Beoordelingen over Hôtel de L'Avenue 2-sterren

80 Avenue Bertrand Barere, 65000 Tarbes, Frankrijk

#4 van de 15 hotels in Tarbes

Prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Driepersoonskamer

Muffe geur in de kamer, ouderwets gebouw, ouderwetse inrichting en elektriciteit.

Prijs kwaliteit verhouding. Redelijk gelegen op loopafstand van centrum Tarbes.

Wij hadden alle luiken en buitendeuren van de kamer dichtzitten, maar toch was het een beetje warm/benauwd binnen. Het was buiten dan ook wel 30 graden. Er is geen airco; dat zou wellicht nog een goede toevoeging zijn. Maar in de ontbijtzaal was het wel gewoon een fijne temperatuur.

Kleine prijs, bescheiden en simpele maar schone kamer met goed bed en nette badkamer. Om de hoek van station Tarbes, wat voor ons echt superfijn was. Ook een kleine supermarkt om de hoek en een bakkertje. Gastvrouw heel vriendelijk, spreekt Engels. Ze was er niet toen wij aankwamen, maar dat had ze ons per mail al laten weten en we hadden de toegangscode zodat we toch gewoon naar binnen konden. Simpel Frans ontbijt: croissantjes, jams, verschillende soorten compotes, koffie/thee, sinaasappelsap en yoghurt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

rustige kamer