Beoordelingen over Clos Masure Hôtel De Campagne ® 3-sterren

8 Route De La Plaine, 76590 Belmesnil, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Belmesnil

Relaxed
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Ontvangst en inchecken was niet erg vriendelijk. Een drankje na aankomst was niet makkelijk. Na enig aandringen toch gelukt.

Kamer en tuin, omgeving mooi.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Kamers waren goed.

Restaurant bleek niet open te zijn terwijl wij speciaal hotels uitzoeken met een restaurant. Alternatief wat geboden werd was ok maar helaas op reisafstand.

Kamers waren goed. Omgeving mooi. Ontbijt goed. Aardige mensen

Heerlijk ruime kamers met ruime badkamer.

Een 3-gangen dineetje is niet goedkoop, vergeleken met de diners in de (toeristen)stadjes eromheen.

Heerlijk ruime kamers met ruime badkamer. Goede bedden, groot terrein met een heerlijk verwarmd buitenzwembad. Het eten is super lekker en in een leuke ambiance.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Bijzonder prettig

Dat het restaurant bij het hotel niet open was. Gelet op de beperkt aantal gasten begrijpelijk. Gelukkig was er in de omgeving een heel goed restaurant. Wel weer door de regen rijden...

De kamer was prima, zeker dat je de radiator aan kon zetten. We kwamen aan in de stortregen na de hele de in de stromende regen te hebben gereden. Dus een prettige ontvangst met goede faciliteiten was welkom. Mooi design ook.Bijzonder Het ontbijt was ook heel goed.

Mooie accomodatie, mooie ligging.

De accomodatie wordt gerund door een echtpaar. We hebben vooral te maken gehad met een van de 2 mannen en hij was niet zo aardig en gastvrij. Op de vraag of we 2 eenpersoons dekbedden konden krijgen zei hij: 'it's complicated' (en vervolgens werd er 22,- extra voor gerekend) en toen ik vroeg om scrambled eggs omdat ik standaard een te zacht gekookt, bijna rauw, ei kreeg, zei hij: 'I have a boiled, cold egg; do you want that?'. Je had eigenlijk continu het gevoel dat je teveel was - we waren ook grotendeels de enige gasten, mss maakte dat nog uit - en we liepen daardoor best vaak op onze tenen. Ook wilde mijn man bv een keer in het gemeenschappelijk verblijf op zijn laptop werken omdat je aan de tafel in de kamer niet kon zitten, en toen zei hij: 'you have a table in your room right?'. Vervolgens gooide hij de toko dicht onder het mom: 'this is also our home'. Erg frappant. Verder vroeg hij nooit of alles naar wens was, hoe het was bevallen etc, kortom; niet bezig met onze wensen en/of ons verblijf aangenaam maken. Verder zou er wellness zijn (massage) maar dat was er niet (die ene man die dat deed was op vakantie (?)) en de fitness stelde niet zoveel voor. Ook was er steeds te weinig toiletpapier, mss zijn ze bang dat de gasten het meenemen (?). Kortom: zeker niet deze prijs waard, erg jammer.

Mooie accomodatie, mooie ligging. Je gaat erheen voor de natuur en rust, niet voor de steden rondom. Parijs is wel binnen 2 uur te bereiken.

Très aggreable.
    • Junior Suite Studio op de Bovenverdieping

Très aggreable. Rust op deze fantastische lokatie. Goed Chambre d’hôtes met zeer originele en gezonde gerechten.

goede ligging in het hinterland van de kust van Haute Normandie
    • Suite

Weinig druk op de waterleiding, douchen was moeilijk.

Mooie,nette kamer. Uitstekend restaurant!

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Er was op voorhand avondeten gevraagd.

Er was op voorhand avondeten gevraagd. Op zondagavond bleek dit niet mogelijk te zijn, dat vernamen wij pas ter plaatse. Het dichtstbijzijnde restaurant , wel een zeer goed, was op een 10tal km afstand.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

heerlijke plaats , we komen er al voor de 4de keer!

- Calvados voor 6 euro is ok , maar gekregen in een piepklein glaasje mét dikke bodem (kleiner dan een duimglaasje ;)) - Geen aankondiging en prijs ivm het menu

heerlijke plaats , we komen er al voor de 4de keer!!!

• Beoordeeld op: 16 september 2015

De rust, de eenvoud en vriendelijkheid van het personeel.

De rust, de eenvoud en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

supervriendelijke mensen

slechte wifi verbinding geen vleeswaren bij het ontbijt

supervriendelijke mensen netheid avaondmenu a 30 € meer dan zijn prijs waard

• Beoordeeld op: 21 juli 2015