Beoordelingen over Hotel De L'Océan 3-sterren

9 Place Sainte-Eugénie, 64200 Biarritz, Frankrijk

#30 van de 136 hotels in Biarritz

De locatie is perfect;
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt is weliswaar niet inbegrepen maar viel tegen

De locatie is perfect; het hotel zelf eenvoudig en de kamers goed maar eenvoudig. Ontbijt matig

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Geslaagde uitstap naar Biarritz!
    • Klassieke Tweepersoonskamer Kerk

Het ontbijtbuffet was duur en niet zo bijzonder, zeker niet voor de prijs van 14,- euro. Anderzijds hadden we natuurlijk in de buurt kunnen zoeken naar iets anders om te ontbijten.

De kamer was echt gezellig en heel proper. Onze kamer was zeker groot genoeg en we hadden een klein balkonnetje. Goed bed, goede douche, airco. parking onder het plein voor het hotel en vlak bij zee! Receptioniste was heel vriendelijk en behulpzaam.

Zeeuitzicht vanaf ons balcon.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In een bad moeten douchen. Je kan beter ontbijt à la carte nemen

Zeeuitzicht vanaf ons balcon. Hôtel heel goed geplaatst ten opzichte van strand, winkels en restaurants

Wij zoeken volgende keer een ander hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden een kamer met lateraal zeezicht geboekt. Wel, het uitzicht was volledig op het drukke pleintje en je moest haast je hoofd buiten steken om nog een klein stukje zee te zien. Verder was de kamer vrij klein, en de toilet stond op een verhoogje. Midden in de nacht naar toilet met een slaperige kop maakt dat je bijna valt. Het ontbijtbuffet voor bijna 14 €/pers. trok nergens op. Het sinaassap kwam uit een bus, de kaas stond zo koud dat hij helemaal uitgedroogd was (en Fransen weten perfect hoe en op welke temperatuur je kaas bewaart). Je voeten plakten overal aan de vloer en in de ontbijtruimte werd je geplaagd door de vliegen. Toen mijn man bij het veel te dure biertje in de namiddag een knabbeltje bij vroeg, kreeg hij als antwoord van een norse bediening dat dit niet ging. Knabbeltjes alleen vanaf een bepaald uur.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

redelijk, kan beter
    • Klassieke Tweepersoonskamer Klein

geen koelkast op de kamer terwijl het stond bij de informatie van de kamer.wifi werkte slecht, je moest elke dag een nieuwe code halen bij de receptie maar desondanks werkte het niet goed. In de badkamer was er 1 gel douche voor 2 personen en de volgende dag geen nieuwe, in de douche geen plaatst om je zeep/ shampoo neer te leggen. voor die prijs vind ik de kwaliteit minder. Je betaald de prijs om dicht bij zee te zijn.

locatie, vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Uitzicht geweldig (maar voor de hoofdprijs) en de rest zeer teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer (minuscule) het ontbijt (kantineachtige selfservice) WiFi abominabel (iedere 2 minuten opnieuw inloggen) Echt slechte prijs/kwaliteit

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Mooi ingerichte kamer (nr 15, tweepersoonskamer met uitzicht...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontvangst had wel wat hartelijker mogen zijn. Via Booking.com Genius zouden we bovendien welkomstdrankje krijgen, maar daar moesten we zelf om vragen, zowel bij de receptie als - nadat we daar naar toe werden gestuurd - op het terras. Ook werd ons niets verteld over de WiFi mogelijkheid op de kamer. Niets te drinken op de kamer. Geen hotelinformatie op de kamer. Badkamer is slecht verlicht. Douche is in een mini-badkuip met onregelmatige vloer, waarop je snel uitglijdt. Prijs/kwaliteit: de helft van de kamerprijzen betaal je alleen voor het stukje zeezicht. Ik zou een volgende keer een ander hotel kiezen, het uitzicht alleen is de hoge prijs niet waard. Er zijn zat andere leuke, goedkopere hotels in gezellige straten en op loopafstand van zee. Parkeergarage St Eugene (dus niet Vinci zoals het hotel meldt!) naast het hotel is alleen bereikbaar vanaf de boulevard aan de zee. TomTom stuurt je straten in waar je niet in mag. Neem anders parkeergarage Bellevue op 8 minuten lopen.

Mooi ingerichte kamer (nr 15, tweepersoonskamer met uitzicht op zee) met balkonnetje met stoelen en tafeltje en zicht op het pleintje en zee. Tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, wat voor ons prettig was. Er is een kleine lift. Moderne badkamer. Locatie is uitstekend: strand, winkels en restaurants vlakbij.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotel , schoon , vriendelijke receptie ,uitstekende...
    • Klassieke Tweepersoonskamer Klein

Het restaurant was super slecht!

Prima hotel , schoon , vriendelijke receptie ,uitstekende locatie prima voor kort verblijf

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

de internetverbinding wifi was rampzalig

de internetverbinding wifi was rampzalig

• Beoordeeld op: 3 april 2015

De ontvangst was zeer persoonlijk, vriendelijk personeel, en...

Niks op aan te merken!

De ontvangst was zeer persoonlijk, vriendelijk personeel, en zeer flexibel personeel. Kamer was picco-bello, kortom een aanrader!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

locatie

slechte bedden,dochen in bad niet handig,schimmel badkamer

locatie