Beoordelingen over Hôtel du cirque Troyes centre historique 2-sterren

5 bis rue de Preize, 10000 Troyes, Frankrijk

#8 van de 14 hotels in Troyes

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Mooie locatie maar matige faciliteiten

De beloofde parkeerplaats was niet beschikbaar. Het interieur van het oude gebouw was gerenoveerd maar op een goedkope manier.

Het hotel ligt in het centrum van de mooie oude stadskern

Verrassend hotel met mooie kamers direct nabij het centrum maar wel met "beperkte" parkeerfaciliteit

Straat parkeren is bijna onmogelijke en de parkeerplekken bij het hotel zijn beperkt. Daarentegen worden wel garageboxen aangeboden, maar die zijn relatief klein waardoor je er met een grote middenklasse auto moeilijk in en uit komt.

Ruime moderne kamer, die ook nog eens voorzien was van faciliteiten voor gehandicapten. Het centrum ligt direct om de hoek van het hotel. Badkamer en toilet zijn van elkaar gescheiden.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het ontbijt was ruim voldoende, de kamer was net ,

Maar de douche werkte niet, een zeer moderne sproei installatie die het niet deed. Er was nog een koppel die deze opmerking maakte bij het ontbijt.

Het ontbijt was ruim voldoende, de kamer was net ,

Pro

Volgende dag auto tot 11:00 uur parkeren mag .langer niet en niet meer naar het toiletprima voor bezoek troyes

Je loopt zo naar het centrum. Ontbijt prima volgende

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een aanrader!

Geen minpunten, behalve dat er geen lift aanwezig is.

Rustige, mooie kamer met alle comfort. Ontbijt uitstekend. Vlakbij het centrum. Handig dat er privé-parking is (wel betalend).

prima hotelletje voor 1 overnachting

de kamer was wat aan de kleine kant maar voor deze prijs kun je ook niet meer verwachten .Alles was aanwezig en superschoon.Bed iets aan de smalle kant.en airco gaf enorm veel licht

de ligging van het hotel met eigen parkeerplaats voor maar 7 euro extra.Op 5 minuten lopen van het oude centrum.Wel een beetje moeilijk te vinden omdat het hotel in een hele lange straat ligt en het huisnr. 5 bis is, hetgeen de navigatie niet pakt.

Goede locatie als tussenstop VH zuiden

Wel jammer dat je kinderen op een andere verdieping slapen Misschien rekening houden met gezinnen

Goede locatie als tussenstop VH zuiden Leuk stadje om te bezoeken

Alles was schoon.

Geen lift Kleine badkamer Een beetje gehorig Het tweepersoonsbed was een beetje smal.

Alles was schoon. Parkeerterrein achter hek Loopafstand van historisch centrum en restaurants

Zeer slecht. Alles was wel schoon.

Kamers erg klein en de badkamer uit de jaren 30. Je kan met veel moeite onder de douche komen. Overal lagen verloopsnoeren op de grond. Ik heb bij Booking.com nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt.

De garage voor de auto.

Vlot onthaal.

De airco Er was airco aanwezig. Maar kon je als hotelgast niet zelf bedienen.

Vlot onthaal. Parkeerplaats (garage) was onmiddellijk ter beschikking Goed ontbijt Prima hotel voor 1 nacht Goede locatie

Locatie en vriendelijk personeel.

Airco op 2de verdieping wordt geregeld vanuit receptie en was niet voldoende ( niet merkbaar) douchedeurtje te smal voor zware heer ...

Locatie en vriendelijk personeel. Ontbijt buiten mogelijk

Goede prijs/ kwaliteit, rustig en goed gelegen

eenvoudige afwerking van de kamer.

een goed hotel voor doorreis of zakenreis met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goed gelegen bij het stadscentrum en parkeermogelijkheden.

Prima locatie voor broek aan de oude binnenstad

Ontvangst erg zakelijk, geeft plattegrond vd stad, legt heel kort uit hier en daar moet je zijn. Daar is dd kamer, hier zijn de codes die je nodig hebt, komt niet uit de receptie terwijl er verder niets te doen wad

Ontbijt zeer goed en ruim voldoende dus de prijs staat in verhouding tot de kwaliteit

Goed doorgangshotelletje.

Een groter badkamer was prettiger geweest

Een simpel goed verzorgd ontbijt Kleine maar verzorgde kamer, een beetje uitgeleefd. Batkamer was zeer klein maar alles was aanwezig. Airco aanwezig en werkte prima. Hotel kort bij het uitgangsleven

Troyes is een gezellige mooie historische stad alleen het hotel was ietwat groezelig.

Er was ‘s nachts veel lawaai op de gang. De kamers en de trap waren niet echt netjes. Vuile vloer en vies tapijt op de trap.

De locatie is ideaal vlak bij het historisch centrum van Troyes. De veilige parking is zeker een troef. Wij waren op doorreis en hebben een garagebox gehuurd omdat al onze spullen in de auto zaten.

Zeer goede locatie (dicht bij centrum).

Het ontbijt is in orde, wel in een krap zaaltje. De locatie van het hotel was wat moeilijk te vinden. Een goed zichtbaar uithangbord zou gemakkelijker zijn. Kleine kamer en badkamer.

Zeer goede locatie (dicht bij centrum).

Leuk verblijf in gezellig stadje

Op het gelijkvloers is er geen toilet en de dame aan de balie weigerde onze vriendin om naar het toilet te laten gaan nadat we de sleutels van de kamer afgegeven hadden.

Het ontbijt was zeer gevarieerd en lekker vers. De kamers waren net en gezellig. Ligging schitterend in het centrum en toch rustig.aanhangwagen kon in gesloten autobox staan.

Goed hotel op uitstekende locatie

Het hotel heeft geen lift. Toen werd vastgesteld dat er zich een probleem met de trap voordeed werd onmiddellijk door de eigenaar zelf een kamer voorgesteld op het gelijkvloers. Bij mobiliteitsproblemen dit dus best even vermelden tijdens de reservering zodat het hotel er rekening mee kan houden. Kwaliteit van het ontbijt is uitstekend voor de prijs.

Gelukkig maar voor één nacht

De achteraf locatie, de erg kleine badkamer, de geur van kattenpis, meer beloofd dan het hotel waar kan maken.

Aardig personeel. Goede parkeerfaciliteit

Goed ontbijt, jammer dat er niets warms (ei o.

badkamer was veel uiterlijk vertoon (hippe kranen, massagedouche etc) maar weinig kwaliteit. Kamer was erg warm!

Goed ontbijt, jammer dat er niets warms (ei o.i.d.) bij was. Prima bed, schone kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima tussenstop op weg naar het zuiden.

Douches zijn wat krap.

Perfecte plek voor een tussenstop richting het zuiden. Prima ligging tov het centrum. Basic maar goede prijs kwaliteit verhouding.

Nacht eerder weggegaan vanwege zeer, zeer slecht bed, maar kreeg die nacht niet terugbetaald

Geachte mevrouw, mijnheer, Ik heb al meermalen via booking.com een hotel geboekt. Meestal gaat dit goed. Van 17-19 november jongstleden had ik een hotel in Troyes geboekt: Hotel du cirque aan de Rue de Preize 5. Aardig personeel, goede locatie ten opzichte van het centrum van Troyes. Schone kamer. Dat was allemaal goed. Echter, toen we gingen slapen bleek het matras zeer, zeer slecht. Ver doorgezakt zodat slapen onmogelijk was. We hebben geen oog dichtgedaan. In een kuil liggen zodat ik met rugpijn uit het bed kwam. In geen enkele houding was slapen mogelijk. Dat kan niet de bedoeling zijn. Daarop hebben wij na de eerste nacht gesproken met de receptie en gezegd dat wij de tweede nacht wilde annuleren omdat we niet konden slapen en dit niet nog een nacht wilden meemaken. Men kon niet garanderen dat een andere kamer een beter bed had; daarop hebben wij - helaas - moeten besluiten om weg te gaan. Wij hadden het normaal gevonden als het hotel de 2e nacht zou annuleren, maar dat wilde men niet doen. Want het viel niet binnen de termijn waarbinnen wij kosteloos konden annuleren. Een vreemd argument, want het was niet zo dat het een ingeving van ons was om de 2e nacht niet te willen overnachten, maar het slechte bed maakte dit voor ons noodzakelijk. Dus voor ons was het onverwacht dat wij dit besluit moesten nemen. Het lag niet aan ons maar aan het feit dat er een ondeugdelijk bed was. Dan is het vreemd en klantonvriendelijk om toch de 2e nacht, a raison van 59 euro in rekening te brengen. In plaats van excuses aan te bieden. Want nu is ons een tweede leuke dag in Troyes onthouden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Wij gingen nu een dag eerder naar huis. Daarom dienen wij bij deze een klacht in en verzoeken u deze bij het hotel bekend te maken. Wij hebben immers via Booking.com, in het vertrouwen dat het een goede slaapfaciliteit zou zijn, een boeking gedaan. Wij vragen u het bedrag van de 2e nacht te retourneren.

Uitstekend hotel voor een dagje Troyes.

Badkamer was klein, maar voldeed wel aan de netheid.

Ligging kort bij historisch centrum, netheid, parking, zeer goed ontbijt, vriendelijkheid personeel.

Goed passagehotel.

Vrij kleine kamers, zeker de badkamer.

Goede ligging dicht bij historisch centrum. Pretentieloos hotelletje, zonder meer. Vriendelijk personeel. Betalende parking mogelijk.

Prijs kwaliteit zeker in orde

Ijskast op de kamer , misten we wel .Ontbijt plaats was iets te klein

De vriendelijkheid van het personeel , propere kamers en veilige parkeer gelegenheid . Dicht bij centrum

Net voldoende comfortabel voor een weekend met twee overnachtingen.

Tja. Van een twee-sterrenhotel mag je niet het comfort van 4 sterren verwachten. De kamers op zich waren voldoende ruim (zeker als je single reist). De sanitaire ruimte daarentegen was heel erg klein. Je kan echt niet spreken van een bad'kamer'. De douche viel al bij al nog mee (afhankelijk van het 'deur'-systeem). Wel een hoge opstap om in de douche te geraken. De douchekraan is fantastisch leuk. Dolle pret voor kinderen! Het toilet daarentegen staat veel te dicht tegen de wastafel. Je moet al een halve acrobaat zijn om comfortabel en efficiënt 'verlost' te raken. Geen aanrader voor grote en/of zwaarlijvige mensen

De nabijheid van het stadscentrum was echt wel goed. De kamers voorzien in alle nodige comfort. Het ontbijt was correct: verse producten, lekkere koffie. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goed voor een kort verblijf.

Gehorigheid van het geluid op de gangen.

Ligging iets buiten het centrum, maar toch makkelijk te voet bereikbaar. Het ontbijt was gevarieerd en ruim voldoende. Prettig dat auto+ fietsen in een eigen garagebox geparkeerd konden worden.

Ruime kamer, goed ontbijt, en ideale locatie: rustig en vlak...

In de badkamer was wel een bad maar geen aparte doucheruimte.

Ruime kamer, goed ontbijt, en ideale locatie: rustig en vlak bij het het centrum van Troyes.

Tevreden met wat geboden was.

2e stoel zou prettig zijn, maar daarvoor is er te weinig ruimte!

Kamers zijn klein en compact. Toch alles was er ook in de kl badkamer. 2 aparte comfortabele bedden, zoals geboekt. Slechts 1 stoel. Ruim buffet ontbijt. Beperkt parkeer mogelijkheid. Voeg reserveren dus als extra - met bijkomende kosten! Voor een kort verblijf een prima adres en zeer centraal gelegen.

Fijn verblijf in de stad
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbreken van airco in de puderslaplamer. Parkeertarief van 7 euro per dag. We kwamen rond 1600 uur aan en vertrokken volgende dag om 9 uur dan moet je voor 2 dagen parkeertarief betalen. Zeg dan 14 euro voor 24 uur of zo.

De ruimte in de kamer en de kamer en suite voor de kinderen.

Verzorgd hotel als uitvalsbasis voor een bezoek aan Troyes!
    • Standaard Driepersoonskamer

Jammer dat de parkeermogelijkheid betalend is en niet mee in de prijs inbegrepen. De airco is een mobiele airco en maakt erg veel lawaai.

Zeer ruime familiekamer (vroegere studio dat omgevormd is tot hotelkamer). Het hotel ligt op 5 minuutjes wandelen van het historische centrum. Het ontbijt is dik in orde. Dit hotel bood geen lunch of avondmaal aan maar heeft ons wel goede aanbevelingen gedaan voor restaurants in het historische centrum!

Hulpvaardige dame bij receptie

Airco was moeilijk aan/uit te krijgen Geen lift, wij hadden kamer op 2e etage Kleine badkamer

Hulpvaardige dame bij receptie Goede locatie vlakbij oude stad.

Prima verblijf voor stedentrip of doorreis

De speciale voorziening had ruimer gemogen: de vloeroppervlak van de douche was krap, de jet-spuit en stortdouche kan achterwege blijven. Alles wat niet door het douchegordijn wordt tegen gehouden stroomt de kamer in.

Mooie kamer, gelijkvloers. Speciale voorziening voor gehandicapten van hoog niveau.

Betaalbaar overnachtien met voldoende comfort in het centrum van Troyes

Kleine badkamer, nauwe steile trappen zonder lift, eetzaal te klein

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, geruisloze airco, goed functionerende WIFI, parking

Prima hotel.

Geen opmerkingen.

Ruime propere kamers, goed ontbijt ,gratis parkeergelegenheid . goed bereikbaar en op korte afstand van historisch centrum. Een aanrader

klantvriendelijk zeer goed, ruimtes zoals badkamer en eetruimte zeer klein, is een aanrader.

de badkamer is netjes maar zeer klein, al ook de doucheruimte geef je een clusterfobie gevoel, wat zeer jammer is, ook is er geen lift aanwezig, wat voor gehandicapten het moeilijk maakt al ook voor oudere mensen die moeilijk te been zijn, ook de eetruimte is zeer beperkt en klein, al dat het ontbijt zeer goed was en verzorgt, wat toch een meerwaarde geeft.

Klant vriendelijkheid, en de moeiten die men doet om de klant het zo goed naar zijn zin te hebben, de kamer was zeer proper en gezellig ingericht volgens de ouderdom van het pand vrij modern. Is een aanrader voor een nacht verblijf, zeker naar ligging naar het centrum is perfect.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Makkelijk bereikbaar hotel, op wandelafstand van het historische centrum van Troyes.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt was in een heel krap kamertje. Ook al was alles aanwezig, het duurde vrij lang voor het bijgevuld werd en gaf een amateuristische indruk.

Ruim en comfortabel appartement met degelijk bed. Goede uitrusting zoals koelkast.

Super!
    • Superior Studio

Prettige ontvangst bij vroege check in (12.30 uur), auto kon in garagebox voor €7,00, studio (nr. 5) was in gebouw tegenover hotel. Eigen opgang, lift, airco, perfecte bedden (2x1), koelkast, fijne douche, apart toilet. Op een paar stappen van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Leuk voor een tussenstop,centraal gelegen
    • Superior Studio

Keukenfaciliteiten,het betrof een studio met keukentje maar er was echt niets ,geen borden,kopjes,glazen,of bestek.er was een magnetron, prima, maar er waren bv geen kommen om iets in op te warmen.

Wontbijt was prima,personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima hotel prijs-kwaliteit!

Ik wil alleen te snelle parkeerders waarschuwen, de parking net naast het hotel is NIET van het hotel. De parking van het hotel is achter het hotel gelegen.

Prijs-kwaliteit was prima. De ligging van het hotel is ideaal, dicht bij het oude centrum en toch rustig.

Tof hotel in een mooie stad.

Vriendelijk personeel. Je krijgt ook een kaart van de stad met de nodige uitleg van de mooiste plaatsen. Mooie nette kamer met klimaatregeling. Goed ontbijt. Het hotel is goed gelegen aan de rand van de stad. Makkelijk bereikbaar met de wagen. Private parking. Het mooie stadscentrum van Troyes ligt op wandelafstand.

Het hotel ligt op wandelafstand van het historisch centrum, zou ik zeker aanraden!

Het ontbijt zou toch ietsje beter kunnen, om 9uur zijn er al geen croissants meer. Ook de ontbijtzaal is veel te klein, er is bijna geen plaats aan het buffet.

De ruime douche met massage was een heerlijk en onverwacht pluspunt!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goed.
    • Superior Studio

Er was in de studio geen kookgerief (potten of bestek) aanwezig. Dus het voordeel van een studio was er niet. Dit vond ik heel spijtig. De internet verbinding was heel zwak.

Grote van de studio. De ligging vlak bij centrum. Parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het ontbijt was prima, alles lekker vers en zelfs vers...

slechts 5 parkeerplaatsen vlak bij hotel

Het ontbijt was prima, alles lekker vers en zelfs vers fruitsap , wat ik de hele reis niet kon bemachtigen, zelfs niet in cafés. Personeel was zeer bereidwillig en gaf me via mail de nodige uitleg hoe binnen te geraken na 21 u... De aankleding van de kamer was niet echt onze smaak maar dat is bijzaak.

Modern en vriendelijk hotel, maar alles is wel een beetje krap ingericht.

Het bed!! Wij sliepen in een klein 2 persoonsbed, maar het matras was een drama. We rolde samen steeds naar de kuil in het midden. Verder ziet het er echt mooi uit maar alles is niet echt functioneel. Bijvoorbeeld was er geen ruimte om je koffertje weg te zetten. Douche ziet er ook echt wel mooi uit, maar ook weer heel erg klein. Als je naar toilet wilde zat je klem tussen wasbak en het toilet. Douche zelf was ook erg klein en de straal was niet echt wat je verwacht wat er uit die (Plastic)douchekolom zo komen. Ontbijtzaal was ook weer echt modern IKEA ingericht. Mooi maar echt veel te klein voor alle gasten. Je zat echt gepropt bij elkaar en we moesten zelfs ruimte maken voor de andere gasten, zodat die ook hun ontbijt konden nuttigen

Het ontvangst was hartelijk. Ontbijt was echt prima. Wij hadden eigenlijk 2 kamers die geschakeld aan elkaar zaten en dat was wel grappig gedaan. De kamers zien er erg mooi en modern uit en was volgens mij ingericht door IKEA. Airco werkte ook prima voor de eerste kamer, maar onze kamer had daar niet zo veel aan.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

goed voor 1 nacht, netjes, klein zonder meer

ontbijt : niet elke dag vers fruitsap en op was op werd niet aangevuld kamer : was netjes maar wel heel klein parking : was een garage, kostte 8 euro en niet 5 euro zoals aangegeven op booking.com badkamer : piepklein

kamer was netjes badkamer was netjes ontbijt : goed uitzicht vanuit de kamer : nihil

• Beoordeeld op: 8 november 2016

absoluut de moeite!!!!

Niks eigenlijk, we zouden zeker terug gaan.

Het is zeer goed gelegen. De eigenaars doen er alles aan om van dit familiehotel een aangename plaats te maken. Wij waren er voor 3 nachten en kregen een appartement ipv de tweepersoonskamer waarvoor we betaald hadden. Ontbijt is super, vers fruitsap, chocoladebroodjes, croissants, verse franse kazen, ham...zelden gezien in Frankrijk. Heel vriendelijk personeel ook.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

goede locatie dicht bij een ongelooflijke "Harry Potter" stadscentrum.
    • Standaard Driepersoonskamer

de plastiek bescherming op de matras kraakte een beetje.

goede locatie, dicht bij het centrum. lekker ontbijt met heerlijke warme chocolademelk. We misten wel een eitje(detail)

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed ontbijt kamers goed en schoon we kregen een 4 persoons...

Goed ontbijt kamers goed en schoon we kregen een 4 persoons kamer voor twee personen. Parkeren was veilig afgesloten achter hotel. Lokatie ten opzichte van de stad uitstekend. Mooie stad.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Alleen hotelkamers en ontbijtzaaltje. Nergens plek om te zitten behalve op het bed op je kamer. Problemen met parkeren gehad. Paaltjes nauwelijks zichtbaar.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

De kamer op begande grond was zeer ruim, het personeel...

Geen koffie of thee mogelijk na het ontbijt

De kamer op begande grond was zeer ruim, het personeel aardig en attent, de lokatie tussen de 2 stadsdelen van Troyes perfect

Klein, alles kraakt en niet zo schoon, slecht afgewerkt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goede bedden

Geen

Goede bedden

Het eten was minder staek werd met micro oven opgrwarmd...

Het eten was minder staek werd met micro oven opgrwarmd nadat hij terug gestuurd werd wegens te koud

De ligging en parkeren

De ligging en parkeren

Lekker dicht bij centrum

Lekker dicht bij centrum

airco maakte lawaai

prime stadshotel

Leuk hotel, dichtbij centrum

Het bed was zacht en had een kuil. Volgende morgen met een geblesseerde linker schouderpartij opgestaan 😔

Ligging is perfect

Locatie en ontbijt

Doucheruimte kitranden zwart

Locatie en ontbijt

was niet duur maartoch nog minder dan verwacht

GedateerdWasW

Ligging kon er mee door

Goed hotel voor tussenstop.

Zeer kleine badkamer/wc. Was ongeveer 2 m2. Beetje klein.

Perfecte plek in het centrum. Eigen parkeerplaats was ook makkelijk

ligging

veel

ligging

Ideaal als tussenstop

Airco op de kamers.

Goed eenvoudig hotel.

Geen lift

Ideale ligging bij het centrum. gratis parkeren op eigen terrein.

Prima hotel op centrale locatie.

Prima hotel op centrale locatie. Alles wat je nodig hebt, frisse bedden, goede douche en lekker Ontbijtje.

Doen Troyes van hieruit verkennen is al een goeie start.
    • Standaard Driepersoonskamer

Vriendelijk en informatief onthaal. Mooie kamers dichtbij de stad met parking mogelijkheid. Lekker ontbijt en zeer goeie bedden !

Goe voor één nacht (op doorreis)

Badkamer onconfortabel. Toegang tot de kamers... oud en niet uitnodigend!

Ontbijt correct!

Fijne plek om een tussenstop te maken.

ruime kamer, parking aan het hotel, goed ontbijt

Kamer was gelukkig enkel om te overnachten.

Tapijt op trap was niet proper(iemand vroeger eens overgegeven?) Kamers ver van geluiddicht. Douche in mini-versie.

Ontbijt was gewoon lekker.

Ideale stop over als je naar het zuiden trekt

De badkamer was wel echt piepklein

Een goede locatie om de stad te bezoeken, een rustige straat , toch op loopafstand van het centrum

Goede parkeergelegenheid en het uitstekende ontbijte

De kamer was klein en de doucheruimte slecht voor mensen met een claustrofobisch aanleg

Goede parkeergelegenheid en het uitstekende ontbijte

Leuk hotel dicht bij het centrum.

N.v.t.

Prima ontbijt, Goede locatie. Prima afgesloten parking..

Keurig en gastvrij.

n.v.t.

Rustige kamer. Locatie is dicht bij het historisch centrum