Beoordelingen over Amirauté Hôtel Golf Deauville 3-sterren

Route de Paris//Rue des anciennes salines,Touques, 14800 Deauville, Frankrijk

#23 van de 24 hotels in Deauville

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Deauville was 50 jaar geleden geweldig, nu niet meer doen

Hotel is een zakenhotel gericht op massa, en op zondagavond uiteraard verlaten. Weliswaar uitzicht op de rivier. Maar buiten Deauville. Indicatie van het hotel: ook na bezoek vvv moeilijk te vinden. In het aanliggende kleine plaatsje niks te doen op zondagavond. Deauville zelf met taxi was ook niet geweldig, over de top voor niks. Simpel glas wijn voor 7 euro of meer maakt het echt niet waar.

Niet zo veel, behalve dan Deauville

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De kamers lagen in een tweede gebouw achter het hoofdgebouw.

De kamers lagen in een tweede gebouw achter het hoofdgebouw. Onze kamer was niet helemaal proper, haar op de wastafel.Het ontbijt was veel te duur voor het gebodene. De golfbaan was veel te ver van het hotel, maar wel erg mooi. Samenvattend een hotel om gauw te vergeten.

Ga hier niet heen.
    • Suite met Bubbelbad

Een hotel waar huisdieren welkom zijn en in het restaurant NIET. Een hotel waar je de auto moet nemen en een rivier oversteken om naar je kamer te komen. Een barkeeper die 4(vier) rekeningen moet maken voordat hij de goede heeft . Een zeer kil/zakelijke receptiedame. Een plafond met een grote lekkageplek Een hotel dat je langs een gevaarlijke snelweg laat lopen omdat ze de poort niet openzetten.

Ontbijt was goed. Kamer was ruim.

Het hotel is qua inrichting gedateerd.
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Het hotel is qua inrichting gedateerd. Hygiëne is niet optimaal, vieze badkamer. Onderhoud in de kamer ook niet optimaal. Los schakelmateriaal dat ondanks verzoek niet gerepareerd wordt. Diner in het hotel was slecht.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het is een mooi hotel.

De visa kart werd dagen op voorhand gedebiteerd en wel onder de naam motels de Norman te Corneville waardoor ik mijn kaart liet blokkeren. Waarschijnliijk betreft het een groep van hotels.

Het is een mooi hotel. Het eten was heel lekker.

3,5
    Te duur en te vies
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Vies, airco werkte alleen als glazen schuifdeur tussen hall en slaapkamer dicht was, oude kussens, sigarettenpeuken op afdak voor het raam, veel te duur voor wat het is, ontbijt in glazen pyramide dus vreselijk warm, telefoon in kamer enkel om naar buiten te bellen niet naar receptie, ventilatoren in wc en badkamer gewoon smerig, wc papier en kleenex en douchegel moest om gevraagd worden... en daarbij is het ver van Deauville en kun je niet te voet gaan.

Grote kamer, aparte wc

Lekkere uitvalsbasis, bij een leuke badplaats.
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Internet is aan vernieuwing toe.

Slechts 3 km vanaf het strand, waar we op de fiets naar toe konden gaan. De fietsen mochten in het hotel gestald worden.

Niet om over te doen India hotelp

2 dagen naren geen warm water in badkamer .hotel wordt voorgesteld alsof het op de golf ligt. Beide zwembaden werden niet gereinigd. Onmogelijk om veilig met fiets vanuit hotel te rijden. Tapijten in gangen mogen eens vervangen worden.

Ruime kamer

De parkeerplaats.
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Allereerst het ontvangst van het personeel, kamer was per creditcard afgerekend, ik moest alleen ter plekke €3 toeristenbelasting betalen (logisch) hiervoor moest ik €100 betalen en zou dan de volgende dag bij uitchecken €97 terugkrijgen. Dit weigerde ik te doen en ineens was €3 voldoende. Daarnaast was er na onze reis geen mogelijkheid meer om iets te drinken te bestellen. Het hotel is echt enorm aan vernieuwing toe. Buitenkant is prachtig, maar zodra je voorbij de receptie bent beland je in een vervallen museum. De badkamer is een ligbad met handdouche welke je dus zelf moet vasthouden, toilet stond los op de grond. Echt niet hotelwaardig.... Had no wel de stijlvolle kamer geboekt.... Nou stijlloos kamer was het.

De parkeerplaats. Meer kan ik niet verzinnen

Volgende keer dan toch liever in bv. Ibis in Deauville zelf (zelfde prijs)

Verouderd gebouw dat niet meer echt aantrekkelijk overkomt (enkel de hall) - ontbijt in een toch wat onaantrekkelijke pyramide van glas en dus best warm - geen wifi

Bed was ruim en het was er stil.

verblijf was oke, maar de prijs is nogal duur voor wat je in de plaats krijgt.
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Zeer duur ontbijt, 17 euro voor enkel koffiekoeken en broodjes met beleg is een overdreven prijs. Het hotel begint tekenen van gebrekkig onderhoud te vertonen, algemeen onderhoud rondom de gebouwen, verschillende zaken zijn aan herstelling toe, kranen staan los, toiletten zijn te herstellen. Er zou een serieuze opfrissing nodig zijn, de badkamer is niet meer van deze tijd (douche ipv bad nu) Het hotel getuigd van "vergane" glorie.

De bereidwilligheid van het personeel

Kan beter

Ondanks de zeer magere bezetting werden we ondergebracht in het tweede gebouw dat op afstand lag. Accomodatie was bescheiden en gedateerd. Ontbijt was was van mindere kwaliteit en werd in sfeerloze ruimte geserveerd. Rekening was fiks ten opzichte van wat geboden werd.

Het hotel was hygiënisch en schoon. De check in verliep snel en correct.

Zeer teleurstellend, rommelig en cool.
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Het begint met een redelijk geprijsde kamer en dat schept natuurlijk een verwachting. Helaas wordt onze verwachting bij de langena niet bereikt. De badkamer is zeker op zijn retour. Ook de glazenkoepel voor het ontbijt kan zeker aan buitenzijde gewassen worden en een goede opknap beurt gebruiken. We hadden geklaagt dat ons bad geen waterstop heeft en dat de terrasdeur niet sluit. Aangezien onze kamer (nr. 11) op de begane grond is, is dit niet onbelangrijk. Bij terugkomst in het hotel bleek hier niets aan gedaan te zijn. Bij onze 2e melding vertelde men dat het normaal was dat een bad geen waterstop had....(haha) en dat de niet afsluitbaredeur door de vorige bezoekers is stukgemaakt (betwijfel ik). We moeten het morgen, bij het uitchecken zeker aan de manager vertellen....... En wat moeten we vandaag dan? Na het herhaaldelijk eisen van een oplossing krijgen we uiteindelijk een waterstop. Ook mochten we in de bar op hun kosten een glaas champagne bestellen wat natuurlijk wel aardig was.

Het eerste zicht en entree zijn prima. Na deze maskerade wordt het allemaal wat minder. Rommelig en de sfeer is cool.

Verschrikkelijk

Golf was op x aantal km van hotel - apart gebouw zicht op industrie - geen aangenaam hotel - vuil - spa en binnenzwembad waren ook niet aanwezig - WiFi werkte niet - waren blij dat we er weg waren

Ligging was prima.
    • Stijllvolle Tweepersoonskamer

Bedden zijn veel te hard. Konden er slecht op slapen. Zelfs onze kinderen klaagden er over. Zou dit nooit aan iemand aanraden. Moesten voor alle faciliteiten extra betalen. Ontbijt was duur. Personeel sprak geen woord engels. begrepen niets.

Ligging was prima. Kamers ruim

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ruimte op het complex

Wij werden in een bijgebouw geplaatst

Ruimte op het complex

Electriciteit onveilig.

Electriciteit onveilig... , verouderd, onderbemand.

1 overnachting op doorreis.

Prijs kwaliteit verhouding klopte niet. De kamers zijn gedateerd. Geen houder voor douchesproeier bijvoorbeeld.

Goed ontvangst aan de receptie

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel

Ontbijt en ligging

ONTBIJT WAS OK.
    • Standing Tweepersoonskamer - Uitzicht op het zwembad

HET HOTEL IS AAN EEN POETSBEURD NODIG

ONTBIJT WAS OK. DE RUIMTE ZELF NIET NETJES!

hotel heeft betere tijden meegemaakt en is dringend aan opfrissing toe

de kamer is dringend aan renovatie toe; de minibar (was leeg) en stoorde 's nachts wegens continu aanslaande koeling

gevarieerd ontbijt

Geen vakantie bestemming
    • Standing Driepersoonskamer

Zakelijk

Ok voor zijn prijs maar niet wauw-gevoel

Badkamer kon beter, bad geen douche

Kamer was ruim

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Tafels en stoelen zo zo. Badkamer geen douch. Redelijk bed

Restaurant was vroeger beter
    • Standing Driepersoonskamer

Restaurant was vroeger beter

ruime kamer, alles aanwezig.

Nihil

ruime kamer, alles aanwezig. goed ontbijt Zeker 3 sterren waard.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Eigenlijk niets

Een 1 pers kamer wordt als 2 pers berekend . Overbezetting van avondmaal , men kan er dus niet dineren en men kan nergens naartoe

Eigenlijk niets