Beoordelingen over Hotel de Bretagne 1-sterren

5,6

• Beoordeeld op: 22 september 2018

4,0
    Geen aanrader.

Dat er geen lift was wisten we. Maar dat je met bagage langs een smalle draaitrap naar een vierde en sommigen naar een vijfde verdieping worden gestuurd en dit zonder enige hulp, viel als 65 plusser met knieproblemen fel tegen. Zeker melden bij boeking dus. De kamer zelf was uiterst klein en had een slecht sluitend raampje uitgevend op een luchtkoker. Het badkamertje is onverzorgd en op de wc kan je amper gaan zitten door plaatsgebrek. Het valse plafond heeft zwaar te lijden van vocht. De plafondtegels zijn beschimmeld en lagen zelfs open.

Matig ontbijt

Comfortable en ontspannend

Niets, maar een haardroger zou een plus punt kunnen zijn.

Ligging van het hotel is uitstekend. Dichtbij restaurants, supermarkten, l'office tourisme, oud gedeelte van Lyon, patissiers en metro Cordeliers om makkelijk te gaan naar het vliegveld A. St. Exupery. Ik had een tour dus ik kon op loopstand makkelijk gaan naar de ontmoetingplaats bij l'office du tourisme. Vriendelijk en sympathieke personeel. Ik was erg verkouden en een wat oudere gastheer bood me een tweede kopje koffie met warme melk tijdens mijn ontbijt wat een aardig gebaar van hem! Elke dag zijn de wc artikelen bijgevuld ook met nieuwe handoeken. Mijn kamer is schoon. Het ontbijt is typisch Frans. Ik wil in dit hotel opnieuw verblijven.

Ligging van het hotel, het personeel

Niet voor mensen met huisstofmijt allergie, ruimte was wel erg klein en enigszins sleets

Ligging van het hotel, het personeel