Beoordelingen over Hotel Dauphin 3-sterren

45 rue Jean Jaurès, 92800 Puteaux, Frankrijk

#13 van de 22 hotels in Puteaux

• Beoordeeld op: 24 september 2018

4,5
    Spijtig dat wij drie minder mooie kamers hadden
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik heb 6 maanden op voorhand 3 kamers met ontbijt gereserveerd. Wij hadden 3 standaardkamers die gedateerd waren. Onze badkamer was gerenoveerd en ruim maar de badkamer van de twee andere kamers was super klein. De matras op ons bed was echt versleten en zakte volledig door. Ik heb rugproblemen en voor mij was dat een ramp. Ik heb dit probleem gemeld aan de receptie. Op één van de kamers hingen spinnenwebben. Het vasttapijt is dringend aan vervanging toe. Aan het ontbijt maakten wij kennis met andere gasten en die vertelden ons dat ze heel mooie standaardkamers hadden en zij betaalden de helft van ons. Wij hebben dus echt pech gehad dat ze ons de minder mooie kamers hebben gegeven. Reden? Ik heb al heel veel met Booking.com geboekt en nog nooit zo een slechte ervaring gehad in een hotel. De prijs die wij betaalden en de kwaliteit die wij kregen was echt niet ok. In februari logeerden wij in La Défense in een 4* hotel voor minder geld. Het hotel ligt een beetje in een afgelegen buurt op dik 10 min wandelen van metro Esplanade de la Défense. Met deze metrolijn (geel lijn 1) ben je op 15 min in het centrum (Champs Elysée) van Parijs.

Het ontbijt (niet heel uitgebreid) was lekker. Hele lekkere koffie. De ontbijtruimte is mooi en gezellig. Het ontbijtbuffet werd constant aangevuld. Er was niets tekort ook al was het zondagmorgen heel druk.

het onthaal bij aankomst was prima,

de 2de dag viel het ontbijt wat tegen de eerste dag was het vers volkorenbrood, de 2de dag wit brood: volgens ons supermarkt brood gebakken in de oven

het onthaal bij aankomst was prima, vriendelijk personeel parking bij hotel was een pluspunt

Niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

De bedden waren erg klein waardoor we niet lekker sliepen. Foto's op de website komen niet echt overeen met wat je krijgt.. Geen "disco-douche" (niet dat we dit perse wilde maar als je het aanbied en het is er niet is dat toch gek..) en de doucheinstallatie hing los. Badkamer was ontzettend klein, 2m2 voor een douche WC en wastafel dus je kont kon je niet echt keren..

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Uitstekend voor de prijs die wij betaalden, 160 voor 2 nachten incl ontbijt (2 personen)
    • Classic Tweepersoonskamer

Hadden een kamer met bad gevraagd als mededeling maar enkel douche gekregen en ontbijt had geen eitjes nog spek wat ik als een basis zie.

Voor de prijs die wij betaalden, 160 voor 2 nachten inclusief ontbijt met 2 personen, is dit een van de beste deals in parijs. Niet al te ver van de metro (net geen 10 min stappen) en vrij goede verbinding naar de toeristische delen in parijs. Ontbijt was eenvoudig, misschien iets te eenvoudig, maar voor de 4€ per persoon per dag dat wij betaalde niet te klagen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Perfect hotel voor een weekendje Parijs
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt, geen gebruik van gemaakt gezien het beperkte aanbod in verhouding met de prijs.

Vriendelijkheid van het personeel, handige ligging voor zowel Parijs als een bezoek aan Versaille als je met de auto komt. ! Een zeer betaalbare parkeergarage in de buurt. Metro, Esplenade la Defense (gele lijn) op loopafstand, veiligheid van de locatie. Zeer nette badkamer, was wat klein maar alles aanwezig en zeer schoon.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Geweldige locatie, vriendelijke staff en qua...
    • Classic Tweepersoonskamer

Fotos op de site waren beetje misleidend want de classic tweepersoonskamer die wij hadden stond niet tussen de foto's.

Geweldige locatie, vriendelijke staff en qua prijs/kwaliteit echt geweldig!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede ervaring!
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer was zeer klein. Er was een vochtprobleem, maar niet storend. Normaal tarief is bijna 250 euro per nacht, wat veel te veel is. Ik heb in promotie 50 euro betaald.

Vriendelijk personeel, comfortabel bed, proper, mooie ruimte

De vriendelijkheid van de medewerkers

De vriendelijkheid van de medewerkers

aangenaam
    • Classic Eenpersoonskamer

Had net ietsjes schoner gekund, maar was schoon genoeg.

goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt niet geschikt voor veganisten.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

• Classic Tweepersoonskamer

Prima basic hotel, alles aanwezig, in 3 keer geen negatieve verassingen, gewoon prima basic uitvalsbasis voor paar dagen Parijs

Rustige ligging op wandelafstand van metrostation - lekker...

Grootte van de (bad)kamer

Rustige ligging op wandelafstand van metrostation - lekker ontbijt - gereserveerde ondergrondse parkeerplaats (€ 13/dag)

gemiddelt
    • Classic Tweepersoonskamer

lamp stuk / raam douch kon niet dich/kapot

Geweldig relaxed verblijf!
    • Classic Eenpersoonskamer

Perfect hotel. Snelle ontvangst, goede receptie en perfecte kamer.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Uitstekende prijs- kwaliteitverhouding

Wat gedateerde kamer

Uitstekende prijs- kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima hotel voor een korte business trip
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer

Redelijk aan de prijs voor dit hotel

Prima hotel, goede locatie. Hotel was erg schoon ontbijt was ook prima. Voor een nacht uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Een heerlijk rustig gelegen hotel met de metro op loop...

Helaas werkte de kluis niet (werd ook niet opgelost nadat we het hadden doorgegeven) en de douche spoot alle kanten op.

Een heerlijk rustig gelegen hotel met de metro op loop afstand (10 min). Het ontbijt was super en het personeel erg vriendelijk. Goed bed en voldoende faciliteiten.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Ontbijt was OK (niet super).

Redelijk ver van centrum Parijs.

Ontbijt was OK (niet super). Kamer was klein maar wel netjes.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Zeer propere kamer, erg vriendelijk personeel, metro...

Zeer propere kamer, erg vriendelijk personeel, metro dichtbij, ... kortom: wij hebben een schitterend verlof achter de rug.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Vriendelijke medewerkers, kleine maar prima kamer