Beoordelingen over Hôtel Duguay-Trouin 3-sterren

11 Quai Duguay-Trouin, 35260 Cancale, Frankrijk

#9 van de 13 hotels in Cancale

Prettig verblijf in de oesterbaai van Frankrijk
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets, kamer is niet goedkoop maar wel te doen

Locatie is geweldig, zeer centraal. Parkeren is wel lastig en kostbaar maar dat geldt voor heel Cancale dus dat is het hotel niet te verwijten. WIFI werkt goed maar soms moest je een nieuwe code vragen; de receptie was slechts beperkt open dus dat moest je wel plannen. Wij hadden kamer boven onder het dak met uitzicht naar twee kanten, ook frontaal zeezicht. Heel mooi! Nadeel; er is geen airco of ventilator. Wij waren er niet met warm weer maar dat zou een probleem kunnen wprden. Er is een apart toilet in de kamer, dat is handig maar er is in de wc geen fonteintje dus moest je alsnog naar de badkamer om je handen te wassen. Pluspunt: Ontbijt is voldoende goed; croissant en stuk stokbrood, yoghurt, fruit (kiwi, dadels, vijgen). Op verzoek kreeg je zonder extra kosten een tweede keer koffie. Geen kaas of worst maar die hadden we zelf gekocht in de supermarkt. Gewoon praktisch handelen als je toch kaas of wordt op je brood wilt.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Lekker eenvoudig geserveerd ontbijt, kamer in marinestijl,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Lekker eenvoudig geserveerd ontbijt, kamer in marinestijl, uitbater is een echte en leuke pikbroek (zeeman). Leuke start van de marathon du Mont St Michel

- prachtige locatie
    • Standaard Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- prachtige locatie - lekker ontbijt - vriendelijk onthaal

Geslaagd

Ontbijt was erg typisch Frans en ik miste de muesli/cornflakes

Het bubbelbad en de schattige marine stijl ingerichte kamers waren erg leuk!

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Op zich mooie locatie m aar beetje overpriced!!
    • Superior Familiekamer met uitzicht op zee (2 volwassenen + 2 kinderen)

Onderhoud is matig. Het bad had zijn beste tijd gehad en kamer was erg stoffig.

Locatie is prima

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Badkamer met jacuzzi!

Het ontbijt : veel te duur voor wat het maar was : 10 EUR voor 2 croissants en een potje confituur! Bovendien was er nooit iemand om iets aan te vragen, maw. niet tevreden over de service.

Badkamer met jacuzzi! Zeer leuk!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

gezelligheid en vriendelijkheid

het ontbijt vond ik iets te basis ivgl met de andere hotels die we de dagen ervoor aandeden,ook verhouding prijs- kwaliteit en wat je ervoor krijgt eventueel zouden we overwegen er geen ontbijt meer te nemen 1 croissant en een half stokbrood lekker fruitsap en koffie en confituur uit de 1 persoonspotjes voor die prijs kregen we op andere plaatsen fruit musly eitje diverse broodjes enz de sproeiers in de zijkant van het bad kregen we niet in werking

gezelligheid en vriendelijkheid prachtig zeezicht en ligging kleinschalige maar ook de warmte ervan was het mogelijk geweest qua verlof bleven we nog een extra dag en zien uit om volgend jaar terug te keren parkeren voor de deur, wel tegen betaling maar wel een luxe

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prachtige, sfeervolle kamer.

De logging aan een bijzonder drukke kade/boulevard terwijl gesloten ramen vanwege temperatuur geen optie is.

Prachtige, sfeervolle kamer. Mooie details en uiterst stijlvol

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Prachtige ligging en zeer leuke kamer

Niet-werkende dvd, niet-werkend bubbelbad, piepkleine ontbijtruimte (we namen ontbijt elders), baas compleet niet in de wieg gelegd om een hotel uit te baten (onverzorgd uiterlijk, trok zich weinig aan van de technische mankementen,...)

Prachtige ligging en zeer leuke kamer

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

comfortabel bed, warme chocolade met échte melk, zee vlakbij.

niet echt. douche mocht iets meer kracht gehad hebben.

comfortabel bed, warme chocolade met échte melk, zee vlakbij. suggesties in de omgeving van de patron.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Prachtige locatie!

Ontbijt een beetje povertjes maar dit is in heel veel hotels in Bretagne.

Prachtige locatie! Heel veel Horeca dichbij, mooie wandelroutes