Beoordelingen over Hôtel Lumières Montmartre Paris 3-sterren

110 rue Damrémont, 18e Arrondissement, 75018 Parijs, Frankrijk

#969 van de 1.578 hotels in Parijs

Gebaseerd op 1922 beoordelingen over dit hotel

Het meedenken en mee helpen oplossen met onze fietsen veilig...

Het is prettig, eenvoudig en goed - geen minpunten!!!uitstekend

Het meedenken en mee helpen oplossen met onze fietsen veilig stellen en de auto goed wegzetten hebben we enorm gewaardeerd.

Prettig hotel, dicht in de buurt van de Sacre Coeur en Montmartre.

De kamers zijn wat aan de kleine kant, niet écht een probleem maar iets meer ruimte zou prettig zijn.

Prettig personeel goed service en de mogelijkheid om de auto veilig te parkeren in een overdekte en afgesloten parkeergarage.

Klein maar fijn.

Dat het klein is en roze licht, de keuze voor het licht begrepen we niet helemaal.

Schone kamer en fijn bed, fantastische douche. Creatief omgegaan met kleine ruimte.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Kleine gezellige kamer, maar die erg comfortabel is.

Het is een kleine kamer, maar aangezien wij toch veel weg waren heeft dit ons niet gestoord. Het was wel snel warm op de kamer, maar als je even een raampje opendeed was het snel afgekoeld.

Het hotel is ons goed bevallen! De bedden lagen heerlijk en de douche was zeer goed. Het metrostation is dichtbij en makkelijk te bereiken. Binnen een mum van tijd sta je midden in Parijs.

Het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd.

De kamers waren heel klein. Op de foto ziet het er veel ruimer uit. Toen we aankwamen lag nog een poetsdoek voor schoenen van de vorige hotelgasten onder de radiator. Toen we de auto gingen plaatsen in een ondergrondse parking nabij het hotel vonden we de uitgang niet. Heel slecht gemarkeerd..

Het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. Heel goed voor die prijs. Goede bedden. Goed gelegen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

iedaal gelegen, goed verzorgd, kleiner hotel en ga zeker terug

De kamers zijn wat aan de kleine kant en er is niet echt een mogelijkheid om te zitten.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, de kamer was en werd heel goed gepoetst, ontbijt was naar Franse maatstaven uitstekend al had het iets uitgebreider gemogen met bv een eitje. De locatie is super, op loopafstand naar de place du tetre en de sacre coeur ( let op is wel bergop en veel trappen, ca.1,2 km) Bushaltes met verschillende lijnen die je kort bij de bezienswaardigheden brengen direct bij het hotel en de metro op nog geen 600 meter dus ideaal voor een bezichtiging aan de mooie stad Parijs.

Goed bereikbaar hotel!

Mooie maar kleine kamer. De douche is geen aparte ruim wat opzich geen probleem is. Lekker en uitgebreid ontbijt in de kelder van het hotel. Bus 31 stopt op 20 meter afstand van het hotel wat de reis naar Gare du Nord en de Arc de Triomphe zonder overstap mogelijk maakt!

Rustige kamer, wel erg klein.

Kamer is wel erg klein!

Rustige kamer, wel erg klein. We hadden 2 losse bedden gevraagd. Was niet geregeld. Pas de volgende dag. Leuke buurt en dichtbij Montmartre etc.

Geslaagd.

Zoals in bijna elk hotel de donzen dekbedden die meestal veel te warm zijn, en die je dus altijd weer uit de hoes moet wurmen.

Comfortabele, rustige kamer.

Net hotel voor een redelijke prijs. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

De parkeergarage is donker, onoverzichtelijk waar je eruit moet. Ik zou mijn vriendin hier niet graag alleen laten lopen. De ontbijtruimte was klein waardoor sommige gasten in de lobby moesten wachten totdat er plek was.

De kamer was niet groot maar wel schoon en bevatte alle benodigde faciliteiten. Het ontbijt was goed en voldoende. Het hotel ligt niet op een bijzondere maar wel handige locatie, dicht bij de metro en op loopafstand van de Sacre Coeur.

Eenvoudig maar goed hotel voor zijn prijs

Ontbijt was wel heel eenvoudig. Afbakbroodjes en croissants terwijl er een bakker op de hoek is??? Hesp en blokjes kaas als charcuterie is echt te weinig en totaal geen variatie.

Locatie is om Parijs te bezoeken prima! Montmartre op wandelafstand. Bus en metro dichtbij.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

De ontbijtzaal ligt in de kelder en is heel klein.

De ontbijtzaal ligt in de kelder en is heel klein. Soms moeten mensen wachten omdat er geen pplaats meer is of zit je bij andere mensen aan tafel die je helemaal niet kent.

Simpel voor te slapen maar gewoon goed.

Alles voldeed aan verwachtingen.

Typisch hotel in Parijs. Kamers aan de krappe kant maar wel schoon en goede douche etc. Kleine kamer moet je voor lief nemen. Ontbijt was ook goed. Personeel zeer vriendelijk. Parkeren kun je reserveren in nabije parkeergarage ( 2 minuten lopen). Kost 20,00 met borg van 70,00( cash af te geven )

Goed hotel voor een uitje in Parijs

Kleine lift om met 2 en een valies in te staan. Ook kan je het geluid vanuit de gang of andere kamers horen, op zich stoorde ons dit niet omdat wij er enkel waren om te slapen maar anderen kunnen zich hieraan storten.

Vriendelijk personeel en behulpzaam. De kamermeisjes waren goed in hun job, mooie kamer en perfect in hygiëne. Alles was ook aanwezig in de kamer om een goed verblijf te hebben.

Correct en comfortabel

heel kleine kamers maar dat is blijkbaar overal in Parijs zo

Bereikbaarheid, accommodatie, prijs/kwal. Riendelijke ontvangst. Kennis regio bij personeel van nightlife en resto's. Parkeergelegenheden op 5' wandelen.

We hebben enorm genoten van Parijs & ons Hotel! Voor 2 dgn Parijs een aanrader!!

De kennis m.b.t. toeristische mogelijkheden viel mij wat tegen, zo wist de receptioniste niet of er in de buurt een Hop On Hop Off Bus bestond (terwijl zo bleek later) er info over lag in de tijdschriftenhoek... Het loopje naar de Basillique du Sacré Coeur was eerder 40 minuten dan 10 minuutjes lopen. Toch wel belangrijke info als je maar twee dagen hebt om Parijs te ontdekken en dan toch wel tijd gebonden bent.

Het ontbijt was heerlijk, leek niet op een Frans ontbijt! Er stond van alles van verse Jus koffie thee melk, tot vers fruit stokbrood yoghurts en een uiterst vriendelijk vrouwtje die je wegwijs maakte. De kamers waren niet super groot, maar wel in bezit van alles wat je nodig hebt en vooral fris & schoon. Snap wel hun Bronze Award van Tripadvisor Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen. Handig ze spreken 4 talen!

Beschikbare parkeerplekken zijn misleidend.

Beschikbare parkeerplekken zijn misleidend. Bij het boeken hadden we parkeerplek aangevraagd. Bij aankomst bleek dat er maar 3 plekken beschikbaar zijn voor alle gasten in het hotel; indien gewenst konden ze voor EUR 28 per dag een privé plek in een garage voor ons boeken. Uiteindelijk hebben we auto in garage verderop gezet, dit heeft ons EUR 66 extra gekost. Niet netjes, dit hadden we graag bij het boeken al willen weten.

Uitstekend prijskwaliteit!

Op de kamer vonden we een beker terug die niet 100% proper was. Dit is echter de énige negatieve opmerking die we hebben over dit hotel.

Zéér vriendelijk personeel Busstops op < 100m Supermarkt rechtover hotel

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Goed en gezellig hotel.

De douche was aan de kleine kant, maar de badkamer was voor de rest prima.

Het ontbijt van het hotel was prima. Elke dag vers en goed verzorgd. Was fijn dat je al om 7 uur kon ontbijten. De kamer had voldoende ruimte. Het bed sliep heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Je kont 24/7 bij ze terecht met vragen.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Basisbehoeften waren aanwezig, maar niet veel meer dan dat.

We hadden amper daglicht op onze kamer omdat ons raam uitgaf op de steeg met de brandtrap. De matras was aan één zijde van het bed helemaal doorgelegen. We hadden een kamer die grensde aan het aanliggende gebouw, waar de bewoners net besloten hadden een feestje te bouwen tot 2u 's ochtends. Er was geen enkele kamer meer vrij in het hotel, dus ons verplaatsen kon helaas niet, maar een extra paar oordopjes was toch fijn geweest. Dat bleek helaas ook niet mogelijk. Jammer van het onvriendelijke personeel. Een kleine badkamer is voor ons geen probleem, maar als de één de douche niet uit kan omdat de ander de tanden staat te poetsen... Verder stond er in onze reservatie dat er parking voorzien was. Wat er niet bijstond is dat men daarvoor €20 dient bij te leggen én bij het inchecken stande pede €70 aan cash als waarborg dient af te geven alvorens men naar de kamer kan.

De kamers waren net groot genoeg voor twee personen. Het ontbijt was ook net genoeg maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Kleine kamers, prima voor een weekendje weg!

Kleine kamers, prima voor een weekendje weg! Leuke buurt, 10minuten van de metro, online parkeer garage geboekt ipv bij het hotel. Veel goedkoper. Goede bedden, kleine maar goede douche (wel een doorzichtige deur vanuit de kamer alles te zien). Baggage kan je moeilijk kwijt dus neem niet te veel mee. Aanrader in de buurt is de lokale & vintage markt!

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Vriendelijk personeel, behulpzaam.

De kamer is erg klein. Er is een opklapbaar tafeltje, als je dat uitklapt, dan kun je niet om het bed heen lopen. Er stond één stoel en een één krukje, maar je kan eigenlijk amper zitten. Als je je koffer op kofferrek legt, dan kun je ook niet om het bed heen lopen. Ik geef de voorkeur aan een iets grotere kamer, dat geeft een minder benauwd gevoel. De badkamer is ook klein. Handdoekenrek hangt in toilet en deed het niet. De kamer was, met gesloten raam, vrij fris. Voor 's nachts prima, maar overdag / 's avonds is dat niet zo prettig. Tegels in de badkamer zijn erg koud, dat is niet prettig als je bijv. 's nachts naar het toilet moet. De straat van het hotel is redelijk druk (voor de lichte slaper die met raam open slaapt). Op de laatste dag kwam de schoonmaakster onze kamer binnen terwijl we nog in de kamer waren.

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Bus is om de hoek (bus naar Gare du Nord/Arc de Triomphe). Supermarkt nabij (twee stuks) en bakker nabij. In de buurt zijn op loopafstand diverse restaurantjes en de metro is ong. 10 minuten lopen. Kamer was schoon.

Wij komen terug!

- geen ruimte om koffer en tassen kwijt te kunnen. De kamer is klein, wat voor ons betreft prima is, alleen kan je je koffers of tassen nergens kwijt waardoor je niet meer om het bed kan lopen - 1 stopcontact naast het bed. Hier zijn wij gelukkig altijd goed op voorbereid, wij nemen altijd een verlengsnoer mee. - het bed bestaat uit 2 losse matrassen die makkelijk verschoven, we moesten steeds de bedden aanschuiven - geen airco, voor ons niet van toepassing maar ik kan me voorstellen dat het in de zomer bloedheet kan worden.

+ locatie, het hotel bevindt zich op een perfecte locatie, rustige buurt. Moulin rouge en sacre coeur op loopafstand, ongeveer 15 min. De bus naar het Louvre stopt voor de deur en de metro Jules Joffrin op ongeveer 10 min lopen. + parkeergarage, 20 eur per dag, 70 eur borg. Twee straten van het hotel vandaan met de auto. Vanwege eenrichtingsverkeer moet je omrijden, maar in principe steek je de straat schuin over vanaf het hotel. + douche, heerlijke stortdouche. Duurt wel even voordat het water warm wordt. + supermarkt en bakkerij om de hoek, wij maakten geen gebruik van het ontbijt dus de bakkerij op de hoek voor verse broodjes, supermarkt 2 deuren verder voor stokbrood en een supermarkt tegenover het hotel waren ideaal! + hygiëne, alles was schoon! Wij komen hier zeker terug!

Goed voor een city-trip.

Kleine open badkamer, kleine douche met 's morgens koud water.

Rustige buurt, parking dichtbij, dit wel aan 20 € per dag. Moderne kamer. Ontbijt basic, maar oke.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Een fijn hotel op een goede locatie!

Het was wat gehorig (televisie van de naastgelegen kamer konden we goed horen)

Mooie, modern ingerichte kamer met een prima bed. De kamer is klein maar heeft alles wat je nodig hebt. De douche was heerlijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel in Montmartre Parijs, kamers moeten wel beter geventileerd worden

De ventilatie op de kamer is erg slecht. Daardoor kan het erg warm worden op de kamer. Je kunt de twee ramen wel open zetten, maar omdat onze kamer aan de straatkant lag, heb je dan de hele tijd last van al het verkeer.

Het hotel zit redelijk dicht bij een metro station, kamer ziet er netjes uit.

niet doen!!

ten eerste er staat dat er parking is wat niet zo is!!!!! en ten tweede vuil!! en onvriendelijk

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Heel compacte kamer

Super vriendelijk personeel, supermarkt tegenover het hotel.

Kleine kamer. Slecht afgesloten badkamer

Goed hotel voor de prijs

Isolatie tussen de kamers en de gang

Prijs-kwaliteit!

Leuk hotel,vriendelijk personeel.

Leuk hotel,vriendelijk personeel. Mooi en schoon kamer. Winkels en openbaar vervoer dichtbij. Hele leuke buurt.

Geen thee en koffie faciliteiten in de kamer

De locatie in alle opzichten. Veel kunnen zien in korte tijd

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Wij kome snel weer terug heerlijke stad

Erg kleine en gehorige kamer

Prima uitvalsbasis om echte Parijs te bewonderen

Driedaagse Parijs

Vriendelijk personeel, zeer propere kamer en parkeergarage vlakbij.

Leuke verzorgde locatie, op wandelafstand van de metro en...

Leuke verzorgde locatie, op wandelafstand van de metro en gunstig gelegen om de stad van hieruit te bezoeken. We hebben er van genoten.

Schoon, aardig personeel en top hotel.

Heel aarig personeel en spraken goed Engels. Kamer schoon en alles erop en eraan. Top hotel.

Netjes hotel, schoon maar wel heel klein.

De afstand van het hotel naar het centrum, wat verkeerd aangegeven staat.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goed ontbijt, goede lokatie

Erg weinig druk op de douche, erg weinig water

Goed ontbijt, goede lokatie

Degelijk

Duidelijker vermelden dat er voor parkeren apart gereserveerd dient te worden

prima voor 1 nachtje

te kleine kamer met mini toilet en douche

locatie

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heel onaangenaam

Hygiëne. Lakens waren niet schoon. Wc en douch niet schoon. Personeel niet vriendelijk. Geen parkeer plek in tegenstelling met wat op website staat.

loopafstand Montmartre ideale ligging

nvt

Met voet in gips direct een aangepaste kamer gekregen, erg goed voor elkaar

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer

Het onthaal was geweldig.

Het onthaal was geweldig. Je krijgt veel informatie over het vervoer rond het hotel. Geen vraag is te veel.

Afstand tot metro

Het was netjes en goed bed, wel kleine kamers. niet om langer als een paar nachten te blijven

TOP

Onbijt was goed, en de ligging was erg goed. Leuke buurt met leuke restaurants en barretjes.

De ruimte en badkamer weinig ruimte

De ruimte en badkamer weinig ruimte

Kleine, maar prima kamers.

Kleine, maar prima kamers. Erg schoon en van deze tijd.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Hygiëne, locatie.

Geen airco aanwezig.

Hygiëne, locatie.

Kan beter

Grotte van de kamer

Niet

Goede prijs voor de locatie.

Vrij kleine kamer.

Goede prijs voor de locatie. Relatief goed bereikbaar met metro.

Prima en op loopafstand van Montmartre

kamer was klein, maar prima

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goed!

De kamer was klein maar praktisch en compact en proper. Je had alles wat je nodig hebt. Ontbijten waren in orde.

Heel mooie kamer, heerlijk bed, vriendelijk personeel.

Heel mooie kamer, heerlijk bed, vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en baliepersoneel altijd bereid om je uitleg te geven.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Super voor een weekend weg!

Parkeergarage is erg duur

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Fijn hotel, goede locatie, handig met de auto

Vriendelijk personeel, mooie schone kamer. Goed te bereiken met de auto en vlakbij een parkeergarage die je via het hotel kan boeken.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Vriendelijk personeel, schone leuke kamers.

Kamer was wat klein, maar goed te doen. Geen afgesloten badkamer.

Vriendelijk personeel, schone leuke kamers. Ontbijt was meer dan genoeg.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Leuk hotel!

super leuk klein hotel. Leuke kamers heel sfeervol en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ontbijt was super, goeie ligging, op 700 m van place du...

Ontbijt was super, goeie ligging, op 700 m van place du tertre, wel gelegen aan een drukke baan

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Netheid van de kamer

Het ontbijt was lekker maar heel primitief

Netheid van de kamer

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Heel net hotel!

Heel kleine maar mooie en nette badkamer. Ontbijt verzorgd maar eerder beperkt.

Heel net hotel! Goeie ontvangst. Mooie kamers.Goede ligging.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Heel vriendelijk onthaal en personeel, kamer was heel netjes en we mochten vroeg op onze kamer, het ontbijt was heel verzorgd en voldoende keuze

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Prima uitvalbasis

Prima locatie. Snel de stad in en uit.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

We zijn tevreden, hulpvaardig en vriendelijk personeel

De ontbijtdame veegde de tafel schoon met een vod en daarna met dezelfde de grond en dan opnieuw een andere tafel.

Prijs kwaliteit is in orde.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed verzorgd!

Vriendelijk personeel, keurige kamer en een heerlijk ontbijt. Bus stopt vlakbij. Op loopafstand van gezellig Montmartre (wel klimmen)

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zeer propere kamer, mooie badkamer!

Harde matras en eindje van het centrum

Zeer propere kamer, mooie badkamer!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

mooie kamer, wel klein - maar ja dat is Parijs

personeel bij de ontbijtzaal parking wel eng hehe lol

mooie kamer, wel klein - maar ja dat is Parijs

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

het onbijt was goed, het personeel vriendelijk en behulpzaam.

de kamers waren behoorlijk gehorig. de beschikbare ruimte die overbleef om in de kamers om te bewegen was minimaal, ik had het idee dat we met z'n tweeën op een 1-persoonskamer zaten, de afmeting van de douche, toilet etc. zijn veel te klein.

het onbijt was goed, het personeel vriendelijk en behulpzaam. spraken ook hun talen (engels) goed. Het hotel is goed bereikbaar. Maar lag wel weer aan een drukke straat, zodat de ramen 's nachts niet open konden, waardoor het slapen een nogal warme en benauwde bedoening was. (geen airco o.i.d.)

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Goede ligging in een leuke buurt, dichtbij de metro.

Kamer was heel klein. Indien wij 2 koffers i.p.v. 1 bij ons hadden gehad, had dit niet op de kamer gepast Geen airco en best warm op de kamer

Goede ligging in een leuke buurt, dichtbij de metro. Nette, schone, gerenoveerde kamers, heerlijk bed. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Niet de grootste kamer maar wel zeer netjes en gezellig,...

Misschien een iets grotere kamer, maar tenslotte dient die toch enkel om te overnachten, overdag ben je toch de hele dag op pad.

Niet de grootste kamer maar wel zeer netjes en gezellig, zoals het hoort dus. Ontbijt zeer verzorgd en redelijk compleet. Kort gezegd een proper en gezellig hotel aan een normale prijs dat op 10 minuten van 3 metrohaltes ligt (lijn 4 en lijn 12) om je van daaruit te verplaatsen naar de bezienswaardigheden in Parijs. Naar onze mening was ook het bed heel goed!

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Het was er schoon en hygiënisch.

De grote van de kamer(dat is bekend in Parijs) Pakeer garage is 2 straten verder van het hotel vandaan. Personeel sprak alleen maar Engels en geen andere talen.

Het was er schoon en hygiënisch. Personeel spreek goed engels en is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

Een klein knus hotel midden in Montmartre.

Een klein knus hotel midden in Montmartre. De kamer was klein maar voor 1/2 nachten prima te doen. Kamer was schoon en zag er netjes uit. De ligging is prima, met de metro is alles goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Het bed en de hygiëne en heerlijke douche

de grootte van de kamer. (erg klein) de locatie ik had een parkeerplaats gereserveerd maar dat bleek niet te zijn doorgekomen.

Het bed en de hygiëne en heerlijke douche

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

alles was in orde, metro in de buurt,

De kamer was erg klein. Er was geen drinkwater op de kamer. De kamer was best duur, maar dat is blijkbaar normaal in Parijs.

alles was in orde, metro in de buurt, restaurantjes in de buurt, kamer was gezellig,schoon en vrij nieuw.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Het waren nette kamers, heel efficient ingericht en alles...

Voor een gezin met twee kleine kinderen waren de kamers aan de kleine kant, maar dat wisten we van te voren. We kregen onze kinderwagen er net in door het bed opzij te duwen.

Het waren nette kamers, heel efficient ingericht en alles was schoon en redelijk nieuw. Leuke omgeving en aardig personeel.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Lumières Montmartre Paris