Beoordelingen over Campanile Roissy - Saint Witz 3-sterren

Zone Hôtelière 'Le Petit Marais', 95470 Saint-Witz, Frankrijk

#3 van de 8 hotels in Saint-Witz

Ligging was enorm goed, makkelijk te bereiken.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ligging was enorm goed, makkelijk te bereiken. Mooi uitzicht en omgeving. Veel eetgelegenheden op een wandelafstand van het hotel, zeer dicht bij Parc Asterix.

Redelijk hotel. Kan beter.
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Voor een Campanile hotel was de kamer klein, met een laag plafond. Er was geen toiletrolhouder. Voor de prijs hebben we betere Campanile hotels gehad.

Vlak bij de grote weg, makkelijk op doorreis. Goed bed. Parkeren voor de deur. Goede WiFi.

Zeer tevreden!
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De kamer was heerlijk ruim, auto kon vlak voor de deur geparkeerd wat heel prettig was en ik kon ook makkelijk en veilig m’n hondje uitlaten rondom het hotel. Ik ga deze locatie zeer zeker weer gebruiken en kan hem echt aanraden voor reizigers met een huisdier op doorreis. Bovendien was het personneel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Veel herrie van andere gasten. Zeer goed ontbijt.
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Het was erg gehorig. Zowel onder als boven waren andere mensen met kleine kinderen: veel gebons en gegil. De schoonmaak mocht ook beter. Het (los te kopen) ontbijt maakt veel goed, maar de prijs voor een overnachting niet...

Comfortabel bed. Het hotel is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg en het ontbijt was uit de kunst.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Kamers op zich prima. Wel wat meer aandacht voor klant nodig.
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

3 persoons kamer geboekt. Bleek 2 persoons te zijn met onderschuifbed. We konden om 12 uur in de nacht nog de hele kamer verbouwen ( 2 persoons bed naar de andere kant verplaatsen, nachtkastjes weg en 10 min bezig geweest om het bed er onderuit te wrikken. Het dekbed van een van de kamers was gewoon smerig. We hebben 3 weken van tevoren geboekt. ( en aangegeven hoe laat we zouden arriveren ) Echter kregen we pas 1 uur van tevoren een e-mail dat er geen receptie meer was en dat we via een apparaat moesten inchecken. Mijn internet was heel slecht in Frankrijk dus ik had de mail nog niet gehad toen we voor het hek stonden met de auto en er niet in konden. Dit was niet een heel prettig begin.

Kamer was op zich prima voor de prijs. Net gerenoveerd.

dit was de laatste keer in dit hotel

Eerst een kamer toegewezen waarin twee mensen in bed bleken te liggen badkamer met vieze voegranden, vloerbedekking met vieze vlekken erop Restaurant met weer minder keuze op het menu en een horkerige bedinening ontbijt karig en daardoor veel te duur

redelijk goede bedden

Niet meer voor herhaling vatbaar

De vorige keer dat we in dit hotel verbleven was onze kamer fris en verzorgd en waarschijnlijk nog vrij nieuw. Het was een positieve ervaring, daarom hadden we opnieuw geboekt. Dit keer viel het tegen. De kamer zag er niet verzorgd uit, de bedden waren slordig opgemaakt en er waren spinnenraggetjes en spinnetjes. In de badkamer zaten er haren op de deur (van een nat doekje met haren), er zaten spetters op de spiegel en op het deksel van de wc-bril. Ook waren er behoorlijk wat kalkresten in de douche en bij de vloertegels. De bureaulamp deed het niet.

De locatie dichtbij de snelweg en de 's nachts afgesloten parkeerplaats zijn prettig als je op doorreis bent. Het personeel was vriendelijk bij het in- en uitchecken.

Golden Tulip is een hotel om aan te raden.

HetCampanile hotel had ons over geboekt naar Golden Tulip omdat zij een grote groep hadden. Deze beoordeling is dus van toepassing op Golden Tulip. De kamer,het bed en de douche waren geweldig.

prima onderkomen!!!
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

qua hygiëne: de badkamer deur kon wel een sopje gebruiken. verder de vitrage zat niet goed in de rails en wens; een plankje in de grote badkamer waar ik mijn ondergoed kan opleggen voor na het douchen.

Kamer voldoen ruim, ontbijt is echt behoorlijk

incheck tijd , op website 14:00 maar is voorzien te plaatse om 17:00. toch werd er onmiddellijk een kamer voor ons voorzien en gaven ze hier aan prioritijd

Kamer voldoen ruim, ontbijt is echt behoorlijk

Goed overnachtingshotel. Wanneer je een aanbieding hebt is de prijskwaliteitsvrhouding in orde.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Een aantal dingen waren net niet.... personeel dat alleen Frans spreekt, een douche die net niet schoon is, een dekbedovertrek die net niet groot genoeg is.

Dicht bij de snelweg en bij diverse eetgelegenheden. Ruime afgesloten parkeergelegenheid. Goed ontbijt.

Aangenaam verblijf ondanks enkele minder goede punten.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

- Aankomst na 23u: poort gesloten en niet kunnen aanmelden met VISA, 25minuten tijd mee verloren (gelukkig kwamen we buitengaand personeel tegen...) - vuilbakje in de badkamer was nog vol van vorige logees - er lag nog vuil van vorige mensen onder de bedden. - het bakje van douchegel/shampoo was leeg bij aankomst, goed dat we dat zelf bij hadden.

Het ontbijt was lekker en voldoende gevarieerd. De bedden waren mooi opgedekt en hadden goede matras. Geen lawaai van buiten de kamer. Leuk met de kleine kinderboerderij!

goede bedden, prima ontbijt.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

het was erg gehorig. We hadden onze dochter bij ons (6 maanden) die werd wakker van elke deur die dicht ging. en daardoor werden vermoedelijk de buren weer wakker van onze dochter. konden geen fles maken want de waterkoker in de kamer was stuk. er was geen suikervrije keuze bij het ontbijt.

goede bedden, prima ontbijt.

incheck aan bemande balie tot 23.
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

incheck aan bemande balie tot 23.00. Onze aankomst rond 23.30. Werden om 21 uur gebeld door hotel voor code sleutel kamer en code beveiligde parkeer plaats.

Voor dit geld een prima deal.

Het was even zoeken hoe we 's avond laat aan de sleutel moesten komen: helemaal bij de inrit, bleek.

Goed ontbijt, voor Franse begrippen ruim. Kamers prima, schoon en niet gehorig. De hondentoeslag hebben we voor slechts één nacht betaald, ondanks dat we er twee bleven (met twee honden), de automaat gaf geen andere mogelijkheid.

fijn overnachtingshotel

de handdoeken mogen eens vervangen worden (wat versleten)

dicht bij de autosnelweg, maar toch heel rustig. Voldoende parkeergelegenheid, restaurants op loopafstand, goede bedden, goede wifi, uitgebreid ontbijt, ideaal voor een paar nachten

Prima doorreis hotel

Personeel aan receptie sprak/verstond maar weinig engels. Enige minpuntje

Prima doorreis hotel welke gemakkelijk te bereiken is vanaf de snelweg. 2 p.kamers vonden wij beter van kwaliteit dan de 3 p.kamers welke op bovenste verdieping lagen. (wij hadden beide geboekt). Prima bedden, kamers met rolluiken om het goed donker te krijgen, top. Prima ontbijt met zeer veel keuze. Aanrader!!

Heerlijk kunnen slapen na een lange nacht. Rustige locatie.

Wij arriveerden in stromende regen. Dan is de incheckbalie te klein om te beschermen tegen de regen en ook de toegang tot de kamers is niet overdekt. Wij boekten 2 kamers maar die werden niet naast elkaar opgeleverd, dat is als gezin minder fijn. Het douchewater stroomde bijna niet weg, deze leek verstopt. De wifi code wordt niet duidelijk vermeld.

De kamers zijn prima. Volledig uitgerust en goede bedden. Mooi schoon. Het was heerlijk stil, geen andere gasten gehoord terwijl die er wel waren. Voldoende parkeermogelijkheid. We hadden geen ontbijt geboekt en daar hadden we spijt van omdat in de omgeving niet een andere optie is. De McDonalds ging pas om 9.30 uur open.

Goed en het ontbijt had genoeg keus en proper af ge werk en er werd altijd op tijd aangevuld

Dat er geen minibar was wand er is geen nacht winkel dicht bij dus we hebben daar savond niet kunnen drinken daar is wel een bar aan het hotel maar die sluit al om 22u30

De kamer en zeker de badkamer was nieuw en proper!

Handig als je laat op de dag aankomt.

Water in de douche liep maar heel langzaam weg waardoor de douche bak zich dus met water vult. Ontbijt was prima maar had net iets uitgebreider gemogen.

Inchecken na 23:00 kan door middel van de nacht automaat die buiten de poort hangt (diverse talen,geen Nederlands, wel Duits en Engels) dit werkte zeer prettig. De parkeerplaats word s'nachts afgesloten maar met een code (die ook op je keycard staat) kun je er evengoed op en af.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Kamer was schoon en praktisch.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

In ons geval hadden we het ontbijt tegelijk met een bus. Hier door was het ontbijt buffet in een keer leeg.

Kamer was schoon en praktisch. Lekker bed. Goede douche.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Slechter kon het niet!!!!! Een 0 als cijfer, en geen 2.5 zoals hier wordt aangegeven.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

We konden het hotel niet binnen. We hadden aangegeven dat we later aan zouden komen, tussen 23.00 en 24.00. We waren om 23.35 bij het hotel. Er was geen receptie aanwezig terwijl er op de site van booking.com wordt aangegeven dat er 24 receptie aanwezig is. Na een hele lange dag moesten we met ons gezin toch doorreizen naar Nederland. En om het erger te maken, is het geld van onze VISA kaart afgeschreven.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Dit hotel is een perfecte keuze!
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

De deur van de douchecabine mag wel eens gesmeerd worden.

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk en behulpzaam personeel, binnen tien minuten met de auto in Parc Asterix, verschillende restaurants in de buurt van het hotel maar ook prima eten in het hotel zelf en naast het hotel een prettige tuin met ligbedjes en verschillende dieren.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Praktisch

Schoonmaken van het douche en het vloer.

Het badkamer was niet schoon. Schimel tussen de voeg van het douche . Er zijn product om te voorkomen . Het ziet niet vries uit.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Eenvoudig maar wel schoon en comfortabel
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Op de website staat dat het diner tot 22:00 open is, maar in hotel werd aangegeven dat het "die avond"maar tot 21:00 was. Ook is de de opening van het ochtendbuffet tot 9:00 wat kort.

Het personeel was uitermate vriendelijk en attent. De kamers zijn eenvoudig maar voelen toch luxueus aan. Het had o.a. die nacht gevroren en op signalen over gladheid werd er direct uitgebreid met zout gestrooid

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima voor een tussenstop op een lange reis

Goede bedden, heerlijke douche en prima ontbijt. En gunstig gelegen, vlakbij de snelweg Lille - Parijs, maar ver genoeg om daar geen last van te hebben.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Perfecft voor mensen op doortocht

Goed hotel indien je op doortocht oid bent. Kamer heeft alles dat je moet hebben. Goed ontbijtbuffet Personeel zeer vriendelijk en professioneel. Men doet zeker hun best voor Engels te praten. Parking wordt snachts afgesloten.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ligging van het hotel is perfect voor 1 nacht als je op...

Bed was matig, kuil in de midden. Airco niet in te stellen, was redelijk warm op de kamer.

Ligging van het hotel is perfect voor 1 nacht als je op doorreis bent. Ontbijt OK, geen eitjes.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Het bed.
    • New Generation Tweepersoonskamer

De service na 22.00 uur in de avond. We konden niets meer te drinken bestellen!! De slechte beheersing van de Engelse taal van de jonge dames van de receptie.

Het bed.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Waardeloos ontbijbuffet !
    • New Generation Tweepersoonskamer

Toilet zonder papierrolhanger, moeilijk te vinden. Bij de receptie geen wc papier in het toilet. Grootste tegenvaller was het ontbijt ! Geen eieren, was niet meer in frankrijk ?!? Verder was er 2 plakjes ham en geen kaas. We ontbeten om 8.30 uur en velen deelden onze mening dat 10,90 € wel heel duur was voor dit ontbijt. Er was trouwens nog net 1 schaaltje vruchtjes voor ons tweeen ! Campanile komen we geregeld op onze reizen naar frankrijk en een groot pluspunt was altijd het royale en goede ontbijtbuffet. Nu dus niet meer, zwaar teleurgesteld. Het personeel reageerde onverschillig.

Het extra grote bed was zeer goed.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Prima hotel voor onderweg
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Ontbijt was netjes, maar wat prijzig voor wat je ervoor krijgt (geen kaas of eitje).

Uitstekend hotel voor onderweg, net buiten Parijs. Locatie is op 'hotelplein': meerdere hotels en eetgelegenheden bij elkaar. Uitstekende service: bij aankomst bleek dat er in onze kamer gerookt was, echter kamer kon zonder probleem worden geruild.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heerlijk Ontbijt, airco op kamer, buiten ruimte om met...

Douchehouder was kapot. Geen speeltoestellen voor de kinderen (zou echt een plus zijn gezien het aantal gezinnen wat daar komt).

Heerlijk Ontbijt, airco op kamer, buiten ruimte om met kinderen wat rond te rennen en goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Ik kom zeker terug, goede stop op weg naar Nederland vanuit het zuiden.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Buffet is maar matig, beter minder en betere kwaliteit.

Ontvangst beheerder perfect, zeer behulpzaam en super aardig. Bediener van het restaurant ook heel vriendelijk en begripvol. Lekkere ligbedden in de tuin temidden van konijntjes, leuk. Kleindochter was tevreden.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

fijn overnachtingshotel

de kussens mochten iets groter zijn

rustige kamer, uitstekende ligging dichtbij de snelweg, parkeergelegenheid, heel goed ontbijt, prima hotel voor een kort verblijf

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed geslapen, ontbijt kon beter.

Ontbijt was matig, meer variatie, o.a. gemis eieren. Vond de thee niet lekker.

Goed geslapen, alleen jammer dat er geen raam open kan op de kamer. Bedden waren goed, geen gehorige kamers.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Heerlijke bedden (sliepen in de gerenoveerde...

Locatie .. Maar wij waren op doorreis , dus geen probleem !

Heerlijke bedden (sliepen in de gerenoveerde kamers)vriendelijk ontvangst! Nog mogelijkheid om wat te eten om 22.00! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , simpel maar goed ontbijt

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Perfect doorreis hotel met mogelijkheden om een hapje te eten en dicht bij de snelweg.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het was wat gehorig richting naastgelegen kamers, we hoorden goed de buurkinderen huilen.

De perfect ingedeelde kamer voor ons een onze 2 (kleine) kinderen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Heerlijk ontbijt buffet
    • New Generation Tweepersoonskamer

1 kussensloop leek niet schoon en deurkruk ging kapot waardoor deur van binnen niet open ging

Heerlijk ontbijt buffet Airco is ok Geen overlast van geluid..en ziet er mooi uit Dieren niet extra te betalen

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ondanks tijdige reservering en aankondiging dat we laat...

Slechte service

Ondanks tijdige reservering en aankondiging dat we laat zouden arriveren, konden we het hotel niet in wegens niet werkende computer en er was geen personeel aanwezig of bereikbaar om ons te helpen. Waardeloos.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Perfect hotel voor doorreis
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Na een dag van reizen kunnen binnenkomen in een koele fris ruikende kamer. Goede bedden. Alles ziet er keurig en schoon uit. Vlak aan snelweg waardoor je de volgende dag de reis weer makkelijk kunt voortzetten. Op terrein waar eetgelegenheden zijn zoals mc Donalds, Buffalo grill. Je kunt ook bij dit hotel eten. Ontbijt prima verzorgd. Ook eetdeel ziet er netjes en verzorgd uit. Je kunt er buiten zitten op een grasveldje waar konijntjes en kipjes lopen.

Gemakkelijke en goedkope tussenstop.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De verhouding prijs /kwaliteit.

Zeer vriendelijk personeel

Eenvoudige kamers

Ideaal als doorreishotel Beveiligde omgeving Nette kamers Heel vriendelijk personeel

Gunstig gelegen hotel aan de snelweg.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Gunstig gelegen hotel aan de snelweg.

• New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Parkeerplaats stond vol met touringcars

Hotel dat je moet zien als een pit-stop. Verwacht niet teveel van het ontbijt.

Ontbijt was echt wel continentaal. Geen eitjes, echt op zijn Frans.

Proper (schoon) hotel. Zeer goed gelegen voor een pit stop.

Locatie, dichtbij snelweg en een aantal restaurants.

Niet veel te doen in omgeving.

Locatie, dichtbij snelweg en een aantal restaurants. Kamer was schoon. Klein maar alles was er. Prima voor doorreis

Een goed hotel voor één nacht.

Kwaliteit van het eten.

Ligging van het hotel bij de tolweg

ontbijt O.

restourant GESLOTEN !!!! en dit op Pasen !!!!

ontbijt O.K Slaapcomfort O.K

Goede locatie

Goede locatie

Maak een andere keuze

Hygiëne belabberd; ontbijt is uiterst, uiterst slecht verzorgd.

Prima bedden en locatie.

Hygiëne badkamer; poep en schimmel op de muur.

Prima bedden en locatie.

Kou

Makkelijk inchecken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Op door reis

Dicht bij de tol auto baan

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Naast de snelweg en in een half uur in hartje centrum van...

De kamer stonk ontzettend naar sigaretten rook en de gordijnen waren doorzichtig

Naast de snelweg en in een half uur in hartje centrum van Parijs

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Er kunnen geen twee toestellen op een e-mailaccount worden gezet voor de wifi, vlg ons.

Een keurige kamer.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Ontbijt was in verhouding goed.

Ontbijt was in verhouding goed.

Prima.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Alles was prima, we waren er al eerder geweest.

Vriendelijk personeel, ideale ligging als je op door reis bent.

Prijs-kwaliteit zeer goed!!
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Praktisch en propere kamers. Op 5km van Parc Asterix. Leuke Halloween versiering!! 😁🖒

Ideaal tussenstop voor onze vakantie

Prijs-kwaliteit verhouding

Goed voor 1 nacht op doorreis prijs kwaliteit verhouding

n.v.t.

Prima kamer.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Prima kamer. Goede faciliteiten.

Prima voor een overnachting op doorreis.
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Makkelijk bereikbaar, goed parkeren, prima bedden en sanitair.

• New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kwamen na 23:00 aan. Informatie om de card te krijgen was enkel in Frans beschikbaar. In het Engels zou waarde toevoegen.

mooie rustige lokatie dichtbij attractiepark en restaurants in de buurt.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

meer handdoeken op de kamer

koffie en thee faciliteiten op de kamer. late in check restaurants in de omgeving

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Matig hotel. Kleine kamer. Prima voor 1 overnachting voor doorreis

Hygiëne is slecht

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima doorreis lokatie als je niet te hoge verwachtingen van de kamer hebt

Kwaliteit van de bedden Gehorigheid kamer

Parkeermogelijkheid en lokatie Ontbijt

Prima plek om onderweg te overnachten.
    • New Generation Tweepersoonskamer + 1 Eenpersoonsbed - Kind tot 10 Jaar

Er ontbrak een gekookt eitje bij het ontbijt.

Stille donkere en koele kamer. Bed en douche prima. Langs de snelweg met diverse restaurants.

mooie rustige lokatie dichtbij attractiepark en restaurants in de buurt.
    • New Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

weinig handdoeken. dubbel aantal was fijn geweest.

ruime badkamer. koffie en thee voorziening op de kamer. ruimte voor bagage en opbergmogelijkheden.

Niet voor herhaling vatbaar

Slechte hygiene

L P

Goed hotel met een prima ontbijt. Goede en veilige parkeerplaatsen.

Prima locatie voor een tussenstop.

Badkamer had iets schoner gekund en er ontbrak een handdoek.

Lekker ontbijt, ontspanningsruimte buiten voor kinderen heel prettig.

Een prima hotel om te overnachten onderweg naar onze vakantiebestemming in de Dordogne.

Het aanbod aan restaurants in de omgeving.

Kamers ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was heerlijk.