Beoordelingen over Hotel Du Centre Bien Être

30 Rue De L'Église, 88360 Rupt-sur-Moselle, Frankrijk

#1 van de 3 hotels in Rupt-sur-Moselle

Hotel met mooie gerenoveerde kamer(zonder airco) in doodse buurt en restaurant zondagavond gesloten tijdens hoogseizoen

Kamer niet klaar bij aankomst,geen airco dus vrij warm, restaurant zondagavond gesloten, niet veel uitleg gekregen bij aankomst ze waren druk met andere dingen bezig zodoende geen WiFi toegang ontvangen en nachtcode uitleg zeer summier zodat we aan foute achterdeur (waar ook kastje hing) stonden met code die daar niet werkte! We hebben moeten telefoneren om binnen te geraken! Ontbijt was afgemeten per persoon aan tafel gebracht kwamen wel vragen voor extra. We hebben bij afrekening apart nog eens voor 2 koffies moeten betalen wat de kost voor het ontbijt op 23,40 euro bracht voor 2 personen (vrij duur voor wat het was!!). In afwachting van het klaarmaken van onze kamer zijn we een wandeling gaan maken maar er was weinig te beleven (vrij doodse buurt met veel leegstand)

Mooie ruime kamer en badkamer met afzonderlijk toilet. Bij het toch wel vrij dure ontbijt een bordje charcuterie.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed hotel op een goede ligging maar de gastvrouw geeft de zaak een negatief imago.

De arrogantie van de slechte gastvrouw/eigenares. Wij moesten 's morgens meer dan een kwartier wachten voor ze zelfs nog maar kwam vragen of we koffie wilden of zo. Een goedemorgen kon er amper af. Ze bleef druk in de weer met een grote tafel van 8 personen die steeds opnieuw andere koffie, brood of beleg kregen als ze dit vroegen. Naar ons keek ze niet om! Héél onbeleefd. Bij het afrekenen moesten we opnieuw meer dan 10 minuten wachten. Na 3x te bellen kwam eindelijk het heel vriendelijke meisje (dat net arriveerde) onze rekening maken. Deze mevrouw bezorgt de zaak van haar man - die lekker kookt - een slechte naam. Wij gaan niet meer terug.

Het zéér vriendelijke en hulpvaardige personeel. De meisjes dus, maar niet de eigenares/gastvrouw zelf. De mooi gerenoveerde kamers zijn ook een pluspunt en het eten is lekker. Goed gelegen op weg naar Zwitserland of Italië.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Goede tussenstop

We waren de enige eters in het restaurant, daardoor was er weinig sfeer, hoewel de mensen echt hun best deden

Het ontbijt was goed. De kamer was netjes. Het restaurant was vernieuwd en het eten goed. Het personeel erg hulpvaardig en aardig.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Een heel aangenaam verblijf!

De wifi was niet zo heel goed. Ik was daar met m'n broer, we hadden 2 aparte bedden geboekt en een 1 groot bed gekregen. We hebben zelf wel niet aangegeven dat we broer en zus waren.

Heel vriendelijk en behulpzame uitbaters

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Heerlijk rustig verblijf.

Aangenaam hotel met vriendelijke gastvrouw. Onlangs heel mooi gerestaureerd. Zeer nette smaakvol ingerichte kamers. Heel mooi nieuw terras, mooie feestzaal. Onze motor mocht zelfs in de garage. Eigenaars mogen fier zijn op hun werk. Lekker diner met eerlijke streekproducten en een degelijk ontbijt. Zeer rustige omgeving.

Super badkamer, helemaal vernieuwd

Het bed was erg klein

Super badkamer, helemaal vernieuwd

Zeer geslaagd

Geen lift wat hoog voor de bovenste verdieping

De gezelligheid

We voelden ons welkom

Lekker eten en gastvrij ontvangst. Ontbijt sober maar voldoende en lekker.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

perfect

misschien te kalm tijdens de dag

alles vooral het eten was uitstekend, ook prachtige vernieuwde kamer

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Nette kamers en vriendelijke bediening

Menu in twee talen, prijs bier viel tegen

Nette kamers en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Aanrader

Zeer vriendelijk personeel, prima keuken. Er is recent behoorlijk geïnvesteerd, o.m. kamers, wellness en schitterend overdekt terras. Aanrader.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

ontvangst en vriendelijkheid en dat een ieder zo erg hun...

ontvangst en vriendelijkheid en dat een ieder zo erg hun best deed ons naar de zin te maken. prettig dat zij met een beetje engels en wij met een beetje frans goed konden communiceren. alles was brandschoon en verzorgd. eigenaar is een zeer goede kok !!

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Ontbijt is niet altijd even efficiënt door de bediening aan tafel. Door de kleine porties dient men vaak bv brood bij te vragen.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Hotel is wat ouder, maar zeer netjes onderhouden. Het restaurant serveert lekkere gerechten aan redelijke prijzen. Zeer goede WiFi.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De ligging en de vriendelijkheid van de uitbaters en het...

De ligging en de vriendelijkheid van de uitbaters en het personeel

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Vriendelijke uitbaters