Beoordelingen over Residhotel Lille Vauban 3-sterren

69/71 Boulevard Vauban, 59000 Lille, Frankrijk

#46 van de 125 vakantiewoningen in Lille

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goed verblijf en zeker aan te raden. en parkeergarage
    • Studio (2 Volwassenen)

Prima apartement. Fijn om een piepklein keukentje te hebben en een koelkast. Alles was er. Mooie badkamer. Je bent niet afhankelijk van het hotel, je hebt zelf koffie, thee, eventueel een wijntje. Je kunt zelf je ontbijt verzorgen.

Mooi en proper appartement, zeer vriendelijk en behulpzaam...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Ontbijtruimte een beetje klein voor een grote groep, WiFi werkt niet optimaal.

Mooi en proper appartement, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt.

Ik zie nu dat het hotel 2 keer het verontschuldigdes bedrag...
    • Superior Studio

Ik zie nu dat het hotel 2 keer het verontschuldigdes bedrag van mijn rekening gehaald hebben! Ik heb dus 2 keer betaald. Wat moet ik doen om mijn teve betaalde geld terug te krijgen ????

Lekker ontbijt.
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamer was wel wat stofferig. Mag iets meer in detail onderhouden worden.

Lekker ontbijt. Heel rustig en goed geïsoleerd. Ideaal voor een weekendje weg zeker ook door de goede prijs

De kamer, was verrassend groot.

Geen airco, was boven de 30 graden

De kamer, was verrassend groot. Parkeerplaats op terrein van hotel, tegen betaling, maar grote pluspunt! En zeer dichtbij het centrum van lille

Alles in balans

N.v.t.

Prijs-kwaliteitsverhouding is meer dan dik in orde. Maximaal 15 minuten naar het centrum lopen. Ontbijt is zoals het hotel, niet meer en niet minder met een prima kwaliteit. Liever minder keus met goede kwaliteit. Mogelijkheid om te parkeren op eigen terrein voor een schappelijk bedrag, maar aan de weg is het gratis. We zouden dit zeker nogmaals boeken.

ruime studie en prima ontbijtbuffet
    • Studio (2 Volwassenen)

geen airco. Met een buitentemperatuur van 28 graden en binnen 23 graden is het te warm op de studio. Gelukkig konden we een ventilator leden voor wat koelere lucht.

ruime studie en prima ontbijtbuffet

Schoon goed gelegen budget hotel met kitchenette en betaald parkeren.
    • Studio (2 Volwassenen)

OPGELET! Het hotel geeft aan dat er parkeer gelegenheid is, maar pas na het booking krijg je te horen dat dit 8 euro per nacht kost. Sommig balie personeel spreekt alleen Frans. Maar 1 sleutelkaart per 2 personen, de kaart is nodig voor electriciteit en om binnen te komen. De kamer is erg klein, er zijn twee kasten maar geen ruimte om de koffers open te plaatsen. Check wat aanwezig is en werkt: Er was maar een kussen per bed plus een klein kussentje, receptie heeft een 2e kussen geregeld na vragen. De keuken had maar een glas dat werd aangevuld na gevraagd te hebben bij de receptie. De toaster werkte niet maar werd vervangen na vragen.

Begane grond kamer was schoon en nieuw. De eenpersonsbedden lang genoeg ! Grote ramen en veel licht met geweldige donkere gordijnen. We zaten aan een oprit maar hoorden niks van de straat. Goede badkamer en heerlijke douche. De kleine kitchenette met kooktop en koelkast was heel fijn. Loopaftstand van het centrum en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

parkeren op afgesloten parking was een extra comfort. Vriendelijk personeel en goeie ligging om de s

prijs kwaliteit zeker ok

Ontbijt : genoeg keuze en zeker voldoende , ook voor wie laat aan het ontbijt komt; Comfortabel goed bed en geen nachtlawaai daar de kamer achteraan liggen.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Voor herhaling vatbaar.
    • Studio (2 Volwassenen)

Op straat s’ nachts wat schreeuwende mensen. Het kan gehorig zijn. Het is wat ver lopen naar het centrum.

Grote kamer, gratis koffie/thee faciliteiten en een flesje water. Veel ramen, rustig aan de achterkant geslapen. Het ontbijt echt prima met produkten van boulangerie Paul. Koelkast op de kamer. Zelfs een keukenblokje, maar geen gebruik van gemaakt.

Vriendelijke ontvangst en studio met alles wat we nodig...
    • Studio (2 Volwassenen)

Niets, behalve dat het een beetje donker was in de badkaper (zou een extra lampje bij kunnen)

Vriendelijke ontvangst en studio met alles wat we nodig hadden, plus een rustige locatie aan de achterkant van het gebouw. Studio was compleet, comfortabel en functioneel ingericht.

Lekker ontbijt en grote kamer waren boven verwacht.
    • Studio (2 Volwassenen)

Trappen en niveauverschil van de vloer is niet duidelijk dus mensen met slechte ogen moeten voorzichtig lopen.

Lekker ontbijt en grote kamer waren boven verwacht. Onze kamer had een eigen ketel om warm water snel te kunnen krijgen. De keuken was super nuttig want eten/drankjes in Lille is super duur voor mij dus ik heb eigen blik foie gras en everzwijnpaté meegenomen naar reis. Heerlijk. Ik heb een zelfgebakken taart ook meegenomen maar ik kon misschien daar met een Wonderpan bakken! Ik genoot van een bijzondere vakantie met eigen koken en ik vind het leuk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

We zaten op een kwartiertje van het centrum, er was een...
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer was slecht verlicht, om 's avonds iets te kunnen lezen moest je bijlichten met de smartphone.

We zaten op een kwartiertje van het centrum, er was een veilige parking achter het hotelcomplex.

De bedden waren goed hoewel het geen 2-persoonsbed is (zoals...
    • Superior Studio

Ook al staat er dag je ter plaatse kan betalen en dat de visa enkel dient ter garantie, had de accommodatie het bedrag al de dag voor aankomst gecrediteerd op de visakaart. De receptioniste was niet echt vriendelijk. We waren er voor verblijf van twee dagen en we moesten bijbetalen als we wouden dat de kamer ondertussen gepoetst werd. Voor extra koffiebars nespresso (er zijn er maar 2 per verblijf, dus voor 2 dagen voor 2 personen slechts 2 pads) als je er extra wil moet je bijbetalen. De receptie is maar beperkt open, onze toegangskaart werd 2 maal geblokkeerd...indien de receptie dan niet meer open is heb je effectief een probleem.

De bedden waren goed hoewel het geen 2-persoonsbed is (zoals gevraagd en ook in omschrijving als keuzemogelijkheid) maar 2 eenpersoonsbedden tegen mekaar geschoven. Dicht gelegen tegen het centrum van Lille

• Studio (2 Volwassenen)

-parkeren is met afstandsbediening van poort, waardoor je eerst parkeerplaats moet vinden in de straat voor je bij hen kan parkeren, niet simpel op een weekdag

-heel propere kamer -aan een drukke baan maar toch rustig -op loopafstand van Vieux Lille en Jardin Vauban, Zoo, Citadelle

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goede locatie om de stad te bezoeken.
    • Studio (2 Volwassenen)

Er was 1 houten eetkamerstoel en 2 houten barkrukken (met rugleuning). Niet fijn uitrusten na een dag lopen door een stad. Simpel ontbijt, weinig keuze t.a.v. beleg. Kwalitatief ok.

De ligging: 15 min. lopen naar het centrum. Prima bed.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ik vond het aangenaam.
    • Studio (2 Volwassenen)

Badkamer en wc zijn niet echt proper. Geen haardroger aanwezig.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima! De mogelijkheid om zelf te kunnen koken op de kamer. Is geen must maar wel handig indien je met een gezin op vakantie gaat. Redelijk centraal gelegen. Vriendelijk personeel en de mogelijkheid tot parkeren, zelfs na uitchecken.

Prima wanneer je niet in het centrum wilt zitten.
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer die wij als eerste kregen toegewezen was niet schoongemaakt. Het is toch best een stuk lopen naar het centrum, maar wanneer je daar van houdt zit je hier goed.

De kamer was ruim en schoon. Maar de appartementen tegenover het hotel kijken recht je kamer in en er zijn helaas geen vitrage gordijnen ofzo om de inkijk te voorkomen. Dus of je hebt de gordijnen dicht (en dat is donker en niet prettig overdag) of je zit volop in het zicht. De kussens zijn klein, de bedden verder prima. Ontbijt was simpel maar goed. Heerlijk vlak bij de tuin van Vauban. Je kan in de straten rond het hotel goed (en gratis) parkeren.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goede uitvalsbasis, makkelijk parkeren,comfortabel en niet duur!
    • Studio (2 Volwassenen)

Schoonmaken kamers was niet inbegrepen.Bij achterwege laten worden handdoeken niet gewisseld.

Ruime kamers met keuken en koffiefaciliteit. Erg makkelijk!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

We hebben genoten.
    • Studio (2 Volwassenen)

Vervelend dat je in het weekend pas vanaf 16.00 uur kunt inchecken. Ontbijtruimte ongezellig, gehorig en onrustig vanwege de doorloop.

Lichte, ruime, rustige kamer. Kitchenette goed voorzien. Zeer gevarieerd ontbijt. Kleine mankementen (losse douchekop, niet goed sluitende koelkast) werden onmiddellijk verholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima verblijf.
    • Studio (2 Volwassenen)

De receptie was in de middag dicht. We dachten al vast ons auto daar te kunnen parkeren maar dat ging dus niet. In de buurt is het heel moeilijk om een parkeerplaats te vinden. In de prijsopgave werd 10 euro vermeld voor parkeerkosten, maar dit klopte niet. Het was 16 euro. Alleen Franse tv zenders.

Een net hotel met weinig sfeer maar schoon en functioneel. Fijn om een klein keukentje te hebben voor het zetten van koffie en thee of voor het bereiden van een eenvoudige maaltijd. We hebben heerlijk vers brood gehaald bij een bakker op 5 minuten loopafstand en zelf ontbijt gemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk.

De kitchenette was basaal maar wel compleet ingericht.
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer was erg klein, maar praktisch. De bedden waren smal en stonden zeer dicht op elkaar. Ik was met mijn moeder, een beetje meer privacy hadden we prettig gevonden. We verbleven twee nachten, de handdoeken werden niet gewisseld, de afvalbakken niet geleegd en er werd niet schoongemaakt. Veel stof, niet echt propere kamer. 's Nachts veel lawaai van de straat. De prijs van de kamer was vanwege de Braderie van Lille ongeveer het dubbele als normaal. Maar dan verwacht je toch iets meer service dan dat men nu heeft geboden.

De kitchenette was basaal maar wel compleet ingericht. We konden een maaltje koken en koffie en thee zetten. Ook was er afwasmiddel en een sponsje en een droogdoek. Voor de gereserveerde parkeerplaats werden geen extra kosten gerekend.

Het was een studio, waar we zelf konden koken!
    • Studio (2 Volwassenen)

Jammer dat we niet buiten konden zitten. Ontbijtruimte, waar we geen gebruik van gemaakt hebben, zag er saai uit.

Het was een studio, waar we zelf konden koken! Met de fiets was het goed te doen naar het centrum. Auto stond op achter hek op de parkeerplaats. Er was een heerlijke douche.

Prima hotel voor een stedentrip naar Lille.
    • Studio (2 Volwassenen)

Er was geen Föhn aanwezig.

Nette, ruim opgezette kamer met kitchenette welke is voorzien van alle gemakken (servies, pannen, bestek, broodrooster, waterkoker, magnetron en Nespresso apparaat). Hotel ligt 20 min lopen van het centrum in een rustige woonwijk tegenover de Katholieke Universiteit van Lille. Parkeren kan gratis in de straat of tegen betaling op het terrein van het hotel. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Goed bed, leuke inrichting.
    • Studio (2 Volwassenen)

Tv werkte niet en personeel(1dame), kon ons niet helpen. Spijtig want we wilden de ronde van Frankrijk meevolgen. Pas 's anderendaags, na de dagtrip, was alles oké. Geen onthaal mogelijk voor 15u: we hadden ons gehaast om voor de middag te kunnen inchecken omdat de balie gesloten is tussen 12 en 15u. Wij konden onze bagage in de auto laten maar als je met de trein bent, heb je een probleem.

Goed bed, leuke inrichting. Dankzij de ramen kan je de kamer snel verluchten en verfrissen.

Mooie nette kamers. Goede prijs/ kwaliteit verhouding
    • Studio (2 Volwassenen)

Dame bij ontvangs was nogal bod en ongeïnteresseerd. Wist geen restaurants in de buurt en vertelde niet waar de kamer was.

Nieuwe kamer en faclititeiten.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima studio op 15 min lopen van centrum Lille
    • Studio (2 Volwassenen)

Vervelend dat je steeds opnieuw moet inloggen op WiFi.

Ruime kamer, schoon, goed bed, Nespressomachine op kamer.

Bedden

1 pan zonder deksel is niet veel om te koken

Bedden

• Studio (2 Volwassenen)

Kamer zelf aan de kleine kant

Ruime badkamer

Uitstekend bevallen kort verblijf, goede service

Verlichting.

Perfect appartement, suiteformaat met alle noodzakelijke dingen erin.

behulpzaam personeel, snelle busverbinding naar het centrum,...

Niets eigenlijk

behulpzaam personeel, snelle busverbinding naar het centrum, parkeren op eigen terein van hotel.

• Studio (2 Volwassenen)

Airco ontbreek , jammer met dit weer.

Personeel vriendelijk en rustig buurt.

• Studio (2 Volwassenen)

Ruime, rustige kamer en vriendelijke behulpzame ontvangst

Misleidende informatie: geen ramen in slaapkamer, betalen voor parking!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Slaapkamer zonder ramen en zonder airco!

Schoon, goede locatie, comfortabel

Hygienisch, comfortabel, goeie locatie, vlak bij park en...
    • Studio (2 Volwassenen)

met deze temperatuur (>30) was 'n airco in de kamer wel comfortabel geweest.

Hygienisch, comfortabel, goeie locatie, vlak bij park en centrum.

Mooi schoon, modern en rustig.
    • Studio (2 Volwassenen)

Heerlijk geslapen, prima bedden en mooie badkamer.

ontbijt was goed voldoende kamer goed en het bed ook
    • Studio (2 Volwassenen)

dat het personeel geen Engels sprak

ontbijt was goed voldoende kamer goed en het bed ook

Ontbijt meer dan prima

Ontbijt meer dan prima

Prima verblijf met goede mogelijkheid tot parkeren.
    • Superior Studio

niet dagelijks schoonmaken kamer.

goed gelegen , goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Studio (2 Volwassenen)

Hotelreceptie was 's middags lange tijd dicht

Prima ontbijt, complete, comfortabele kamer.

De rust in het hotel.
    • Studio (2 Volwassenen)

De vermelding dat er parkeergelegenheid was bij het hotel.

De rust in het hotel.

Zalige tussenstop

Vuile kapotte glazen

De vriendelijke bediening en opvolging

• Studio (2 Volwassenen)

Dat er geen tafel op de kamer was

Het bed lag heel lekker

Behulpzaam personeel, keukentje

Uitzicht op de parking

Behulpzaam personeel, keukentje

Het ontbijt was beter dan verwacht.
    • Studio (2 Volwassenen)

De koffie had beter gekund,

Het ontbijt was beter dan verwacht.

Gerenoveerd

Gerenoveerd

Van alle gemakken voorzien
    • Studio (2 Volwassenen)

Bed was kei hard + geen fijne kussens

Van alle gemakken voorzien Gratis parkeren voor de deur Schone kamer

top
    • Studio (2 Volwassenen)

De vrouwelijke medewerker in de avond, was wat minder vrolijk

onbijt!

Oké
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamer was niet klaar bij binnenkomst

Parkeerga rage en ruime kamer

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

De personeel

De personeel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Tevreden, kan ik aanbevelen
    • Studio (2 Volwassenen)

Pover ontbijt tov prijs. Liever nog 1x aanbod kleine handdoeken en inventaris keukentje

Hulpvaardig, gunstig tov OV, centrum en groen

Mooie inrichting.

Niet zo warm in kamer

Mooie inrichting. Goed ontbijt vriendelijke bediening

Leuk hotel voor een citytrip
    • Studio (2 Volwassenen)

Goed ontbijt, goed parkeren, ruime kamer en dicht bij oude centrum

Hotel tot 16.

Hotel tot 16.00 onbemand niet prettig om in te checken

Prima overal dicht bij
    • Studio (2 Volwassenen)

Een aantal Nederlandse zenders op tv of een smart tv

Prima kamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Geschikt geprijsde kamer met keukentje in studentenwijk

Te weinig parkeergelegenheid

De studentenwijk

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Zoals verwacht
    • Studio (2 Volwassenen)

Parkeerplaatsen waren scharig waardoor we bij uitchecken onze wagen niet tot eind van de dag konden laten staan.

Grote ruime kamers

• Beoordeeld op: 22 november 2017

niets viel tegen,was perfeckt .
    • Studio (2 Volwassenen)

niets viel tegen,was perfeckt .

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Functioneel
    • Studio (2 Volwassenen)

Het was wel erg oud en gammel

De kant van onze kamer was redeljk rustig

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Weinig plaats rond het bed, gebrek aan gemakkelijke stoel

Weinig plaats rond het bed, gebrek aan gemakkelijke stoel

Genoeg ruimte in de kamer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Douche was niet zo comfortabel

Genoeg ruimte in de kamer. Koelkast !

Ideaal voor een stadsbezoek.

Niet echt iets.

Ontbijt was ruim voldoende, stokbrood kon beter.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Beetje zakelijk hotel, maar zeker ook geschikt voor een stedentrip naar Lille.
    • Studio (2 Volwassenen)

Kleine ontbijtruimte, stoelen dicht op elkaar.

Praktische kamers. Fijne ligging van het hotel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Wij komen hier volgend jaar weer terug!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Het appartement was geweldig!

alles was prima

super locatie

Prima!!!

Goed in het centrum

Locatie op loopafstand van centrum
    • Studio (2 Volwassenen)

Douche was niet schoon. Je hebt een studio voor 2 personen maar kunt niet samen aan tafel eten.

De ligging tov de stad. Goed bed. Rolluiken

Goed hotel voor het bezichtigen van de stad Lille.

Wifi

Goede ligging, netjes hotel, centrum op loop afstand.

Geluidsoverlast

Locatie; prijs-kwaliteit

• Studio (2 Volwassenen)

Ruime kamers, netjes en rustig. Voorzien van alle gemakken, en centraal gelegen. Bushalte voor de deur.

De ontvangst, de kamer, de rust, de omgeving.
    • Studio (2 Volwassenen)

De ontvangst, de kamer, de rust, de omgeving. Gewoon perfect.

Het keukentje en de zeep met thee-aroma.
    • Studio (2 Volwassenen)

De muggen (en de kadavers tegen de zoldering).

Het keukentje en de zeep met thee-aroma.

Invalide parkeerplaats voor de deur
    • Studio (2 Volwassenen)

De lift te klein voor rolstoel en een Een trede voor de ingang. Dus niet zo geschikt voor mindervaliden.

Invalide parkeerplaats voor de deur

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.