Beoordelingen over Hôtel de l'Horloge 4-sterren

1 Rue Félicien David - Place de l'Horloge, 84000 Avignon, Frankrijk

#18 van de 48 hotels in Avignon

Uitstekende ligging aan de rand van centrum.

Het feit dat je een kamer met airco boekt en je bij de receptie te horen krijgt dat helaas niet alle kamers airco hebben. Zit je op de 4e etage met een kamer, waarvan de ramen slechts op een kiertje kunnen, die het grootste deel van de dag in de volle zon staat bij temperaturen van 30 graden.

Uitstekende ligging aan de rand van centrum. Prima aansluiting (metro op 150 meter).

Prima ontbijt: hotel centraal gelegen in hart oude stad
    • Privilege Tweepersoonskamer

Privilege room: is uitstekend Standaard room: zéér klein (nauwelijks plek voor bagage), toilet is door personen met fors postuur niet te gebruiken, opstap-2 treden- naar kamerdeur en badkamer/toilet.

Prima ontbijt: hotel centraal gelegen in hart oude stad

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mwah !

De parkeergarage is op redelijke afstand, en niet erg makkelijk om met je koffers terug te moeten lopen naar het hotel . Bij boeken om een rustige kamer gevraagd maar kreeg een kamer op de meest rumoerige plek. Personeel niet heel vriendelijk.

De locatie is top.

Personeel was weinig behulpzaam met de bagage die over vele...

Personeel was weinig behulpzaam met de bagage die over vele trappen naar boven moest. Suite was geen suite maar een dubbele slaapkamer, donker en klein.

alhoewel gelegen op de drukste plaats van Avignon hebben we in alle rust kunnen geneiten in het hote
    • Superior Kamer - 1 of 2 personen

nada

ligging uitstekend uiteraard; we zijn niet gesteld op het betalen voor luxe die niet nodig is zodat dit hotel uitstekend meeviel. Een hotel is om te ontbijten en te overnachten in rustgevende, comfortabele en vriendelijke omstandigheden en dit was hier het geval.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

een goed hotel om Avignon te bekijken
    • Traditionele Kamer voor 1 tot 2 personen

voor ouderen met een kleine beperking, heupslijtage, wat minder ter been, is het onmogelijk om in het bad te stappen en/of daar een douche in te nemen, niet alle kamers zijn vanuit de lift te bereiken, diverse kamers moet men nog een kleine trap nemen. Eigenlijk zou men daar bij boeking rekening mee moeten houden met de leeftijd van de clientèle (wij zijn beiden 71 jaar). Onze kamer had geen uitzicht keken op daken en bij de buren naar binnen de buren dus ook bij ons. Personeel aan de balie is wat formeel en afstandelijk

De kamer was goed, de locatie prima, dichtbij alle bezienswaardigheden, winkels, restaurants, kan alles op loopafstand Heerlijke bedden, veel handdoeken schoon.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Gezellig knus comfortabel hotel het hotel ivm een calaiteit bijvoorbeeld.

Uitstekende locatie, vond de receptie ontvangstruimte wat aan de kleine kant, verder prima hotel qua bediening etc,

Ontbijt was gewoon goed, leuke ambiance om s morgens rustig te beginnen, vond de sinaasappel pers voor velen wat problematisch te bedienen

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Geweldige locatie
    • Traditionele Kamer voor 1 tot 2 personen

De locatie is geweldig. Op een gezellig plein met terrassen en op loopafstand van de must see's van Avignon. Kamer was beetje krap, net als de badkamer. Fijn dat er een koffie apparaatje op de kamer staat.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

locatie
    • Superior Kamer - 1 of 2 personen

lobby

locatie

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prijs kwaliteit top!
    • Traditie Tweepersoonskamer met terras

Parking was niet aan het hotel maar 2min stappen.

De bedden waren fantastisch, zalig geslapen en een mooi terras. Kleine maar praktische kamer!

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Great hotel Avignon!!
    • Privilege Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Terras

matige wijn in de mini bar! Afknapper!

De kamer en het privé terras met uitzicht op l'horloge! Spectaculair.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Kamer was klein, ondanks we een grotere kamer haddden gereserveerd. Verder was wel alles aanwezig

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Onze bagage konden we opslaan in het hotel na het uitchecken zodat we rustig de stad konden bekijken.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Het terrasje aan onze kamer was heel leuk, we hebben er...

Het terrasje aan onze kamer was heel leuk, we hebben er 's morgens ontbeten. Je hebt er een mooi vergezicht over de daken tot rond de stad. De ligging is super op heel kore wandelafstand van de oude stad (Palais des Pâpes). De kamer was heel rustig.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Het matras was fijn (maar klein, 140x200) en de locatie was...

Kleine hokkerige kamer, bedompt. Het werd beter toen we de airco uit hebben gezet. Alles piept en kraakt, onmogelijk om te slapen. Je kon gasten in kamer naast je letterlijk en zonder moeite verstaan. Ontbijt was rommelig, "jus d'orange hoek" ronduit vies. Veel fruit niet rijp en nauwelijks te eten. Receptionist (man) weigerde te helpen met wifi die niet werkte. Later een vriendelijke receptioniste die het systeem heeft herstart. Daarna ok. Water van de douche kwam uit ieder gat, ook waar geen water uit moest komen. Meer dan gehorig (geluid van binnen en van buiten).

Het matras was fijn (maar klein, 140x200) en de locatie was prima.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Mooi centraal gelegen in Avignon.

Mooi centraal gelegen in Avignon. Comfortabele kamer, behulpzaam personeel, goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De ligging pal in het centrum

Zeer duur ontbijt terwijl je in de taverne ah hotel voor halve prijs terecht kon.

De ligging pal in het centrum

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Lokatie,

Lokatie,

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Locatie, bed.

Kleine kamer. Ontbijt te duur.

Locatie, bed.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

locatie, goede service van onthaalmedewerkers,...

ontbijtzaal was omslachtig

locatie, goede service van onthaalmedewerkers, hulpvaardigheid, nette kamers

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Confort vd bedden.

Geur bij de receptie. Te veel kaneelgeur. Douche en badkamer zeer klein en weinig comfort. Haakje voor handdoek bvb

Confort vd bedden. Lekker ontbijt