Beoordelingen over Domaine de Verchant Relais & Châteaux 5-sterren

#2 van de 57 hotels in Montpellier

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De kamer en de prachtige tuinen
    • Deluxe Kamer

Het erbarmelijk slechte eten aan een absurde prijs in het restaurant en het waardeloze ontbijt alles, buiten 1 croissant en 1 broodje waren ze vergeten te brengen. Pretentieus maar buiten de prachtige kamer niet echt de moeite waard. Geen lift dus voor mij onmogelijk om een goedkopere kamer op de verdieping te boeken.

De kamer en de prachtige tuinen

Uitstekend verblijf voor 1 of 2 dagen en zeker voor mensen die wat méér wensen of gewend zijn.
    • Premium Junior Suite

Er viel ons niets tegen. Als we heel diep gaan zoeken, zouden er wat betere zenders op de meerdere TV's die aanwezig zijn mogen zitten, bijvoorbeeld een BVN of enkele echter nieuwszenders zoals CNN of CNBC. En wat grotere en meer handdoeken in de badkamer.

Uitstekende locatie vlak buiten Montpellier midden in de wijngaard van het domein. Prachtige gebouwen, uitstekende spa en fantastische restaurants. Niets op aan te merken. Een uitstekend hotel voor een doorreis naar Zuid of juist Noord Europa. De medewerkers spreken over het algemeen ook Engels, dus voor mensen die niet goed Frans spreken, dat is daar geen probleem en iedereen is uitermate vriendelijk.

Een geweldig verblijf voor mensen die rust en luxe wensen in combinatie met goede keuken.

Wat ons tegen viel is moeilijk te beschrijven, we kunnen eigenlijk niets bedenken. Wij hadden een junior suite en als we dan wat moeten zeuren als Nederlanders, dan was de prijs misschien iets te hoog, maar de sfeer is daar zeer goed en de omgeving zeer rustgevend. Dus daar moet je dan wat meer voor betalen.

Wij waren op doorreis naar Spanje en zochten een goed hotel voor een nacht. Dit is echter een geweldig wijndomein met een fantastisch hotel. 26 kamers op een domein van 11ha. 2 minuten buiten Montpellier in totale rust. Goede keuken, goede kamers en super spa mogelijkheden. Zeer attent en vriendelijk staf die hun talen goed spreken. 1 nacht was VEEL tekort, we komen zeker terug.

Subliem.

Alles top.

Perfect ontbijt. Prachtig domein. Zeer mooie kamers. Fantastisch zwembad en spa. Supervriendelijk personeel. Goed restaurant. Heerlijke bedden.

Zeer net en van alle luxe voorzien. Het kost wat maar dan heb je ook wat fenomenaals.
    • Deluxe Kamer

Jammer dat er enkel Franse gasten waren. Die kijken over het algemeen toch wat chagrijniger. Maar ok, een Hollandse enclave is ook niet alles.

Voor vakantie-reizigers die van luxe, ontspanning houden en ook nog eens sportief zijn is dit de ideale locatie. Het strand os dichtbij, (elektrische)-fietsverhuur is gratis. De spa en gym zijn allebei groot, nieuw en netjes. Kortom een fantastisch verblijf voor een paar dagen of een weekje als je wilt. De restaurants zijn beide prijzig, maar geweldig.

We waren reeds eerder in Domaine de Verchant, er is een...
    • Deluxe Kamer

De vorige keer hadden we een kamer in het hoofdgebouw, deze was veel luxueuzer, ruimer en had een balkon. De kamer die we nu hadden was niet in verhouding met de prijs die we betaalden, de deur naar de kamer was een oud houten poortje, allemaal heel charmant, maar niet geluidsdicht, ook het licht van de hal scheen binnen in ons kamer. De verwarming/airco werkte niet, we hebben dit gemeld en er is 's avonds iemand gaan kijken, maar uiteindelijk werkte deze toch niet. Het was dus behoorlijk fris in de kamer en badkamer. Zou niet mogen om zoveel geld te betalen en kou te hebben. Probleem kon gemakkelijk opgelost worden door ons een andere kamer te geven.

We waren reeds eerder in Domaine de Verchant, er is een mooie spa, buitenzwembad en brasserie la Plage Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Top locatie tussen de wijngaarden met veel oog voor details en behoud van de omgeving.

Het is wel leuk dat overal TV en andere digitale bronnen zijn in de kamer, maar een aantal van 7 afstand bedieningen is echt te veel en veroorzaakt dat we uiteindelijk onze eigen muziek hebben opgezet. Daarbij geven zij eerst aan geen plek in het restaurant te hebben en vervolgens voor ons wel een plekje vrij te maken en uiteindelijk zijn er 3 tafeltjes bezet. Een beetje kinderachtig!!

De locatie is echt geweldig tussen de wijnvelden, waarbij deze zoveel mogelijk behouden zijn gebleven. Met enige fantasie kan je zelfs stellen dat het restaurant om de wijnranken is heen gebouwd. De Spa was absoluut top evenals het zwembad met bijbehorende restaurant. Uiteraard was de kamer top, maar dat mag ook wel voor dergelijke prijzen.

men moet tweehonderd meter van de parking gaan tot de receptie
    • Deluxe Kamer

prachtig hotel direktie ondermaats eten slecht

ok

net

rust

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Veel te duur en kamer totaal niet in orde.
    • Premium Junior Suite

Veel te duur en kamer totaal niet in orde. Is geen badjassen, toiletgerief, propere handdoeken..enz.....

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Lokatie is zeer mooi!

Eten in hun restaurant was extreem slecht! Relais & Chateau volledig onwaardig. Schande! Personeel kwam niet verder dan "oh, sorry.." Ik maak daar verder geen heibel van. Betaal het en klaar. Maar mijn commentaar hier is duidelijk; prima hotel! Niet in het restaurant eten. Smerig eten. Bah! Al met al een negatieve ervaring voor 1 nachtje slapen met z'n vieren a 1200,-. Zou voor het geld bezien best goed mogen zijn.... :-(

Lokatie is zeer mooi!; Ruime kamer/woonplek! Prachtig nieuw zwembad!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

heerlijk gedineerd, prettig hotel met uitgestrekte laagbouw...

gasten van buiten het hotel kunnen ligbedden reserveren en komen vervolgens laat op de dag, hierdoor zijn veel bedden niet beschikbaar.

heerlijk gedineerd, prettig hotel met uitgestrekte laagbouw en mooi gelegen zwembad bij de SPA met uitzicht over de wijngaard, goede bediening aan het zwembad

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De uitbreiding/vernieuwing vh domein

Meer gratis fris water op kamer Gratis nespresso op kamer Openingsuren zwembad uitbreiden

De uitbreiding/vernieuwing vh domein

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

onze kamer was top en het eten en personeel was erg...

kan niets bedenken.

onze kamer was top en het eten en personeel was erg behulpzaam . geweldig.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Vriendelijkheid