Beoordelingen over Best Western Le Montmartre – Saint Pierre 3-sterren

10, Rue De Clignancourt, 18e Arrondissement, 75018 Parijs, Frankrijk

#1061 van de 1.578 hotels in Parijs

Goed verblijf in nabijheid van metro.
    • Premium Tweepersoonskamer

De lift, veel te klein en ook de kelder waar ontbeten werd, was te klein voor het aantal gasten.

Kleine kamer, maar wel volledig. Geschikt voor kort verblijf. Goed ontbijt.

Ideale uitvalsbasis voor citytrip
    • Premium Tweepersoonskamer

Aanschuiven voor tafeltje in de ontbijtzaal. Doordat badkamer volledig open is weinig privacy.

Kleine maar comfortabele kamer met zacht en ruim bed. Uitstekende ligging nabij station. Heel vriendelijke ontvangst.

Betaalbaar Best Western hotel vlak bij Montmartre
    • Premium Tweepersoonskamer

Niet voor mensen met claustrofobie (krappe lift, kleine kamer, smalle trap). Dichtsbijzijnde metrostation Barbès is niet het meest aantrekkelijke.

Gezellige en functioneel ingerichte, gerenoveerde kamers met goede bedden, goed ontbijt. Op wandelafstand van Gare du Nord en Montmartre.

Het personeel was heel behulpzaam en aardig.
    • Premium Tweepersoonskamer

De hele dag propvolle vuil containers voor de ingang en in de hele straat. Overal heel veel vuil in de straat. Mensen die aan het einde van de dag de vuil container van de naast gelegen supermarkt aan het leegtrekken waren waarbij allemaal vuil wewr op straat belandde. .vieze buurt. Ook vond ik het raar dat het toilet beneden in de lobby s ochtends om half elf niet schoon is, toiletpapier op en de prullenbak overvol. De douche in de kamer was niet schoon op randen en hoeken ( oranje/bruine schimmel die met een spons en wat schuurmiddel zo te verwijderen is). De airco in de kamer werkte volgens mij niet. Hij stond op 18 graden maar het was aldoor 25 op de thermometer

Het personeel was heel behulpzaam en aardig. Het ontbijt buffet was geel goed en uitgebreid.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Premium Tweepersoonskamer

Ik miste een zeepje of zeeppompje bij de wastafel. Ook vond ik de lift veel te klein; wij pasten er met onze grote rugzakken niet met z'n tweeën in. Omdat de lift soms wordt gebruikt door de schoonmakers duurde het erg lang voordat de lift dan nog een keer kwam. Omdat we op de bovenste verdieping zaten was lopen met zo'n zware rugzak geen optie.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen veel te vroeg in het hotel aan maar mochten onze bagage in de lobby achterlaten zodat we niet met onze grote rugzakken door Parijs moesten. Fijn! De kamer was verder netjes, schoon met een prima badkamer.

Mooie maar kleine kamer, netjes en schoon.
    • Premium Tweepersoonskamer

De wijk is minder, zeker alleen met een kind niet prettig in de avond. Na een night tour dan ook met een taxi terug.

Mooie maar kleine kamer, netjes en schoon. Heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

Mooie kamer. Jammer va
    • Superior Familiekamer

De Wi-Fi werkte niet! Het ontbijt was ok. Echter te weinig personeel om het aantal gasten te bedienen. Tafels niet afgeruimd, lang wachten. Dan weer geen tijd om bij te vullen. Chaotisch.

De kamer was sfeervol. Mooi opgeknapt. Fijne douche. Alleen een zeepbakje bij de wasbak zou handig zijn.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Geweldig verblijf

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgt! Zelfs als je laat binnenkwam werd alles nog volledig bijgevuld en zorgde ze dat je niets tekort kwam! Dicht bij de metro gelegen en Gare-Du-Nord, wat een groot pluspunt is.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

tegenvaller !
    • Premium Tweepersoonskamer

De kamers waren erg klein, voor de grootte van de kamers en het geboden comfort waren deze zeker veel te duur, het ontbijt was ronduit slecht, geen enkele keuze/variatie en wat er werd aangeboden was veelal gewoon op en werd blijkbaar niet meer aangevuld.

Locatie is goed, vlakbij het metrostation en op loopafstand van de Sacre-Coeur. Restaurantje aan de overkant was erg gezellig en goed eten, wel duur maar da's blijkbaar in de hele omgeving/parijs normaal.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Kamers waren schoon en netjes.
    • Premium Tweepersoonskamer

Ik was al eens in Parijs geweest dus ik wist al een aantal dingen. We kregen geen bruikbare informatie mbt bijvoorbeeld metro etc.

Kamers waren schoon en netjes. Badkamer was modern en prettig. Bovendien hebben we heerlijk geslapen in het bed. Goed bereikbaar via metro, ook om in de stad te komen.

Goed bed, heerlijke douche, goede locatie, lekker ontbijt,...
    • Premium Tweepersoonskamer

Geen informatie gekregen bij het inchecken. Alleen maar Franse tv zenders. Het was nu rustig maar de ontbijtzaal is klein.

Goed bed, heerlijke douche, goede locatie, lekker ontbijt, waterkoker op de kamer en geen lawaai van buiten 's nachts.

Leuk voor een korte trip!
    • Premium Tweepersoonskamer

Er was maar één lift en die was 's morgens drukbezet, ook door het onderhoudspersoneel (was zeer vriendelijk). We zaten op het vierde en zijn een keertje met de trap naar boven geweest. Ach op zich een goede voorbereiding op de trappen naar de Sacre Coeur :-). De Wifi werkte wel, maar we konden beiden niet inloggen, ook niet met behulp van de mensen aan de balie. Dat was wel jammer.

Het ontbijt voldoet (eieren, worstjes, broodwaren, ontibijtgranen, kaas en ham, confituur, koffie, melk, fruitsappen). Onze kamer was klein maar wel uitgerust met genoeg stopcontacten, douche, apart toilet, hoekje om kleding op te hangen. Voor de weinige tijd die we op de hotelkamer waren, was dit voldoende. We zaten op een 200 m. van metrohalte Barbès af, wat wel heel erg handig is!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Recent gerenoveerd hotel in hele drukke buurt.
    • Premium Tweepersoonskamer

Recent gerenoveerd hotel in hele drukke buurt. Parkeren in de straten is lastig, ik stond in de verderop gelegen garage in de Rue Goutte d'Or. Verder alles in orde.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

een heel fijn weekend gehad.
    • Premium Tweepersoonskamer

douchecabine op de slaapkamer leuk om naar mijn vrouw te kijken maar wel natte kamervloer na het douche.

ontbijtbuffet. normaal maar wel goed.kleine lift net genoeg voor 2 personen. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

De medewerker van het hotel achter de balie was...
    • Premium Tweepersoonskamer

De medewerker van het hotel achter de balie was onverstaanbaar en kon onze vragen niet beantwoorden en tweemaal op de avond werkte het pasje van de kamer niet(konden deur niet openen).

• Beoordeeld op: 26 november 2017

mooie kamer, goede prijs kwaliteit

de buurt

wij verbleven hier 1 nacht wanneer aangezien we dichtbij naar een concert gingen. Het hotel zelf is wel prima maar de buurt is heel druk. Mooie kamer en prijs kwaliteit zit goed. Een aanrader als je er 1 nacht blijft.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Geen minpunten!

Zeer schoon, vriendelijk personeel. Erg goede ligging. Weinig last van verkeersgeluiden omdat ik aan de achterkant zat. Ontbijt voor Franse begrippen uitstekend

Bed was heel goed.
    • Premium Tweepersoonskamer

Kamer is aan de kleine kant. Aan lavabo bijna geen plaats om iets te plaatsen.

Bed was heel goed. Kamer aan de achterkant dus heel rustig. Airco. Zeer netjes, zeer proper. Zeer mooi gerenoveerde kamer. Leuke ontbijtruimte.

Ontbijt : als je niet vraagt hoeveel mensen er gaan...
    • Premium Tweepersoonskamer

Ontbijt : als je niet vraagt hoeveel mensen er gaan ontbijten, kan je niet weten hoeveel er nodig zal zijn en kan je ook niet weten wanneer die mensen komen ......

Parijs was geweldig. Het hotel ook een goede keuze!
    • Premium Tweepersoonskamer

De douche uit stappen en naast het bed uitkomen was best apart. Ik was niet met partner maar met een vriendin.

Kamers erg netjes personeel heel vriendelijk. 1 straat vanaf de montmartre en wat shoppingwinkeltjes met snuisterijen. Vanaf Thalys nog geen 10 minuten wandelen naar hotel, wij waren er zo. Metro op nog geen 200 meter. Supermarkt naast hotel, ideaal voor bijvoorbeeld aanschaf flesjes water.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Klein en net niet fijn
    • Premium Tweepersoonskamer

Douche had geen waterdruk wat warm douchen onmogelijk maakte. Personeel in de ochtend was aardig en behulpzaam, personeel aan het einde van de middag/avond totaal niet. Bij het inladen van de bagage probeerde iemand de auto te jatten terwijl we bij de kofferbak stonden.

In de buurt van een leuke wijk. De kamer was fijn.

Foute bookingsinfo, we hadden dit hotel nooit genomen indien we dit hadden geweten
    • 2 Aangrenzende Tweepersoonskamers

Wij boekten via de site een kamer voor 4 personen, men gaf aan 2 aaneensluitende, verbonden kamers te geven van elk 24m², "ideal voor koppels met kinderen". Bij aankomst bleek dit niet mogelijk, meer nog zulke kamers hebben ze in dit hotel niet. Erg kleine kamers, je kan amper langs het bed, en op het toilet zit je met je knieen tegen de muur voor je. We kregen 2 van deze kruipkamertjes op verschillende verdiepingen. erg jammer voor een gezin met kinderen en alles behalve het beloofde op de site. Onthaalpersoneel werd zelfs boos omdat we de vraag stelden wat er was misgelopen en hoe ze dit gingen oplossen.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima weekeind Montmartre
    • Premium Tweepersoonskamer

parkeren auto tbv ontladen. Bij aankomst mijn mobiele telefoon uit de auto gestolen. Moet je op bedacht zijn.

locatie prima. Goeie prijs-kwaliteitverhouding

Prima hotel op goede locatie.
    • Premium Tweepersoonskamer

De lift is wel erg klein. Ik schat 50 cm diep en 1 meter breed. Als je claustrofobisch bent zou ik vragen om een kamer op de eerste verdieping. Ik ben niet bang voor liften maar moest wel iedere keer iets overwinnen om naar mijn kamer op de vijfde verdieping te gaan. Buurt rondom Sacre Coeur is wat shabby maar dat wisten we van te voren. Toch niet een keer onveilig gevoeld maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Prima hotel. Mooie kamer met alles wat je nodig hebt. Goed bed, goed ontbijt en de Sacre Coeur op 5 minuten wandelen, gare du Nord op 10 minuten.

vriendelijk personeel en goed bed, maar toch niet voor herhaling vatbaar vanwege de locatie
    • Premium Eenpersoonskamer

de locatie was minder - geen prettige buurt, vooral in de avond kamer erg klein, houten toiletdeur die niet op slot kan

Bed was prima Loopafstand Gare du Nord

• Beoordeeld op: 26 april 2017

De kamer was heel erg mooi en schoon.
    • Premium Tweepersoonskamer

Het (receptie)personeel was erg onaardig. Bij het inchecken werden we erg chagrijnig behandeld. Later stond er iemand anders achter de receptie en die was ook nors en absoluut niet klant vriendelijk en service gericht. Erg jammer, want het hotel zelf was erg fijn.

De kamer was heel erg mooi en schoon. Prijs/kwaliteit verhouding was erg goed en de locatie was ook top. Mooie nieuwe en zeer comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het is dichtbij een metrostation en dichtbij de sacre coeur!
    • Premium Tweepersoonskamer

De douche had weinig power. In de buurt waren wel veel aparte mensen op straat. Het viel ons ook tegen dat bij het ophalen van de sleutel ze niet echt checkte wie we waren.

Het is dichtbij een metrostation en dichtbij de sacre coeur! De kamertjes waren sfeervol en mooi uitzicht. Het was daarnaast lekker rustig.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Aanrader!
    • Premium Eenpersoonskamer

De lift was kapot waardoor ik zes verdiepingen moest traplopen.

De ligging op een tiental minuten wandelen vanaf Gare du Nord is ideaal. Je zit weg van het drukke, en 's avonds wat vervelende, buurtje rondom het station. In de straat rondom het hotel vind je winkels, cafeetjes en restaurantjes. Het Sacré Coeur is te voet binnen no time te bereiken. De kamers zijn zeer praktisch ingedeeld. Ondanks de beperkte ruimte, zijn ze van alle gemakken voorzien. Het internet werkt ook prima. Het ontbijt is goed en uitgebreid genoeg naar mijn smaak.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Keurig nette kamer, schoon, prima bed.
    • Premium Tweepersoonskamer

Locatie is centraal, maar niet een hele fijne buurt savonds. Wel heel dichtbij metrostation.

Keurig nette kamer, schoon, prima bed. Koffie en thee faciliteiten. Op de gang vendingmachine. Leuk koffie barretje aan de overkant, prima ontbijt hier, geen gebruik gemaakt van het hotel ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

prima hotel, goede locatie
    • Premium Tweepersoonskamer

Het was druk in het hotel en we konden daarom pas later inchecken. Onze bagage kon zolang in een afgesloten ruimte gezet worden. Ik denk dat we een gratis upgrade hebben gehad. We hebben nog nooit zo'n grote hotelkamer in Parijs gehad. Duidelijk groter dan we hadden geboekt. Locatie uitstekend, faciliteiten uitstekend. Hotel is voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Oud hotel, veel mankementen
    • Premium Tweepersoonskamer

Kamer was heel koud door kapot luik. Ondanks diverse klachten hebben we twee nachten in de kou geslapen, omdat volgens het personeel het 'verplicht' is luiken open te laten.

Locatie is goed

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed hotel, prima ligging, voor weekendtrip.
    • Premium Tweepersoonskamer

Aan het ontbijt mankeerde ik echt Frans brood. We kregen diepvriesbroodjes die afgebakken waren. Geluid van straat is te horen tot in de zolderkamer.

Kamer was prima in orde ! Alles voorhanden, modern en nieuw ! Heel goed bed en zeer proper.

Uitstekende lokatie kort verblijf parija

Ontbijtruimte wat krap

Lokatie, schoon, vriendelijk personeel

het uitzicht, locatie

het uitzicht, locatie

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

prima, voor kort verblijf
    • Premium Tweepersoonskamer

KLein hotel in centrum van Parijs voor een redelijke prijs. De kamer was klein, maar wel volledig

Ligging van het hotel dicht bij metro en parkeergarage ,...

Erg kleine lift

Ligging van het hotel dicht bij metro en parkeergarage , ontbijt was goed goede prijs kwaliteit verhouding

Ideaal voor citytrip

Ontbijt: weinig ruimte, weing keuze, weinig personeel

Locatie. Kamers. Vriendelijk.

3 toffe dagen

De omgeving van het hotel. Gaf soms een onveilig gevoel

Nette, rustige kamers

Prima locatie. Goede kamers.

De kapotte airco

De algehele verzorging

De kamer afmetingen en douche

De kamer afmetingen en douche

Goede douche.
    • Premium Tweepersoonskamer

Hard bed. Vieze kopjes werden niet meegenomen of vervangen. Geen waterkoker.

Goede douche. Locatie top.

• Premium Tweepersoonskamer

Er zat een kuil in het matras en de airco had problemen, waardoor het s’nachts veel te warm werd..

De ligging was perfect

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een heel goed hotel
    • Superior Familiekamer

Mis badkamerdeur. En grote spiegel hing recht tegenover de open badkamer. Standaard om koffer op te plaatsen

Goed hotel mooie locatie

Met zes personen, twee kamers , twee nachten prima geslapen , gezellige locatie.
    • Superior Familiekamer

De locatie, prachtig nieuw en schoon, personeel top

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Citytripje
    • Superior Familiekamer

Minder aangename buurt, maar wel goed beveiligd hotel

Dichtbij Gare du nord, heel comfortabel

Goed gerenoveerd, rustig

Wijk kan iets beter

Goed gerenoveerd, rustig

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Mooie accommodatie op een mooie centrale plek met goeie ov verbinding

Kleine kamer

Correcte prijs-kwaliteit
    • Premium Tweepersoonskamer

Nogal klein, maar dat gebeurt in grote steden tegen die prijs.

Proper

schoon,vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Premium Tweepersoonskamer

ontbijt veil tegen, niet veel variatie

kamers waren goed ,schoon, het personeel was behulpzaam en vriendelijk

Prima voor een kort verblijf

Prijs

Compact, netjes.

Ontbijt, badkamerruimte

Zalig geslapen,donker en stil
    • Premium Tweepersoonskamer

Lift en kleine ruimte om te ontbijten

Zalig geslapen,donker en stil

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

N.v.t

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Douche

Douche

Mooie locatie, bed matig

Enorme kuil in matras

Locatie, vlakbij Sacre Coeur

Zeer goed !
    • Premium Tweepersoonskamer

Het parkeren . Je moest nu in de straat parkeren in een parkeergarage om de hoek van de straat.

De kamers waren perfect en schoon.

prima locatie
    • Premium Tweepersoonskamer

ontvangst bij de receptie erg onvriendelijk

prima locatie

Hele mooie kamer!

Hele mooie kamer!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Jammer van het ontbijt
    • 2 Aangrenzende Tweepersoonskamers

De ontbijtdame en het ontbijt

Ligging en hygiëne

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Klein maar compleet

De grote van de kamer

Schone kamer

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Ok
    • Premium Tweepersoonskamer

Erg kleine kamer Kamer stonk naar riolering

Air conditioned

Heel

De kamer grootte

Het heerlijke bed

• Beoordeeld op: 28 april 2017

• Premium Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant.

Prima kamer voor 2persoon en korte tijd.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Grote van de kamer, te klein voor 2 personen

Fijn verblijf in Montmartre
    • 2 Aangrenzende Tweepersoonskamers

De buurt had beter gekund.

Heerlijke bedden, vriendelijk personeel, goeie restaurantjes in de buurt en dicht bij het openbaar vervoer.

een prima locatie voor stadsbezoek
    • Premium Tweepersoonskamer

Ontbijt goed = prima ov-verbinding bus en metro op korte afstand - thalys-station te voet te bereiken - dichtbij Sacre Coeur en Montmartre

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Netjes en verzorgd, klein maar fijn
    • Premium Tweepersoonskamer

Het receptie personeel wad niet allemaal even vriendelijk.

De locatie was erg goed. Vlakbij het Metro station en op een paar minuten van Sacre Coeur.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Onvriendelijk receptionist
    • Premium Tweepersoonskamer

Chagrijnig receptionist ,.. beetje enge buurt

Location vlakbij metro en in de buurt van Montmartre

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

• Premium Eenpersoonskamer

Douche die smorgens geen water gaf

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Paris with love!

Kamer was te klein voor een 'superior' room.

Groot bed, zalige matras, geluiddicht! Leuke douche met leuke functies. Toplocatie!

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

onvriendelijk

onvriendelijk

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Fijne kamer.
    • Premium Tweepersoonskamer

Nachtreceptie medewerker niet erg aardig of behulpzaam.

Fijne kamer. Niet erg groot, maar van alle gemakken voorzien en een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

schone kamers

schone kamers

Knusse nette kamer

De locatie bij de Sacre Coeur

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Schone en nette kamers.
    • Premium Eenpersoonskamer

Locatie is wat minder. Veel hangvolk in deze buurt. mn 's avonds minder prettig om doorheen te lopen

Schone en nette kamers. Goed ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Le Montmartre – Saint Pierre