Zeer behulpzaam personeel. Heerlijke kamer.

ontbijt prima !

kamers - geen airco !

ontbijt prima !

Wat een uitvalsbasis! Ik voelde me Macron.

Dure parking op 500 meter, st Honore, wel veilig en proper!

Lokatie, locatie, location!!!

De kamer achterstallig onderhoud

Ligging is super - ontbijt ook meer dan ok
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Hygiene in kamer - deels door leeftijd vd inrichting - niet zo top

Ligging is super - ontbijt ook meer dan ok

• Superior Kamer met Toegang tot de Spa

vele mankementen, out of order toestanden

locatie

De ligging van het hotel en het ontbijt, en het...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De ligging van het hotel en het ontbijt, en het belangrijkste heel goed geslapen

Goede locatie!
    • Duplex Junior Suite met Toegang tot de Spa

Ontbijttijden (tot 10 uur), koude Spa en meerder maal problemen met de kamersleutel.

Ontbijtbuffet en locatie

matig

de kamer

het eten

personeel, kamers

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zeer ruime en aangename kamer!

Het ontbijt was matig

Zeer ruime en aangename kamer! Zalig bed en zeer rustig! Perfecte ligging voor een citytrip Parijs

Ok

Location

Centrale ligging en gastvrij hotel.

Kamer was wat gehorig.

Vriendelijk gastvrij hotel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

het hotel heeft kleine kamers, brandalarm ging midden in de...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

het hotel heeft kleine kamers, brandalarm ging midden in de nacht af voor niets, geen excuses daarvoor, kamer was outdated, ...

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Locatie is geweldig.
    • Superior Kamer met Toegang tot de Spa

De spa is te klein voor het aantal gasten.

Locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Mooi, maar toch prijzig.

Het hotel en ontbijt zijn duur.

Leuk zwembad. Wel jammer geen handdoek. Meebrengen dus.

Zeer fijn
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Lift achter kamer (maakte geluid)

Locatie, zwembad , inrichting , ruim

goed ontbijt, fantastiche ligging, aardig personeel

goed ontbijt, fantastiche ligging, aardig personeel

Mooi centraal gelegen hotel voor ons museum bezoek .
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Verkeersgeluid in te warme kamer.

Entourage en ligging bij het Louvre . relaxen in de wellness .

zwembad

late incheck

zwembad

de locatie
    • Familiekamer met Toegang tot de Spa

de kamers waren proper maar verouderd

de locatie

• Beoordeeld op: 1 november 2017

• Superior Kamer met Toegang tot de Spa

Te klein en te kort bed, typisch Frans natuurlijk

slecht. nooit meer.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

slecht bed. oude kamers. muffe geur in de kamers. onbeschofte receptionist. slechte communicatie. slechte hygiene.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Saint James Albany Paris Hotel Spa