Beoordelingen over Maison Doucet 4-sterren

2 Avenue de la Libération, 71120 Charolles, Frankrijk

#1 van de 5 hotels in Charolles

Heerlijk bourgondisch genieten in Charolles
    • Charme Kamer

Uitstekend bed, heerlijk ontbijt, alles zeer vers en huisgemaakt door de keuken van het sterrenrestaurant. Fantastische en zeer vriendelijke service. enkele lekkere attenties zijn voorzien. Sterrenrestaurant met zeer verfijnde keuken, lekker en zeer grote porties, voor echte bourgondiërs!

Lekker eten in de bistro van Maison Doucet.
    • Charme Kamer

Onze badkamer was niet zo comfortabel (kamer 10) en wat verouderd.

Lekker eten in de bistro van Maison Doucet. Heel lekker en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Bij aankomst werden we meer dan hartelijk ontvangen door...

Jammer dat het personeel dat zich overdag keurig maar informeel gedroeg, 's avonds wat stijf en formeel werd. En waarom zijn de meeste sommeliers toch altijd een tikje arrogant en neerbuigend? Omdat wij geen hele fles wilden bestellen en ons beperkten tot enkele glazen wijn, vroegen wij om advies. En zoals heel vaak in Frankrijk, werd natuurlijk de duurste wijn geadviseerd (bleek later uit de rekening).

Bij aankomst werden we meer dan hartelijk ontvangen door eigenaar. Kamer (nr. 12) groot en modern, prachtige badkamer, goede badproducten. Kleine attentie lag klaar. Goede matrassen. Eten heerlijk (restaurant heeft (Michelinster), geserveerd op terras.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De probleemloze tegemoetkoming met een gratis ontbijt nadat...

De probleemloze tegemoetkoming met een gratis ontbijt nadat we een probleempje in de kamer hadden gemeld. Dit na reeds een upgrade kamer gekregen te hebben bij aankomst.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

gunstige locatie in centrum Charolles;

weinig of niets, tenzij misschien dat je als aperitief geen andere keuze hebt dan een coupe dure champagne; ook wijnkaart is erg duur

gunstige locatie in centrum Charolles; vriendelijke receptie; goed uitgeruste kamer en badkamer; airco; uitstekend ontbijt en topkwaliteit in het restaurant.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Het vriendelijk onthaal en de lekkere verzorgde keuken zowel...

Het vriendelijk onthaal en de lekkere verzorgde keuken zowel diner als ontbijt

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Schitterende keuken

Schitterende keuken

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Diner

Ontbijt is duur Geen fatsoenlijke douche, enkel douche in bad en dan ook zelf douchekop vasthouden

Diner Geweldig!!