Beoordelingen over Comfort Hotel Strasbourg - Montagne Verte 2-sterren

14, rue des Corroyeurs, 67200 Straatsburg, Frankrijk

#32 van de 83 hotels in Straatsburg

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De kamers zijn aan de kleine kant en er is geen frigo met minibar voorhanden.

Het ontbijt was overheerlijk en ook het restaurant van het hotel was voortreffelijk. Het hotel is heel rustig gelegen omgeven door groen met een gezellig buitenterras. Toch is het maar een kleine kilometer lopen tot het centrum langs het water (heel mooie wandeling). De kamers zijn netjes en de bedden comfortabel

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Een prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Een extra handdoek eventueel.

Een uitstekende locatie met gratis veilig parkeren op loopafstand van het oude centrum.Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Kamer was niet ruim maar netjes en voldeed aan alle verwachtingen.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prima voor een nachtje!

Restaurant was enorm gedateerd, je ziet dat het personeel enorm hun best deed. Cappuccino was niet lekker en kostte 4.60, deze kwam uit de zelfde automaat als voor het ontbijt.

Vriendelijk personeel, doet erg zijn best. Receptiemedewerker sprak zelfs Nederlands. Kamer was klein maar erg schoon. Auto staat achter slagboom geparkeerd. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Een prettig verblijf

Hotel heeft een prima ligging, kwartiertje lopen naar het centrum, zeer vriendelijk personeel en een prettige kamer met gratis parkeergelegenheid.

we hadden aangenaam en plezierig verblijf, en kunnen dit zeker aanbevelen voor doorreis

jammer dat er geen airco in de kamers zijn. We wisten dit wel op voorhand, dus geen probleem. Tijdens de zomer is dit toch wel warm in de kamers. Kamers wat aan de kleine kan, wisten we vooraf, maar is heel goed doenbaar, hygiëne kan beter in details

goed ontbijt, parking ter plaatse beschikbaar en gratis. vriendelijk en behulpzaam personeel. Pluspunt was dat er eveneens ter plaatse een restaurant is, goede kwaliteit. rustig gelegen, en toch niet zo ver van centrum.

Goedkoop overnachten in schoon hotel met vriendelijk personeel

Niets, als ik één ding kan bedenken, dan is het de plastic ( wegwerp) eierdopjes, meer niet.

Hygiëne, vriendelijk personeel, ligging bij fiets/ wandelpad, goed ontbijt, efficiency bij de medewerkers.

Supervriendelijke receptionist Johan die heel veel info gaf...

Echt tegen viel het niet maar airco en iets groter kamer had leuk geweest...

Supervriendelijke receptionist Johan die heel veel info gaf en attent was om oplossingen te zoeken

Prima hotel met vriendelijk personeel dichtbij centrum en OV.

De kamers hadden geen ventilator of airco en in de zomer, zeker zoals in 2018, is dat erg warm. We hadden zelf een tafelventilator meegenomen. Dat was voldoende om het goed vol te houden. Heb dit aan receptie meegegeven als Feedback.

Het hotel is wat ouder maar is goed verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk en attent. De kamer had ruim voldoende faciliteiten (behalve ventilator/airco). Het is schoon en netjes. Een probleempje met de wc bril werd al opgelost door de staf voordat ik het kon melden. Waarschijnlijk opgemerkt bij schoonmaak. Het ontbijt was al zeer uitgebreid, maar bijv. gebakken eieren, spek, en meer variatie aan brood(jes) zouden voor mij welkom zijn. Er is een ruim terras buiten. Er wordt geen lunch geserveerd maar de bar is de gehele dag tot 0.00 uur geopend. Je kan er tegen een redelijk prijs prima dineren. Het hotel ligt langs de rivier de Ille waar je in het schaduwrijke groen een mooie (rond)wandeling kunt maken. Ook richting het centrum en "Petite France". Ong 15-20m lopen. De bus/metro halte ligt vlakbij (3-5 min. Niet looproute Google maps maar via poortje parkeerterrein links en dan rechts en overkant straat). Met een "trio" 24 uurs kaart kun je tot 3 pers. makkelijk en snel door Straatsburg en het buitengebied reizen. Opwaarderen is iets goedkoper dan nieuwe kaart. Het hotel is makkelijk vanaf snelweg bereikbaar en er is een ruime, gratis, parkeerplaats.

Comfortabele bedden.

Geen frigo op de kamer.

Comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt en ook zeer lekker avondmaal in restaurant. Ligt net buiten het stadscentrum, waardoor je makkelijk (gratis) kunt parkeren. De tram is vlakbij zodat je toch eenvoudig de stad in kunt.

Goede en schone locatie en prima prijs-kwaliteit verhouding

Zeer goed bereikbaar zo naast de snelweg met een eigen parkeerterrein. Kleine maar zeer schone kamer met een waterkoker en koffie- en thee. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Je loopt een leuke route in 20 minuten zo het gezellige centrum in. We hebben er niet gegeten maar het restaurant ziet er gezellig uit en ze hebben een buitenterras waar je even een drankje kunt drinken wat fijn is.

had geboekt voor 4 nachten en is uiteindelijk 1 nacht geworden goed personeel

voor ons geen aanrader zeker niet met huisdier goed voor 1 nacht , kamers veel te klein 3 op 3 dus ong 9m² geen terrasje aan je kamer en dan met een huisdier nee voor ons geen aanrader.

vriendelijk personeel hebben ons geld teruggekregen hadden geboekt voor 4 nachten en is bij 1 nacht gebleven spijtig genoeg

Prima verblijf op 15 minuten wandelen van de oude stad

Niets. Gewoon prima. Wij kozen bewust voor een hotel buiten het oude centrum. Als je de gezelligheid van de oude stad om je heen wil voelen, dan moet je voor een andere accommodatie gaan

Een vriendelijke ontvangst! De accommodatie ligt buiten het centrum op wandelstad (15 minuten) van het oude gezellige centrum. Er is parkeergelegenheid aanwezig (tegen betaling). De kamer is modern en netjes. Het ontbijt uitgebreid en lekker! Het oude centrum van Straatsburg was voor ons een grote verrassing en absoluut de moeite waard

Super kwaliteit/prijs verhouding!

Als ik dan toch iets moet noemen dan is het dat de slaapkamer geen ruimte bood voor een koelkast waarin wat drank koel kon worden bewaard (buitentemp. > 30 graden).

Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer en badkamer! Ook de ligging was perfect. Het ontbijt was ook perfect.

Hier komen we terug!

Niets alleen badkamer die klein is en geen airco maar dit slaat dan ook op de lage kamerprijs.

De ligging, vriendelijk personeel en het luxueus ontbijt. De heel gezellige eetzaal en het buitenterras. Afgesloten parking gratis.

Prima verblijf voor op doorreis.

Het is een hotel met twee sterren dus de kamer is bescheiden en douche en toilet zijn niet ruim. Maar alles is schoon en alles functioneert. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is een aanrader. De locatie is erg goed, vlakbij een tramhalte die direct naar het centrum voert.

goed hotel voor kort verblijf in Straatsburg

beetje gedateerd hotel

vriendelijke ontvangst en meteen voorzien van de nodige info over de stad.kamer en badkamer zijn niet groot maar netjes. nette parking op afgesloten terrein. restaurant is eenvoudig en eten is er goed. afstand naar het oude centrum is een dik kwartier te voet.

Hele goede locatie op loopafstand van het centrum, aardig...

Erg gehorig op de gang en op de verdiepingen boven ons .

Hele goede locatie op loopafstand van het centrum, aardig personeel & prima schone, maar kleine kamer.

betaalbaar hotel voor 1 nacht, vlakbij straatsburg, lekker ontbijt.

De kamer is klein, badkamer is heel klein. Goed voor 1 nachtje, geen verblijfshotel.

Heel vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt met champagne ( 10 €), goede prijs kwaliteitsverhouding, eigen parking. Centrum van straatsburg is te voet op 15 min te bereiken langs een rustige weg langs het water. Koffieservice aanwezig. We hadden 3 kamers geboekt en deze lagen bij elkaar. Goede bedden.

Makkelijk verblijf om de stad te zien.

De kamer en de badkamer waren erg klein. Onze koffer kon nauwelijks open, doordat er weinig ruimte was.

Comfortabel bed, vriendelijk personeel. De tramhalte is vlakbij en met 6 minuten sta je in het centrum.

Locatie is prima, 15 minuten wandelen vanuit hotel naar la...

Geen.

Locatie is prima, 15 minuten wandelen vanuit hotel naar la petite france. Tram vanuit hotel is nog geen 5 minuten looen. Gratis parkeren in het hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Spreken goed Engels. Kamer was klein maar voor het prijs gewoon goed. Bedden waren erg comfortabel. Hotel is voor herhaling vatbaar. Gratis wifi.

Schitterend. We komen graag terug!

Bij onze late aankomst werden we aan de receptie heel hartelijk onthaald door Johan. Hoewel we heel laat hebben ingecheckt, zorgde Johan met zijn enthousiasme en opgewektheid er voor dat we ons onmiddellijk thuis voelden. Zijn tip om de volgende ochtend langs de rivier naar Straatsburg te wandelen was een perfecte start om de stad aangenaam en makkelijk te verkennen. Nogmaals bedankt, Johan, voor jouw goede zorgen en excellente service! Onze tussenstop op doorreis was een schitterende start van onze vakantie.

Top hotel voor weinig geld

Personeel zeer warm en vriendelijk, locatie dicht bij centrum. Super ontbijt. Fantastische keuken voor dinner. Nette kamers met alle faciliteiten. Goede prijs

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel voor bezoek aan Straatsburg of voor tussenstop naar Zwitserland

Ontbijt is ietwat prijzig, kamer zeer klein maar dat is normaal in Frankrijk

Gunstig gelegen hotel voor een tussenstop, grote privé parking en een goede prijskwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Ligging vlak langs snelweg, rustig gelegen zeer goed ontbijt...

De badkamer is eerder aan de kleine kant

Ligging vlak langs snelweg, rustig gelegen zeer goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel en hondvriendelijk

Ideale uitvalsbasis voor een citytrip in Strasbourg. Mooie prijs!

Gratis parking. Perfect voor als je met de wagen naar Straatsburg gaat. Te voet 15 min naar het centrum. Zeer goede bedden. Zeer sympathiek personeel, vooral Johan. Fantastische prijs-kwaliteit.

Prima voor een overnachting op doorreis

Badkamer is heel erg klein. Douchekop werkt niet goed.

Supervriendelijke ontvangst.prima bedden.je hoort zo goed als niets van de drukke weg die er naast ligt. Prima locatie, je wandelt eenvoudig naar de oude stad e.d.

Super heerlijk om over te doen

Super gelegen! Personeel super vriendelijk en gedienstelijk! Restaurant en ontbijtbuffet overheerlijk als we opnieuw. Straatsburg doen komen we zeker terug!!!!!!!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima hotel en je bent met 10 minuten met de tram in het centrum.

Niets, we hebben het prima naar ons zin gehad.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk, personeel vriendelijk en gastvrij. Kamer niet groot maar prima en netjes.

Goede locatie, heerlijk uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel!

De service was uitstekend! Ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Gewoon geen minpuntje op te merken. Zou zeker nog een keer terugkomen. Ontbijt is fantastisch! Wij hebben genoten.

Een ideaal hotel qua prijs/kwaliteit om de stad Strasbourg te verkennen.

Goed gelegen en aangenaam hotel om de stad Strasbourg te verkennen. Heerlijk uitgebreid ontbijt met zelfs een glaasje bubbels, indien gewenst. Op loopafstand van de tram (2 min.) en zelfs op wandelafstand (15 min.) van het centrum. Een aanrader !

Goed gelegen hotel met erg vriendelijk personeel en lekkere keuken.

Kamer en badkamer eerder klein maar geen probleem voor enkele nachten.

Uitstekende ligging op 15 minuten van historisch centrum. Vriendelijk personeel, zeker Vlaming Johan. Lekkere keuken. Uitgebreid ontbijt. Afgesloten parking. Kamer zag er vernieuwd uit.

Veilige buurt, goed bereikbaar hotel

Dat ontbijt bijboeken 25% van de kamerprijs pp was dus niet gedaan.

Prima te bereiken met de auto en dan lopend met 15-20 in het centrum, al had dat niet langer moeten zijn en was de weg terug door n donker park niet super veilig.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

EEN GOED HOTEL DIE ZEKER ZIJN CENTEN WAARD IS

BADKAMER IETS KLEINE KANT, VOOR FORS IEMAND TOILET WEINIG PLAATS, VOOR DE REST UITSTEKEND

LIGGING BIJ STRASBOURG, LEUK HOTEL, VRIENDELIJKE MENSEN, GOED ONTBIJT MET RUIME KEUZE,

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prijs/kwaliteit het slechtste wat we ooit hebben getroffen.

Kamer veel te klein, koffer kon niet eens op de grond liggen. Prijs welke door jullie werd aangegeven werd met €22 per dag overschreden.

Ontbijt was perfect!

Prima verblijf voor een overnachting.

De totale ruimte van de kamer had iets groter gekund. Bij binnenkomst moet je oppassen dat je niet direct op het bed belandt.

De ontvangst was zeer vriendelijk en het personeel was uiterst behulpzaam. 's Avonds om tien uur nog eten in het restaurant was geen enkel probleem. De kamer was fris en schoon.

Prima hotel maar slechte bedden.

Helaas hadden wij bedden met een enorme kuil waardoor we niet heel goed hebben geslapen en de bedden van een Hotel zijn toch wel heel erg belangrijk.

Eigenlijk was de service het beste van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Overnachting op doorreis.

kamers zijn wat klein en simpel ingericht.

Hotel is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Ontbijt is ruim voldoende. Bedden zijn goed. Personeel is zeer prettig in de omgang.

Uitstekend voor kort verblijf.

Wat krappe badkamer

Vriendelijk personeel. Heel net en uitstekend bed. Rustige omgeving. Openbaar vervoer uitstekend. En eigenlijk alles op wandelafstand.

Heerlijk geslapen , en goed ontbijt, auto mocht na uitscheken nog op parking blijven staan !

Badkamer beetje klein, maar doenbaar voor voor een of een paar nachten Voor de prijs zeker heel goed !

Goede bedden, propere kamers , heerlijk ontbijt ! Mooie wandeling langs het water naar het centrum Palrking bij hotel

goed te doen

Geluid van de nabijgelegen drukke ringweg. Een kamer aan de voorzijde (niet de rivierkant) heeft deze overlast niet.

Netjes en goed te vinden. Mooie wandeling langs de rivier naar het prachtige oude centrum.

mooie locatie op wandelafstand van het centrum

Vriendelijk en behulpzaam personeel De lift was defect ,en we mochten kiezen een kleine kamer op het gelijksvloer of een grotere kamer op de vierde verdieping wij kozen voor de kleine kamer ,zodat we al die trappen niet moesten doen Wij komen graag terug telkens we op doorreis zijn want het ontbijt is hier super

Ideaal voor een kort bezoek aan Straatsburg.

Kamer had net een maatje groter mogen zijn.

Hartelijke ontvangst bij de receptie. Konden met een code op de afgesloten eigen parkeerplaats parkeren. Kamer en badkamer waren schoon, netjes. Bedden waren zeer comfortabel. Ligging van het het hotel is als je goed ter been bent goed te noemen. 20 minuten wandelen en je staat in het centrum. Het ontbijt was goed.

Perfect hotel voor een tussenstop of lang weekend.

Netjes ontvangen en goede tips ontvangen van het Nederlandssprekend personeelslid. Diner was goed en zeer schappelijk van prijs. Ontbijt was uitgebreid en ruim voldoende en een groot assortiment. Ondanks dat wij erg moe waren toch op aanraden van het personeelslid naar het centrum gelopen en genoten van het schitterende centrum.

Een schone kamer op een rustige locatie niet ver van het...

Een schone kamer op een rustige locatie niet ver van het oude centrum van Straatsburg. Het personeel is er vriendelijk. Het hotel beschikt over eigen parkeerplaatsen naast het hotel.

Goed doorreishotel.

Enkel 1 en 2 persoonskamers ter beschikking, dus 2 kamers boeken wanneer je met kinderen reist. We kregen wel 2 kamers naast elkaar. Het is een hele wandeling naar het centrum, wel via een fiets/wandelpad langs de rivier. Blijkbaar ook mogelijk om het openbaar vervoer te nemen. Een ijskastje op de kamer was handig geweest.

Vlotte check in en check uit, we werden zelf geholpen in het Nederlands. Kleine propere kamers met kleine badkamer. Haardroger en douchegel zijn voorzien. Er is de mogelijkheid om thee en koffie te zetten op de kamer. Geen airco aanwezig, maar de luiken voor de ramen worden gesloten zodat de zon niet binnen schijnt en de temperatuur op de kamer toch ok is. Het hotel is heel rustig gelegen, je kan gerust met de ramen open slapen. Goede wifi. Afgesloten parking voorzien. Het ontbijt (€10) is de moeite en kan zowel binnen als buiten gebruikt worden. Bij aankomst hebben wij gegeten in het restaurant van het hotel (open vanaf 19u). We hebben hier lekker gegeten en als je de prijzen vergelijkt met deze in het centrum, liggen ze een stuk lager. Vriendelijke bediening. Wij raden dit hotel zeker aan als doorreishotel!

Kamer erg klein.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ontbijt á 10 euro p.p. zeer aan te bevelen. Op loopafstand van het centrum. Goed te bereiken vanaf de snelweg. Ideaal voor tussenstop naar het zuiden.

Uitstekende ligging,ligt juist naast de autostrade,ideaal...

Het terras mocht iets proper.

Uitstekende ligging,ligt juist naast de autostrade,ideaal voor op doorreis. Ruime menukaart, lekkere wijnen en een enorm uitgebreid ontbijt voor slechts 10 Euro p.p. ! Deze tussenstop heeft onze vakantie uitgebreid. Een warm onthaal (bovendien in het Vlaams!), een goed diner, een héél nette kamer en badkamer en een SUPER ontbijt. Fantastisch!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Verblijf aangenaam - goede prijs/kwaliteisverhouding.

De ligging bij de snelweg zorgde voor geluidshinder bij open ramen.

Het ontbijt was super. Verse ingredienten en zeer uitgebreid. De tafel met "snoep" vonden wij een zoete verrassing!

aangenaam verblijf op een toplocatie in een kleine kamer.

Zeer kleine kamer, bed en badkamer. Maar zeker niet problematisch.

Zeer vriendelijk ontvangst. Locatie makkelijk bereikbaar met de auto. Nadien makkelijk te voet naar het centrum (mooie route langs het water).

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

2 nachten tot volle tevredenheid gelogeerd en gegeten.

geen Airconditioning/mechanische ventilatie.

Goede locatie; nabij tramhalte en 5 haltes naar centrum Strasbourg. Rustig gelegen in woonwijk. Goede parkeergelegenheid , wifi en restaurant met terras. Jammer genoeg geen airco voor warme dagen. goede prijs/qualiteit verhouding

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

De kamer was klein en er was met die warme temperatuur geen...

Geen airco op de kamer.

De kamer was klein en er was met die warme temperatuur geen airco op de kamer; maar de prijs is ook laag hierdoor; wij wisten dit omdat dit onze 2de keer was; personeel en locatie is uitstekend alsook het ontbijt. Bij het ontbijt kon je een glaasje crémant of pinot noir drinken hetgeen heel welkom was. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Zonder luxe, maar op doorreis prima

De kamer en de badkamer zijn erg klein. Er is geen airconditioning en wij waren er op een van de heetste dagen van het jaar.

Het hotel is vlakbij de snelweg A35 en goed te bereiken. De ontvangst was allerhartelijkst door een Vlaams/Nederlands sprekende heer. Het ontbijt is voldoende.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goed hotel voor kleine prijs

Kleine kamer met verouderd meubilair en geen airco.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet ver van autostrade. Mooi wandelpad naar centrum, 15 à 20 minuten stappen. Prijs/kwaliteit was ok. Goed geslapen.

Goede uitvalsbasis om zowel Strasbourg als het hinterland te verkennen, zeker met de fiets!

Kamers misschien wat aan de kleine kant, maar wel heel proper en net.

Uitgebreid ontbijt in een grote ontbijtruimte die 's avonds ook dienst doet als restaurant, waar het eten trouwens van goede kwaliteit is. Vrij rustig en groen kader om zo dicht bij de stad, spoorweg en snelweg te zitten. Mogelijkheid om zonder probleem onze fietsen binnen te zetten.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Straatsburg

Kamer aan achterkant is erg gehorig en veel last van (uitrit) snelweg.

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid (veel fruit en verschillende soorten brood en beleg)

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

op doorreis naar Zwitserland en van deze stop gebruik gemaakt om Straatsburg te bezoeken

niets want dit hotel is onze vaste stek bij heen- en terugreis naar Zwitserland ongeveer 3 a 4 keer per jaar boeken we dit hotel vroeg .En als onze data verandert kunnen we dit zonder problemen annuleren en ev .later opnieuw boeken

overheerlijk ontbijt kamers en badkamer aan de kleine kant maar voor die prijs nemen we dit er graag bij hotel ligt op 1 km van de autostrade en op wandelafstand van het centrum van Straatsburg

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

etappehotel zonder nonsens/luxe

nogal 'oudbollig'

eenvoudig etappehotel dicht bij autostrade in Straatsburg. voorzien van eigen (afgesloten) parking en restaurant. goed waarvoor het werd geboekt: aankomen, verfrissen, drankje, avondmaal, slapen en terug vertrekken. restaurant eenvoudig, lekkere kost (hamburgers, shnitssels, beafsteak) niet duur kamer netjes doch niet comfortueus prijs/kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel op wandelafstand van het centrum

De douche in de badkamer was niet afgeschermd waardoor de hele baderkamervloer, inclusief het WC, nat was na een douche

Wij werden verwelkomd in het Nederlands

• Beoordeeld op: 14 april 2017

de korte trip gaf ons echt een vakantiegevoel, batterijen terug opgeladen

de badkamer mocht iets groter ,voor ons geen probleem maar zwaardere mensen zouden kunnen problemen hebben met douche en toilet

De bediening pas prima , een hogere prijsklasse waardig,vriendelijk en behulpsaam de ligging was ideaal

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

zeer aangenaam en supervriendelijk personeel met alle bezienswaardigheden op wandelafstand.

Een kleine frigo in de kamers zou een extra plus zijn. Ook een extra kleine handdoek per persoon (momenteel geven ze enkel een grote handdoek per persoon) is in de meeste hotels standaard maar in dit hotel blijkbaar niet.

-Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker. -Ook het restaurant was heel goed, alsook de service aan tafel is er perfect. De dame (kiki) die u bediend legt u met plezier het menu uit en kent alles van de gerechten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

prijs kwaliteit super

Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Goed bed en perfecte douche. Had ik niet verwacht voor het geld. Ontbijt bijboeken (kan ook bij aankomst) ook zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima bed, uitstekend ontbijt, mooie wandeling naar centrum

helemaal niets!

Prima bed en hoofdkussen, goed geslapen. Uitstekend ontbijt Koffie- en theefaciliteiten op kamer Ruim aantal parkeerplekken behorende bij het hotel Mooie wandeling langs het water naar Petite France, heel gezellige stad.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

beetje kleine kamer/badkamer. losse bedden schuiven uit elkaar als je beweegt. Erg vervelend!

Ontbijt lekker en uitgebreid. 10 euro pp. Lekker dichtbij t centrum

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Verblijf Comfort Hotel Straatsburg

n v t

Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Uitstekend bed, behulpzaam en vriendelijk personeel. Internet werkt prima. Besloten parkeerplaats Je loopt in 20 min. naar het oude centrum.

Het ontbijt was uitgebreid

alles is goed hoorbaar vanuit de kamer

Het ontbijt was uitgebreid

Vriendelijkheid van het personeel

Kamers waren vol stof en roken vermuft. Veel lawaai van de snelweg.

Vriendelijkheid van het personeel

op doorreis

Wifi was defect in hotel. Er was merkbaar gebrek aan personele bezetting.

Fijn verblijf in een fijn hotel in een mooie stad

Fietsen mochten beveiligd binnen staan. Straatsburg gemakkelijk te bereiken zowel te voet als per fiets. Kamers klein maar efficiënt .

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Het vriendelijke ontvangst. De schone kamer en het super ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Iets verouderde eetzaal

Locatie, vriendelijk.

Ontzettend comfortabele dekens

De kamer is niet groot

Ontzettend comfortabele dekens Alles was schoon Basic, maar zeer compleet

lekker ontbijt en veel keuze

kleine kamer en badkamer

lekker ontbijt en veel keuze je kan ook buiten ontbijten ideaal om van daaruit straatsburg te ontdekken prijs kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

goed ontbijtbuffet.

goed ontbijtbuffet. Fijne wandelafstand naar centrum prachtig Strasbourg

Een goede accommodatie om op doorreis te overnachten. Fijn dat er een prive parkingplaats is.

Er was koffie en suiker, maar geen melkpoeder.

Kamers waren mooi en schoon, maar erg klein.

Prettig verblijf

Kleine kamer, geen airco