Beoordelingen over Kyriad Disneyland® Paris 3-sterren

10, Avenue de la Fosse des Pressoirs, 77700 Magny-le-Hongre, Frankrijk

#17 van de 26 hotels in Magny-le-Hongre

Hotel was goed vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Om half 6 gevraagd om een baby bedje, en hier hebben we ruim 3,5 uur op moeten wachten en meerdere keren moeten bellen ervoor

Hotel was goed vriendelijk personeel

jammer dat we weer naar huis moesten, we hadden het weer prima naar ons zin.
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

niets, de waterkoker was ook weer terug dus niks negatiefs JammJ

Het ontbijt is altijd prima ik kom hier wel 3x per jaar met mijn kinderen en kleinkind omdat het gewoon een fantastisch hotel, met heel aardig personeel, Dus ik zie al weer uit naar onze volgende vakantie.

Prima hotel qua prijs/kwaliteit en vriendelijk, vlot en praktisch personeel.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Het ontbijt was wat mij betreft wat beperkt (maar ik hou van lekker uitgebreid ontbijt dus ik ben ook wat verwend misschien), er werd niet vlot bijgevuld en er stonden lange rijen.

Het hotel kenden we al dus dat we her zijn terug gekomen lijkt me al positief. De reden is dat we net een iets leuker hotel wilden qua vermaak voor onze 4 jarige zoon dan het B&B hotel waar we de vorige x zijn geweest. Daar bleven we enkel slapen en ontbijten en dat was daar perfect voor, maar hier waren we net wat extra uurtjes en dan is het fijn als je kind zich kan vermaken in de speeltuintjes e.d. Ook fijn personeel. Lekker gemakkelijk Niet teveel invul werk. En de kamer die ons niet beviel omdat er was gerookt werd zonder problemen en direct omgewisseld voor een andere kamer. Logisch misschien maar niet overal vanzelfsprekend. Hier wel. Verder prettig dat je tot een uur of 3 snachts ruime keuze hebt om iets te eten/drinken kunt bestellen. Niet dat we er gebruik van gemaakt hebben maar soms is daar behoefte aan afhankelijk van hoe laat je aankomt. Hier kan het.

Zeer goede prijs en het ontbijt is een aanrader
    • Standaardkamer met 2 Eenpersoonsbedden en 2 Stapelbedden voor 4 Personen

Het is jammer dat dit hotel meestal het laatste hotel is waar de shuttlebus naar Disneyland Paris stopt (voor naar Disneyland Paris toe). Dan zit de bus dus een beetje vol.

Een van onze favoriete partnerhotels om heen te gaan bij een bezoek aan Disneyland Paris. Goede prijs en het ontbijt is echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Voor een kort verblijf te doen, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

De badkamer was met zwarte schimmelranden, ontbijt budget en elke dag hetzelfde. Geen toebehoren in de badkamer zoals shampoo . Wel duur te koop bij de receptie. Kamer heel klein.

prima bedden

Goed hotel vlakbij Disneyland Parijs.

Kyriad is een van de partnerhotels van Disneyland Parijs en dat is te merken aan de prijs van het hotel; de prijs per nacht is redelijk hoog. Hiervoor krijg je echter wel goede service. De wifi werkte goed maar je moest wel iedere keer opnieuw inloggen zodra je enkele uren uit het hotel was weggeweest.

Vriendelijk personeel die er zelfs in slagen de gasten te onthouden en moeilijke achternamen uitspreken. Gezellige bar met daarbij ook faciliteiten voor kinderen. Goede shuttleverbinding met de Disneyland Parijs parken. Goede wifi verbinding met snel internet.

prettig verblijf gehad

bedden zijn vrij hard. en de bushalte is verplaatst bij disneyland en is nu de aller aller laatste op het bus station.

de kamers zijn vernieuwd en zien er als nieuw uit , altijd een goede prijs en met een bus naar disneyland is erg handig. het ontbijt was erg lekker alles wat je nodig hebt warm en koud.

Leuk dierenverblijf erbij, dicht bij Disney.

De gangen (het tapijt) stonken een beetje... verder gelukkig de kamers niet!

Leuk dierenverblijf erbij, dicht bij Disney. Gratis parkeren en met pendel naar Disney. Mooie kamers, goed ontbijt. Prima bevallen!

Voor alleen overnachting vlakbij Eurodisney te doen, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Kamer was erg klein, zeker voor vier personen. Maar één kleine kast voor de kleding.Badkamer was oud en smoezelig. Alleen vier badhanddoeken voor het douchen, geen kleine handdoeken voor bv handen wassen aanwezig. Ontbijt was erg druk, rij stond tot buiten het restaurant. Eten was niet bijzonder, wel verse croissantjes en chocoladebroodjes.

Goede shuttle service naar Eurodisney.

Lekker dichtbij Disney, goed voor 1 nacht.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

De kamers zijn wat gedateerd en niet goed onderhouden. Prima voor 1 nacht maar meer zou ik niet doen. Ontbijt was redelijk maar verwacht er niet te veel van.

De locatie, vlakbij Disneyland Prijs, je bent er binnen een paar minuten vanaf de parkeerplaats.

Kapotte bedden in de kamers en badkamer verstopt afvoer zeer...
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Kapotte bedden in de kamers en badkamer verstopt afvoer zeer slecht, ventilatie roosters vol met vuil, niet bijgevuld papier in toilet, ga zo maar door. Zou mijn geld terug moeten krijgen ivm het ongemak.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De airco werkte niet helemaal naar behoren. Er zelf voor gekozen om hier op het moment geen melding van te maken. Het personeel was ongetwijfeld met een goede oplossing en/of excuus gekomen.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is wat kleinschaliger dan de omringende hotels en dat beviel ons erg goed. Wat ook handig is, is de ‘snack’ tent bij het hotel waar je toch nog snel iets te eten kunt halen na een bezoek aan het Disney park en (in tegenstelling tot in het park) voor een schappelijke prijs. De kamer is keurig op orde. Alles is goed onderhouden en zeer schoon. Prijs - kwaliteit is goed in verhouding.

Prettig verblijf voor bezoek aan Disneyland en Parijs
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

De houten traptreden naar 1e en 2e verdieping van het gebouw waar wij verbleven waren door achterstallig onderhoud in slechte staat.

Shuttlebus naar Disneyland en station.

op het ontbijt na prima.
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

wij gingen met het idee om iedere morgen te ontbijten...maar dat is ons geen enkele keer gelukt...dus we zaten zonder eten....veel te weinig zitplaatsen naarmate de mensen...wachttijden van meer dan 1 uur.... dat kan niet. Idee: zorgen dat er bij het hotel een andere oplossing komt, voor daar broodjes of iets te krijgen.

wij weten niet hoe het ontbijt was....omdat we de kans niet kregen...

Verschikkelijk

Trappen na de kamers waren erg gevaarlijk treden zaten los door de regen waren ze erg glad. Harde bedden De airco deed het niet Kamers erg klein weinig opbergruimte

Het ontbijt was lekker

Pra

Ontbijt erg druk. Stonden zeker 15 minuten buiten te wachten voor wij naar binnen konden.

Uitstekende ligging voor naar Euro Disney.Kamer netjes verzorgd,schoon. Ontbijt was goed verzorgd.

Prima weekend gehad.

Was alles goed geregeld. We hadden niks te klagen.

Goede kamers. Goed ontbijt. Heel klein minpuntje. Geen nederlandse zenders. Maar is niet de moeite waard om te klagen. Alles netjes geregeld.

Prima hotel voor dit geld. Top locatie bij disneyland
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Airco in de kamer deed het niet.

Veilig voor kinderen en veel te doen. Speeltuin, kinderboerderij. Eetzaal is overzichtelijk. Perfecte shuttle verbinding met disneyland

• Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Bedden waren hard (wij klagen niet snel haha) Verder prima hotel!!

Kamers waren prima. Liggen was top! Shuttle bus na disney en station om naar Parijs te gaan.

Prima plek om te overnachten voor bezoek aan Disneyland en dagtrip Parijs

Airco koelde niet (het was overdag 30 graden), dus we moesten de deur maar open zetten snachts volgens het personeel. De bedden waren oerendhard

Locatie was top, helemaal in combinatie met de shuttlebus. Ontbijt was boven verwachting.

Genoten, we willen niet weg!! <3 Kyriad, <3 Disney.

De kamer was vrij warm.

Er was goed geluisterd naar onze wens. We hadden een rustige, heerlijke kamer. Schoon, mooi en ruim. De medewerkers waren behulpzaam en vriendelijk. De locatie is perfect. Je bent zo bij de Disneyparken en ervaart toch echte rust. Er zijn zelfs dieren naast het hotel, super leuk!

te kleine kamer voor mijn gezelschap (2volw + 4 kids...
    • Standaardkamer met 2 Eenpersoonsbedden en 2 Stapelbedden voor 4 Personen

te kleine kamer voor mijn gezelschap (2volw + 4 kids waaronder 1 baby), naar buiten moeten gaan voor het ontbijt is niet altijd even aangenaam bij slecht weer, deur naar kamers sloot niet en sommige houten trappen waren heel hard versleten en niet echt veiligmeer

uitstekend

De snackbar staat voor kamers. Als je het raam open zet ruikt je kamer naar frituurvet.

Het is een rustig hotel. Personeel is erg aardig. Het ontbijt is prima.

Zeer nette kamers - chapeau voor kamerpersoneel - zeer...
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Een kamer op het gelijkvloers is praktisch maar je hoort wel veel lawaai.

Zeer nette kamers - chapeau voor kamerpersoneel - zeer uitgebreid ontbijtbuffet - gemoedelijke sfeer in hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Hotel viel wat tegen, maar de rest was fantastisch !!!
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

ontbijt ondermaats / restaurant te klein voor capaciteit hotel, aanschuiven / hotel afgeleefd, her en der sporen van slijtage. Kamer afgeleefd : plafondpanelen kapot / deur badkamer gezwollen van vocht, verf afgebladerd en deurstijl gecorrodeerd. Tapijt in gang her en der kapot, totaal versleten. Prijzen van drank en eten in hotel naar de hoge kant.

ligging hotel / shuttlebus van hotel naar park en terug, perfect !!

5,5
    Hele hotel viel eigenlijk tegen.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Hele hotel viel eigenlijk tegen. Het zag er mooier uit op de plaatjes dan in het echt. Gedateerd hotel, kamers vanalles niet in orde. We moesten s ochtends in de rij staan voor het ontbijt en konden als gezin niet eens bij elkaar aan tafel zitten!

Prima verblijf gehad,jammer van de drukte bij ontbijt,qua prijs in de omgeving uitstekend
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Te weinig capaciteit in de ontbijtruimte voor het aantal bezoekers. Mensen staan lang buiten in de rij te wachten om naar binnen te kunnen en dat is niet prettig als je 10 uur in het park wilt zijn.

Alles was oké, maar niet meer als dat. Prima voor een overnachting maar niet hoogstaand.

Genoten!

Heerlijk ontbijt, comfortabele bedden, goede locatie! De auto stond veilig, de parkeerplaats wordt afgesloten door middel van slagbomen. Busverbinding met Disney erg goed!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed hotel voor een redelijke prijs

De kaart om de kamerdeur te openen werkte regelmatig niet. Maar gelukkig konden we dan gewoon naar de receptie gaan om hem weer te activeren.

Fijne schone kamer met uitstekend ontbijt. Ze geven in de folder op de kamer zelfs aan wanneer het bij het ontbijt druk of rustig is zodat je zelf kan bepalen wanneer je erheen gaat. Vriendelijke receptie medewerkers en medewerkers in de ontbijt ruimte. Redelijk hard matras maar dat vond ik zelf juist wel fijn. En een kleine kinderboerderij ;)

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het is goed gelegen, vriendelijk personeel en het ontbijt...

Wanneer we de 2de nacht onze kamer wilden openen, bleek dat onze kaart niet meer werkte. Even terug naar de receptie en het probleem was opgelost. Geen idee of je dit elke keer moet doen, maar we waren niet de enige met dat probleem.

Het is goed gelegen, vriendelijk personeel en het ontbijt bestaat uit een ruime keuze.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Matig nooit meer
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Schimmel in de slaapkamer hoek, schimmel in de badkamer op de rand en tegels ,ventilator deed het niet ,veel stof op de airco , Vieze vloerbedekking Gelukkig extra medicijn ivm onze astma en huisstof allergie

ontvangst en ontbijt

Basic. Niet voor herhaling vatbaar met kleine kinderen.

Organisatie pendelbussen naar het park. (Overvol, dus we gingen met de auto) Hygiëne badkamer: toilet niet proper, veel haren van vorige bezoeker in het bad en tussen de handdoeken. Ontbijt zeer basic. We gingen er vroeger wel eens als koppel naartoe, maar dan waren we enkel op de kamer om te slapen. Dan is het nog ok. Nu met kleine kinderen was het er niet praktisch.

Niet ver van het park gelegen. Prijs.

Degelijk verblijf

Upgrade naar 'grote' 6-persoonskamers was handig, al was deze niet enorm groot. Dit doet vermoeden dat er kleine kamers zijn. Ook kleine badkamer. Veel lawaai door grote groep jongeren op de gang. Soms drukte bij ontbijt.

Goede locatie, handige en vlotte shuttleservice, vriendelijke ontvangst. Kamer was basic, maar proper. Degelijke bedden. Ruime, veilige parking. Ideaal voor korte periodes. Ontbijt is voldoende.

In t verleden was t echt super maar de kwaliteit is sterk achteruit gegaan
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Service was slecht. Personeel sprak slecht Engels en begrepen er niks van als je iets vroeg. We werden vh kastje naar de muur gestuurd

Ontbijt is er altijd super

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Kon beter

Redelijk uitgebreid ontbijtbuffet maar kwaliteit van het eten viel toch wat tegen.. Kip die uitgedroogd was, aardappelen die waarschijnlijk een hele nacht in het vet gelegen hadden, melk die niet aangevuld werd, chocomelk die 1 en al water was. Viel toch tegen..

Mooie en nette kamer

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het voldeed op de hitte na aan wat ik er van verwacht had.

Het hotel is wel wat gedateerd. Kamers kapotte spiegelstijlen en krakend bed. Beetje oude vloerbedekking etc. Maar daar is de prijs ook na. Dus had dit wel beetje verwacht. De verwarmen was al 2 weken kapot toen wij daar waren. Hij kon in het hele hotel niet meer uit dus het was echt Super heet overal. Personeel klaagde daar ook over. Op de dag van ons vertrek was hij s,morgens gemaakt en konden we koel ontbijten;)

Het personeel. Ontbijt voor prijs prima De ligging is perfect. Gratis shuttle bus super. De prijs is voor Parijs zeer betaalbaar.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Mag meer worden aangedaan
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Slechte trappen (los zittende treden) toegangsdeuren niet afsluitbaar (was onklaar gemaakt doormiddel van een schroef erin

Personeel ontbijt vriendelijk behulpzaam

Nette kamers met goede matrassen en een uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en 1 Slaapbank - Extra Stapelbed voor 2 Personen

Badkamer had iets groter mogen zijn. Verder prima kamer

Nette kamers met goede matrassen en een uitstekend ontbijt. Slechts 10 min. rijden van Eurodisney. Prima prijs/kwaliteits verhouding

Prima om te verblijven voor een weekendje Disney

Verwarming niet lager te zetten. Ventilator blies warme lucht naar binnen in plaats van koudere lucht.

Goede kamer en schoon vriendelijk personeel bij het ontbijt

Een heel fijn verblijf met alles erop en eraan en een perfecte verbinding naar Disneyland Paris

Er stond een enorme rij tot aan buiten voor het ontbijt, dus we stonden in de kou te wachten terwijl er wel tafeltjes leeg waren. Het was natuurlijk wel vakantie dus dat verklaard de drukte natuurlijk wel.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De kamers waren prima, de bedden lagen comfortabel en de badkamer was prima!

Redelijk tot goed
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Erg warm in het hotel. Airco werkte niet. Föhn werkte niet. Geen koelkastje op de kamer. In douche en kamer schimmelvlekken aan plafond

Diner voortreffelijk

Prima locatie voor bezoek aan Disneyland
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Het dinerbuffet was goed en uitgebreid, maar in het restaurant was het extreem warm.

Locatie tov Disneyland is perfect. Ontbijt is uitgebreid en goed. Op eerste kerstdag kwam de kerstman zelfs langs :)

Matig. Zal het niet bij een ander aanbevelen

Ik vond met name het restaurant erg smerig. Elektriciteit was slecht. Moesten regelmatig onze stekkers van telefoon bewegen om verbinding te krijgen.

Ontbijt was redelijk maar koffie drama. Restaurant was erg vies. Plakkerige tafels. rommelig. Bediening matig.

Was weer top om hier te verblijven voor onze vakantie naar Disney.

De temperatuur in het hele gebouw is veel te hoog. Het is overal heel warm wat ook de nachtrust beinvloed.

De kamers en ontbijd zijn gewoon goed en netjes.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De ligging bij Disney, gratis parkeren, shuttle bus en
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Hotel was ooit charmant, nu vergaande glorie. Vroeger er een warme receptie, nu is de receptie een (kinder) game hall. Ventilatie in de kamer lastig te regelen.

De ligging bij Disney, gratis parkeren, shuttle bus en ontbijt. Lekkere (harde) bedden. Aardige douche.

Ideaal voor een kort verblijf
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Onderhoud van de kamers kon beter. De kleine doorspoelknop van de wc werkte niet en er was ook al een beetje schimmel op het badkamerplafond.

Het personeel was zeer vriendelijk en probeerde me zelfs in het Nederlands verder te helpen. Aan het hotel is er een klein boerderijtje met wat dieren, wat een kleine meerwaarde biedt voor kindjes. Er is ook de mogelijkheid om 's avonds nog iets klein te bestellen om te eten, wat wel handig is.

Gezellige en propere kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie...
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Jammer dat het soms aanschuiven was om binnen te mogen in het restaurant.

Gezellige en propere kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie omgeving. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Het was te kort dus volgende keer langer, heerlijke korte vakantie

Het weer maar dat hebben we gelukkig niet in de hand, maar valt mee te leven

wij komen hier al jaren omdat het gewoon goed is en vriendelijk personeel, dus als het even meezit zijn wij rond mei weer van de partij. .

Parkeren ideaal, vervoer naar euro Disney ook.

Je moet betalen om op je kamer thee te drinken. Dat heb ik nog nooit gezien. Ontbijtzaal kan erg druk zijn

Parkeren ideaal, vervoer naar euro Disney ook.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

voor 1 nachtje prima
    • Standaardkamer met 2 Eenpersoonsbedden en 2 Stapelbedden voor 4 Personen

Locatie van de kamer pal boven de keuken en daar kwam nogal wat lawaai vandaan. Kamer was wat krap. En de digitale kaart om de deur op te maken deed het na 1 keer gebruiken niet. en dat tot 3 keer toe

Leuke prijs voor 1 nacht en mooi uitzicht vanuit de kamer. Goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Geweldig 👍👏

Niets viel tegen.

Zowel het ontbijt, als het diner buffet waren erg goed verzorgd. Vriendelijk personeel zowel in het restaurant als bij de receptie van het hotel. En de gratis shuttlebus naar Disneyland reed af en aan, bijna geen wachttijd. Ik ben nu twee keer in dit hotel geweest en bij een evt. volgend bezoek aan Disneyland zou ik zeker weer voor dit hotel kiezen.

Heel goed!

Het inchecken bij de receptie duurde erg lang.

Zoals altijd weer super. Prijs valt altijd mee als je ruim op tijd boekt (hier inmiddels 5x verbleven). De kamers zijn schoon, ruim en de bedden zijn prima. Lekkere douche ook. Het ontbijt is heel goed, veel keus. Wel een druk hotels dus je moet vaak even wachten voor je kunt ontbijten. Busverbinding met de parken is prima, wel druk. Heb je een jaarkaart voor Disney en kun je gratis parkeren bij de parken? Kies dan hiervoor.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima hotel dichtbij Disney

Goede faciliteiten, je kunt aan de bar wat drinken en o.a pizza bestellen. Prima hotel kamer en ontbijt simpel maar goed. Disney kortbij en gratis shuttle bus.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Op de kleine gebreken na,zeer goed hotel!

Enkel franse tv zenders (stuk of 20) klein bad,snelle afwerking (siliconen,...)

Toffe ruime kamer.uitgebreid ontbijt buffet. Leuk winkeltje en leuke bar

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima verblijf voor een aantal dagen Disney

De kamers zijn beetje gedateerd. De bedden zijn prima en schoon, maar er mag wat meer aandacht besteed worden aan het onderhoud van de kamers. Veel dingen zijn beschadigd of laten los, tevens had onze badkamer veel last van schimmel en hing er een nare geur in de kamer (kwam uit de airco). Voordat we gingen slapen hebben we het raam even een kwartier opengezet.

De parkeerruimte is voldoende bij het hotel en het eten is goed. Een ruime keus bij zowel het ontbijt als het diner. De verbinding met Disneyland Parijs is ideaal, de bus stopt direct voor het hotel (wij zijn de eerste stop) en binnen 10 min sta je in het park.

Top ontbijt

We hadden geboekt voor 2 personen en er stonden 4 bedden op de kamer. 1 stapelbed en 1 dubbel bed. Veel bed op een kleine ruimte

Top ontbijt Kamers waren in orde Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Kon er mee door
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Heel gehorig . Harde bedden en we hadden een familie kamer en die was vrij klein en de wc zat bij de douche in dat vonden we niet prettig. En ze zeiden bij het restaurant kinderen 10,- later moesten wij voor onze dochter van 13 23 euro betalen . Dat werd pas achteraf gezegt en gevraagd naar de leeftijd vond ik niet netjes.

Dat het schoon was en de shuttlebus naar Disney dat was goed geregeld

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Goedkope accomodatie met relatief weinig comfort
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

- Het stonk op de kamer; - Er zaten diverse schimmelplekken op het plafond van de slaapkamer; - Het plafond van de badkamer leek wel een stekkerstelsel, maar dan van schimmelplekken; - De bedden zijn vrij kort.

Dit hotel is zeer gunstig geprijsd en daardoor ideaal in combinatie met een bezoek aan Disneyland Paris. Echter hoef je voor deze prijs ook vrij weinig te verwachten. Een standaard kamer met krappe bedden. Erg basic dus. Het ontbijt is wel erg uitgebreid en absoluut de moeite waard!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

dik tevreden
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

ontvangst in het hotel was erg vriendelijk, goed en duidelijk geholpen bij de receptie. Goed geslapen, heerlijke bedden en meer dan genoeg keuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Vergane glorie

Het hotel gaf een zeer afgeleefde en gedateerde indruk: Kamer redelijk 'versleten'. Vochtplek in de badkamer, verf bladdert af, deur van de kamer onderaan beschadigd... Personeel doet er wel alles aan om alles proper en schoon te houden. Ontbijt: weinig keuze, helft van buffet niet gevuld, vaak lege bakken.

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 november 2017

De dichte locatie bij disneyland en de gratis parking.

De badkamer was de schutting van het bad kapot. De kamer zelf was niet echt geïsoleerd waardoor je veel lawaai kon horen.De prijsverhouding voor het onbijt vond ik persoonlijk ondermaats als je vergelijkt met andere hotels wat je daarvoor in de plaats voor krijgt.

De dichte locatie bij disneyland en de gratis parking.

Dit hotel 2 kansen gegeven. Bij beide bezoeken was er schimmel in de badkamer en overlast.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

1e bezoek bij dit hotel had een beschimmelde badkamer plafond. Dit hotel een 2e kans gegeven, maar wederom schimmel bij de badkuip rand. Tevens was de kamer direct naast de gang deur die elke keer als er iemand door heen ging met een luid geluid dicht viel zodat de badkamer- en kamer deur trilde. Dit geluidsniveau was dusdanig erg dat de nachtrust verstoord zou worden. Receptie vervolgens gebeld en tijdelijke oplossing was dat de deur geblokkeerd zou worden, wat ik er uit begreep. Hotel was vol en geen mogelijkheid tot wisselen kamer, geen probleem, kan gebeuren. We hoefden niet perse een andere kamer maar graag een oplossingen tegen het luide geklap van die deur. De hulp van de persoon aan de receptie ging in ieder geval niet van harte. Vervolgens geen last meer van gehad tot de ochtend aanbrak en wij wederom wakker werden van het lawaai van die deur. Bij uitchecken werd er niet echt gereageerd op de klacht van de deur en dat het verblijf niet oké was, manager zou niet aanwezig zijn. Vervolgens over de schimmel begonnen in de badkamer en ineens kon er wel een klacht achter gelaten worden. Vrij vreemd dat als er geen manager is dat er dan niks gedaan kan worden aan een klacht. Ik ben benieuwd of er nog contact opgenomen worden over de achtergelaten klacht met contact gegevens. De prijs voor het verblijf was dan ook veel te hoog voor de kwaliteit en comfort die je er voor terug krijgt. Dit hotel raad ik bij deze dus niet aan.

Het ontbijt was wel okay.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

We waren met de woongroep met mensen met een verstandelijke...

Bij 1 kamer hadden we helaas lekkage. Hier werd door het hotel niks aan gedaan.

We waren met de woongroep met mensen met een verstandelijke beperking. Deze werden super ontvangen, personeel ging er ontzettend leuk mee op. Ook was het ontbijt erg lekker.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

zalig tussendoor-verblijf

De wifi haalde op zijn best 2 Mbps download...

Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel. De kamer was voldoende ruim, badkamer was in orde, bed was zeer goed. Het ontbijt was in buffet-vorm met ruime keuze in zowel koud als warm. De omgeving van het hotel is leuk; er is voor kinderen een speelruimte, en een "kinderboerderij" Station van de RER ligt vlakbij en kan met de gratis shuttle bereikt worden. Na 40 minuutjes trein ben je in hartje Parijs.

goed hotel wat je veel waar voor je geld geeft
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

De kamer waar wij met 4 personen op sliepen had geen ventilatie mogelijkheid, uiteindelijk de buitendeur open moeten zetten. In de ochtend liepen de mensen langs onderweg naar het ontbijt.

simpel en goed hotel voor een bezoek aan Disney. Verwacht voor deze prijs geen hoogstaande service. Het ontbijt was verder prima, genoeg van alles met een redelijk goede keuze. Ook hier geldt: verwacht geen luxe voor deze prijs.

Heel tevreden.

Personeel receptie

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid en personeel poetsploeg en aan het ontbijt waren ontzettend vriendelijk en constant aan het werk. Halloweenattentie op kamer was heel leuk. Versieringen en Halloween sfeer ook top. Personeel aan receptie waren niet vriendelijk keken je nog niet eens aan als je voor hun stond en daarvoor was alles teveel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het was een propere kamer.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Het klein bed kraakte enorm. We hebben meer dan 10min moeten aanschuiven voor we de ontbijtruimte binnen konden. Ook al was het een zeer uitgebreid ontbijt, was het niet echt lekker... en de tafels plakten enorm... Dat was wel spijtig...

Het was een propere kamer. Ideale ligging voor uitstap naar het Disney park. Uitgebreid ontbijt.leuk dat er een souvenierwinkeltje was.

Prima locatie voor een bezoek aan Disneyland.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Kitranden bij het bad waren nodig aan vervanging toe. De kamer rook behoorlijk muf en kon lastig geventileerd worden omdat de ramen geen kiepstand hebben. Ventilatiesysteem kon op de kamer bediend worden maar leek verder niet echt te werken.

Hotel is prima gelegen voor een bezoek aan Disneyland. Met de shuttlebus ben je in no-time bij de ingang van het park. Ontbijt was prima en uitgebreider dan verwacht. Medewerkers zijn erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geweldig verblijf voor Disney
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Ontbijt was heerlijk en veel keus. Bij aankomst veel kinderfaciliteiten zoals schommel en glijbaan Zodat het wachten niet vervelend was. Kamers waren schoon en goed

Een leuk ontspannen weekendje met het gezin
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Bij het ontbijt mochten er wel gewone pistole's liggen in plaats van alleen maar stokbrood. Anders mochten de porties van de pasta in de bar wel wat groter zijn voor de prijs die jullie vragen .

De afstand van en naar Disneyland was uitstekend. Zeer tevreden van de shuttle die naar daar reed was een vlugge verbinding en op geregelde tijdstippen

- warm ontbijt buffet met ruime keuze

- de kamer was klein - vriend had aparte kamer van hetzelfde type en hij had een waterkoker en wij niet. Zijn kamer was bovendien iets ruimer en goedkoper - ik had niet de mogelijkheid om een kamer zonder ontbijt te kiezen in de booking.com app. Ik zag pas in de bevestiging dat er ontbijt inbegrepen was

- warm ontbijt buffet met ruime keuze - parking - ligging - wifi

Vriendelijk personeel, super locatie en goede organisatie...

Het ontbijt viel tegen en het servies was smoezelig. Ook was de cappuccino in de bar echt niet te drinken en duur (€3.50)

Vriendelijk personeel, super locatie en goede organisatie van de pendelbus naar het Disney park

Goed hotel en binnen 10 min met de auto in Disneyland Parijs
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Kamer vond ik erg warm. Badkamer zat schimmel op het plafond en bij de wasbak was het hout helemaal uitgezet van het vocht uit de badkamer.

Ontbijt is goed en uitgebreid. Vriendelijk personeel

Super genoten van deze mooie dagen
    • Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Kan zo niets bedenken, prijzen drankjes zijn navenant de locatie. Je kunt altijd eigen drank en snacks meenemen :-)

Kamer: Netjes en functioneel, goede douche, stevige bedden Ontbijt: Uitgebreide keuze Avondeten (all you can eat): Uitgebreide keuze en per avond afwisselende keuzes Personeel: Vriendelijk en behulpzaam

Korte rit naar Disney,pendelbus fijn maar wel erg vol.
    • Standaard Kamer met 1 tweepersoonsbed en een stapelbed (1-4 volwassenen)

Nogal gehorig, kinderen rennen door de gangen. Wij sliepen halverwege de gang met een kindje van 2 jaar. Aanrader kamer eind van de gang. Avondeten was niet lekker en ook duur. Vlees zat vol vet en weinig keuze. Elke avond hetzelfde.

Korte rit naar Disney,pendelbus fijn maar wel erg vol.ontbijt was lekker, niet super uitgebreid maar smaakte goed.