Beoordelingen over Hotel De La Poste 3-sterren

4 rue Boulière, 52200 Langres, Frankrijk

#3 van de 6 hotels in Langres

Heel netjes en schoon.
    • Comfort Familiekamer

Best aan de prijzige kant eigenlijk. Parkeren 7 euro! Koffie bij ontbijt niet te drinken.

Heel netjes en schoon. Mooie badkamer en apart toilet op de kamer. Prima doorreis hotel. Moet er wel van houden. Oud maar wel onderhouden!

Leuk totdat we er geslapen hadden

Het onhygienische tapijt en het bobbelige matras alsmede ouderwetse badkamer

De bijzondere inrichting, outdated maar heel charmant. Geen ontbijt genomen. De ligging

Voldeed aan de verwachting, prima plek voor een nacht op doorreis.

Buitenkant gebouw ziet er matig uit, maar binnen is het acceptabel.

Hele ruime kamer, en voorzien van wat minimaal nodig is. Niet heel luxe, maar netjes.

Het hotel biedt gastvrijheid in een authentieke sfeer van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ventilatie op de kamers kan beter, airco of op zijn minst een windplafond

Het hotel biedt gastvrijheid in een authentieke sfeer van een historisch pand. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet, waar speciaal een personeelslid je in rondleidt. In de avond kan je lekker Frans eten voor een redelijke prijs

Voldoet als tussenstop, maar biedt weinig sfeer.

Geen koffiefaciliteiten op de kamer. De volgende ochtend moesten we €2 uur per kopje betalen. Ook de € 7 voor de parking vind ik wat veel.

Makkelijk aan te rijden. De sanitaire voorzieningen zijn nu heel goed.

Prima ligging

Je moet betalen voor het stallen van je fiets in een garage (7,50 voor 2 fietsen per nacht): nog nooit meegemaakt. Hotel heeft geen lift.

Prima ligging

Dit hotel gaan wij niet meer aandoen.

Het ontbijt is karig. Bij het diner was de saus op de vis te zout. Dit is hersteld door de vis in water af te wassen en nieuwe saus te maken. Gevolg was dat de vis waterig en taai was. Verder is het in Frankrijk gebruikelijk om water op tafel te zetten bij het diner. Dat willen ze hier ook wel doen, maar dan tegen een tarief van 5 euro de liter. Dit hotel is niet meer deze tijd. Moeilijk voor mensen die slecht ter been zijn want er is geen lift. Ook duurde het zeker 5 minuten voor er warm water uit de kraan kwam. Als er niemand achter de balie zit moet je op een draadloze bel drukken. Of de bel word niet gehoord of de batterij was leeg, maar we moesten zelf op zoek naar iemand waarmee wij konden afrekenen.

De locatie is goed. De hoofdstraat is een paar minuten lopen . De parkeerplaats kost je wel 7 euro extra, maar dan sta je wel op een ('s nachts) afgesloten parkeerplaats. Personeel is wel vriendelijk en je word hartelijk verwelkomd door hondje Mimi.

Gelukkig maar 1 overnachting in dit hotel.

De kamer, het bed, de gang richting de kamer. Het was een doolhof om bij de kamer te komen, de kamer viel erg tegen, krakende vloeren, slecht en smal bed, douche kabine slecht, en veroudert. (Lees kalk!) Hotel is niet meer van deze tijd.

Het uitgebreide netjes verzorgde ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Verrassend comfortabel

Kleinigheidjes: er was maar één stoel bij het bureau; een eitje bij het ontbijt was fijn geweest.

Op basis van onze ervaring heeft dit hotel een relatief te lage beoordeling. We hadden een prima, sfeervolle kamer met fraai uitzicht op het pleintje. Het sanitair was helemaal geweldig, met badkamer en toilet in gescheiden ruimten en met zeer ruime inloopdouche met stortdouche en handdouche. Het ontbijt was prima en met het avondeten in het restaurant (alleen hoofdgerecht van de kaart genomen) was ook niks mis.

Mooi oud hotel, schoon & simpel, midden in t centrum

Het zwembadje is wel 50 meter achter het hotel in een apart gedeelte.

Het oudste nog bestaande hotel van Frankrijk, midden in het stadje Langres. Alles op loopafstand, parkeren achter de poort. Zwembad en sauna aanwezig, ontbijt was prima in orde. We hadden weinig te klagen!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De oudheid en gehorigheid van de kamer.

De oudheid en gehorigheid van de kamer. Ontzettend krakende vloeren. Onvriendelijk personeel. Parkeren kostte 7 euro. Staat niet op de site Booking.com!

Prettig hotel binnen de vesting van Langres.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant is minder sfeervol dan de foto’s op de site uitstralen. Het personeel bij het diner was ronduit onvriendelijk. Het opgegeven adres bleek overigens onjuist. Het hotel is niet gevestigd aan de Rue Boulière 4 maar aan het aangrenzende plein erna!,

Mooi interieur van kamer met comfortabel en modern sanitair

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De ligging in het centrum van Langres.

De bedden waren niet super. Het dorp is in de avond uren een stuk rustiger geworden dan enige jaren geleden. Er waren nog maar 2 restaurants en 1 café open na acht uur. Het (eerder) sluiten van horeca in de avond zie je nu in heel Frankrijk toenemen.

De ligging in het centrum van Langres. Er is een buiten zwembad, maar het was voor ons te koud. Het hotel is opgeknapt sinds ons vorig bezoek, maar blijft een echt Frans hotel met trappetjes en gangetjes. Personeel heel aardig. Goed ontbijt.

Door de gehorigheid en ouderwetse inrichting niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Familiekamer

De kamer was extreem gehorig, de wand leek van karton en de buren konden we letterlijk verstaan alsof ze bij ons de kamer waren. De inrichting en aankleding is erg ouderwets, maar dat is een kwestie van smaak.

Prima locatie midden in het centrum met goede parkeervoorziening. Diner was goed voor een hele redelijke prijs.

Mooie stad. Maar zeer matig hotel. Geen aanbeveling.

We hadden geen bad. De tweede avond was diner niet mogelijk in hotel . ( wel correct verrekend). De trappen zijn toch wel met veel treden. ABSOLUUT NIET GESCHIKT voor echte senioren en mensen met een handicap. De toegang buiten receptie tijd was niet goed aangegeven door de balie medewerker. Op het nippertje nog kunnen regelen dat de kamer na de eerste nacht toch wel gedaan moest worden, en van schone handdoeken werd voorzien.

Ontbijt was goed. 1x diner was ook goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ik heb er goed geslapen en het ontbijt prima.

Het hotel is oud bollig. De vloeren kraken dat je denkt dat je er door heen gaat. Slevhte wifi en nog 7 euro betalen voor een parkeerplaats op een nouw achterplaatsje.

Het bed was prima en ontbijt goed. Diner was het vlees slecht.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Een romantisch hotel op een romantische plek

Een romantisch hotel in een prachtige middeleeuwse stad. Je waant je terug in de tijd. Oude meubeltjes. Mooie schilderingen op de wanden. Je wordt begroet door een klein hondje. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!

Locatie - in het centrum van een leuk stadje, Langres

De kwaliteit van de douche was matig - een enorme douche met veel koppen, maar er kwam maar uit 1 kop water

Locatie - in het centrum van een leuk stadje, Langres

Fijn familiehotel met vriendelijke gastvrije mensen

Eigenlijk niks om te melden wat verbeterd had kunnen worden!0

Luxe, mooie kamers, uitstekend ontbijt en ook heel lekker gegeten voor zeer schappelijke prijs

het ontbijt was goed!

het diner was niet goed! duurde allemaal erg lang, dat was nog niet heel erg maar daarbij was het voorgerecht koud en het hoofdgerecht ook koud!(terug gestuurd en wat opgewarmd in de magnetron of iets dergelijks!

het ontbijt was goed!

prima hotel voor een doorreis overnachting

De bedden zijn erg hard, de boel is behoorlijk gedateerd. Ontbijt is ok, stelt niet heel veel voor, basic.

Prima hotel voor een nacht op doorreis naar wintersport (Frankrijk) Locatie is erg leuk, Langres is een mooi oud stadje. Leuk voor een wandeling om even de autorit eruit te lopen. Parkeergelegenheid bij het hotel.

Een prima keuze welke ik zeker in memo houd voor volgende gelegenheden.

Wij misten een lounge/salon/bar. Buitenaanzicht is zeer pover en de inkomdeur is in erbarmelijke staat en slecht aangegeven.

Kamers waren stijlvol, proper en voldoende voorzieningen. Prijs/kwaliteit is ok.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Het ontbijt was goed en uitgebreid.

Ik zou het niet weten

Het ontbijt was goed en uitgebreid. De locatie centraal en rustig aan een pleintje gelegen. Wat ons vooral beviel was de grote afgesloten parkeerplaats waardoor we de meeste bagage in de auto konden laten.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Nette kamer, authentiek ingericht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant is niet bijzonder.

Nette kamer, authentiek ingericht. De badkamer was nieuw met een grote douche. De (extra grote) bedden waren wel breed, maar niet langer dan normaal. Prettig dat er een eigen, afgesloten parkeerplaats is.

Fijn rustig hotel in centrum.

Nette klassieke kamers met antieke meubels. Moderne badkamer. In centrum van de stad en toch in rustige straat. Vriendelijk personeel. Parkeren bij de accommodatie.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Lokatie

We hadden 2 kamers voor de zelfde prijs. 1 kamer met kigsizebed en grote badkamer andere kamer heel klein met klein 2persoonsbed en kleine badkamer. Beide douches kunnen wel antikalk gebruiken. Ontbijt stelde niet veel voor kosten 9 euro pp

Lokatie

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

goede overnachting op voor ons mooie reisafstand

Aflopende, krakende vloer in onze hotelkamer. Inherent aan een oud gebouw......

Het diner was heerlijk. Erg prettig om de auto achter het hotel, op afgesloten terrein, te kunnen parkeren. Ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijke laatste avond van onze vakantie in geriefelijk hotel en mooi Frans stadje.

Prima ontbijt, heel veel keuze alleen...wij vinden dan dat een eitje erbij hoort en dat hebben we gemist.

Vriendelijke ontvangst, goede kamer etc. Leuk hotel, echt zoals je je een Frans hotel voorstelt. Was blij met de parkeerplaats die was afgesloten met een hek. Dit gaf een gerust gevoel nadat er dezelfde vakantie wel in onze auto was ingebroken.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prima plek om vakantie te starten of te eindigen

Trage bediening bij eten 's avonds, ober excuseerde zich daarvoor.

ligging perfect in centrum van langres, heerlijk stadje om door en omheen te lopen. Parkeerruimte bij hotel, charmant frans hotel, beetje rommelig maar leuk!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goede tussenstop onderweg naar huis.

Langres is een stad met veel eenrichtingsverkeer waardoor het enige moeite kostte om het hotel te vinden.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt met uitleg! Goede bedden, prima parkeergelegenheid.

5,5
    goed voor 1 nacht.

betalende parking (7 euro) zwembad aan de parking. Hotel zeker aan renovatie toe. Veel geluiden van deuren en krakende vloeren. tapijten gevaarlijk liggen niet meer plat. oud meubilair. wij hadden gelukkig 2 ramen in onze kamer maar heb begrepen dat er kamers zijn met alleen maar venster in badkamer.

het hotel ligt aan mooi pleintje, goed zwembad. ontbijt ok. goed onthaal

Prima verblijf op doorreis !

Kamers gehorig maar iedereen was na 11 uur rustig ! Deur van de kamer klemde enorm.

Ontbijt was een aanrader, zeker voor die prijs (9euro). Je zit direct in de binnenstad.

Te duur, en geen vriendelijke mensen

Alle faciliteiten die er op booking bij stonden, zijn tegen extra betaling, zonder dat dit duidelijk vermeld is. Om half 7 's ochtends werd er heel luidruchtig geklust in kamer grenzend aan onze kamer. Geen vriendelijke mensen.

Mooie schone kamer

Nix!!

De locatie, het dorpje was geweldig en heel rustig, bediening uitstekend in restaurant, ontbijt was zeer goed, alles was er, kortom we komen terug.

Prima verblijf, heerlijk eten, makkelijk te boeken, perfect voor de tussenovernachting!

Menukaart in Engels zou fijn zijn, we hebben ons prima gered, maar kostte wel veel tijd voor hun om alles te vertalen.

Ontbijt en avondeten was heel erg goed en lekker. Ook zeer behulpzaam personeel! Auto stond achter een gesloten hek op beveiligd terrein van het hotel.

Prima tussenstop vanwege locatie, maar erg duur in verhouding.
    • Standaard Familiekamer

De kamer was erg gehorig, badkamer klein. Wifi deed het niet. Er moest nog appart betaald worden om te parkeren (€7,-) vonden beetje overdreven.....ik zie dat toch als service.

De locatie is top! Heel pittoresk mooi stadje.

Perfect om te gebruiken als doorreishotel
    • Comfort Familiekamer

Het dubbele bed had maar 1 lang kussen. Dat zouden voor ons best 2 aparte kussens mogen geweest zijn.

Mooie badkamer en wc! Grote gezinskamer. Ontbijt helemaal ok.

het diner en ontbijt waren voldoende goed.

de eerste kamer die ons werd aangeboden was uitermate somber, klein, warm en slordig. toen wij dit aan de orde stelden bij de receptie kregen we totaal geen gehoor. we hebben om een andere kamer gevraagd. die bleek er niet te zijn. toen we weg wilden gaan zei de receptioniste dat we de gereserveerde kamer moesten betalen. sterker nog, het was al van onze creditkaart afgeschreven. toen we nogmaals om een andere kamer vroegen, was er wel een grotere kamer te krijgen. daarvoor moesten we echter € 120,- meer betalen. dat hebben we gedaan maar het viel bij ons ontzettend verkeerd dat er op geen enkele manier enige concessie werd gedaan en we hadden het gevoel dat we nu te veel hebben betaald. het personeel gedroeg zich onverschillig ten opzichte van ons.

het diner en ontbijt waren voldoende goed.

Voor doorreishotel prima keuze.
    • Grote Familiekamer (8 Personen)

Gedateerde inrichting & gordijnen ontbraken in het 8 persoons appartement.

Prima doorreis hotel. Niet om lange tijd te verblijven. Gedateerde inrichting, erg vriendelijk personeel

Leuk oude stijl hotel voor een doorreisdag met uitstekend diner.

Een enkele receptionist was chagrijnig.

Het diner was heerlijk en leuke bediening. Zat bij de prijs inbegrepen. Zwembad was ook erg prettig. Parkeren was achter een gesloten hek.

Voldoende
    • Grote Familiekamer (8 Personen)

Geen airco en geen ramen in de kamers daarom erg benauwd. De sanitaire voorzieningen waren ook wat karig.

De losse kamers voor de kinderen. De locatie is lekker centraal en pittoresk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Familiekamer

Slechte bedden, zéér minimaal uitgeruste hotelkamer. Badkamer bijzonder eenvoudig, vreemde harmonica-deur tussen slaapkamer en badkamer die erg lastig open en dicht ging. Kamers zéér gehorig. Het zwembad ligt buiten het hotel, aan de achterkant vd parkeerplaats. Beetje apart...

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Redelijk

Het hotel doet ouderwets aan. Vooral de vloerbedekking heeft z'n beste tijd gehad. Kooklucht was 's avonds hardnekkig aanwezig.

Het hotel ligt midden in het centrum van Langres.

Veel geld voor weinig comfort.
    • Grote Familiekamer (8 Personen)

Kamers erg donker.. 8 pers app. 1 wc die stonk.geen prullenbak geen zitje we lagen allemaal op bed. Nog geen stoel te vinden. Het Hotel zou opgeknapt zijn.. dat moet Jules de korte geweest zijn

Afgesloten parkeerplaats waar je de spullen in de auto kon laten. De eigenaresse bewaakt de parkeerplaats en beheert het hek.

Aardige kamer.

Krakende vloeren. Geen versnapering te krijgen. Douche oogt mooi met allemaal sproeiers, maar ze werken niet. Vuilniswagen om 5 uur!!

Aardige kamer. Bedden oke. Geen bar. Winkels gesloten wegens vakantie. Kortom voor de doorreis oke al is het oud. De vloeren kraken en om 5 uur wordt het vuilnis met veel kabaal opgehaald.

Prima tussenstop vanuit Nederland naar zuid Frankrijk

Er is 's avonds geen ruimte om even met een goed boek en een glas wijn lekker te ontspannen, behalve op de iets te warme kamer, of buiten op straat.

De lokatie is prachtig, lekker zwembadje om even af te koelen, prima ontbijt.

Redelijk verblijf voor onderweg.

Wanneer men voor het ontbijt € 9,-- moet betalen verwacht ik wel versgeperst sap. Ook een ei heb ik niet gezien. En de jam kwam in van die kleine kuipjes van de fabriek. Er zijn hotels die kwalitatief een beter ontbijt aanbieden. Liever minder en betere kwaliteit.

De kamer was redelijk.

Hotel in Langres
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kwamen aan op een warme avond en in de kamer was het echt snikheet met geen enkele mogelijkheid tot wat verkoeling. Alleen al een plafondventilator zou helpen. Met de matige bedden niet echt goed uitgerust weer op pad de volgende dag. Hotel zelf doet verouderd aan en de prijs die we voor de kamer hebben betaald inclusief ontbijt staat niet in verhouding tot wat je geleverd krijgt. Op de terugreis hebben we in Bourbonne-les-Bains in een vergelijkbaar hotel overnacht, maar inclusief diner, betere bedden en een goed geventileerde en gekoelde (bijna 2 x zo grote) kamer ongeveer hetzelfde betaald.

Zeer vriendelijke eigenaars.

Goed voor 1 nacht komen en gauw wegwezen

Kamer, op zijn frans afgewerkt. Rond een uur of 8 een enorme lucht van knoflook en uien in de kamer. De badkamer zag er goed uit ,alleen geen warm water en de afvoer stonk, was bij binnenkomst afgedekt met douchemat.

De parkeerplaat.s

Hotel de la Poste beoordeling.

Bijna alles was eigenlijk prima, tot het eten. We kregen als aperitief nootjes. Toen we een menu hadden besteld zag ik tot mijn schrik toen mijn hoofdgerecht opwas drie vieze grote maden uit de nootjes krieoelen. Dit kan écht niet en was hartstikke smerig. Ik kreeg een kop koffie aan geboden maar daar had ik op dat moment geen trek in, wel een klein excuus gekregen. De volgende dag vertelde ik dit aan, ik vermoed de eigenaar waarop hij antwoorden van oké sorry. Ik had op z'n minst een compensatie verwacht op de rekening maar nee, toch nog de volle mep betaald €157. Wat niet erg is want dat betaal ik graag maar niet met drie maden.

Dat het hotel heerlijk centraal lag van de snelweg en midden in het dorpje van Langres.

Een prima hotel voor een ontspannende stop op de trip naar het zuiden. Langres is de moeite waard.

Buitenaanzicht van het hotel lijkt oud, maar de kamers waren prima en gerenoveerd. We hadden een beetje last van nachtlawaai omdat de ramen open bleven wegens de warmte. Het koelde wel voldoende af.

De ligging in het hartje van Langres was leuk als ontspanning na een groot deel van de dag in de auto. Een leuke wandeling, een beetje sfeer en cultuur, gezellig en authentiek. Het avondeten en het ontbijt de volgende morgen waren ook heel lekker.

Kan als doortocht hotel, maar dan zonder half pension.

Een uitzicht op vensterluiken. Het interieur is dringend aan wat vernieuwing toe, ofwel hebben ze een vreemde smaak en hecht het behang niet goed ;-) De formule half pension is qua prijs zeer aantrekkelijk maar pas op, de menu zal niet iedereen behagen. De grote van de porties (vlees) waarschijnlijk ook niet. Het voelt ook duidelijk aan als: je koos ervoor dus je moet het er maar mee doen. De bediening gebeurt enkel in ééntalig Frans maar is correct.

Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Vergane glorie
    • Standaard Familiekamer

De stylist moet dringend ontslagen worden. Elementair sanitair. Dringend aan modernisering toe.

Locatie was makkelijk te vinden. Parkeergelegenheid ok. Kleinschalig en persoonlijk.

benauwd en lawaaierig.

Doordat er geen airco aanwezig was,moest het raam open blijven waardoor we niet of nauwelijks konden slapen vanwege het verkeer en geschreeuw van voorbijgangers en hotelgasten die laat na middernacht terug kwamen. Ook vervelend was dat we na aankomst in het restaurant eerst een half uur gewacht hebben voordat we het menu kregen en daarna weer een kwartier hebben gewacht voor de drank. Het eten was goed maar karig en sober opgediend.

de ontvangst en de parkeergelegenheid

Ontbijt was fantastisch, overal aan gedacht.

Het was er vreselijk heet. Er was begrijpelijk geen airco, heel oud gebouw . Veel te hoge kosten. Maar een ventilator was toch wel heerlijk geweest. Veel Nederlanders.

Ontbijt was fantastisch, overal aan gedacht. Prachtig servies. Diner aan de dure kant.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goed hotel in hartje Langres

Geen lift.

Ontbijt voor Franse begrippen uitgebreid. Echter geen eieren. De kamer met twee aparte bedden is ruim. Apart toilet. Aparte inloopdouche. De sanitaire ruimten zijn nieuw gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prijs stond niet in verhouding met gebodene .

Badkamer had kapotte tegels. Ontbijt was karig. Moesten voor alles bijbetalen boven basisprijs van 85 euro. Parkeren, 2 keer ontbijt en hond. Zo werd het nog een duur hotel. Prijs stond niet in verhouding met gebodene. Zeer lawaaiig. Restaurant was goed.

Lokatie, halverwege onze terugreis. Inrichting, apart.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prijs-kwaliteit zeer slecht!

Prijs-kwaliteit zeer slecht! Airco mag wel voor dat geld en vragen om een ventilator schijnt erg vreemd te zijn als het dik 30 graden in de kamer is en je kind ligt te huilen omdat hij niet kan slapen...... zeer onvriendelijk personeel!!!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Mooi in centrum gelegen en gezellig comfortabel. Vloerbedekking had gelijkmatiger gekund in de slaapkamer en krakende vloer is storend bij toiletgang in de nacht. Ontbijt prima voor €9,-. Goede ontvangst, geen lift aanwezig.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

goed geconserveerd klassiek hotel

Er was geen lift ( en mijn vrouw is slecht terbeen ) als dat was vermeld in de brochure dan hadden we zeker een ander hotel gekozen. het ontbijt was karig en een stuurse bediening.

Klassiek maar comfortabel, vriendelijk personeel.

gewoon goed/komen daar zeker terug

geen opmerkingen

het betreft een bijzonder hotel/aan buitenzijde verwacht je niet te veel/echter binnen is er heel duidelijk gewerkt om het de gasten naar de zin te maken. Wij bewoonden een kamer op de tweede etage,dit kan voor mensen met loopmoeilijkheden een bezwaar zijn Ontvangst en verdere begeleiding was prima Diner was uitstekend en zeker boven verwachting.Ontbijt ook prima Een hotel om weer terug te komen.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Prima klassiek Frans hotel voor de doorreis
    • Grote Familiekamer (8 Personen)

De indeling van de familiesuite was een beetje raar. De badkamer was alleen toegankelijk via 1 slaapkamer. De douche functioneerde bovendien niet. Het personeel heeft het wel goed opgelost. Zij stelde de badkamer beschikbaar van de lege hotelkamer naast de onze.

Uitstekend klassiek Frans dinet en ern prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Één of twee keer per jaar kom ik in de la Poste en wordt...

Één of twee keer per jaar kom ik in de la Poste en wordt altijd hartelijk ontvangen als een bekende en krijg zelfs altijd mijn favoriete kamer, zeer attent

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Matig!

Dat we vanwege opbrekingen heel lang moesten zoeken en het uiteindelijk via de VVV hebben gevonden. Geen airco en veel lawaai buiten.

Het ontbijt was heerlijk !

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Beste een aardig verblijf voor onderweg.

Het hotel was net een doolhof, veel trapjes en trappen. Diner was relatief duur.

Het ontbijt it was prima, Kamens netjes en schoon. Het diner was goed, smakelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De ligging van het hotel in het centrum.

Dat we niet wisten dat het plein waaraan het hotel lag op de schop werd genomen.

De ligging van het hotel in het centrum. Een goed ontbijt Hartelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Ontbijt was prima;

Kleine oncomfortabele kamer. Geen plaats om iets te zetten. Tweede verdieping zonder lift valt tegen. Langres is een dood stadje

Ontbijt was prima; Diner ook O.K.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Tussenstop

Douche, met regenstort en massage stralen, maar helaas geen uitleg hoe het werkt en wat aanstaat.

Hotel is oud en dat heeft charme, maar krakende vloeren en kierende deuren zijn vervelend. Ontbijt is goed.t

• Beoordeeld op: 4 september 2016

prijs kwaliteit klopt hier niet.

prijs voor dit oud bollig hotel is veel te hoog. drie persoonskamer is een twee persoonskamer met een extra bed. ongezellig restaurant (gordijnen dicht)

De locatie voor terugreis

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Niet tevreden!

Wij hadden een claustrofobische kamer op de bovenste verdieping. Geen vluchtweg, alleen centrale trap. Er zijn langdurige werkzaamheden op het plein. Werden daardoor om 5.30 uur gewekt. Zeer gehorige kamers. Kortom slecht/kort geslapen. Het ontbijt was volgens de eigenaresse niet inbegrepen. Zijn zonder ontbijt vertrokken😠

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Nostalgie en vergane glorie gecombineerd met de eisen van NU.

Zonnebril pas in 2e instantie " gevonden" omdat andere gast bevestigde dat hij was afgegeven.

De tijden van de diligence kan je je zo voorstellen. Sanitaire voorzieningen, kamer en ontbijt uitstekend. Doen!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Op^doorreis

Niets, voor dergelijke prijs was het voor ons meer dan oké.

De ontvangst was hartelijk. Het was zeer slecht weer bij onze aankomst omstreeks 12.45 uur. men zorgde ervoor dat we al om 14.00 uur op onze kamer konden. Het ontbijt was goed. 's Avonds er gegeten. Het was heerlijk. Een oud , maar zeer goed onderhouden en gerenoveerd hotel. Ideaal voor een tussenstop.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Hotel is dringend aan renovatie toe (wat reeds ten dele is gebeurd) maar heeft charme en stijl.

Bij het avondeten viel op dat de prijs van de wijnen zowat het dubbele was van de tarieven die wij betaalden in de Drôme/Vaucluse ! Honden horen niet thuis in een restaurant zeker geen van het formaat van een klein kalf !!

Het ontbijt was gevarieerd en zeer verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Ontbijt heerlijk, zeer uitgebreide keuzes.
    • Comfort Familiekamer

Te duur: 185 euro per kamer. Prijs had incl. ontbijt moeten zijn 9 euro p.p. Ook parkeren achter het hotel kostte extra 7 euro. Bedden oud, geen goed matras.

Ontbijt heerlijk, zeer uitgebreide keuzes. Prima badkamer en toilet.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima hotel in centrum van Langres.
    • Standaard Familiekamer

Prima hotel in centrum van Langres. We hebben hier zowel op de heenreis als terugreis van onze vakantie overnacht. Familiekamer voor 5 personen was goed. Prima ontbijtbuffet. Zwembad is klein maar wel erg lekker na een dag in de auto.