Beoordelingen over Hôtel Des Arcades 2-sterren

#11 van de 12 hotels in Autun

6,1

6,1

Slechtste ervaring ooit.

De persoon aan het onthaal was sinds aankomst zeer onvriendelijk. Hij kijkt je niet aan, geeft geen uitleg, werkt daar met tegenzin. Door familiale redenen moesten wij vroeger terug naar huis. We vroegen hem of hij iets kon doen ivm de vergoeding van de laatste nachten. In plaats van te antwoorden of te informeren bij zijn baas, sloot hij ons op in het onthaal voor 3 uur, negeeerde hij de telefoontjes van booking.com die wij hadden gecontacteerd en belde hij de politie met als reden dat we agressief waren... Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in een hotel en hoop dat niemand dit moet meemaken. Deze ervaring heeft mijn volledige reis verpest. Ik raad niemand aan in dit hotel te boeken!

Redelijk
    • Familiekamer (Max. 4 Personen)

Communicatie met receptie,wilden niet in Engels communiceren terwijl uiteindelijk bleek dat ze het konden en 1 nacht teveel betaald wilden ze niet teruggeven.

Het bed en schoonmaakservice was goed

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Niet aan te raden, onfris

Oud en vervallen hotel. Medewerker aan de balie bij het inchecken had meer aandacht voor de voetbalwedstrijd op TV dan aan zijn gasten. Was zeer ongeïnteresseerd. Verder ging er een zeer onaangename lucht in met name de benedenverdieping van het hotel, erg onfris. De algehele staat van het hotel en het interieur schreeuwt om een renovatie. Gezien de prijs is de prijs kwaliteit verhouding ver beneden peil.

Hier is erg weinig positiefs over te melden, behalve de locatie en dat de kamer en het bed schoon waren.

Het geheel ziet er niet bepaald mooi uit.

Ontvangst door een zeer norse receptionist maar de volgende dag was er vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het geheel ziet er niet bepaald mooi uit. Maar alles is er en werkt, ontbijt was goed en het was er stil.

Wij kwamen daar toe.

het onthaal was allesbehalve de prijs vr overnachting voor 2 personen bij dit hotel waren goedkoper bij het hotel dan bij booking.com

Wij kwamen daar toe. De receptie was gesloten. Uiteindelijk kwam er toch iemand aan. Hij wist niet welke dag we waren, hij zei dat hij onze boeking niet terugvond. Maar we kregen dan toch een kamer. Bij de betaling hebben we 2x geprobeerd met visa en hij zei dat het niet gelukt was. Dan hebben we maar cash betaald. Vandaag kijk ik op mijn visa rekening en het is er 2x afgegaan en we hebben cash betaald, dus 3x betaald. Toen we s'avonds toekwamen was het hotel gesloten. Het was 21u45 en op de deur staat dat het hotel open is tot 22u. De receptionist moest ons de code gezegd hebben maar heeft dat niet gedaan. Wij hebben dan gebeld aan de deur van het hotel en er kwam niemand opendoen, dan telefonisch gebeld (gelukkig nam iemand op) hoe we op ons kamer konden geraken en dan zei iemand de code om binnen te geraken. Anders mochten we in onze auto slapen.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

tegenvallend verblijf in Hotel des Arcades

Werden niet leuk ontvangen, gastheer weigerde om langzamer te praten en was vergeten ons te vertellen dat we na 10 uur met een code naar binnen moesten. Gelukkig een andere gast die ons daar op wees. Hotel is oud, gelukkig wel redelijk schoon. Dekens op het bed i.p.v. dekbed. Ontbijt was minimaal, koffie niet lekker. Parkeerplaats moeilijk te bereiken.

Redelijk in het centrum.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Slecht

De receptionist was ronduit onbeschoft. Jullie hadden ook niet betaald,dat is ook erg slecht. Maar de receptionist liet ons gewoon staan en deed geen moeite om ons te helpen. Hele slechte ervaring met jullie en het hotel. Klacht dien in nog in.

Goed voor door reiz better pride kwaliteit

Central gelegen

Blij dat we konden slapen!

Kent de definitie niet van "Ontbijtbuffet"

Geen last van lawaai op straat

Geen hotel om weer terug te komen. We konden slapen, douchen en eten. Adres klopte niet..
    • Familiekamer (Max. 4 Personen)

Meneer aan de balie, eerst absoluut niet vriendelijk.. sprak geen Engels. Later werd het wat gemoedelijker.

Ontbijt was goed!

parking

sober ontbijt

parking

We voelden ons niet echt welkom

Onpersoonlijke ontvangst, onaangename geur in traphal, vasttapijt in de kamers, ouderwets interieur

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Voor het geld moet je niet teveel verwachten.

Erg gehorig als je in de kamer bent. Het lijkt alsof de andere hotelgasten dwars Door de kamer lopen 's morgens.Kamers aan wegkant is ook niet aan te raden als je van uitslapen houd.

Voor het geld moet je niet teveel verwachten. Je kunt er eten en slapen en ligt redelijk centraal waardoor het een goede uitvalsbasis is om de omgeving te verkennen. Kamer is simpel ingericht maar de bedden zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Slapen.

Hoteleigenaar onvriendelijk. Ontbijt was slecht. Croissants en koffiebroodjes baggervet. Geen vleeswaren. Droge cake. Kaas op aanvraag bijgevuld door norse eigenaar die alles in zijn eentje deed wn al lang geleden de passie voor zijn vak heeft verloren. Mandje met stokbrood was leeg en werd pas heel laat op aanvraag bijgevuld. Douchewater was afwisselend warm en koud.

Slapen. Matrassen waren ok.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

stad

onpersoonlijke ontvangst bij receptie. gewoon eerst betalen en geen enkele uitleg over hotel, ontbijt tijden, stad etc

stad

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Prijs/kwaliteit was dit wel correct.

Een aantal zaken in de kamer waren verouderd. Ontbijtruimte is niet gezellig.

Prijs/kwaliteit was dit wel correct. Apart toilet.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Locatie dicht bij centrum en toch erg rustig.

Locatie dicht bij centrum en toch erg rustig. Correcte service.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Als doorreis hotel in orde