Beoordelingen over Comfort Hotel Lille Europe 3-sterren

53-57 rue Christophe Colomb, 59800 Lille, Frankrijk

#46 van de 53 hotels in Lille

Erg fijn verblijf

De omgeving van het hotel

Fijne gerenoveerde kamers, ruim en schoon. Fijne regendouche in praktisch ingerichte badkamer. Prima ontbijt met o.a. roerei en spek. Versgeperst sinasappelsap. Wat verder weg van het centrum maar metrohalte op 5 minuten loopafstand. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk ontspannen verblijf gehad

De douche is redelijk smal en de douchekop had iets hoger mogen hangen. Ik kon er net niet recht onder staan. Verder geen opmerkingen!

Wij hebben heerlijk geslapen in dit hotel. De temperatuur in de kamer was lekker koel, terwijl het buiten aardig warm was. De locatie is ook prima. Op een kwartier loopafstand ben je al in het centrum van Lille. De WiFi is ook lekker snel en het hotel heeft een eigen (gratis) parkeerplaats. Lekker makkelijk. De receptionisten spreken niet heel goed Engels, maar deden wel hun best. Wij zouden hier zo weer een kamer boeken.

Als je goed kunt lopen, is het loopafstand naar de stad.

Hoewel ik cash betaald hebt, is de creditcard (na 9 dagen) nog steeds belast. Hotel heeft wel al 2 keer geantwoord dat ze het in orde hadden gemaakt; maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd.

Als je goed kunt lopen, is het loopafstand naar de stad. Via groen en langs station.

Het ontbijt was een beetje chaotisch.

Het ontbijt was een beetje chaotisch. Alles was direct op en moest je wachten. Vooral 1 kleine thermos voor 30 personen was te weinig. Ook maar 1 personeelslid die continu moest lopen om alles aan te vullen. Maar het ontbijt was wel lekker.

Fijn hotel op korte loopafstand van Euralille en station...

Fijn hotel op korte loopafstand van Euralille en station Lille europe. Ruime kamer, modern ingericht. Op de kamer is een koffie/thee faciliteit. Kleine maar zeer efficient ingerichte badkamer met een fijne regendouche. Alles is zeer schoon en nieuw. Het ontbijt is heerlijk met croissants, chocobroodjes, vers knapperig brood, kaas vleeswaren en diverse soorten zoetbeleg. Daarbij ook nog scrambled eggs en gebakken spek. Het hotel ligt in een rustige wijk. In de nacht is het stil. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima hotel, prima prijs

De locatie is wat verder weg van het centrum maar toch op 15 minuten loopafstand.

Mooie schone gerenoveerde kamers, praktisch ingericht en comfortabel. De kamers aan de binnenzijde zijn zeer stil. Fijne badkamer met regendouche. Prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel is erg vriendelijk en efficiënt.

Prima voor 1 nacht.

- Algehele indruk van het gebouw; het ziet er wat rommelig uit, binnen ook zoals verf die afbladdert en wat vale plekken op de vloer. Wel alles prima schoon! - Geen prettig bed voor ons, we werden allebei met rugpijn wakker - Douche was voor mij (1m87) te laag - Ontbijt was wat karig voor de prijs van 10-11 euro

Vriendelijk en gastvrij personeel (spreekt goed Engels), afgesloten parkeerterrein, prima locatie als je met de auto naar Lille wilt. Alles netjes schoon.

Comfortabele standaard kamer met elementaire badkamer.

Comfortabele standaard kamer met elementaire badkamer. Ontbijt buffet is voor Franse normen uitgebreid, wel vroeg genoeg komen ontbijten: aanbod wordt niet vlot aangevuld en verminderd naarmate het later op de morgen wordt. Hotel heeft eigen parking. Ongeveer 10 minuten wandelen vanaf Lille Europe.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Locatie was praktisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst niet direct ingecheckt door personeel, later die nacht terug in hotel en geregistreerd als no-show. Wel goed opgelost

Locatie was praktisch

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het was erg druk in de ontbijtzaal, je moest soms best lang...

Het was erg druk in de ontbijtzaal, je moest soms best lang wachten tot het weer aangevuld was. De borden waren op, dan was het brood weer op dan weer andere dingen.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

voor de prijs die we voor 2 nachten met ontbijt betaald hebben is dit hotel goed.

geen kasten op de kamer, kleine badkamer ontbijt werd laat bijgevuld tafels werden niet direct afgeruimd wat direct een hoop puin geeft op tafel met 5 personen

prijs/kwaliteit dichtbij metro om naar centrum te rijden

Redelijk

Badkamer was enorm klein, waarbij het water bij het douchen uit de douche liep en dit tegen moest houden met handdoeken. Je kon de mensen in het gangpad goed horen, hierdoor werd slapen lastig. Geen extra dekens, jammer want het was best koud.

Het bed was goed. Ontbijt redelijk. Dichtbij het centrum als je weet hoe je moet lopen

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Voor herhaling vatbaar.

Leuk hotel en vlak bij het centrum van Lille, ideaal om naar de brocante markt te lopen. De auto kon geparkeerd worden bij het hotel met afgesloten parkeerplaats. Het ontbijt was heerlijk, voldoende keus en werd ook aangevuld. In de hal stonden broodjes en drinken, dat was gratis en ideaal als je trek had.

Goed voor kort verblijf maar niet bijzonder.

Mini badkamer met een lekkende wastafel. Kamer niet elke dag schoongemaakt. Zeer gehorig: kon alle gesprekken bij lift volgen en ook nachtelijke activiteiten van stel naast me in de kamer.

Gratis thee/koffie op de kamer en lekker bed.

Goede kamer voor goede prijs.

De koffie bij het ontbijt, die in een kan staat oud te worden, en dus niet lekker meer is. Neem thee!

Goede kamer voor goede prijs. Vrij eenvoudig. Wel heerlijk ontbijt, alles vers. Ligt net buiten oude centrum, direkt aan snelweg,

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Niets teveel en niets tekort

De presentatie van het ontbijt was wel erg pover. Het smaakte wel goed.

We waren op doorreis en voor een snelle korte overnachting, vlak bij de snelweg was het een prima locatie. Zelfs 's avonds laat maakten zij nog een lekkere maaltijd voor ons klaar. Alles was eenvoudig, maar vriendelijk en goed. Meer hadden wij niet nodig.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Rustig verblijf tussen aangename mensen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst werd ons gezegd dat de Wifi in het hotel defect was en dat hieraan gewerkt wordt (eerste dag zonder wifi). s' Anderendaags werd gesteld dat het allicht een week ging duren alvorens de Wifi hersteld ging zijn = onaanvaardbaar in deze tijden. Resultaat = gans het verblijf zonder Wifi. Ik kies altijd een hotel waar er Wifi op de kamer is (professionele reden). Voor dit probleem werd door de directie geen compensatie voorgesteld. Op de kamers zijn geen WC-borstels voorzien wat voor genante situaties kan leiden. De directie vindt het niet nodig daar er naar eigen zeggen dagelijks gepoetst wordt door het onderhoudspersoneel = een vreemde stelling vind ik.

De beveiligde parking net naast het hotel is duidelijk het pluspunt in het drukke Lille. Ontbijt verzorgd en gevarieerd. Zeer vriendelijk en medewerkend personeel aan de balie en aan het ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Hotel was gelegen in een erg slechte buurt.

Is genoeg oververteld.

Hotel was gelegen in een erg slechte buurt. Buitenzijde gebouw was erg verwaarloosd. Binnen was het modern en netjes. Douche en w.c. waren beneden peil. Zal hier geen 2e maal reserveren.

Ontbijt.

Ontbijt. Om 9.00 uur was veel al op. Een meisje moest alles regelen bij het ontbijt. Het was duidelijk te veel voor haar. Je kunt voor een derde van de prijs in het eerste beste restaurantje ontbijten. Openbaar vervoer. Hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van metro. Een halte tot centrum. Gaat prima. Minpuntje, de buurt waar je door moet lopen is nogal creepy in de avond.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Leuk om naar een concert te gaan in de zenith.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers een beetje klein, maar wij waren daar maar voor 1 nacht om naar een concert van placebo te gaan.

Personeel was supervriendelijk en behulpzaam. Afgesloten parking is prima! Proper hotel.

Als we terugkwamen van onze uitstap ongeveer rond 23h.

Als we terugkwamen van onze uitstap ongeveer rond 23h.was er niets meer te verkrijgen van slaapmutsje alles stond voor ons ,maar de verantwoordelijke wilde ons niets meer inschenken.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Voor een goede prijs hebben we een redelijke kamer gehad, maar de buurt verdient een opknapbeurt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving van het hotel was in een wat vervallen buurt, buiten het centrum en de kamer en badkamer waren aan de krappe kant (natte vloer na het douchen), er was slechts een Engelstalige zender op de tv te vinden

Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig en alles was schoon, we konden gratis parkeren en mochten blijven staan nadat we uitgecheckt waren, zodat we de stad nog verder konden verkennen, voor we weer naar huis gingen

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima voor een kort verblijf in de stad.

De badkamer was klein, maar wel schoon.

Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk. Het ontbijt was lekker, voldoende en werd aangevuld. De WiFi werkte perfect. De kamer was klein, maar schoon. Ligt zeer dicht bij grote baan en station, maar geen geluidshinder. De auto kon na het uitchecken de rest van de dag op de parking blijven staan omdat het niet druk was. Dicht bij euralille en centrum.

Goede ligging niet te ver van het centrum en een eigen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een heel erg kleine douche met een vies oud douchegordijn.

Goede ligging niet te ver van het centrum en een eigen afgesloten parkeerplaats waar je gratis gebruik van kan maken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Locatie was top, dicht bij winkelcentrum Euralille en daar...

De kamer was mega klein, badkamer kon je niet eens je kont keren, zag er oud en onhygiënisch uit. (Al zou het wel schoon zijn geweest, het leek niet zo) we hebben beide last van onze rug door de bedden. Gelukkig waren we er maar 1 nacht, we komen hier nooit meer terug! Helaas ziet de foto er veel mooier uit dan dat het is.

Locatie was top, dicht bij winkelcentrum Euralille en daar kwamen we voor.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

De bedden waren goed en ook het bed

Schimmel weg uit de badkamer. Dubbel moeten betalen bij inchecken zou later terugbetaald worden?? Alleen franstalig dus met een dubbele betaling best lastig

De bedden waren goed en ook het bed

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima hotel qua prijs kwaliteit verhouding

Het is geen mega grote (bad) kamer maar dat moet je ook niet voor die prijs verwachten.

Buitenkant van het hotel doet erg verouderd aan maar binnen is het netjes en modern. Vriendelijk personeel. Proberen Engels te spreken! Wij hadden de fietsen mee en dat was echt ideaal. Binnen 10 minuten in het centrum. Ontbijt is 10 euro maar dat hebben we niet gedaan, veel te veel leuke bakkerijtjes in de stad. Op zondag naar de markt in Wazemmes is ook leuk. Stadszoo is gratis!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Gratis parkeergelegenheid bij de locatie, terwijl toch dicht...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, echter totaal geen rekening gehouden met hoeveelheid mensen die hier gebruik van maakt. Organisatie niet op orde. Was erg warm op de kamer. Met raam open best wel wat geluidsoverlast van de weg. Staat tegen de rondweg aan.

Gratis parkeergelegenheid bij de locatie, terwijl toch dicht bij het centrum ligt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Hier komen wij zeker niet terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wijk is naar mijn idee niet erg prettig. Het ontbijt was erg weinig en werd niet aangevuld. Er stond 1 flesje water. Bij navraag werd het bijgevuld met 1 flesje. Het was bloedheet in Lille en ook op de kamer. Het was of we in een sauna sliepen.

Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

goede bedden en ontbijt

Er was geen airconditioning en toevallig was het heel heet. Ook kwamen er gedurende de nacht veel mensen binnen in het hotel, wat voor onrust zorgde. Oordoppen mee!

Zeer vriendelijke meneer bij de receptie die Frans, Engels en Nederlands sprak. Goede bedden. Heel uitgebreid en smakelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Warm in de kamer

De receptionist ( een man van Algerijnse afkomst) ontving ons zeer vriendelijk en professioneel, hij sprak behalve Frans ook Nederlands en zeer goed Engels.

Nette rustige kamers, goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette rustige kamers, goede bedden.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Een prima locatie voor een topweekend weg.

Op loopafstand van het centrum, maar wel met gratis parkeren. Personeel was erg vriendelijk en de kamers leuk ingericht.

Fijn hotel voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren op eigen terrein met hek. Kamer was keurig.

Goede locatie, schoon en net hotel.

Harde bedden

Goede locatie, schoon en net hotel. Gratis parkeren.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was op zondag niet goed geregeld Ze kon het alleen niet aan en elke keer was de koffie en het eten op

Bij deze wil ik graag een klacht indinnen:

badkamer, douche

accommodatie Bedden waren heel goed

• Beoordeeld op: 7 april 2018

De hygiene was erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer waren krap;weinig bewegingsruimte.

De hygiene was erg goed. Het ontbijt was goed en voldoende.

Prima ligging voor verder reizen met de trein, TGV, Eurostar.

Kleine, comfortabele kamers. Goede douche. Lekker ontbijt!

Prettige kamer, dicht bij Eurolille, gratis parkeren

Prettige kamer, dicht bij Eurolille, gratis parkeren

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Kwaliteit van drank in de bar was ondermaats.

Kwaliteit van drank in de bar was ondermaats.

prima hotel voor een weekendje Lille.

Ophanghaken voor kleding (viel eraf), dat moet steviger. 1 bed/leeslampje kapot

vriendelijke receptie, prima ligging t.o.v. centrum

Prima en voor herhaling vatbaar

Uitzicht op veel nieuwe hoogbouw

Heerlijk ontbijt met verse grapefruits en sinaasappelen om te persen.

beddden waren erg hard

beddden waren erg hard

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Grote kamer ontbijt heel sober e.

Grote kamer ontbijt heel sober e. Restaurant en bar niet gezellig

Ontbijt was goed

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Ruim ontbijtbuffet, parking, nette kamer, bedden, onthaal,...

de buitenkant van het gebouw

Ruim ontbijtbuffet, parking, nette kamer, bedden, onthaal, feedback bij vragen over de stad, ...

Alles OK

Prijs/ kwaliteit is goed . kort bij de Zenith.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

zalig ontbijt met genoeg ruime keuze

zalig ontbijt met genoeg ruime keuze

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Even eruit

Parkeerplaats ook nog beschikbaar na 12.00 uur

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ontbijt was voldoende uitgebreid en lekker vers.

Ontbijt was voldoende uitgebreid en lekker vers.

Prima hotel dichtbij het centrum

Op drukke dagen lukt het niet om het ontbijt voldoende aan te vullen.

De prijs / kwaliteitverhouding is prima in orde.

de locatie en de kamer

restaurant gesloten

de locatie en de kamer

goed om te slapen, niet voor een langer verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt te weinig voorraad, steeds wachten op aanvullen. Te weinig zitplaatsen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Redelijk

Ruimte van de kamer

Ontbijt was prima

Een prima verblijf voor een weekendje Lille

Er zijn weinig restaurantjes in de directe omgeving

Het ontbijtbuffet was goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

De kamer was iets te klein voor twee personen

De rustige omgeving

de kamers waren netjes, thee/koffie voorziening aanwezig

de kamers waren netjes, thee/koffie voorziening aanwezig

hotel prima, locatie minder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de buurt waar het hotel ligt is niet zo fijn.

kamers en ontbijt waren prima!

Leuk

prima ontbijt, goede bedden

Geen airco

prima ontbijt, goede bedden

Behulpzaam personeel.

Rustige kamer. Krappe badkamer. Matig ontbijt.

Behulpzaam personeel. Netheid.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In badkamer hangt een douchegordijn!

Mooie inrichting, modern, overigens niet aan de buitenkant te zien.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Rugpijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras was veel te hard gemeld maar kon niks aan gedaan worden

Voor het geld was het goed maar bedden zijn echt te hard

Leuke stad voor een bezoek van 2 dagen.

gemakkelijk bereikbaar met de auto. Hotel heeft goede eigen parkeer voorziening. Centrum goed lopend te bereiken. Eenvoudig maar prima ontbijt.

geen goede verhouding prijs - kwaliteit

geen buitenterras, ver van centrum, kleine badkamer.

Ontbijt was in orde; kamers waren proper, personeel vriendelijk

Proma
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Achteringang naar hotel beetje slordig sigarettenpeuken etcproima

Perfect niets op aan te merken in tegenderl

ontbijt onvolledig

ontbijt onvolledig

gewoon voor deze prijs goed

ontbijt

de prijs

De kamers zijn heel erg klein en de douche is veel te klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn heel erg klein en de douche is veel te klein.

De kamer was redelijk oud, het douchegordijn was vies en er...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was redelijk oud, het douchegordijn was vies en er stond ook nog een vies bierglas in mijn kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ruime kamer

Ruime kamer

Ik had oa voor de Free wifi dit hotel geboekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had oa voor de Free wifi dit hotel geboekt. De wifi had storing en daar zou pas na het weekend wat asn gedaan worden.