Beoordelingen over Crowne Plaza Euralille 4-sterren

335, boulevard de Leeds, 59777 Lille, Frankrijk

#12 van de 53 hotels in Lille

Goed hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren onder het hitel is mega duur! Als je net over de ringweg je auto parkeerd is dit gratis. Tegen ons werd verteld dat dit niet zo was. Je loopt dan in 10 min naar t hotel. Je kunt eerst je bagage afgeven in het hotel.

Ontbijt is super, locatie top 5 min lopen naar het centrum. Tegenover het treinststion. Personeel heel behulpzaam en beleefd.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meer variatie bij ontbijt keuze.

Simpel ontbijt, maar goed en voldoende. Locatie perfect. Alles op loopafstand van het centrum en trein/busstation.

Zalig!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Zowel de bar als de (ontvangst) lounge kunnen wel een goede opknapbeurt gebruiken!

Een top hotel voor een paar dagen Lille, op loopafstand van het centrum, mooie ruime, schone kamers met een goed bed en een zalig ontbijt!

Fijn slaapcomfort, vlakbij treinstation
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is merkbaar dat de kamers niet meer de allernieuwste zijn. Gaf een wat versleten “geleefde” indruk. Het comfort van de kamer was daarentegen prima en van deze tijd. Wat ophanghaakjes in de badkamer zou handig zijn. Verder vond ik het merendeel van het personeel niet gastvrij. Weet niet of dat nu ligt aan de mentaliteit of dat ze niet met plezier naar het werk gaan.

Ruime kamer en dito badkamer. Vond de grootte van het badkamermeubel/wastafel heerlijk. Prima geslapen. Ontbijt was in orde. Broodjes wat minder, maar beleg e.d. vond ik beter.

Comfortabele kamer voor een weekendverblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Hotel is wat gedateerd; is zichtbaar in meubilair (gebruikssporen). Mag wat moderner. - Afstand maar centrum niet groot, maar valt toch gevoelsmatig buiten het centrum. Weerhoudt je ervan om tussentijds even naar hotel terug te lopen.

Heerlijke bedden. Kamer goed te verduisteren. We hebben prima geslapen. Ontbijt was prima.

Lang weekend met volwassen kinderen, genieten van Lille en zijn vele restaurants en leuke winkeltjes
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekende ligging, gemakkelijk bereikbaar met de auto, korte loopafstand naar centrum Lille. Parkeren onder het hotel (betaalbaar). Prima ontvangst, mooie ruime kamer en veel faciliteiten. Goed ontbijt, leuke bar met uitstekende bediening. Prijs-waarde verhouding top!

Comfortabel hotel, perfecte combinatie met tgv
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Jammer dat er nogal wat lawaai in de gang was. Ook het verkeer van de autosnelweg was hoorbaar in de kamer.

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. De kamer was ruim, met alle faciliteiten.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Super mooie stad, perfect voor korte stedentrip. Bourgondische en internationale sfeer. Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergarage direct om de hoek maar peperduur: € 27,30 voor 24 uur en daarna wordt meteen weer een hele dag in rekening gebracht. In ons geval kwam dat op ruim € 54 voor 27 uur.

Omvang ontbijt viel iets tegen maar smaakte goed.In kamer geen last van verkeer, absoluut geluiddicht.Goede ligging direct tegenover station en op korte loopafstand van de oude stad.

Gewoon
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Matrassen van de bedden vonden wij niet oké.. beide rugpijn na een nacht slapen.. twee nachten moeten verblijven.. dus nog meer pijn. Er hing een rokersgeur in het toilet. In dat toilet was een verluchting voorzien. In dat toilet stond geen rookdetector, dus denk ik zo dat sommige andere gasten snel even roken op hun toilet. Door de verluchting bekomt dit ook andere toiletten niet zo goed. De kaas bij het ontbijt was van mindere kwaliteit. Dit leek op kaas...

Ruime kamer, lekker bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was ok, maar niet erg meewerkend. Op de dag van aankomst konden we niet meteen op onze kamers. Ze zouden ons laten weten als de kamers klaar waren terwijl we in de lobby wachten. Na een uur maar eens navraag gedaan en toen bleken de kamers al lang klaar te zijn. Niet zo netjes. Verder alles prima in orde.

Ruime kamer, lekker bed. Alles was netjes en schoon. Ruime badkamer met apart toilet.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Blij dit hotel geboekt voor city trip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kan niets bedenken. Relatief gunstige prijs in weekend, tijdens de week wel iets meer denkelijk

Vlakbij station, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer, met prachtig zicht op de stad. Prima ontbijtbuffet (oa warm). Op loopafstand centrum Lille

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

erg tegengevallen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Personeel was niet vriendelijk, niet representatief (onverzorgd) en sprak moeizaam of geen engels. Hygiene niet goed; in gangen stonden dienbladen met etensresten van de roomservice en die hebben er het hele weekend gestaan. Heel vies. Kosten parkeren waren erg duur! Meer dan eur 50 voor een dag en een nacht! En niet erg makkelijk bereikbaar. Kamers niet fris en gedateerd meubilair. In het hele hotel ovcverigens. Niet fris en gedateerd en niet gezellig

Ontbijt was goed, uitgebreid en vers

Geweldig, uitstekend voor een steden trip!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Let op!, parkeren kost 25 euro per nacht. Auto staat dan wel keurig netje in een publieke ondergrondse garage on het hotel.

Hotel is uitstekend, grote kamer en op loop afstand van het centrum. Als extra hebben wij op oudejaarsavond nog het cocktaildiner met cabaret geboekt. met het resultaat dat we terug kunnen kijken naar een geweldige avond. Lille is een geweldige stad om in te wandelen. Jammer dat we dat niet voluit hebben kunnen doen door de regen. In het voorjaar gaan we zeker nog een keer terug.

Hotel gelegen op goede locatie naast het centraal station en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Parkeergarage onder hotel (€25 per dag) lastig te vinden. Ontbijtzaal te klein en snel te vol waardoor je moet manoeuvreren tussen de tafels. Ventilatie van kamer is ondermaats; omdat de badkamer aangrenzend is aan de verblijfsruimte staat het condens op het gevelraam. Ventilatie op zijn hardst en koelst gezet maar koeler werd het niet.

Hotel gelegen op goede locatie naast het centraal station en snelweg (van beide merk je niks). Hotel ligt praktisch aan shopping Mall Euralille. Centum Lille op loop afstand. Mooi en verzorgt hotel. Kamer zag er top uit. Goed en comfortabel bed. Voldoende grootte badkamer met bad. Toilet is apart.

Zeer tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Boeking .com boodt ons prijs aan, zonder ontbijt. Vrienden betaalden €100,00 minder, inclusief ontbijt. Ze boekten een week na ons! Dus voor hetzelfde betaalden we €100,00 meer!!

Ontbijt heerlijk, prima kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Mwahhh. Is this really Crowne Plaza?
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De centrale faciliteiten. Humeurige receptionist (openingszin: "uw kamers zijn pas na 14:00 beschikbaar"). Restaurant in de avond gesloten zonder uitleg. In plaats daarvan een paar tafels in de bar geplaatst. Pas na aandringen bij de receptie hebben we hier een tafel kunnen krijgen. Ontbijtzaal te koud.

Kamer is ok, bed niet heel groot

• Beoordeeld op: 14 november 2017

eenmalig
    • Kamer met Queensize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking - Rookvrij

hotel is redelijk (2/3 sterren) erg rumoerig vooral s nachts wij hadden het idee dat er gedeald werd in het hotel behoorlijke wiet lucht in de lift en gang en s avonds veelvuldig en korte bezoekjes op de gang, aankloppen en weg wezen , erg storend

de locatie is goed voor de toerist , stad is goed bereikbaar

Heerlijk ontspannend en comfortabel hotel met top personeel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Alles was perfect. Locatie, loop afstand van het centrum, restaurants niet ver. Personeel zeer vriendelijk en competent, heerlijke kamer met alle comfort. Kalm. Zeer lekker ontbijt. Alles zeer verzorgd. Een echte aanrader

De ligging was prefect.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Beide liften waren defect op zondag 24/9/2017 De ontbijtzaal is wel klein.

De ligging was prefect. Nabij het treinstation en de metro Goed ontbijt.

Prima hotel, jammer dat ze geen inloop douche hebben, bed iets te hard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had een (te) hard bed. Jammer dat je alleen moet douchen in het bad. Ik heb een slechte knie, in en uit het bad klimmen is pijnlijk, maar ik ben tegoed voor een gehandicapte kamer. Waarom niet een paar kamers met een inloop douche. Restaurant super slecht eten, veel te duur staat niet in verhouding. Eten is terug gegaan en netjes opgelost door discount. Zeer vriendelijk personeel!

Sauna en Fitness

Speciaal gekomen voor brocante, dus weinig van de accommodatie kunnen genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor een nacht en maaltijd was er niets op merken

Het personeel in het hotel en Resto waren super beleefd, vriendelijk en gedienstig "BRAVO"!!!

aangenaam maar te werken aan de min puntjes
    • Executive Tweepersoonskamer

we zijn aangekomen in zware regen, geen portier aanwezig, geen parking mogelijk in het hotel terwijl dit op de site stond. de kamer is leuk maar er word enkel bovenop gekuisd en niet in detail, heel veel stof op stopcontacten, nacht tafels, bureau enz. das wel een minpuntje. ik weet niet wat er te doen was maar in volle seizoen en geen hotelbar open doet de klant gaan slapen om 23 uur , als je komt voor ontspanning kom je niet voor in je bed te kruipen om 23 uur :( Voor de rest was alles wel ok

vriendelijk personeel aan de receptie, goede uitleg over de verschillende mogelijkheden van lille

aangenaam verblijf voor citytrip
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Badkamer was niet zo goed gekuist. Er was schimmel achter het glazen badpaneel. Kalk op glazen wanden en kranen.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Leuke producten in badkamer.

Leuke citytrip in goed hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was op zich goed. Het beleg was wat beperkt/eenzijdig, "roerei" leek wel van rubber.

Nette, ruime kamer, met airco. Ligging, met 10 minuten lopen sta je in het centrum.

Absolute aanrader voor een verblijf in Lille!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hebben geen tegenvaller(s) gehad in dit hotel.

Dit hotel is ons heel goed bevallen. De moderne kamer was erg ruim, heel comfortabel en erg schoon. De bedden lagen lekker en wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast van de straat of van binnenin het hotel. De gratis oordopjes die voor ons klaar lagen, hebben we niet hoeven gebruiken. Het ontbijt was lekker (en vers) en de gratis wifi was natuurlijk een fijn extraatje. De ligging van het hotel is geweldig: binnen 5 minuutjes loop je naar het Euralille winkelcentrum en binnen 10 minuten loop je naar de grote markt. Wij raden dit hotel absoluut aan voor een verblijf in Lille!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Scherpe prijs/kwaliteit verhouding

Niks!

Locatie is goed, op loopafstand van t centrum (200 meter vanaf t grote winkelcentrum). Rustige comfortabele kamers, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Dat is pas genieten van mijn pensioen !
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Uitgebreid ontbijtbuffet:gerookte zalm, beleg in aparte glazen potjes, kazen, vleessoorten, eitjes klaargemaakt zoals we ze willen, worstjes, tomaatjes, spek, eieren, allerlei mini koekjes, cornflakes, broodsoorten,soja melk, druiven, gebakken aardappeltjes en paddestoelen,klaargemaakte stukjes kiwi, appelsien, roze pompelmoes, verse ananas, mand fruit met appels, peren, mandarijnen, yoghurt in potjes,... automaat voor fruitsappen en koffies. Zeer goede bedden. Fitness en sauna. Mooie ruime kamers met bad. Tv met veel posten en spelletjes. Zeer goed gelegen aan Gare Lille Europe en shopping Euralille.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Ontbijt was zeer lekker;
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was heel veel geluid van het verkeer in de kamer. (zesde verdieping - weekend) Eén paar oordopjes lag wel op het nachtkastje. Tweede persoon moest maar geen last van het lawaai hebben... Avondeten werd koud geserveerd.... Prijs/kwaliteit avondmaaltijd viel tegen. Kille sfeer in het restaurant. Geen parking bij het hotel. Douche in bad - zeer hoog om in/uit te stappen.

Ontbijt was zeer lekker; ruime keuze. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meubilair is toe aan opknapbeurt. Niets schokkends hoor, maar kastjes en dergelijke vertonen duidelijke gebruikerssporen

Kamer netjes, ruim, meubilair wel iets verouderd, maar goed voorzien van alle benodigdheden (inclusief oordopjes want tegenover Lille Station maar helemaal niet nodig gehad; kamer was erg stil). Tien minuten lopen naar centrum Lille en zeer toegangkelijk vanaf de snelweg

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ideaal om tot rust te komen na bezoek aan Lille

Toch wel lawaai van het verkeer.

We hadden een heel ruime kamer met een geweldig groot bed. Er waren leuke extra's: goede badproducten, een waterkoker met een verzorgd aanbod aan drank, kamerjassen.Je kan je bagage net voor je de trein terug neemt gemakkelijk en snel ophalen, doordat het hotel net tegenover het station ligt.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prima hotel, op wandelafstand van Euralille en centrum, lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de kamer hing jammer genoeg een sigarettengeur, ondanks het feit dat het een no smoking room was.

Ruime kamer met mooi uitzicht en prima faciliteiten. Heerlijk ontbijt met veel keuze.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Lille lijkt leuk, maar het is wel zoeken. Bijna net zo verpauperd als 20 jaar geleden.
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen restaurantfunctie !!! Alleen op onhandige hoge stoelen naast de bar. Op wenken om dan maar iets te bestellen wordt snel de andere kant op gekeken. Zowaar wel snelle en goede roomservice meteen wel erg beperkt assortiment. Daarvoor betaal je de top-prijs plus 3 euro voor het brengen. Standaard sloom personeel waarbij nauwelijks engels sprekend personeel aan de receptie !!!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Het hotel staat bovenop het station Lille Europe;
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De ventilatie had beter gekund, kamer ruikt niet helemaal fris. Ramen kunnen niet open.

Het hotel staat bovenop het station Lille Europe; een prachtige locatie. Vanaf de hogere verdiepingen heeft u een mooi uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er ontbrak één tafeltje bij het bed.

Ontbijt was goed. Kamer was prima vooral door dat je geen last van het verkeer. Nadeel daarvan is dat de kamer niet fris ruikt. Royal Horse Gard in Londen heeft dat prima opgelost. Automatische geurverspreider.

Perfecte ligging voor aansluiting op TGV Lille Europe.

De prijs

Perfecte ligging voor aansluiting op TGV Lille Europe. Wel duur maar confortabel

Zeer ruime kamer met fantastische bedden.

Aanduiding ingang parkeergarage.

Zeer ruime kamer met fantastische bedden. Mooie ruime badkamer. Het ontbijt van wereldklasse, echt een verwennerij.

Heel prettig! Wij komen zeker terug.

Eigenlijk niets!

Het ontbijt was uitstekend.

ruime kamer, airco, laat uitchecken en uitgebreid ontbijt

ruime kamer, airco, laat uitchecken en uitgebreid ontbijt

Het ontbijt was zeer goed.

Het diner in het hotel

Het ontbijt was zeer goed.

Prijs kwaliteit verhouding

Parkeren in hotel is erg duur.

Prijs kwaliteit verhouding

Ligging t.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging t.o.v. Gare Lille Europe en verhouding prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Fantastisch,

Parkeren! € 27,50 per 24 uur

Uitstekende locatie, ruime kamers, fantastisch ontbijt.

Ik heb goed geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel en de kamers zijn een beetje afgeleefd.

Ik heb goed geslapen. Geluidsdicht en donker. Het bed was zalig

aangenaam en correct verblijf

Niks bijzonder

Het ontbijt was correct en de kamer was netjes

Ligging tegenover tgv station

Ligging tegenover tgv station

Het bed

Verouderde badkamer

Het bed

aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

vloerbekleding op de kamer leek aan vervanging toe

uitstekende locatie, lekker en uitgebreid ontbijt

koelkastje op de kamer werkte niet

koelkastje op de kamer werkte niet

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Prijs kwaliteit is prima, fijn koffie en thee op de kamer

Alles goed

Toppie

Deksel vuilbakken was stuk

Al de rest. Grote kamer, grote bedden, 2 zachte kussens, gratis water op de kamer, ...

Mooie kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen parkeerplek bij aankomst, ondanks reservering.

Mooie kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt!

Airco werkte niet, kamer gewisseld en nog steeds niets.

Airco werkte niet, kamer gewisseld en nog steeds niets. Voor een hotel als Crown Plaza hadden ze wel een tegemoetkoming mogen doen

Dicht bij bushalte en oude stad

Geen we borstel

Ontbijt heerlijk en kamers zeer confortabel

zeer mooi en goede ligging

Goeie bedden

Wij komen terug

Kamer prima.ontbijt extra

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was te weinig personeel om het ontbijt te verzorgen.

Gezellige bar

Aanrader in Lille.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging vlakbij station en kort bij centrum. Ruime kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt en diner.

Ligt naast Lille Europe;
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligt naast Lille Europe; op 3 min bij deTGV. prima ontbijtbuffet vanaf 6u. Kamers OK

Heerlijk bed en ruim bad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk bed en ruim bad. Ideale locatie voor treinreizigers

Alles was in orde de onbijt was heel slecht

Onbijt

Lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen Wi-Fi gedurende twee volle dagen. Kamer met zicht op kerkhof

Lekker ontbijt

Kamer komt niet overeen met foto's op de site.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer komt niet overeen met foto's op de site. Kamer was in slechte staat. Sanitair niet schoon

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

in orde

ontbijt

kamers geweldig

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Bij een volgend bezoek aan lille, waarschijnlijk opnieuw dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige kamer, rustig we gevraagd hadden. Gevarieerd, verzorgd ontbijt.

Topadres

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Toplocatie en goede prijskwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer grote kamers en een lekker uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Voor dit geld en naam toch volgende keer een ander hotel zoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koude ontbijtruimte koude eieren en spek restaurant niet open

Kamergrootte

Toplocatie en zeer goed hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toplocatie en zeer goed hotel!

kan altijd beter !

kan altijd beter !

Ruime kamer

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Verzorgd hotel en dicht bij het shopping
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vriendelijk personeel en goede ligging

Het is ons heel goed bevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht aan de achterzijde van het hotel

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Buiten de geblokkeerde lift was de rest OK

€dure prijs van de parkeergarage. Voor 1 nacht betaalde ik meer dan 25€

Het ontbijt was prima