Beoordelingen over Hôtel de Bellevue Paris Gare du Nord 3-sterren

67 Rue Philippe De Girard, 18e Arrondissement, 75018 Parijs, Frankrijk

#1165 van de 1.578 hotels in Parijs

Hotel was prettig en schoon.

De buurt is niet de beste van Parijs.

Hotel was prettig en schoon. Prima douche en ook bed was in orde. Parkeergelegenheid in een parkeergarage op 2 minuten lopen. Kosten 25,00 per dag. Verder is geen parkeergelegenheid. Personeel zeer vriendelijk en spreekt meerdere talen.

Prima hotel, schone en ruime kamers, onprettige wijk.

Lift was kapot en de wijk was erg shady. We liepen er in de avond doorheen en voelde ons zeker niet veilig. 's nachts hoorde we ook allemaal geschreeuw etc op straat.

Prima ruime en schone kamer. Genoeg comfort.

Fijne,rustige,ruime kamer,goede douche.

-Locatie in ongezellige buurt. Niet helemaal ontspannen om ‘s avonds met 2 kinderen van het metrostation naar het hotel te lopen. -Bij checkout was er geen mogelijkheid om onze 2 kleine(!) rugzakken tot de avond in bagagedepot achter te laten. Het depot zou vol zijn...

Fijne,rustige,ruime kamer,goede douche. Bij aankomst zeer vriendelijke receptioniste, die uitgebreid de tijd nam om ons van toeristeninformatie te voorzien

Schitterende stad, goed hotel, verschrikkelijke service...

receptie medewerker bij aankomst welke ons zeer asociaal te woord stond, terwijl hij niet kon leveren wat wij geboekt hadden.

Ontbijt was zeer goed verzorgd, echt een aanrader om bij te boeken.

Prima hotel voor als je er alleen hoeft te slapen en ontbijten

De buurt viel ons tegen. In de loop van de dag - maar met name in de avond- erg veel mensen op straat die aan het hangen zijn. Veel mensen die op de stoep plassen of afval neergooien.

Aardig personeel en goed ontbijt, niet mega bijzonder, maar goed voor elkaar. Ook erg prettig dat het hotel een paar parkeerplekken heeft in een garage een straat verder. Parkeren in Parijs is anders een crime!

Communicatie rondom het niet beschikbaar zijn van een parkeerplaats niet optimaal.

Prima hotel voor een nette prijs, op enkele minuten lopen van metrostation La Chapelle.

We hebben ervan genoten, komen zeker in de toekomst terug.

De badkamer was heel klein.

De kamer was heel schoon en mooi. Bed was perfect sliep er goed op. Hotel is 10 minuten wandelen van gare du nord. Buurt valt mee ondanks de vele negatieve reacties. Metro om de hoek

Door hotel Bellevue was deze vakantie helemaal perfect.

Ik heb geen klachten, de badkamer was niet heel groot maar wel heel school en mooi.

Het personeel is geweldig. Toen ik een hotel zocht wilde ik persé een schattig kamertje, niet zo modern en basic maar op en top Frans. De kamer was prachtig, erg genoten en kom hier zeker snel weer terug! Ook was er een 24/uurs receptie die om elke tijd de deur open deed met een lach en een praatje maakte. De koffers konden we voor inchecken al achterlaten en na uitchecken ook ophalen aan het einde van de dag!

De kamers waren klein maar heel gezellig en netjes, niet...

De locatie viel wel erg tegen. De buurt was redelijk vies en we voelden ons redelijk ongemakkelijk op straat

De kamers waren klein maar heel gezellig en netjes, niet veel op aan te merken

Aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Buurt met zeer veel buitenlanders die op straat hangen

Goede bedden schoon prima ontbijt dicht bij 2 metrostations en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel parkeren in afgesloten garage

Tramstation ligt op wandelafstand van het hotel.

De omgeving is zeer verloederd en er lopen veel straatjongeren (voornamelijk mannen) rond. Niet optimaal om alleen terug naar het hotel te gaan. Ook met de auto rijden in deze omgeving is geen makkie. Iedereen steekt gewoon over en alles gebeurt op het straat. Het voelt heel onveilig.

Tramstation ligt op wandelafstand van het hotel.

Prijs kwaliteit ok en omdat we moe waren hebben we toch uitstekend geslapen.

Nachtlawaai. Geen goede raamisolatie. Weinig isolatie tussen de kamers. Buurvrouw heeft gezongen. Douche van de buren leek wel in ons kamer.

Onthaal super vriendelijk. Ontbijt verzorgd. Zeer goede matras.

Oase van rust, vriendelijkheid, service en reinheid in buurt met rijke mix aan culturen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is erg klein, maar alles werkt goed en is schoon.

Het personeel in het hotel was heel erg aardig, vrolijk en service gericht. Het hotel en de kamer waren heel erg schoon. Het beddegoed en de handdoeken roken heerlijk fris. De kamer is qua geluid van buiten goed geissoleerd. Je hoort niets van de herrie op straat. Het supermarktje aan de overkant is tot laat ‘s nachts open. Bij een late aankomst is daar wijn, water en chips te koop.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

Het hotel ligt aan een erg rumoerige straat. Geen airco, dus ramen moesten open voor frisse lucht. Dat betekent veel geluid en een stad als Parijs leeft 24 uur per dag....

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kamer was klein, maar schoon en voorzien van alle faciliteiten. Parkeergarage om de hoek!

Nette kamer, leuk ingericht en mooie complete badkamer.

In de buurt hangen de hele dag veel immigranten rond. Ze staan in groepen op straat en zijn vrij luidruchtig en met bijzonder veel. Dit maakte dat wij de metro stations in de omgeving vooral niet wilden gebruiken zeker niet in de avond. Overdag dus op de fiets en in de avond een taxi.

Nette kamer, leuk ingericht en mooie complete badkamer. ruimte voor ontbijt was efficiënt en gezellig. Tegenover het hotel is een fietsenstandplaats van vellib, het perfecte vervoermiddel in Parijs !!

Degelijk hotel, op wandelafstand van Montmartre en Gare du Nord.
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

Ligging, alhoewel het op enkele minuten van het metrostation ligt, is het toch wel eventjes reizen tot in het toeristische centrum van Parijs (20-30 min.) Het aantal ondergrondse parkeerplaatsen is beperkt. Men kon niet op voorhand bevestigen of er effectief plaats zou zijn voor onze wagen. Uiteindelijk bleek dit wel het geval te zijn. De parking is zeer degelijk, maar op een paar 100m van het Hotel. Het was niet mogelijk om een 2de kamer te verkrijgen voor de kinderen die rechtstreeks verbonden was met onze kamer.

Het ontbijt was goed. De kamers waren ordelijk. Goed bereikbaar met de wagen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Basic hotel met vriendelijk personeel en propere kamers.

Geen onveilige buurt maar je bent best wel op je hoede.

Basic hotel met vriendelijk personeel en propere kamers. Correct ontbijt. Geen bar aanwezig in het hotel.

Mooie kamer

De kamer waar wij sliepen had een klein bed, waardoor mijn partner met zijn voeten buiten bed sliep. Het hotel zou nog beter zijn op een andere locatie. Het verdient een betere wijk dan waar het zich nu bevindt.

Het personeel is fantastisch en zeer behulpzaam. De kamer is heel netjes, badkamer zeer proper! Ook heel leuk hoe het bed in de amerikaanse stijl gedekt wordt, met al die kussens, ziet er heel gezellig uit. Er is ook een ventilatoe beschikbaar in de kamer voor wie het te warm heeft.

gevaarlijke omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel geluidsoverlast door werkzaamheden aan de overkant van appartementen. De lift was stuk . De omgeving vond ik eng en gevaarlijk op straat als we naar de metro liepen er stonden veel mannen in groepjes en we waren daardoor bang Vooral als je bij de metrostation Porte de la Chapelle uitstapt De omgeving is niet geschikt voor gezinnen

De kamer was goed vergeleken met de foto's

Leuk hotelletje

Ontbijt is niet uitgebreid, maar prima, wij gingen om de hoek bij het restaurant, gewoon leuker en bleek ook goedkoper en beter/meer. Stoppen en uit-inladen voor/naast de deur kan alleen als er parkeerplek is, tijdens de spits is het dan even improviseren. De buurt herbergt ook vele vluchtelingen van divers pluimage, dat is in eerste instantie schrikken, maar valt achteraf érg mee.

Hotel zit op de hoek van een paar eenrichtingstraatjes, je moet dus weten waar je moet zijn. Parkeren kan in privégarage straatje verder voor 25 euri per dag en dat is perfect. Alleen beperkt plek, dus van te voren regelen en vragen of het nog kan. Metrostation Chapelle is 200m lopen, dus lekker dichtbij en op die manier kan je makkelijk door de stad reizen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Personeel (vooral receptie) was zeer behulpzaam, vriendelijk.

Wij waren in juni midden in een hittegolf, 37 graden overdag. Helaas geen airco. Raam kon wel open voor frisse lucht, maar vanwege de hitte waren er 's nachts veel mensen op straat, daardoor lawaai. Advies: vraag om kamer aan achterzijde indien mogelijk, is rustiger.

Personeel (vooral receptie) was zeer behulpzaam, vriendelijk. We hadden geen parkeergarage gereserveerd, maar kon alsnog. Parkeergarage om de hoek met eigen sleutel (en bewaakt). €25,- per dag is vergeleken met openbare garages (€40-60 per dag) goed te doen. Op de laatste dag was het geen probleem om 's avonds laat (terwijl we al uitgecheckt waren) de auto in de garage te laten en de bagage in het hotel. Locatie vlak bij Gare du Nord, dus wij gaan de volgende keer per trein naar dit hotel. Sacre Coeur en Monmartre op loopafstand. Wijk zelf heeft niet veel bezienswaardigheden, wel leuke exotische restaurantjes. Metro op 3 minuten lopen (La Chapelle). Op eerste verdieping klein zitje buiten, max 6 personen. Voor de rokers onder ons prettig. Kamer was netjes, goede bedden, schone badkamer. Kamers zijn recent gerenoveerd. Ontbijt uitgebreid, heb dit in duurdere hotels veel slechter meegemaakt.

Redelijk OK gezien het maar voor 1 nacht was.

De badkamer was aan de kleine kant en er waren geen aparte verzorgingsproducten. De ligging van het hotel is in een buurt waar je 's avonds niet alleen wilt rondlopen. Het bed was goed en het personeel vriendelijk.

Het ontbijt was redelijk volledig, maar kon zeker beter. Geen vers fruitsap, vers fruit en weinig broodkeuze.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prima hotel voor city trip!

De buurt viel wat tegen, maar daar kwamen we niet voor. We zijn met de metro de stad ingegaan.

Prima hotel! Sfeervol, hele goede bedden, TV, heel erg schoon, kleine badkamer maar met alles wat je nodig hebt. Ontbijt was goed verzorgd, zeker voor Franse begrippen. Auto parkeren in parkeergarage, ook prima!!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Voor Parijs : goed hotel

Iets waar het hotel in feite niets aan kan doen is de buurt van de accomodatie : ligt wat in een verloederde buurt (stationsbuurt) : heel wat daklozen die er zich in de portalen gingen nestelen om te kunnen slapen. Maar ze hebben ons op geen enkel moment lastig gevallen. We hebben er in feite op geen enkel moment een onveilig gevoel gehad.

De kamers zijn vrij recent vernieuwd. De kamers en badkamer waren heel net en alles werkte. Het was ook aangenaam warm op de kamer. Geen geluidsoverlast van buiten (5de verdieping). Zeer behulpaam en vriendelijk personeel. Wat ons aangenaam verraste was de gezellige ontbijthoek in de kelder + het ontbijt : een goed ontbijt in buffetvorm en van alles genoeg. Het werd ook direct terug aangevuld. (vlees, kaas, roerei, worstjes, enz.). Alles bijeen een aanrader om in een verlengd weekend Parijs te ontdekken : niet ver af van Garde du Nord en een paar 100m verwijderd van het Metrostation La Chapelle. Prijs/kwaliteit een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Romantische accommodatie!

De buurt lijkt minder veilig. We voelden ons niet altijd op ons gemak.

Heel mooie en nieuwe kamers. Romantische accommodatie. Goede hygiëne. Lekker ontbijt. Dichtbij metro. Goed afgesloten parking met een grote stalen poort.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Receptie vriendelijk, rustig hotel, schoon, ligging is t.
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

Kamers waren wat klein, vooral de badkamer. De buurt is wat matig; zo'n beetje voor het hotel liggen mensen in de nacht op straat te slapen....

Receptie vriendelijk, rustig hotel, schoon, ligging is t.o.v. centrum prima.

Goed hotel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamer iets te klein maar voor de rest alles goed schoon

Hygiëne

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Zeer mooi hotel voor de prijs

De buurt waar het hotel zich bevind is wat minder

Kamers fantastisch echt boetiekstijl, ontbijt fantastisch

Geen koelkast en kluisje. De buurt zelf is niet erg prettig.

Vriendelijje personeel. Kamer is klein maar gezellig en netjes. Lekker simpel ontbijt

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed verzorgd ontbijt, mooie kamers

Schoon hotel, prettig personeel

De buurt was onrustig, vies op straat, veel groepjes mannen op straat, wat voor vrouwen bedreigend over komt

Schoon hotel, prettig personeel

5,6
    Wel schone kamer

Geen werkende airco. Foute buurt

Wel schone kamer

Ok voor kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel OK maar omgeving vuil en verdachte voetgangers in de straten.

Parkeren is uitstekend geregeld tegen betaling.

Parkeren is uitstekend geregeld tegen betaling. Openbaar vervoer zeer dichtbij.

fijn hotel in een minder fijne buurt

de onmiddellijke buurt is niet gezellig

goede prijs kwaliteit; goed ontbijt; rustige kamer; nabijheid van metro en tgv

De omgeving waar het hotel stond

Hygiëne. Leuke kamer. Goed bed en uitgebreid ontbijtbuffet

Geen nette buurt Kleine kamers Lelijke badkamer

Goede bed Mooie hotel Gratis parkeren in de weekenden, maar niet veilig

prima verblijf voor lang weekend Parijs

Prima ontbijt . Nette schone kamer en super dat we de auto in de garage konden reserveren. trouwens dicht bij Gare du Nord

Mooie schone kamers en een prima ontbijt!

De buurt waarin het hotel staat kan ‘s avonds wat onprettig aanvoelen.

Mooie schone kamers en een prima ontbijt!!

Uitstekend.

Omgeving hotel. Zwervers voor de deur van het hotel

Vriendelijkheid personeel, kamer en parkeergelegenheid

Leuk met uitstekend weer

De sfeer rond het hotel, achtergestelde vreemdelingenbuurt

Centraal gelegen, bij station

Precies goed voor doel reis
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

Locatie; op advies beheerder na 00:00 niet zo maar met kinderen de omgeving in.

Inrichting kamer

een fijn hotel maar geen fijne wijk

de wijk was erg onveilig en we voelden ons hier niet fijn. veel migranten op straat

prima ontbijt fijne kamer goed personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Hotel en ligging ver onder de waarde.

Personeel was onbeschoft. Geen Airco op de kamer. Heel veel lawaai. Etc.

Paris

De buurt niet ok / gevaarlijk.

Ontbijt tip top orde Parking ok

Prima hotel in Parijs Noord

Beetje gehorige kamers

Mooie Kamer. Fijne douche en goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed hotel voor kort verblijf

Minder aantrekkelijke buurt

Kamer en ontbijt, receptie personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima hotel in mindere buurt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorige kamers, onprettige buurt

vriendelijk personeel, comfortabele en ruime bedden

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

voor herhaling vatbaar

ontbijt was goed, zeer vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was aan de kleine kant, met een beperkte ruimte in de badkamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Prima hotel!

De wijk is niet best, maar je zit zo in de metro...

Prima hotel! Goede prijs, vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

vriendelijk personeel

Badkamer is erg klein

vriendelijk personeel ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Niet goed genoeg
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

De kamer rook naar sigaretten en Febreze. Het bed was 1.90m lang!

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt

veel verder lopen van Gare du Nord dan 10 minuten

veel verder lopen van Gare du Nord dan 10 minuten

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Schoon, vriendelijk personeel, dicht bij de metro.
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

De buurt. Heel veel illegalen die op straat leven en slapen.

Schoon, vriendelijk personeel, dicht bij de metro.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ligging t.

Locatie, buurt met veel daklozen in portieken

Ligging t.o.v. metro en station. Net hotel, prettig personeel, spreken uitstekend Engels

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

goed verblijf, met name parking
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

aangrenzende kamers geboekt. Deze bestaan echter niet in het hotel! kamers zijn klein

parkeergarage. metro dichtbij.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Het personeel was zeer vriendelijk.

De buurt vond ik minder prettig. Als vrouw zijnde zou ik er niet graag alleen in het donker rond willen lopen. Maar wanneer je met twee of meerdere personen bent is er niets aan de hand.

Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was redelijk tot goed en de bedden waren heerlijk. Qua prijs en kwaliteit verhouding zeer goed. Vanaf station (via de metro) lopend naar het hotel nog geen 10 minuten.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt lekker en...

het hotel ligt in een ietwat mindere buurt.

het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt lekker en de bedden zeer goed. Prijs, kwaliteit zeer goed in verhouding!

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is...

Volgens de informatie zou dit hotel midden in Montmartre liggen, maar dat is helaas niet zo. Er wacht nog een behoorlijke wandeling voor je er bent. De ontbijtruimte is wat klein, waardoor er soms door de gasten een (langere) tijd gewacht moest worden. Hoewel het ontbijt prima van kwaliteit was, was de keuze wat aan de geringe kant.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is prima. Daarnaast was het zeer prettig dat wij de auto op door het hotel gereserveerde plekken in de naburige parkeergarage konden neerzetten. Door het nabij gelegen metrostation is het vrij eenvoudig om naar de diverse locaties in Parijs te reizen.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Prijs kwaliteit super .

Prijs kwaliteit super . vriendelijk behulpzaam personeel , het ontbijt uitgebreid en lekker . prachtige opgefriste kamers . een aanrader. Voor mij 10 waard.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Het ontbijt!

Bij aankomst veel gedoe over de creditcard die gebruikt is bij boeken. Deze had n vriendin gebruikt om t voor te schieten Nu is én de card belast en we betaalde ter plekke Hoop dat t bedrag wordt terug gestort!

Het ontbijt!

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Gezellig en mooi.

Niets te zien op de zenders van de kabel televisie. Badkamer is qua hygiëne aanvaardbaar.

Gezellig en mooi. Huiselijke sfeer en super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Krap zitten aan het ontbijt

• Beoordeeld op: 30 april 2016

De afmetingen van de kamer, deze is erg krap. Geen ruimte om de koffer goed te plaatsen

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

Heel vriendelijke ontvangst, verzorgde kamers, lekker en...

Ontbijtruimte is wat klein.

Heel vriendelijke ontvangst, verzorgde kamers, lekker en uitgebreid ontbijt; rustige en aangename sfeer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Schoon en net hotel voor een uitstekende prijs.

Schoon en net hotel voor een uitstekende prijs.

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

vriendelijkheid personeel

douchecabine was krap, op zich geen probleem maar in plaats van een douchegordijn moet er dan een douchedeur zijn

vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 3 november 2015

het hotel is netjes, ontbijt in de mooie, gerenoveerde...

de locatie. Net te ver van alles en niet gezellig.

het hotel is netjes, ontbijt in de mooie, gerenoveerde kelder is heel goed!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Zeer dicht bij de metro, vriendelijk personeel, goede bedden...

De wijk voelde wat onprettig aan, maar was wel veilig

Zeer dicht bij de metro, vriendelijk personeel, goede bedden en de meest lekkere douche!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Ruime kamer naar Parijse maatstaven.

Mini badkamer, oude accomodatie, matig netjes

Ruime kamer naar Parijse maatstaven.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Zeer vriendelijk personeel

Niets, want we kenden het hotel

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De buurt waar het hotel ligt voelde met name 's avonds...

De buurt waar het hotel ligt voelde met name 's avonds niet heel veilig

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Parkeergelegenheid, wel duur

Onprettig gevoel in de buurt

Parkeergelegenheid, wel duur

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.