Beoordelingen over Comfort Hotel Beaune 3-sterren

58 Route De Verdun / Angle Rocade Est, 21200 Beaune, Frankrijk

#37 van de 43 hotels in Beaune

Prima geslapen en gegeten en direct weer op de snelweg

Was er een lift? Niet gezien. En voor iemand die slecht ter been is, lastig de trappen op te komen.

Ruime kamer. Zeer vriendelijk personeel. Diner was goed met prima wijn.

-heerlijke bedden
    • Twee onderling verbonden kamers

Het hotel is wat gedateerd. Zou veel mooier kunnen zijn. Ontbijt pas vanaf 7 uur.

-heerlijke bedden -ideaal als tussenstop, naast de tolweg gelegen -restaurant en bar aanwezig _omheinde parkeerplaats -goed engels sprekend personeel

Alles prima maar beetje uit de tijd........... geen airco

Geen airco........... terwijl het Comfort Hotel heet,,,,,, Veel te benauwd binnen / niet gelucht. Wel een ventilator op de kamer die veel lawaai maakt en weinig presteert. Kamers > vloeren schoon maar stof op de lampen en de kappen.

Goed ontbijt en ook een goed diner en een prima zwembad. Mooie tuin.

Redelijk, goed bereikbaar doorgangshotel dat opknapbeurt kan gebruiken.

Kamers zijn erg gedateerd en sjofel. Afstandbediening van TV ontbrak, stop afvoer wastafel ontbrak, toilet spoelde nauwelijks door, ventilator in de kamer van de kinderen kon niet versteld worden (was lam). Geen airco in de kamers.

Ontbijt was redelijk (betaald), parkeervoorzieningen goed, bereikbaarheid vanaf snelweg goed. Personeel aan de receptie was vriendelijk en gaf compensatie voor de ontbrekende zaken in de kamer.

Dat er ruimte werd gecreerd om mijn racefiets en...

Een beetje gedateerd hotel, duidelijk aan een opknapbeurt toe, met name douche gelegenheid, geen airco, wel erg behulpzaam personeel en goed verzorgd ontbijt en betaalbaar en goed eten,

Dat er ruimte werd gecreerd om mijn racefiets en mountainbike veilig te stallen

We hebben erg genoten van ons verblijf.
    • Twee onderling verbonden kamers

Lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer lekker eten in het restaurant van het hotel. Zeer goede locatie. Heel wat ontspanningsmogelijkheden (zwembad, petanque, tafeltennis) en grote tuin.

voor herhaling vatbaar en beantwoordt zeker aan de prijs- kwaliteitverhouding.

het koffieapparaat vraagt wel enige kennis. Een gewone tas koffie zoals wij die in België, Nederland of Duitsland kennen kan je er niet krijgen. Koffie is ofwel te sterk, of te slap of teveel melk of...

ideaal hotel met de nodige accommodatie en faciliteiten wanneer je op doorreis bent . Zelfs een gratis zwembad wat zeer welkom was na uren file en meer dan 30 graden. Zelfs voor een kort verblijf van enkele dagen om bv Beaune te bezoeken kan dit hotel aangeraden worden. Parking wordt 's nachts afgesloten wat ook een veilig gevoel geeft. Je kan er avondeten en ontbijten indien gewenst.

Het zwembad.

We hadden 1 wc rol en er lag nog een zeepje in de douche, van de vorige huurder.. ik denk dat er een vakantiehulp heeft schoongemaakt.. het was altijd ok

Het zwembad.. het was 35 c.. en de bedden zijn goed

Vaak overnacht hier maar dit was echt de laatste keer.

Kamervloer erg stoffig. Raam open zetten van wegen de warmte is niet te doen i.v.m. verkeerslawaai. Het terras was zeer smerig met volle asbakken, peuken op de grond, kapot meubilair, overal spinnenwebben etc.

Het eten

Fijne plek om Beaune te bezoeken.

Fijne plek om Beaune te bezoeken. Auto veilig in garage en makkelijk naar het centrum te wandelen. Goede gastvrouw en rustige omgeving. Snelle uitvalbasis voor elders te bezoeken.

Toen wij savonds wilde eten mochten de Fransen om 19.00 uur eten en wij pas om 20.00uur wij voelde ons echt gediscrimineerd.

Prima ontbijt en een goed hotel

Prima geschikt voor een nacht op doorreis of korter verblijf in de buurt

Lawaai omdat er vaak grote groepen (bustoeristen) verblijven die 's ochtends vroeg met koffers lopen sjouwen. Badkamers zijn aan renovatie toe.

Goede kamers, goede bedden, alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf. Prima ontbijt, huisdieren gratis, vlakbij de snelweg.

prima voor doorreis, niet geschikt voor lang verblijf.

Geen airco en als je het raam open deed dat was er veel geklets en gepraat van mede-logeerders.

Ontbijt was prima, parket op de vloer dat is wel fijn qua hygiëne. Personeel prima en behulpzaam...

Nooit meer een hele grote domper

Alles zie boven

Wij hebben daar niet geslapen, waren de enige gasten. restaurant gesloten dus zijn er niet gebleven sfeerloos hotel. waren op doorreis van spanje deze accommodatie genomen vanwege restaurant in hotel ....maar helaas bij aankomst een domper restaurant dicht en koud en ongezellig hotel. zijn gelijk vertrokken na de betaling van 66 euro schandalig ... nooit meer dat hotel

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Niet meer heengaan.

De man achter de receptie. Onvriendelijk eigenlijk onbeschoft. We werden met 4 personen in een klein hoekje gezet met 4 honden. Niet netjes.

Aan de snelweg.

De ontvangst is allervriendelijkst, personeel zeer...

Het is jammer dat er maar 1 stoel in de kamer aanwezig is, de andere persoon moet dan op een krukje zitten( zonder rugleuning ) of op het bed. 1 stoel meer geeft zoveel meer comfort om even te relaxen na een lange autorit. .

De ontvangst is allervriendelijkst, personeel zeer behulpzaam, kreeg zelfs mijn wifi verbinding aan de praat. Het diner was prima verzorgd en zeer smakelijk, ontbijt goed verzorgt buffet met voldoende keuze aan zoet of hartig beleg. Al met al een prima overnachtingshotel op weg naar het Zuiden of terug richting huis. Zullen hier zeker bij een volgende reis opnieuw overnachten.

Zeer matig, maar gied

De kamer, sober en versleten. Kapotte gordijnen, slecht werkende verwarming. Het meubilair van het restaurant is dringend aan vervanging toe. Het dagmenu daarentegen was Ok qua prijs kwaliteit. De koffie bij ontbijt was niet te drinken.

De locatie, vlakbij de snelweg, rustig gelegen. Veel parkeer plaats. Hond gratis, en hiervoor moet je meestal betalen.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Éénvoudig maar goed.

Op zondag is blijkbaar het restaurant gesloten. Dat is erg jammer als je een klein hapje wilt eten. Daarvoor moet je dus naar Beaune centrum rijden. Als je aankomt is het allemaal erg donker en niet heel erg uitnodigend.

Het ontbijt was heel goed. Ruime keuze. Kamers zijn klein, maar prima bedden.

Perfect hotel voor op doorreis

Beetje oubollig, maar wel comfortabel.

Vriendelijk personeel. Rustig gelegen (heerlijk slapen) en op slechts 2 minuten van de snelweg. Fijn dat honden gratis mee kunnen!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Voor een tussenstop op weg naar het zuiden prima.

Slecht onderhoud vd kamers, deurdranger van hotelkamer hing los, deur van de badkamer sloot niet, douche water s'morgens koud.

De bedden en de mogelijkheid van avondvertier in het hotel.

Ontbijt en de douche. Niet schoon het laatste. Veel verouderd

De bedden waren oke. Douche oud en duurde 5 min voordat we warm water hadden.de rest in het hotel is allemaal oud. De prijs die je betaald is veel te hoog

Goede ligging voor doorreis.

Verouderd hotel met best wat achterstallig onderhoud. Wel zwembad, even lekker voor de kids als je op doorreis bent.

Goede ligging voor doorreis. Beaune is een leuk stadje

Vriendelijk personeel dat ons onze racefietsen veilig liet...

Het is een hotel waar je komt als je op doorreis bent, dus verwacht niet te veel sfeer.

Vriendelijk personeel dat ons onze racefietsen veilig liet opbergen. Er is zelfs een zwembad. Super dicht bij de autoroute.

Prima hotel voor een overnachting op doorreis!

Warme kamer en als het raam openstaat hoor je het verkeer wat langs rijdt al vroeg, dus oordopjes mee!

Ontbijt prima en al om 7.00 uur 's ochtends, prettig als je op doorreis bent. Kamer en douche/wc zeer schoon. In juli en augustus kan er 's avonds gedineerd worden, dat hebben wij gedaan en dat was heel goed. Maar 2 km van de snelweg af (die hoor je niet).

Prima als doorreishotel

In familiekamers is een apart toilet (buiten de badkamer) wel gewenst. Inrichting had wat sfeervoller gemogen.

Basic maar nette familiekamers, prima voor doorreis. Zwembad was heel fijn om even af te koelen. Ontbijt voor Franse begrippen niet gek. Zeer ruime parkeerplaats waar onze vouwwagen dus ook makkelijk geparkeerd kon worden.

We hebben er van genoten, was een mooie afsluiter van onze vakantie.

We hadden een vermoeiende rit achter de rug, en dankzij het vriendelijke personeel werd het een zeer aangename avond buiten op het terras en door het goede bed konden we onze reis uitgerust verderzetten.

Voor herhaling vatbaar moest er een kamer beschikbaar zijn bij onze volgende reis.

EEN minpuntje; geen airco beschikbaar op de kamer. Maar met de aanwezige ventilator viel het best mee.

Vriendelijk personeel Lekker avondeten Prima ontbijt

Dat 2 kamers naast elkaar waren onderling toegankelijk, erg...
    • Twee onderling verbonden kamers

De douche. Kon er niet onder staan. Toilet rook niet fris. Het was wel schoon.

Dat 2 kamers naast elkaar waren onderling toegankelijk, erg fijn met jonge kinderen.

Prima doorreis hotel
    • Twee onderling verbonden kamers

Geen airco op de kamers en vlak langs een doorgaande weg

Prima hotel voor een doorreis, heerlijk ontspannen in het buitenzwembad. De keuken houdt niet over maar ok. Personeel spreekt voldoende engels.

Ontbijt ok.

Kamer was wel volledig afgeleefd. Veel te smalle matrassen... Vandaar dat we op onze terugreis een ander hotel geboekt hebben.

Ontbijt ok. Leuk zwembad. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer aangenaam.

Misschien een suggestie voor het ontbijt. Er zijn geen soyaproducten (yoghurt) dit is vooral voor personen die een melkallergie hebben.

Alles was in orde. Het eten was zeer goed. Rustig gelegen.

Het ontbijt is zeer beperkt.

Jammer dat er geen airco is. Het was heel warm in de kamer; wel een ventilator aanwezig maar die is niet voldoende. De parking kan niet afgesloten worden maar wordt wel bewaakt door camera's. Heel slechte hoofdkussens. Goed hotel voor doorreis maar niet bij warm weer.

Het ontbijt is zeer beperkt. Niet veel keuze.

Heel goed hotel, dicht bij autosnelweg en toch geen geluidshinder. Goede bedden en fijne badkamer.

Het ontbijt was uitgebreid. Heel leuk om buiten op het terras te ontbijten. Personeel was vriendelijk. Goede uitleg qua etenstijden en sluitingstijd,

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

En route...

Het was heet op de dag dat we er waren en dan is het jammer dat er geen airco op de kamer is....maar dat weet je van te voren...

De locatie, service en eten en drinken zijn goed zeker vwb prijs/kwaliteit. Het was heet maar dan heeft dit hotel een prachtig zwembad en mooie tuin met volop schaduw voor de verkoeling.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed doorreishotel

Airco zou prettig geweest zijn.

Vriendelijk personeel, behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Het hotel ligt dichtbij de snelweg. Ik zou het dus niet aanraden als verblijfshotel, maar voor een overnachting op doorreis is het echt prima. Verzorgde kamers, verzorgd ontbijt, eigen restaurant - heel betaalbaar.

Prettig hotel voor stop onderweg.

Jammer dat zwembad pas op 1 juni open gaat, ook als het heel warm weer is. Er wordt wel mee geadverteerd. Het leuke oude centrum van Beaune is met auto makkelijk bereikbaar, te voet wat ver.

Goed bereikbaar van de snelweg. Fijn terras buiten.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Best goed hotel en makkelijk op doorreis.

Spijtig dat we de deur naar de badkamer niet konden sluiten.

Goede kamer en bedden, en de mogelijkheid koffie of thee te drinken. Geen geluidshinder hoewel dicht bij een drukke baan gelegen. Makkelijk dicht bij de autostrade. Geen uitgebreide keuze in het restaurant maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima hotel op doorreis naar het zuiden

Paar minuten rijden van snelweg. Fijn wanneer je op doorreis bent. Vriendelijk personeel. Honden toegestaan. Ook in restaurant (iig met klein hondje). Zowel ontbijt als diner prima. Geen uitgebreidr kaart maar voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

6,0
    Overnachtigingshotel

De badkamer was erg muf, er hing hierdoor een onaangename lucht in de hele kamer. Verder was het er erg gehorig.

De locatie is prima, dicht bij de snelweg, maar daar had je geen last van.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Bedmatras was goed.

Ouwe meug..kleine kamer..gaten in gordijnen op slaapkamer..stoel viel uit elkaar op slaapkamer..matige kleine douche..douche kop vasthouden anders kon je niet douchen..Nee nooit weer daar..

Bedmatras was goed..

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het was een domper op onze reis

De kamer is verouderd en lang niet meer geschilderd. Water werd niet warm tenzij na lang doorspoelen. Bovendien Liep het water in de lavabo er langs onder uit. Dot werd verholpen maar het is toch nog wat blijven lekken. Kamer was niet warm genoeg -klein toestel.Het was e

Het ontbijt was goed omdat het inbegrepen was in de prijs. Normaal 9 euro. Dat zou ik er niet willen voor betalen. Parking was afgesloten.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goede locatie, dicht bij afrit autostrade en ruime parking.

Niet veel enkel dat de verwarming niet aanstond en moeten zoeken hebben om deze aan de praat te krijgen maar het is toch in orde gekomen. Al bij al een beetje krap maar voor 1 nacht was er echt niet meer nodig.

Het ontbijt was uitstekend, niets te kort, mooi gepresenteerd met veel keuze, kortom uitstekend. Het avond dinner was ook zeer lekker.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

weekeinde Beaune

sanitair stuk, gehorige kamers, kamer aan de weg kant, televisie zonder buitenlandse zenders, bar in lounge onvoldoende, steeds weer opnieuw inloggen voor wifi.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, goed bed.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima schoon hotel voor op doorreis, met ruime kamer en goede bedden.

De ligging, buiten de stad vlak bij de snelweg. Enerzijds handig voor op doorreis, aan de andere kant niet echt gezellig.

Keurig schoon hotel met goede bedden Voor Franse begrippen goed, uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel Afgesloten parkeerterrein voor de deur

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Goed maar gedateerd.
    • Twee onderling verbonden kamers

Hotel is nogal gedateerd. Jaren zeventig en toen is het stil blijven staan. Iets was in Frankrijk wel erg vaak het geval is.

Diner en ontbijt waren goed met zeer vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Dat ik boven op de prijs van jullie nog 7,50€...

Dat ik boven op de prijs van jullie nog 7,50€ reserveringskosten moest betalen. Dit heb nog nooit meegemaakt als ik via Booking.com boek.

Niet voor herhaling vatbaar was nood noviteit was bezet!

Niet voor herhaling vatbaar was nood noviteit was bezet!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Hotel Comfort: Tevreden

Voor ons ; Eigenlijk niets.

Kamers goed, ontbijt prima!

Geen airco!

Geen airco!!!

goed als accommodatie bij doorreis naar het zuiden

airco op de kamers

het ontbijt

goed ontbijt, goede bedden,behulpzame receptionist, ideaal...

verouderde kamers

goed ontbijt, goede bedden,behulpzame receptionist, ideaal doorreishotel naar het zuiden of terug...

Prima hotel voor overnachting onderweg.

Beetje gedateerde badkamer.

Super lekkere bedden! Erg schoon. Vriendelijke ontvangst. Lekker eten.

Goede dubbele kamer

Goede dubbele kamer

Goed voor 1 nacht, als tussenstop.

Prijs

Goed ontbijt. Locatie OK. Goed voor 1 nacht, als tussenstop.

Lokatie was prima, dicht bij Autoroute

Geen Airco op kamer

Lokatie was prima, dicht bij Autoroute

Prima hotel voor op doorreis.

Geen airco op de kamer, maar wel een tafelventilator.

Prima hotel voor op doorreis. Het zwembad was zeker een succes! Uitgebreid ontbijtbuffet.

fijn hotel voor tussenstop. buitenterras en zwembad is pluspunt.

geen airco.

zwembad en priveparking

Prima etappehotel

Goede ligging, vriendelijk personeel

Leuk hotel

Geen op of aanmerkingen

Zeer dicht bij de snelweg

Tuin en zwembad.

Tuin en zwembad. Ook aardig personeel

Geen airco

Prima voor overnachting met kinderen.

koelheid op de kamers

Ontbijt erg goed en ook Engels sprekend personeel.

De bedden

Haardroger zat niet in de bevestiging aan de wand.. ik kreeg wel een andere te leen

De bedden

Zwembad buiten en de receptioniste was super aardig

Hotel is iets verouderd, en ver van het centrum

Zwembad buiten en de receptioniste was super aardig

Temperatuur kamer erg oud badkamer klein en vies

Zwembad, bedden en personeel

Geen lift

Zwembad, bedden en personeel

De kamer, het hotel het personeel de bediening, de ligging eigenlijk gewoon alles.

Aangenaam verblijf. Direct aan autostrade.

De kamers zijn proper maar badkamer is een beetje verouderd. Nadeel er is geen lift.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en avondeten.

Ruime kamers, vlak bij de autosnelweg ideale ligging voor...

Hygiëne was ondermaats

Ruime kamers, vlak bij de autosnelweg ideale ligging voor doorreis

Joviaal hotel.

Geen airco

Joviaal hotel. Ideaal met de hond. Goede ligging vlakbij centrum en autostrade

Personeel was zeer vriendelijk.

Hotel kan een opfrissing gebruiken

Personeel was zeer vriendelijk. Hitel dicht bij afrit autosnelweg en niet ver van centrum Beaune.

Personeel erg vriendelijk en eten en drinken uitstekend en...

Niet van toepassing

Personeel erg vriendelijk en eten en drinken uitstekend en een ruime parkeerplaats met een mooie tuin.

Aangenaam met zwembad en grote tuin

Douche

Mag gerenoveerd worden maar wel zeer proper