Beoordelingen over Citotel Hotel du Tigre 2-sterren

22 Avenue De Paris, 55100 Verdun-sur-Meuse, Frankrijk

#16 van de 20 hotels in Verdun-sur-Meuse

Bar liet te wensen over

We waren er tijdens het weekend en konden er niets drinken. Drank in bar was zo goed als op en geen poging om de voorraad aan te vullen; de tocht te voet naar de stad was redelijk ver.

Verouderd Hotel met slecht ontbijt

Het ontbijt is echt een afrader! Geen verse producten zelfs de croissants waren oud! 8 euro is veel te veel, ontbijt in het centrum van Verdun is een veel betere optie!

De ligging is goed voor het bezoeken van de Verdun slagvelden.

Kamer was ruim en schoon.

Helaas kan je de ramen niet openlaten als je weg bent omdat iedereen dan zo naar binnen kan (kamer was op begane grond). Ze gebruiken rolluiken maar die laten nauwelijks frisse lucht door.

Kamer was ruim en schoon. Badkamer idem.

omgeving mooi en alle bezienswaardigheden rondom Verdun bekeken

slecht bed, geen kaas, vleeswaar of eitje bij ontbijt. warm en benauwde kamer. geen koelkastje op de kamer. ongeïntresseerd personeel. had 3 nachten geboekt maar na 2 nachten uitgecheckt

centraal gelegen

prima voor een of twee nachten

WE hebben niet ontbeten nav andere ervaringen op booking. Ontbijt wat ik zag was prima maar basic. De kamers waren schoon, groot genoeg. Prima boor een of twee nachten.

Heel goed
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

We waren er alleen voor 's nachts een bed en een dak boven ons hoofd en daar is ruimschoots aan voldaan. Dus waren er voor ons geen tegenvallers.

Het ontbijt was goed (miste op zondag wel m'n eitje) maar geen klagen. Verder de medewerkster achter de balie heeft ons uitstekend in het Engels te woord gestaan, waardoor alles goed werd begrepen. Ze was ook zeer behulpzaam.

Matiger dan matig.
    • Tweepersoonskamer - Maximaal 2 Volwassenen

De ligging van het hotel is niet echt goed. Het ligt 2 km buiten het centrum en ook niet in de buurt van restaurants (het enige restaurant in de buurt, 50 meter verder was gesloten). Omdat er geen restaurant in het hotel is hebben we 's avonds 4 km voor onze maaltijd moeten wandelen. Zeker goed voor de gezondheid en eetlust, maar niet zo aangenaam. Er was aangeduid dat er een bar was in het restaurant, open tot 22.00 uur. Om 21.00 uur was er geen bediening te bespeuren en was de bar gesloten. Ook geen mini bar in de kamer. Geen enkele drankenautomaat in de buurt.... viel wel tegen. Ontbijt was 's ochtends aangekondigd vanaf 7.30 uur. Om 7.45 uur nog niemand te bespeuren om het buffet klaar te zetten. Dan maar met een lege maag vertrokken.... een echte domper. Er was WIFI in het hotel. Op onze kamer echter geen bereik.... ouch.

De kamer was netjes en vrij groot. Goede parkingfaciliteiten.

Acceptabel, maar geen aanrader!

Matras erg hard. Ontbijt was (zeker voor de prijs van € 8,00) schandalig slecht. Oude croissants, slechte koffie, geen vers beleg voor de (afbak)-pistoletjes, geen eieren, geen fruit. Zeer onder de maat!

De kamers waren sober, maar schoon. Sanitair was boven verwachting schoon.

slechtste verblijf ooit via booking

Bij incheck al heel onvriendelijk. Bar gesloten de 2 nachten dat we er waren. Personeel nadien niet te vinden, geen haardroger op de kamer, ontbijt heel pover, geen beleg maar enkel potjes. Had op voorhand gevraagd of onze motors overdekt en afgesloten konden geplaatst worden. Werd positief op gereageerd. Bij aankomst niet dus, gewoon open parking waar iedereen op kon. Restaurant of drankgelegenheid zou binnen 1 km in de buurt zijn, kenden ze niet toen we erachter vroegen, dan maar naar de stad te voet, geen taxi's om terug te keren dus terug te voet. Later hoorden we van anderen toeristen in het hotel dat er wel degelijk iets in de buurt was, te gek voor woorden... geen 2e keer meer.

Mission accomplished
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

Receptie rook niet fris. Matige ambiance

Rustig hotel, Goede douche/toilet Goed ontbijt tegen bijbetaling Ligging hotel tov toeristische attracties. Parkeergelegenheid ruimschoots aanwezig op eigen terrein.

Voor een kort verblijf is dit hotel prima.

De Bar is al erg vroeg gesloten, waardoor je al snel gedwongen bent om naar je kamer te gaan.

Het Hotel is behoorlijk verouderd, maar voor ons doel, het bezichtigen van ww1 slagvelden ligt het prima en voldoet het aan onze eisen. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Prijs kwaliteit is gewoon goed.

Voor een 2 sterren kan je niet veel verwachten, dus wel goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

geen koffie of thee mogelijkheid op de kamer. bar gesloten, geen gezellig zitje. Zeer pover ontbijt, wel vers brood maar geen ei, kaas of worst. Kale boel.

goede bereikbaarheid en parkeer mogelijkheden. goed restaurant om de hoek.

De behulpzaamheid van het personeel was prima.

Het ontbijt was eenvoudig en niet heel lekker. De ruimte was wat krap in de ontbijtzaal.

De behulpzaamheid van het personeel was prima. Ook in het Engels konden we er prima uit komen.

Aangenaam!
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

Sommige personeelsleden van het hotel waren niet al te vriendelijk. Maar voor alle duidelijkheid: de meeste waren zeer voorkomend en vriendelijk. Des te meer valt het op wanneer sommigen onvriendelijk zijn.

De ligging van het hotel: vlot bereikbaar. Aan de stadsrand van Verdun.

Zeer karig ontbijt

Ontbijt was zeer karig. Kamers zeer gehorig. Gedateerd hotel Ongezellig Zeer eenvoudig en gedateerd sanitair

Ruime kamer met veel bedden voor gezin. Parkeergelegenheid

Gewoon twee ** klasse !!!
    • Tweepersoonskamer - Maximaal 2 Volwassenen

De bar was dicht om 21 uur ...

Netheid, vriendelijk personeel die open staan voor al jouw "bizarre" vragen ! Een aanrader voor mijn kameraden !!!

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar!

afwezigheid lift

Het feit dat de eerste kamer die zich op de 2e verdieping bevond werd omgeboekt naar een pas gerenoveerde kamer op de eerste verdieping, die bovendien ruimer was en met een grotere badkamer, dat alles omdat de baliebediende had gemerkt dat voor één iemand van de drie, trappen doen moeilijk was. Bovendien zorgde zij ook nog eens ongevraagd voor een ventilator, gezien het heel erg warm was tijdens het weekend dat we daar waren.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

VOOR EEN KORT VERBLIJF IS HET EEN AAN TE BEVELEN HOTEL.

ONTBIJT

DE LIGGING VAN HET HOTEL WAS OK. MAKKELIJK TE VINDEN EN VRIJ DICHT BIJ DE DOORGAANDE WEGEN. ONTBIJT WAS TYPISCH "FRANS". HAD BETER GEKUND. VOOR DE DOORGAANDE REIZIGER AAN TRE BEVELEN.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Te duur voor wat het is. 76.6€ kamer met ontbijt en toeristentaks.

ontbijt : veel te veel betaald voor een croisant die niet krokant meer was. Het beleg was wel voldoende op voorraad. Koffie was ook niet lekker. Is dit nu typisch Frankrijk ? Als je in andere landen een ontbijt neemt dan heb je meer keuze dan enkel de croisant of (ik durf het woord baguette zelfs niet te gebruiken) soort pistolet. Nee dit was voor ons de afknapper die ons deed beslissen om er zeker niet meer terug heen te gaan. 's Avonds nog wat willen drinken in de bar maar die was gesloten.

het bezoekje aan Verdun. Het bed was goed, we hebben er goed geslapen. Het onthaal was goed en aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Fietsroute Benjaminse Barcelona

Fietsroute Benjaminse Barcelona, op 350m van de route. Nette kamer. Goed ontbijt. Restaurant ligt een straat erachter, we hebben er prima gegeten. Fietsen konden in de garage, kostte we €3 per fiets. Op zich geen probleem, het is echter niet gebruikelijk. Prima hotelletje voor een enkele overnachting.

De voorzieningen en kamers in dit hotel zijn 'basic'...

De voorzieningen en kamers in dit hotel zijn 'basic', maar wel degelijk en voortreffelijk en de verhouding tussen de lage prijs en de geleverde kwaliteit is zonder meer goed. Ideaal voor een verblijf van één nacht.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Redelijke prijs/kwaliteit zonder franjes

Verduisteringsgordijn aan binnenzijde raam van de eenpersoonskameripv stalen luiken aan de buitenzijde zou wel mogen. Was charmant maar beetje onpraktisch. WiFi werkte wel maar reageerde traag. Geen eetgelegenheid of winkels in de nabije omgeving waardoor verplaatsing naar centrum verdun steeds nodig was. Gebrekkige vertaling naar Nederlands in onthaalbrochure.

Goed ontbijt in buffetvorm. Zeer vriendelijke receptioniste. Soepele en correcte dienstverlening. Grote gratis prive parking vlak aan hotel.

sympathiek hotel, geschikt als uitvalsbasis voor wie...

Eerste ochtend geen warm water. Wel 30 minuten lopen naar centrum Verdun.

sympathiek hotel, geschikt als uitvalsbasis voor wie bezienwaardigheden van WO1 wil bezoeken. Kamer eenvoudig, maar schoon.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

De kamer was klein maar schoon.

Het ontbijt was magertjes, geen kaas of vleeswaren. Personeel sprak nauwelijks Engels. Deden wel hun best... De ruimte beschikbaar voor ontbijt was in de hal... vonden wij niet zo...

De kamer was klein maar schoon. Gratis wifi, goede ruimte voor de auto. Personeel was vriendelijk en welwillend.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Hotel is aan vernieuwing toe, beantwoordt niet meer aan onze huidige wensen.

- smal bed - beperkt ontbijt - enkele beglazing - rustige kamer gevraagd maar niet gekregen, er was voortdurend lawaai van voorbijrijdende auto's

voldoende parking

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

Sanitair was wel schoon maar in badkamer hing vervelende lucht.

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Veel parkeerruimte (gratis). Redelijk ontbijt voor weinig geld. Grote familiekamer met vide en 3 2-persoonsbedden. Heel goed restaurant achter het hotel. In Verdun en omgeving is veel te zien.

Pover ontbijt in een te kleine en ongezellige ontbijtruimte!
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

- ontbijt: enkel presidentkaas, confituur, appelmoes, honing, choco, choco Flakes, cornflakes, wit brood, witte ciabatta's en croissant. Geen vlees, bruin brood, vers fruit, eieren, vers fruitsap .... Zeer pover ontbijt!!! Ontbijtruimte is te klein als alle kamers volzet zijn!!! - superharde matras met als gevolg rugpijn - geen haardroger op de kamer - geen schabje om toiletgerief op te plaatsen in de badkamer - geen donsdekens, maar oude bruine dekens - geen water, waterkoker of koffiezetje op de kamer - omgeving: in Verdun is er 's avonds niets te doen!!! Restaurants pas open om 19u! Ik vond het precies een spookstad Tickets voor het bezoek aan de citadelle souterain kan je best op voorhand boeken, wij hebben twee keer voor de deur gestaan... Volzet en dan moest je anderhalf uur wachten

- Kamers waren netjes onderhouden

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Voor ons zou je er nog geen varken in sturen,en dat voor beetje vakantie plezier.

Alles, te beginnen aan de entree, slapen onder een dekbed ipv 1 oud dekentje.oude boel, niet gezellig, kortom verven en wat met de tijd mee zou pre zijn, zal flinke investering zijn.

Niets, nooit meer naar toe, al is het voor niets.oude rommel, vieze entree, onvriendelijke mensen.wilde zelfs weggaan, zelfs geen ontbijt genomen.

Prima hotel als uitvalsbasis voor bezoeken aan de omgeving van Verdun, en ook aan Verdun zelf.

Het was wel heel functioneel en sober.

Prijs/kwaliteit was goed, de locatie was prima voor ons doel. Ook was er genoeg parkeerruimte.

We konden de motors onder onze hotelkamer zetten.

Alles behalve romantisch met al die TL buizen. Zeer sober ingericht, bonte kleuren.

We konden de motors onder onze hotelkamer zetten....super.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

grote 3 persoonskamer.

ontbijt is inderdaad wat karig. klein 2 persoonsbed.

grote 3 persoonskamer. schoon. vriendelijk personeel. fijne prive parkeerplaats. grote badkamer.

Bedden zijn niet meer van deze tijd.

Bedden zijn niet meer van deze tijd. De prijs is gunstig maar de kamers zijn gewoon basic.

Zeer gedateerd, vlekken in de vloerbedekking.

Zeer gedateerd, vlekken in de vloerbedekking. Douchecabine was vies.

Goede prijs kwaliteit

Ontbijt was karig

Schoon, goede prijs kwaliteit

redelijk

erg kleine kamers en alles was een beetje aftands

dat de motoren onder dak konden staan en wel aardig personeel

Degelijk hotel wat voldoet aan de prijs/kwaliteit

Degelijke doch kleine kamers Motorstalling Degelijk ontbijt

Prima voor 1 nacht, leuke stad op loopafstand (30 min)

Even goed uitzoeken wat de juiste weg is naar het centrum, anders loop je teveel

Eenvoudig maar schone kamer, goede faciliteiten, goede parking

Ontbijt was sober (geen verse kaas, ham, ei) Discotheek bij de buren, geeft matige geluidsoverlast

Locatie Prijs Schoon en heel

Vriendelijk en schoon
    • Tweepersoonskamer - Maximaal 2 Volwassenen

Het centrum van Verdun ligt op loopafstand en je kunt prima je auto kwijt bij het hotel.

wij hebben Verdun 2 dagen lang bezocht heel indrukwekkend
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

heel eenvoudige accomodatie ,erg luidruchtig zeer kleine douche

heel erg simpel

kamers waren schoon

ontbijt viel tegen, weinig keuze geen vlees of ei. eerste dag lag er fruit , volgende dag niet

kamers waren schoon

2-sterren. Voldoet aan de verwachting.

Gedateerd hotel, geen koekastje op de kamer. Korte bedden. Heel kleine douche.

Ruime kamer, gratis WiFi.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ontbijt was matig.

Ontbijt was matig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Uitgebreider ontbijt was welkom geweest

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Locatie is iets te ver lopen van het centrum van Verdun

Locatie is iets te ver lopen van het centrum van Verdun

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Hotel voor kort verblijf in rustige buurt.

Ontbijt is beperkt maar voldoende.

Ruime kamer, hotel in een rustige buurt gelegen.

Een zeer slecht ontbijt waar het veel geld voor betaald!
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

Een zeer slecht ontbijt waar het veel geld voor betaald! €7.90 pp dit is echt buiten porpotioneel!

Ontbijt was karig, kamer in orde, zeer kleine dochecabine

Ontbijt was karig, kamer in orde, zeer kleine dochecabine

Ruime kamers, voldoende parkeergelegenheid.

Ontbijt werd niet meteen aangevuld als er iets op was.

Ruime kamers, voldoende parkeergelegenheid.

Goede parkeermogelijkheden en een goed verblijf voor de nacht.

Ontbijt, waarvoor je extra betaalt.

Het ontbijt is niet erg volledig, het restaurant is om de hoek.

Goed verblijf om rond te kijken en fietsen in Verdun en omgeving.

Prijs kwaliteit verhouding was goed.

Prijs kwaliteit verhouding was goed. Ontbijt beperkt maar voor Frankrijk goed.

Perfecte locatie voor tussenstop reis en bezoek aan Verdun

Douche / badkamer voor verbetering / renovatie vatbaar.

Ruime kamer en veel parkeergelegenheid op eigen terrein.

De kamer was niet groot maar voor twee personen goed te doen.

Er viel niks echt tegen

De kamer was klein maar netjes ,prima voor een aantal nachten. Het ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prijs/kwaliteit is ok.

Het ijzeren bed was niet comfortabel. Kleine frigo op de kamer hebben wij gemist.

Eenvoudig maar proper hotel. Correcte prijs/kwaliteit.

Goede prijs - kwaliteit verhouding met zeer goede service van het personeel.
    • Familiekamer voor 3 tot 5 personen

Ontbijt viel tegen.

Goede schone kamers. Geweldige service. Ideaal voor korte sightseeing en doorreis.

Goede hulpvaardigheid

kleine kamer

Goede hulpvaardigheid

Goed bereikbaar en prettige kamers.

Gemakkelijk te vinden. Fijne plek om een paar nachten door te brengen en de omgeving te verkennen. Vriendelijk personeel.

Matig weinig Franse allure.

Kille kamers en de fietsen konden niet achter gesloten deuren. Daar werd erg moeilijk over gedaan. Mat

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Alles oa gebouw, ontbijt en de klantvriendelijkheid

Alles oa gebouw, ontbijt en de klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Slecht Frans comfort zoals je het wel vaker tegenkomt

Werkelijk alles, slecht ontbijt, drama bedden, stinkende kamer, zeer gehorig

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

6,0
    Goeie uitvalsbasis voor bezoek aan Verdun.
    • Tweepersoonskamer - Maximaal 2 Volwassenen

Zeer oud gebouw, niet de naam hotel waardig.

Normaal, alles was voorhanden.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

goed en rustig.
    • Tweepersoonskamer - Maximaal 2 Volwassenen

geen vleeswaren bij het ontbijt (ham en kaas bijv.)

ruime kamer met badkamer

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

ontbijt

ontbijt

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Ik ben heel tevrede over dit hotel. Ik wil dit hotel zeker aanbevelen aan mensen die verdun willen b

heel propere kamers, een voudig maar heel geschikt voor één dag bezoekers. behulp zaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Kamers heel netjes.
    • Tweepersoonskamer - Zolder - tweede verdieping zonder lift

Enkel het ontbijt was vrij beperkt

Kamers heel netjes. Alles basic maar dat weet je natuurlijk voor die prijs. Alles prima in orde

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Geweldig!!
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamer was wat aan de kleine kant

De ruime familiekamer en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, prima kamer,...

Niks eigenlijk

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, prima kamer, redelijk goede internetconnectie voor het Frankrijk gemiddelde. Ontbijt typisch Frans, brood/croissant, jam, brie, yoghurt. Diverse theesoorten, jus d'orange en koffie

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Uitstekende service, vriendelijk en welwillend.

Ik had een familiekamer, vloerverwarming stond aan en kon niet uit. De kamer was echt ontzettend heet en omdat het op de bg is, kon het raam vanwege veiligheid niet volledig open. Helaas heeft het hotel geen buiten terras. Mijn kamer lag naast de ontbijtzaal, erg gehorig.

Uitstekende service, vriendelijk en welwillend. Locatie net buiten het centrum, daardoor rustig

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Lekkere bedden en ruime kamer.

Deuren die erg hard dichtsloegen! Toiletpot veel te laag. Rolluiken stroef en lawaaiig bij openen/sluiten. Geen airo maar arko!

Lekkere bedden en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer mooie en ruime kamer, verzorgd en proper.

Het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn: er was geen charcuterie, noch fruit aanwezig. Ontbijt voor een kind kost evenveel als voor een volwassene.

Zeer mooie en ruime kamer, verzorgd en proper. Ondanks het warme weer een koele kamer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

de ruime slaap- en badkamer en het restaurant, 500 meter v.

weinig- geen informatie, hoe de bezienswaardigheden van de eerste w.o. te bezoeken, hoe daarheen te rijden. in de nabijheid van het hotel is er niets te beleven

de ruime slaap- en badkamer en het restaurant, 500 meter v.a. het hotel, dat zij aanbevolen.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Het hotel ligt gunstig voor alle bezienswaardigheden uit de...

Het ontbijt was niet veel

Het hotel ligt gunstig voor alle bezienswaardigheden uit de eerste wereldoorlog

• Beoordeeld op: 30 april 2016

ontbijt op z"n Frans, dus zeer sober

ontbijt op z"n Frans, dus zeer sober

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.