Beoordelingen over Derby Alma 4-sterren

8, Avenue Rapp, 7e Arrondissement, 75007 Parijs, Frankrijk

#133 van de 1.578 hotels in Parijs

De beste hotel voor eiffeltoren bezoek.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Booking geeft niet alle informatie over het hotel!! We wisten niet dat we €150 borg moesten betalen en informatie over de kamers kloppen niet. We hebben onze kamer veranderd bij aankomst en we hebben er extra voor moeten betalen.

Kamer was precies goed! Had heel veel goeie faciliteiten zoals eigen smartphone , bluetooth op tv en radio. En we werden erg persoonlijk behandeld met persoonlijke welkom kaartje en een kaartje toen we weggingen. Eiffeltoren is 5 min afstand en we hadden een kamer met view op de eiffeltoren met balkon. Dit hotel is een must!!!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Top!!!

Nix viel tegen want alles is gewoon perfect!

Alles was perfect,personeel was vrindelijk en zeer behulpzaam(receptioniste,barman,housekeeping tot nachtbewaker)!Kamers zijn zeker goed schoon.Locatie is helemaal goed,paar minutjes lopen van Eiffeltoren.Restaurants,cafes en wikels in de straat,wat wil je nog meer!?Gewoon perfecte hotel.Één ding is zeker,we hoeven nooit meer een andere hotel in Parijs te zoeken want volgende keer komen we weer gewoon naar Derby Alma!

GEWELDIge hotel, parkeergarage 3 minuten lopen ( €26 per dag) . Veel restaurants in de buurt.
    • Classic Tweepersoonskamer

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

Een erg ruime familiekamer met uitzicht op de Eiffeltoren.

Geen verbeterpunten

Een erg ruime familiekamer met uitzicht op de Eiffeltoren. Verder comfortabele bedden (ook de slaapbank voor de 3e persoon) en een luxe uitgeruste badkamer. Geen geluid van de toch drukke weg of andere hotelgasten. Erg vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Locatie is top!

Kamer was minder mooi en kleiner dan werd aangegeven op de foto's.

Locatie is top! Op een steenworp van de Eiffeltoren en winkelstraten. Het hotel en de kamer zijn netjes en schoon. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Dichtbij alles

Er was geen ontbijt meer toen we naar onder gingen ook al was het nog niet te laat voor het ontbijt

Dichtbij alles

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Derby Alma