Beoordelingen over Dormy House 3-sterren

Route du Havre, 76790 Étretat, Frankrijk

#1 van de 13 hotels in Étretat

9,8

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Sfeervol hotel in een prachtige cottage gelegen boven het...
    • Superior Kamer met Zeezicht

Sfeervol hotel in een prachtige cottage gelegen boven het dorp ket een prachtig uitzicht op het dorp en de kustlijn. Goed verzorgd en hygiënisch. Heerlijk bed. Op loopafstand van de golfbaan van Etretat. Goed ontbijt en heerlijk restaurant. Let goed op bij het boeken dat u een kamer boekt met zeezicht.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Kamer is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Het personeel was zowel in het restaurant als 's morgens bij het ontbijt zeer onvriendelijk. Als ze iets op je tafel zetten, zeggen ze helemaal niets, ruimen ze af, vragen ze niet of het lekker was. Het is beeld zonder klank. Aan het ontbijt 's morgens, krijg je gegrommel als je aan een tafeltje plaats neemt naar keuze. Ze kunnen het ook gewoon vriendelijk komen vragen.

Kamer is goed. Netjes. Badkamer is veel te klein voor 2 personen, je kan nergens je spullen kwijt. Op de 3 dagen dat we er waren, is de lift niet gerepareerd.

prachtige ligging, lekke eten, vlotte bediening
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

bij het toekomen geen vlotte mogelijkheid om mijn wegen te parkeren ( er was een feest voor de golf club)

prachtige ligging, lekke eten, vlotte bediening

heel gezellig op een prachtige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

kamers iets verouderd - badkamer beetje klein en uitrusting kan beter

Prachtige ligging - mooie tuin en zicht - uitgebreid ontbijt - lekker avondmaal - dicht bij strand en dorp

Uitzicht over zee vanuit hotel, luxe kamers en bedden, ...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Gootsteen in badkamer liep niet goed door, maar dat kunnen ze vlug verhelpen. Ontbijt is te duur.

Uitzicht over zee vanuit hotel, luxe kamers en bedden, lekker diner en vriendelijk personeel .

Prachtige locatie, maar geen vriendelijke receptioniste.

De receptioniste, erg onvriendelijk en nam amper de moeite om ons op weg te helpen. Ook had ze best tips kunnen geven over waar we wel zouden kunnen gaan eten. Bij binnenkomst werd ons namelijk meteen meegedeeld dat wij de beide nachten dat wij gereserveerd hadden niet konden eten in het restaurant aangezien dit al compleet volgeboekt was. Misschien fijn om dit bij de reservering als opmerking te plaatsen, "reserveren noodzakelijk". De kinderen hadden een kamer met uitzicht op het parkeerterrein, deze was erg warm.

Wij hadden uitzicht op zee, echt prachtig!

2 dagen prachtig zicht duur betaald
    • Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

Het hotel is dringend aan renovatie toe. Het is gedateerd en al bij al betaalden we dat prachtige zicht wel erg duur. Daarbovenop komt nog eens € 16,50 per persoon voor een ontbijt dat niet aan de verwachtingen voldeed: afgebakken brood, personeel niet vriendelijk, roereieren waren smakeloos en leken op pap, de zalm lag er zo bij gegooid dat niemand er zin in had.

We betaalden voor een kamer met zeezicht en dat zicht was prachtig! De kamer was ook voldoende groot en netjes. In de badkamer was alles aanwezig: zeep, shampoo, conditioner, vanity kit, haardroger. De WC stond min of meer apart door een muur.

Een goed verblijf met een goed uitzicht!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Het ontbijt was niet bijzonder. Het aanbod wat niet groot en hetgeen wat er was, was niet van goede kwaliteit.

Het uitzicht van het hotel is zeer goed! Het ontbijt is echter wat minder. Desondanks is het een zeer goed hotel met goede faciliteiten met een directe verbinding om richting de kust te lopen.

Leuk, beetje ouderwets aandoend, hotel met een geweldige ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Douchen in een smal bad, geen koffie/thee gelegenheid.

Heerlijk bed, ruime kamer en prachtige ligging van het hotel. Ook binnen een paar minuten in het centrum van Étretat. Heel vriendelijk personeel. Het restaurant was al volgeboekt, maar we kregen meteen een paar tips.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Resto gesloten op zondagavond en we wisten dit pas na het boeken en konden niet meer annuleren. Uitzicht op rots, anders niets, dus wel triest.

heel lekker ontbijt, maar vrij duur

Rustgevend met een tikkeltje ‘vieux’ style luxe.

Niks eigenlijk..

De ligging, zeer vriendelijk personeel, de sfeer in het hotel, uiterst stil! Zalig - prijs kwaliteit in het restaurant - het uitzicht..

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een heel fijn hotel, aardig personeel, goed eten en een heel...
    • Superior Kamer met Zeezicht

Een heel fijn hotel, aardig personeel, goed eten en een heel mooie uitzicht over Etretat en de zee. Het restaurant is top, jammer dat het in de winter zo vroeg donker is want je hebt vanuit het restaurant prachtig uitzicht. We komen hier graag en toevallig kregen we een gratis upgrade naar een Excellence kamer. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prijs-kwaliteit meevaller.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Ontbijtbuffet wordt nauwelijks bijgevuld, geen capuccino te verkrijgen, klassiek frans ontbijt zonder veel poespas.

Prijs kwaliteit meer dan in orde. Menu's in restaurant goed, bediening uitstekend. Doch het eten à la carte vrij duur in vergelijking menu's.....dus iedereen gaat voor de menu's

Onthogeling !
    • Superior Kamer met Zeezicht

Een maand voordien geweest met een groep golfsters , en alles was super ! Ik ga met mijn partner , krijg een mooie kamer , maar op het derde verdiep , zonder lift ! Ik heb wel 2 proteses , dat viel enorm tegen ! Het eten was allesbehalve lekker , niets vergeleken bij de maand ervoor ! In de loop van de nacht een crisis van zware salmonella gehad ! De volgende dag , de golf niet kunnen afwerken en uitgecheckt uit hotel omdat ik te ziek was ! Durf dit aan niemand meer aan te raden ! Jammer !

Nabijheid van het golfterrein .

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heel mooi en chic hotel maar helaas niet diervriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

We boekten dit hotel omdat huisdieren toegelaten zijn. Bij aankomst bleek echter dat de hond (een dwergpincher, dus geen grote hond) enkel toegelaten werd op de kamer. Hij mocht niet mee in de bar of restaurant. Ook in een draagtas of mand werd hij niet toegelaten. We konden wel het ontbijt op de kamer nemen, maar op de kamer stond geen tafeltje, dus vonden we dit geen goede optie. Bij het uitchecken lag er een grote, dikke kat op de balie. Dit kon blijkbaar wel. Er werd ons dan ook meegedeeld dat we normaal gezien 12.50 euro moesten betalen voor de overnachting van de hond, maar omdat het zo een kleintje was, lieten ze die rekening vallen, zonder dat we daarover iets gezegd hadden. Volgens mij waren ze zelf een beetje gegeneerd dat die kat daar net lag toen wij binnen kwamen. Spijtig, maar dit zette een domper op ons verblijf, zeker omdat onze hond in andere hotels meer dan welkom was en deze hotels van minstens even goede kwaliteit waren. Achteraf bekeken was het nog niet zo slecht dat we geen ontbijt namen in dit hotel, want het ontbijt was 16.50 euro, maar voor een eitje, ham, kaas enz. moest er nog apart bijbetaald worden. Dit vonden we toch ook wel overdreven.

Zeer ruime kamer en badkamer en mooi panoramisch zicht op zee.

Prettig hotel op schitterende locatie en zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

De badkamer aan de kleine kant en douchen in bad.( geen scherm of douchegordijn dus de vloer heel nat).Wel weer heel schoon. Heerlijke grote badlakens.

Prachtig hotel op schitterende locatie met geweldig uitzicht op Etretat. Het personeel allervriendelijkst en servicegericht. Ontbijt prima en je kunt uitstekend dineren in het restaurant met panoramisch uitzicht. Mooi aangelegde tuinen met tuinmeubelen. Onze standaardkamer gezellig ingericht en heel schoon. Tijdens ons verblijf van 5 nachten werd het bed lekker verschoond.

Leuk,maar te duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Het ontbijt kost 16,50 euro en is dat absoluut niet waard. Het avondeten in het restaurant was koud.

De ligging van het hotel met zicht op zee en de kliffen is geweldig. Zeer goed bed.

Het hotel en omgeving biedt alles om te genieten van een fantastische verblijf in Etretat.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Het bed was langs de harde kant. Men kan er eten maar nergens hangt een menu of prijs uit zodat men op voorhand een idee heeft van wat men aanbiedt en hoeveel het kost.

De locatie is super. Mooie tuin met ligzetels vanwaar een fantastisch uitzicht. Mooie, ruime kamer en ruime badkamer met alle comfort.

Fantastisch hotel met een zeer goeie prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Je kan eten vanaf 19.30u wat met een kind van 5 wat lastig is na een dag in de auto. Als je besluit om dat toch te doen (zeer de moeite waard vanwege eten en uitzicht) dan doe je er verstandig aan om om 19.20u. alvast aan tafel te gaan (met name in het weekend)

We verbleven in de familiekamer in een bijgebouw, heerlijk ruim, schoon en met mooi uitzicht. Uitermate uitgebreid ontbijt met heerlijke producten en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Hotel zeker aan te bevelen mits een goede portemonnee
    • Directoire Tweepersoonskamer met zeezicht

Een beetje tegen geslagen diner. Moet gastronomisch zijn maar wij vinden het wat zwaar en net niet groot keuken.

De kamers en badkamers uitstekend. Prachtig zicht. Gezellige wandelingen. Perfecte ontbijt.

Aangenaam verblijf in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Het hotel is gelegen op een berg. Het was een redelijk smalle en steile oprit naar de autoparking.

De kamer was mooi ingericht; de badkamer was in orde en proper. Het ontbijt was goed en redelijk uitgebreid. Het restaurant in het hotel is een klasserestaurant. Het hotelpersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

We hebben er goed en rustig geslapen op een mooie en zuivere kamer. De rest kunnen we niet beoordele
    • Superior Kamer met Zeezicht

Dat we gezien onze beperking met de hond weinig of geen info kregen over restauratie in de buurt waar we wel terecht zouden kunnen We moesten het zelf maar uitzoeken

De kamer en het ontbijt op de kamer. Al de rest van het hotel was voor ons niet toegankelijk vanwege onze kleine hond (5kg) We hebben dus enkel in het hotel geslapen

• Beoordeeld op: 3 november 2016

ligging, ligging, ligging

ontbijtzaal kan gezelliger

de kamers (directoire) en de ligging zijn subliem. hotel is een haven van rust tussen de drukte van de toeristen en het verkeer. mooi in het groen gelegen, met een privépad direct naar het strand en de dijk. vriendelijk onthaal en gezellig restaurant.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

We hadden een kamer met zeezicht.
    • Directoire Tweepersoonskamer met zeezicht

We hadden een kamer met zeezicht. Prachtig ! Een aanrader !

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Omgeving

Ontbijt is duur : 16,50€

Omgeving

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het uitzicht en de ligging van het hotel.
    • Superior Kamer met Zeezicht

Trappen lopen. Heel veel trappen. En aan de balie niet erg aardig/gastvrij.

Het uitzicht en de ligging van het hotel. Dat is subliem.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prachtig Hotel
    • Directoire Tweepersoonskamer met zeezicht

Prachtig uitzicht, uitstekende service, heerlijk eten.

Mooie grote kamer met zee uitzicht.
    • Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

Mooie grote kamer met zee uitzicht. Avondeten was heerlijk. Vriendelijk personeel. Omgeving ook heel prachtig.

Aanrader ...geweldig !

Een woord ...geweldig !

Het uitzicht, de locatie, de charme van het hotel en de...

Het uitzicht, de locatie, de charme van het hotel en de verzorgde uitstraling.

• Directoire Tweepersoonskamer met zeezicht

Vriendelijkheid, behulpzaamheid, prachtige locatie: op en top

Home away from home
    • Superior Kamer met Zeezicht

Hier wil je jaar in jaar uit weer terugkomen. Personeel uitermate behulpzaam en vriendelijk Uitzicht over Étretat en zee Vlakbij het dorp

Adembenemend uitzicht.
    • Superior Kamer met Zeezicht

Adembenemend uitzicht. Vriendelijk personeel. Eten culinair hoogstaand. Een plek om terug te keren

Ligging, kamer, uitzicht, eten, personeel, eigenlijk alles

Net

Ligging, kamer, uitzicht, eten, personeel, eigenlijk alles

Mooi hotel prachtig gelegen!
    • Directoire Tweepersoonskamer met zeezicht

De prijs van het ontbijt!

De ligging van het hotel en de kamer.

ligging-ontbijt

geen lift-geen airco

ligging-ontbijt

Prachtige ligging met handige parking ter beschikking.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Prachtige ligging met handige parking ter beschikking. Zeer mooi ingerichte en propere kamers Super uitzicht van op tuinterras

Betoverende omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Helemaal niets behoudens dat het weer (te) fris was.

De vroegere chique stijl van het hotel is goed bewaard gebleven. Alles is keurig onderhouden.

De ligging was heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

ik had van het eten meer verwacht.

De ligging was heel goed.

Uitnodigend en verrassend!

prijs van het ontbijt

uitzicht en afstand tot het centrum

Ligging v hotel en uitzicht!
    • Superior Kamer met Zeezicht

Spijtig van die ene slechte oester

Ligging v hotel en uitzicht! Restaurant uitermate goed.

ontbijt was minder maar diner was culinair en panoramisch...

ontbijt

ontbijt was minder maar diner was culinair en panoramisch uitzicht is door niks te overtreffen

Ligging, grootte kamer, voorzieningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Ligging, grootte kamer, voorzieningen. Hotel past in de omgeving

Schitterend.

Schitterende ligging.S

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Het is een totaal plaatje het uitzicht en de accomodatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Het is een totaal plaatje het uitzicht en de accomodatie. Het is wel "ouderwets chique"

• Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

Geen lift in het hoofdgebouw

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Sprookjesachtig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Prachtige kamer met 'n fantastisch uitzicht.

receptie niet te vriendelijk, ik vroeg uitleg over onze...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

receptie niet te vriendelijk, ik vroeg uitleg over onze rekening en ze begon zeer luid te spreken en gaf geen correcte uitleg .

Zeker om terug te gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Heerlijk bed, lekker ontbijt, leuker dineren

Fantastische locatie!
    • Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

Diner. Erg gehaaste en snelle bediening. Tafels dicht op elkaar.

prachtig uitzicht!

Normandische sfeer super locatie

Engels bij personeel

Netheid, locatie, personeel

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

zeer goed hotel met prachtige locatie

geen minpunten

Ontbijt, diner, verblijf, kortom alles dik in orde

onvergetelijk
    • Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

prijzen restaurant aan de hoge kant

De ligging van het hotel

Gezellig, mooi hotel op een perfecte locatie

Gezellig, mooi hotel op een perfecte locatie

Kleine badkamer

Uitzicht

Heerlijk hotel op een prachtige plek.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Bediening restaurant niet al te vriendelijk.

Ligging van het hotel is fantastisch. Prachtige tuin met uitzicht op zee. Comfortabele kamer.

De ligging en uitzicht op de kliffen
    • Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

ontbijt was goed, maar te duur in verhouding

De ligging en uitzicht op de kliffen

Fantastisch verblijf!
    • Directoire Tweepersoonskamer met zeezicht

Alles prima in dit hotel. Bijzonder aardig personeel. Uitstekende keuken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De prachtige ligging en uitzichten, mooi gebouw!

Nogal kleine badkamer

De prachtige ligging en uitzichten, mooi gebouw! Mooi restaurant

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Geweldig hotel op een fantastische locatie met adembenemend uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Drankjes op het terras zijn prijzig. We misten snacks bij de borrel.

Fantastische locatie, uitzicht, sfeer en bediening helemaal top.

Top lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Met de koffers trappen op lopen. Met douchen wordt de halve badkamer nat.

Mooie lokatie

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Diner in het hotel: prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Diner in het hotel: prijs/kwaliteit verhouding De ontvangst

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Een ideaal tussendoor reisje of een rustgevende tussenstop!

Niet echt iets!

Het totaalplaatje!

aangenaam verblijf

geen bemerkingen

Mooi gelegen met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Adembenemend uitzicht

Adembenemend uitzicht

Perfecte ligging, lekker ontbijt

WiFi werkte niet goed

Perfecte ligging, goed ontbijt en lekker restaurant

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Kamer met uitzonderlijk mooi zeezicht

Kamer met uitzonderlijk mooi zeezicht

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Lekkere keuken, heel vriendelijk en gedienstig personeel

Lekkere keuken, heel vriendelijk en gedienstig personeel

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

de prijs in het algemeen
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

de prijs in het algemeen ontbijt veel te duur

• Beoordeeld op: 15 april 2017

De grote vd kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterzijde

Bed er hard Geen douchegordijn Ontbijt erg duur 16.50 euro!!

De grote vd kamer

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Een aanrader.

Alles was optimaal !

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Een luxueus verblijf met adembenemend uitzicht!
    • Excellence Tweepersoonskamer met zeezicht

De internetverbinding was niet zo optimaal, wat een probleem biedt om zakelijke aangelegenheden op te volgen!

Heel verzorgd ontbijt, goede service!