Beoordelingen over L'Elysée Val d'Europe at Disneyland® Paris 4-sterren

7 Cours du Danube, 77700 Serris, Frankrijk

#6 van de 31 hotels in Serris

Aanrader
    • Premium Driepersoonskamer

Ideaal gelegen, met de gratis bus op 10 min aan het park. Zeer vriendelijk personeel, zeer proper, zeer gezellige bar, lekker ontbijt. Je kan er ook goed eten 's avonds in brasseriestijl, maar heel lekker en verzorgd.

Teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer

Chaotisch ontbijt (inclusief slechte koffie en vuil bestek), onhandige douche/bad en slechte shuttleservice naar het park. Na sluiting van het park heb je slechts 2 bussen (die je deelt met 2 andere hotels). Op de eerste bus geraakt niet iedereen op (wat gepaard gaat met veel gedrum en agressie van iedereen die voor een plaats vecht), en op de volgende bus moet je 30 min wachten. Helemaal geen ontspannende ervaring.

Mooi en modern ingericht hotel. Comfortabel bed. Ontbijt was ok (afgezien van vuil bestek en slechte koffie). Vriendelijk personeel. Airco werkt niet, maar we kregen een compensatie. Gelukkig gaan de ramen open...hotel ligt in mooie buurt.

We hebben genoten van de rust en luxe, tot de volgende keer!

De parkeerplaatsen zijn klein en niet altijd toereikend. Ook vreemd dat je er apart voor moet betalen!

De kamers zijn ruim en luxe, de bedden en douche heerlijk, het ontbijt uitgebreid en het personeel heel voorkomend. De busservice naar Disneyland Parijs is een erg leuke bonus!

Goed bed en goed ontbijt!

Mysterieuse vochtplekken in het tapijt. We kregen een familiekamer aan de drukke straat met bussen, ruilen kon niet. De kamer was vrij klein terwijl het zogenaamd een upgrade was. Er was geen kast in de kamer ook geen strijkplank. Alles was tot het minimale gedownsized. Het hotel was duur. Diner was niet om naar huis te schrijven. Kortom, een appartement en zelf koken maakt je gelukkiger.

Goed bed en goed ontbijt! Pendelbus naar disneypark en Metro op loopafstand

• Premium Driepersoonskamer

airco deed het niet dus dat viel tegen, helemaal omdat het erg warm was. ter compensatie een bon gekregen om in het restaurant/bar te besteden, waar het prima eten was.

leuk hotel, val d'europe aan de overkant, Disney op nog geen 5 minuten rijden. goede kamers met alle voorzieningen die je nodig mocht hebben.

prima hotel op toplocatie

tweede dag was ontbijt buffet chaotisch, zaken waren op, tafels niet schoon, was niet onder controle

Keurige kamers met prima bedden en goede douche. prima uitgebreid ontbijt. eerste dag notbijt buffet prima geregeld

Super, dankzij de perfectie ligging!

Ontbijt en parkeren in de garage onderin het hotel waren niet bij de prijs inbegrepen. Gezien de prijs van het hotel zou dit wat ons betreft wel passend zijn. Ook zou het fijn zijn als er meerdere (sleutel)pasjes beschikbaar zijn om naar de kamer te gaan. De kamer vonden wij vrij klein. Ook was er niet veel plaats om de inhoud van de koffer neer te leggen/op te hangen (voor 4 personen). Verder vonden wij het erg warm op de kamer.

De locatie was voor ons perfect! De gratis pendelbus naar de Disneyparken stopt voor de deur (10 min. met de bus). Het grote winkelcentrum was ook voor de deur. Het treinstation naar Parijs was om de hoek (naar Parijs is ca. 35 min. met de trein). Het hotel was voor ons alleen een logeergelegenheid. Overigens alles netjes en moderne stijl. De kamer vonden wij vrij klein (voor met zijn vieren). Fijne badkamer (en douche). Goede Wi-Fi. Ontbijt in het hotel hebben wij niet genomen; 12 euro per persoon per nacht vonden wij veel te duur. Zelf bordjes en bestek meenomen en ontbijt bij de beste bakker en een supermarkt letterlijk om de hoek gehaald. Tip: ga eten bij Alfred (ook om de hoek); de beste hamburgers en zelfgemaakte frites. Wij hadden een perfect verblijf, mede dankzij de super ligging van het hotel.

Grandioos!

Ligging Hotel perfect, nabij grote winkelpromenade, metrostation (aan de overkant) Disneyland (gratis pendelbus!) en Parijs! Kamer was zeer mooi en goed onderhouden, ontbijt was ook heerlijk.

prima stevige bedden in ruime en schone kamer.

De kamer was vrij warm, en op de eerste verdieping (niet zo hoog) twijfelde we of we het raam open kunnen zetten zonder ongenode gasten te krijgen (het is een open raam, geen kantelraam, en er zijn ook geen tralies oid)

prima stevige bedden in ruime en schone kamer. De ligging is ideaal tegenover het enorme winkelcentrum Val dÉurope, en 100 meter van de metro waarmee je in 3 minuten in Disney bent en in 45 min in hartje Parijs

Leuk, cosy hotel met goed ontbijt en vlakbij het Disney Park
    • Premium Tweepersoonskamer

De badkamer was ruim maar geen tissues en badprodukten aanwezig. Mag wel op de superieure kamers.

Mooie grote kamer. Goed uitgebreid ontbijt in een heel gezellig ontbijtruimte. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Het was fantasitisch, gezellig en heel handig zo dichtbij disneyland en winkelcentrum Val d' Europe.

Eigenlijk helemaal niets. Alles was top.

Ze hebben een gratis pendelbus naar disneyland. Personeel was heel vriendelijk en de kamer was gewoon geweldig! Wij gaan hier zeker nog een keer verblijven in Mei en in Oktober

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Fijn hotel op een ideale locatie met een hele goede verbinding met Disneyland Parijs
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer leek wel gloednieuw te zijn, er waren geen beschadigingen te vinden aan het interieur. Een grote extra was ook dat naast voldoende normale stopcontacten er ook (veel) USB laadpoorten in de muren zitten waardoor je overal in de kamer je telefoon, tablet en andere elektronica kunt opladen. De pendelbus naar Disney Village is ideaal. Dit hotel is de eerste stop van de bus, je stapt altijd in een lege bus in (gegarandeerde zitplaats dus). Je auto parkeer je in de afgesloten garage onder het hotel voor maar €10,- per nacht (stukje verder voorbij de ingang rijden en dan aanbellen aan de linkerkant van het hek en ze laten je binnen rijden).

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Fijn hotel, dichtbij Disneyland Parijs.
    • Premium Tweepersoonskamer

Dubbele afschrijving van ontbijt van mijn rekening. Geld nog niet terug gehad..

Fijn hotel. Lekker gegeten in het restaurant en prima om te verblijven als je naar Disney gaat. Makkelijk met de trein naar centrum van Parijs.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Super hotel voor overnachting na dagje Parijs in combinatie met Disney.

misschien het ontbijt wat goedkoper. Dan hadden we er misschien wel gebruik van gemaakt. Al wilde we 's morgens natuurlijk zo snel mogelijk naar Disney toe.

We hebben geen ontbijt genomen omdat we dat erg prijzig vonden. Zelf ontbijt mee genomen. De kamers waren erg ruim en schoon. Metro op 250 meter van hotel. In een half uur in hartje Parijs. Gratis pendelbus naar Disney was super. Omdat dit hotel het eerste werd opgehaald hadden we altijd plek in de bus. Mochten we ooit weer gaan dan gaan we zeker terug naar dit hotel. Echt een aanrader voor Parijs en Disney.

Goed hotel dichtbij de Disney parken

Fijn hotel , goede kamers , uitgebreid ontbijtbuffet , werd voldoende aangevuld. Super is de gratis shuttle naar Disney die rechtover het hotel stopt. Parkeergelegenheid onder het hotel , het is ook heel fijn dat je bij het uitchecken de wagen nog de volledige dag in de garage kunt laten staan (zonder extra kost), tot je terug bent van Disney. Het was de 2e maal dat we hier verbleven en komen zeker nog eens terug.

Doortocht naar Euro Disney

Kleine opzet van de kamers en de bar. Bijna geen sfeer aanwezig, alles heel clinisch.

Eenvoudig hotel, voldoet aan alle eisen, goede locatie. Kamers zijn netjes maar krap aan als je een koffer hebt geopend. Bedden zijn zeer goed.

De kamer was modern en heel netjes.
    • Premium Driepersoonskamer

Wou wouden iets drinken in de bar maar hebben meer dan een half uur gewacht op onze bestelling en hebben deze uiteindelijk niet gekregen. De ober was steeds aan het praten en meedrinken met andere gasten.

De kamer was modern en heel netjes. De ondergrondse parking was perfect om je wagen 2 nachten te parkeren. Het onthaal verliep ook heel vlot en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De premium kamer was een vernieuwde kamer, heel mooi...
    • Premium Tweepersoonskamer

Ontbijt was voldoende, maar niet super. In tegenstelling tot vroeger was er nu wel LEKKERE koffie, maar 12 Euro vinden wij toch te duur.

De premium kamer was een vernieuwde kamer, heel mooi ingericht. Goede bedden, mooie functionele badkamer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Heel fijn mooi hotel, vriendelijk personeel, geweldige locatie!
    • Premium Vierpersoonskamer

Het ontbijt was exclusief dus deze moesten wij nog betalen, ons zoontje van 3 was gratis. Dat was het enige 'minpuntje', maar misschien lag dit ook aan het feit dat ik dacht dat het ontbijt incl. was.

Alles was gewoon heel goed. Vriendelijk ontvangst, mooie kamers, lief personeel, centrale locatie, pendelbus voor de deur, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Premium Tweepersoonskamer

Mooie ruime kamer met prima bed en geen lawaai. Verzorgd ontbijt en zeer vriendelijke bediening in het volledige hotel. Goed beveiligde parking en goede shuttle dienst naar Disneyland.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een leuke ervaring voor jonge mensen en gezinnen. Goede prijskwaliteit

Niet van toepassing.

Het was een heel mooie ruime kamer om er met 4 te zitten. Het ontbijt was ook ruim, er was voor ieder wat wils. Het shoppincenter aan de overkant is een grote meerwaarde aan het hotel als ook de bus om naar Disneyland te gaan.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Dit hotel was heerlijk!

- ontbijt mag wat uitgebreider maar werd wel steeds bijgevuld. Het was een beetje erg standaard. Geen bijzonder ontbijtje eigenlijk. - in de badkamer mogen wat meer producten. Nu was er een mini zeepje aanwezig en thats it. Het past bij het hotel om wat meer producten in de badkamer te hebben staan. Voor de rest was alles echt super. Prachtig hotel en wij komen terug!

Dit hotel was heerlijk! We hebben genoten. We zaten in een gerenoveerde kamer: wauw! Het marmer in combinatie met hout oogt zo gaaf. Er waren renovaties gaande in het hotel en kregen daarom bij het inchecken 3 gratis drankjes voor het Diplomat cafe in het hotel. Lekkere non alcoholische cocktails mee gedronken. Verder helemaal geen last gehad van de renovatie op een enkele seconde boren na. Na een lange dag disney is dit hotel heerlijk ‘thuis’ komen. Prachtige hoekjes die heel mooi gestyld zijn. Ontbijtzaal ook erg mee vooral het botanische gedeelte beneden.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Indien we nog eens naar Disneyland gaan, komen wij zéker terug! Prijs-kwaliteit is top!
    • Classic Tweepersoonskamer

In het restaurant werden we in het begin bediend door een juffrouw die niet echt vriendelijk was. Het leek haar te storen dat we kwamen eten en alles moest heel snel gaan. Ook ons eten dat we bestelden, daar hebben we bijna een uur op gewacht. Na een andere garçon te informeren is onze maaltijd snel op tafel gekomen én hebben we onze eerste drankjes gratis gekregen. Mooi, professioneel en vriendelijk opgelost van de ober!

Mooie moderne kamers met koffiefaciliteit en heerlijke bedden. Lekker uitgebreid ontbijt en gezellige ontbijtruimte. Geweldig dat we de auto ondergronds konden parkeren voor een heel schappelijke prijs. Erg handig!

Fantastisch verblijf gehad.
    • Premium Vierpersoonskamer

Standaardkamer was super goed uitgerust, maar klein.

Gemakkelijk parkeren in ondergrondse garage. Inchecken en uitchecken ging supervlot. Gratis navette naar Disneypark rechttegenover hotel is zeker een pluspunt. Omdat er werken aan de gang waren in het hotel kregen we gratis voucher voor een niet- alcoholisch drankje in de bar (geen last van de werken gehad trouwens)

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zeer aangenaam verblijf in een mooi gerenoveerd hotel.

Niks op aan te merken.

Ontbijt was zeer lekker, keuze kon misschien iets uitgebreider maar in principe was wel alles aanwezig. De superior kamer is zeer proper en modern ingericht. Zeer vriendelijk personeel.

Ik zou hier terug komen bij de volgende bezoek aan Disneyland
    • Executive Kamer

De locatie was perfecft. Je hebt alles in de buurt, zowel treinstation waar je rechtstreek naar Parijs kan instappen als winkelcentrum die alles te bieden heeft. De shuttle bus naar Disneyland was perfect, waardoor je auto in de parkeergarage in het hotel kan achterlaten, en bij Disney zelf, de bus stopt dicht bij de ingang van Disneyland. Het was een hele fijne vakantie voor mij en mijn zoon.

Dit aangenaam modern en rustig hotel raad ik zeker aan voor mensen die Disneyland willen bezoeken.
    • Premium Driepersoonskamer

Ideaal gelegen om Disneyland te bezoeken. Prijs - kwaliteit prima in verhouding met elkaar. Modern en verzorgd hotel. (Betalende)parking voorzien bij het hotel en dit is een pluspunt. De wagen mocht de dag van uitchecken blijven staan tot 's avonds toen we terugkeerden van Disneyland. De gratis (en regelmatige) shuttledienst is een heel groot voordeel. Ruim ontbijt. We konden er ook rustig ontbijten, geen overvloed van grote groepen.

Disneyland bezoek met gezin
    • Premium Vierpersoonskamer

Het geluid van t verkeer van buiten was duidelijk te horen.

Het eten in t Restaurant was uitstekend, snel en goede service. Het hotel was super schoon en de locatie perfect. Alles zit in de buurt.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goed verblijf voor 1 nacht ideaal om naar Disneyland te gaan.

Badkamer op de 1e verdieping krakende deur en heel klein.

Kamer op de 4e verdieping was inorde en nieuw ons 2e kamer op de 1e verdieping is aan wat vernieuwing toe.

Prima!! Volgend jaar weer!!

Van te voren op de site vermelden dan parkeren 10,00 per nacht is!

De kamers waren prima!! de shuttleservice een grote plus!! gratis Wifi. Wij waren daar voor de Disney Paris Run en daar werd prima rekening mee gehouden, speciaal vroeg ontbijt en speciaal vroege shuttleservice!!

Aangenaam - comfortabel - Heel goed gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Bar Diplomat gaat op een zaterdagavond dicht om 00h00... Groot minpunt voor de belg, de "frietjes" van hotel-restaurant "Georges" trekken van geen kanten op frietjes, niet van vorm noch van smaak, en kosten drie euro bijkomend net zoals alles indien je niet enkel het stuk vlees op je bord wenst. Kamer 302 te weinig wifi bereik.

2 nachten - 2 kamers - 4 personen. Mooie kamer Mooie praktische badkamer met toilet. Toilet met voldoende ruimte voor benen, krant en de iets zwaardere mensen onder ons zoals ik. In hotel-restaurant "Georges" was het vlees heel lekker. Het personeel is jong, vriendelijk en behulpzaam. De shuttle van hotel naar het Disneypark en terug was ok. We hebben aan de balie gemeld dat de venster van de kamer moest bijgesteld worden om beter te sluiten. Tien minuten later stond er reeds iemand. Wij gaan zeker terug naar het hotel.

Prima hotel voor de Disney parken
    • Classic Tweepersoonskamer

Het bed, toch het belangrijkste van een kamer voor mij. Wij hadden een oude kamer die nog niet gerenoveerd is (dus kan niet meepraten over het comfort van de nieuwe bedden), maar de oude bedden zijn erg dun en hard. De kamer zelf was verder wel comfortabel, al blijft in bad douchen nooit een pretje. ;)

Het hotel is zeer gunstig gelegen. Het grote shoppingcenter ligt letterlijk voor de deur voor een goedkoop ontbijt (of om lekker te shoppen), er is een betaalde ondergrondse parking, er rijdt eens per uur of vaker als het druk is een gratis shuttlebus naar de Disney parken die stopt aan de overkant van het hotel (al zit deze altijd errrrrg vol!!!) de rer (trein) ligt op een paar honderd meter afstand (een enkeltje met de trein naar Disney kost €1,95 per persoon, geen geld als je dat vergelijkt met de €20,- (!) om te parkeren bij Disney zelf én het is veel prettiger en sneller dan die overvolle shuttlebus!). Wel prettig als je vroeg al in Disney wil zijn (de shuttlebus begint pas te rijden na 8.20 uur terwijl de magische uren al om 8 uur beginnen). Wat wij verder erg fijn vonden was de uitstraling van het hotel, erg strak, fris en modern.

Dicht bij Eurodisney, gratis shuttle dienst, recht tegenover...
    • Premium Vierpersoonskamer

Behoorlijk aan de prijs voor als je er alleen maar slaapt, ontbijt niet inbegrepen

Dicht bij Eurodisney, gratis shuttle dienst, recht tegenover het winkelcentrum, 2 tweepersoonsbedden op de kamer zodat niemand op een bedbank hoeft

Goed hotel en perfectie locatie voor bezoek Eurodisney en Parijs. Zeker een aanrader.

Ik vond prijs iets aan de hoge kant voor een 3* hotel.

Locatie was perfect voor bezoek Disney en Parijs. Gratis shuttle bus naar Eurodisney tegenover hotel de trein naar Parijs en mega shopping-mall en outlet!

Toplocatie, shuttle naar Disney en RER naar Parijs voor de...
    • Premium Vierpersoonskamer

De kamer is niet heel ruim. Voor een gezin is het beperkt

Toplocatie, shuttle naar Disney en RER naar Parijs voor de deur. Fijne bar en restaurant. Goed ontbijt. Stukken rustiger dan de mega hotels bij Disney zelf.

top

Prima ontbijt. Schone ruime kamers. Perfect hotel voor naar disney te gaan. Als 1e vertrekpunt aan de beurt dus altijd zitruimte in de shuttle-service naar eurodisney. Slecht 10 minuutjes.

Super vakantie

Ontbijt was goed, kamers waren goed, fijn hotels zou er zo weer terug gaan. Alles in de buurt, treinstation, winkels. Bus van hotel naar Disney, eerste opstapplaats dus altijd zitten.

Enorme aanrader!
    • Premium Vierpersoonskamer

Alles beviel aan deze accommodatie. Zouden zo weer terug gaan.

Mooi hotel, rustige buurt, goede uitvalsbasis. Superschoon en voelden ons er meteen thuis

We waren heel tevreden ... TOp !!!

In de ondergrondse parking tussen verdieping 1 en 2 zit een behoorlijke hobbel op de helling bij het naar boven rijden of dalen,,, gevaarlijk om schade te rijden aan de wagen , voor de rest geen minpunten....

Vanaf de perfecte en zeer vriendelijke ontvangst in dit mooi verzorgd hotel , gedurende het verblijf en tot,en met het uitchecken waren wij meer dan tevreden , op en top professionele en gedreven mensen die het hotel runnen , hygiene top , restaurant heerlijk . De bar was lekker chill en relax . Kortom 10/10 .

Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Disney of shopping.
    • Premium Tweepersoonskamer

Gedurende ontbijt zou er een probleem zijn met de verlichting. Op de plaats waar het ontbijt stond uitgestald was er geen licht. Dit gaf een onverzorgde indruk maar deed niets aan de kwaliteit van het ontbijt. Alles was aanwezig en werd continu aangevuld. Wij zijn wel vóór 9 uur gaan ontbijten om de massa wat te ontlopen.

Ruime parking ondergronds (extra te betalen) aan het hotel. Eenmaal wagen geparkeerd hebben we deze niet meer nodig gehad. Shopping center rechtover hotel en shuttle aanwezig om naar Disney park te gaan. Zeer mooie kamer met alle comfort. Het personeel is vriendelijk en bij het in of uitchecken ging alles zeer vlot.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Mooie locatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel

De prijs is best hoog en vooral het koelkastje wordt gemist. Dat zou niet alleen in duurdere/ nieuwere kamers moeten zitten.

Mooie locatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima hotel tegenover winkelcentrum

Het restaurant vonden wij minder. Niet echt gezellig en kregen ook ons eten niet zoals gevraagd. Beef medium, hamburger well done en zonder kaas. Beef was welldone en hamburger was met kaas, dat is wel jammer. Kan ook zijn dat het aan het engels lag van de serveerster, hadden haar namelijk ook in de bar en werd er ook al een verkeert drankje gebracht.

Hotel prima, leuk dat ze 2 soorten kussens gebruiken, kunt dus zelf kiezen uit hard of zacht. Lekker thee en koffie op de kamer, en een heerlijke douche. 10 euro kost parkeren per nacht, maar staat dan wel in de parkeergarage, daarvoor kun je wel gratis met de bus naar disney! Ontbijt prima, genoeg keuze. Kregen ook bij aankomst nog een welkoms drankje omdat ze aan het verbouwen zijn, netjes. Verder van de verbouwing niets gemerkt.

Te duur voor wat je krijgt

De kamers waren erg basic, wat maakt dat de prijs te hoog was voor wat je in ruil kreeg. We hadden geen minibar op de kamer. We boekten een kamer voor 4 personen en in de badkamer stonden voorzieningen voor slechts 2 personen (te weinig bekertjes, te weinig zeep). De badkamer rook niet fris. De receptie van het hotel was wel heel netjes en het personeel was vlot en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Bezoek aan Disneyland

Om warm water te krijgen in de badkamer moest de kraan lang lopen. Zonde van het water!We hebben dit aan het hotel gemeld

Kamers zijn ruim en proper. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, vooral de koffie! De bus om naar Disneyland te gaan stopt tegenover het hotel, op 12 minuten ben je aan het TGV station bij Disneyland. Super handig!!!

Voor herhaling vatbaar!!!

Eigenlijk niets - als we echt moeten vitten: de bedden waren voor ons te hard.

Het ontbijt was héél uitgebreid met lekkere koeken, stokbrood, toast, allerlei toespijs, eieren, vers fruit, koffie, thee, warme chocolademelk, ... kortom voor ieder wat wils! Mooie, nette kamer. Vriendelijk personeel! Ideaal voor als je Disneyland wil bezoeken, de shuttle bus stopt voor de deur van het hotel. Lekkere restaurants in de buurt, je kan ook dineren in het hotel zelf.

spijtig van het chaotische ontbijt

Chaotische situatie aan het ontbijt ; graag wat meer personeel voorzien om alles in goede banen te leiden . Het aanwezige personeel liep de benen van onder het lijf maar kon niet volgen . Gevolg : onvoldoende aanvullen van het eten en de drank , veel rommel op de tafels . Gasten beginnen zich dan erg onbeschoft te gedragen ...

-locatie , parkeergelegenheid onder hotel / ook kortbij treinstation. Shuttle naar Disneypark. -erg vriendelijk personeel aan de receptie : pluim ! -ontbijt inbegrepen , gevarieerd

• Beoordeeld op: 28 april 2017

prima verblijf in dit hotel

mooie kamer inclusief badkamer, goede bedden, ontbijt netjes verzorgd en avondeten in restaurant was ook prima, de jongens vonden de tablets in de ontvangsthal helemaal te gek.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

prima hotel voor besoek

we hebben daar s avonds gegeten in het hotel was echt slecht en jammer dat ze niet zo goed engels spreken maar dat is wel vaker zo in parijs maar ik adviseer om het winkelcentrum in te lopen aan het einde daarvan zitten allemaal heerlijke restaurantjes met een goede prijs/ kwaliteit je kunt de kaarten bij het hotel kopen voor euro disney is dezelfde prijs als bij de ingang van het park maar het scheelt wachten

het hotel is een prima hotel als je euro disney wilt bezoeken bus stopt voor de deur trein station is om de hoek en binnen 20 minuten sta je midden in parijs mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Alles bijeen was goed inorde en goed geregeld. De bus om naar Disneyland te rijden was picobello.

Bij vastleggen voor avonddiner moesten we wel een paar keer bellen voor vast te leggen. Bij de receptie konden ze niet direct een antwoord geven.

Alles was proper en netjes. Het ontbijt was in orde veel keuze.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Mooie ruime familiekamer en badkamer, alles heel netjes.

De kwaliteit van de matrassen laat te wensen over. Ze zijn dringend aan vervanging toe. We hebben met zijn allen slecht geslapen!!!

Mooie ruime familiekamer en badkamer, alles heel netjes. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Zeer goed gelegen 'boetiek' hotel in de nabijheid van Disneyland

Info hoe en waar de gratis pendelbus (7 min) van het Disneypark naar het hotel te nemen. De dienstverlening zelf is mooi meegenomen natuurlijk.

De sfeer in de lobby en de bar zijn echt geslaagd door de inrichting.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

De prijs je krijgt erg veel luxe voor heel weinig geld

De pendel bus naar Disney was echt drama die rijdt zo weinig dat het gewoon vechten is voor een plekje in de bus maar wij waren wel in de vakantie periode maar dan zou je eigenlijk juist zeggen dat er meer bussen rijden

De prijs je krijgt erg veel luxe voor heel weinig geld

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijn hotel

Voor 4 personen waren er maar 2 stoelen aanwezig op de kamer om op te zitten.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel dat ook Engels sprak. Nette douche en elke dag goed schoongemaakt en nieuwe handdoeken indien nodig. Locatie naast groot winkelcentrum zodat je daar 's avonds in diverse restaurants voor normale prijzen kon eten i.p.v. op €urodisney :-)

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Fantastisch!

Mooie, ruime 4-persoons kamer. Heerlijke bedden en ruime badkamer. De wifi in het hotel was uitstekend! Ook fijn dat er een parkeergarage onder het hotel is waar je veilig je auto kunt stallen. RER treinstation om de hoek waarmee je naar snel en comfortabel naar het centrum van Parijs kunt. Direct naast het hotel is een grote shopping mall.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Hele goede ligging en genoten van een mooie vakantie

Er zat weinig druk achter het water dat uit de douche kwam. En douchen in bad was niet heel handig.

De ligging was erg goed. Met tien minuten sta je in Disneyland en tegenover het hotel een groot winkelcentrum met supermarkt. Vriendelijk personeel en schone kamers.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Geslaagd!
    • Classic Tweepersoonskamer

De airco/verwarming werkte niet al te goed. Maakt ook vrij veel lawaai. Liften functioneerden ook niet echt goed.

De locatie is ideaal voor een trip naar disneyland. Bus stopt vlak aan het hotel. Hotel is makkelijk te bereiken met de auto ook. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij!!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Dit is het hotel waar uwilt verblijven als u een bezoek brengt aan Disneyland.
    • Classic Tweepersoonskamer

Naar ons idee is alles prima voor elkaar!

Bij het binnengaan van de hotellobby dachten we even verkeerd te zitten. Dit zag er wel heel luxe en modern uit voor de prijs die we betaald hadden! De lobby is ruim van opzet en voorzien van loungegedeeltes en een grote gezamenlijke tafel welke voorzien is van tablets waarop je gratis kunt internetten! Het zag er allemaal heel netjes en modern uit. Sfeervol en helemaal 2017. Zelfs het toilet in de lobby is een bezoekje waard. Onze kamer was ruim en luxueus van opzet, voorzien van een tweepersoons bed, een eenpersoons bed, een heerlijk bad en zelfs een Nespresso koffieapparaat! Een gevoel van luxe overviel ons door het gebruik van mooie materialen en kleuren in de kamer. De badkamer was zeer ruim en voorzien van een heerlijk groot bad. Ook hier mooie materialen en kleuren. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. Het eten in het restaurant was heerlijk. De tagliatelle met kip is een aanrader! Evenals het dessert van witte chocolademousse met sinaasappel. Ook het ontbijt was perfect. Je komt hier zeker helemaal niks te kort. Mocht u een bezoek aan Disneyland willen brengen dan raad ik dit hotel van harte aan. Het hotel ligt op 10 minuten rijden van Disneyland en er vertrekt om het half uur een gratis pendelbus naar het park! De halte treft u zelfs aan de voordeur van het hotel!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima overnachtingshotel voor Disney

Parkeergarage is maar 1,95 hoog. Renault Espace met dakkoffer past er niet in. Gelukkig was er 1 plek buiten de garage die we konden gebruiken. Ontbijt rond 8:45 veel te druk. Personeel kon het niet bijhouden met bijvullen en alle plaatsen waren bezet. Een half uurtje later is het een rustiger.

Mooi hotel, parkeerplaats bij hotel. Personeel spreekt meerdere talen, bij ons zelfs Nederlands. Het ligt vlakbij metrolijn A van Disney naar Centrum Parijs en tegenover een prachtig winkelcentrum. Om de hoek zit een heel plein met diverse restaurants. Er is een gratis shuttlebus naar Disney.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel voor een uitje naar Disney!

Het was erg druk bij het ontbijt tussen half 9 en 9 uur. Het leek er op alsof er te veel gasten waren ten opzichte van de aantal plekken.

Prima bedden en de het ontbijtbuffet zag er goed verzorgd uit. Er werd continu bijgevuld, wat ook een goede service was. Perfecte locatie als je dichtbij Disney wilt zitten en ook nog een dagje wilt shoppen. Ook de shuttlebus was perfect! Gratis service om je in +/- 10min heen en weer te brengen. Het was wel vaak druk in de bus, dus een tip: wees op tijd en kies de juiste plek om er als eerst in de kunnen! Nog een kleine tip: Let op de tijden, anders sta je zo een half uur of langer te wachten.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een schoon en ruime kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt vonden we matig, personeel was lax met afruimen. En een koffie drinken in de bar vonden wij extreem duur. Voor een cappuccino of latte macchiato betaal je € 5,00. Dat was het niet waard. Onze latte macchiato zag er uit als een cappuccino, zie foto.

Een schoon en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Locatie prima, prijs/kwaliteit ok
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt viel tegen. Weinig keus en niet afgeruimde tafels.

Locatie voor combinatie Euro Disney enParijs is erg fijn. Kamers en bedden zijn erg ruim/groot.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima verblijf, jammer van het horeca gedeelte.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kwaliteit van eten in restaurant, personeel in restaurant, kamers waren oud en sluitingstijd van de bar.

De uitstraling van het hotel, met name de lobby en het eet/drink gedeelte. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Afgezien van te druk bij ontbijt in het weekend en de slordige administratie, goed hotel.

Administratie is chaotisch. Geen schone bekertjes in badkamer, toiletpapier beneden gehaald, no show melding terwijl we er al waren. In het weekend duidelijk te weinig ruimte en personeel bij het ontbijt.

Ontbijt. Kamers en lokatie

• Beoordeeld op: 13 november 2016

fijn hotel voor een gunstige prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

op bepaalde tijden is het bij het ontbijt zo druk dat het personeel het niet kan bijbenen.

Vriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt fijne kamer.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Super verblijf!

In principe was alles oké. Het enige minpuntje was de douche...Als je aan het douchen was stootte je je steeds aan de kraan in het bad. Ook de waterdruk was aan de lage kant. Maar verder was alles echt prima.

Ideale ligging vwb Disneyland en dagtrip Parijs. Treinstation en grote winkel Mall en oulet stores om de hoek. Gratis busvervoer naar Disneyland, bushalte voor de deur. Kamer was netjes en het ontbijt was super goed verzorgd. Wij hebben ook 2x 's avonds in het restaurant gegeten en dat was ook prima. Personeel heel aardig en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keertje terug.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Aanrader!

Kamers mogen update ondergaan, maar waren verder prima.

Ligging perfect, direct bij groot winkelcentrum en outlet centrum. Parkeren onder hotel voor 10 euro per nacht. Goed restaurant erbij, met goed geprijsde gerechten. Moderne bar en lobby, vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Shuttle service perfect! 11 minuten reizen naar Disney. Trein Station op 50 meter afstand.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Aanrader voor bezoek Disneyland

Ontbijt was erg druk en chaotisch (kan met herfstvakantie icm disneyland te maken hebben) waardoor je moest wachten op een tafel en veel op was (werd wel bijgevuld, maar personeel kon de drukte niet aan)

Vriendelijk behulpzaam personeel, gratis parkeerplaats onder het hotel, goed ontbijt, gezellig cafe met mooie wijnen, terras en kleine kaart. Goed steakhouse restaurant. Wifi functioneert prima. Winkelcentrum en factory outlet direct aan de overkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Goed, maar met verbeterpunten.

De bedden waren hard en aan de korte kant. Kamer is duidelijk oud en aan cosmetische opknapbeurt toe. Helaas geen koelkastje aanwezig. Kamer wel netjes en goed schoon. Parkeren kost 10,- p/d terwijl dit bij de andere Disney partner hotels gratis is.

Lokatie is perfect. Avondwinkel en treinstation richting Parijs om de hoek. Groot winkelcentrum met restaurants aan de overkant. Ontbijt ruime keuze en over het algemeen ook prima van smaak. Wel wat dingen die minder lekker waren, maar genoeg alternatieven om dat niet te hoeven eten.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Go

Aankomst was iets chaotisch. Vermeld op jullie website waar de parkeergarage is en dat je je dient te melden met de knop aan de linkerkant, 'receptie'.

Mooie ruime kamer met ruime bedden.Prima Wi-Fi verbinding in heel het hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Kamers ruime genoeg en netjes schoongemaakt.

Ontbijt kan beter

Kamers ruime genoeg en netjes schoongemaakt. Auto geparkeerd in ondergrondse parkeergelegenheid. Goede overnachtingsplek voor bezoek aan Disneyland Parijs. Bus naar park stopt tegenover hotel. Gratis en snel wifi.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Zeer tevreden

Restaurant is niet bestand tegen een vol hotel. Ontbijt was geregeld even wachten op een plek en te weinig personeel om alles bij te houden.

Hotel ligt op geweldige ligging. Disney shuttle voor het hotel en zeer grote shopping mall met restaurant's direct aan de overkant. Kamers zeer goed en schoon.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Locatie van het hotel (dicht bij o.

Bedden zijn hard, geen wifi op de kamer en matig ontbijt voor de prijs. Prijs/kwaliteit verhouding is matig tot slecht.

Locatie van het hotel (dicht bij o.a. Disneyland en winkelcentrum)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

Lobby en restaurants zijn erg modern, kamers zijn wat gedateerder. Ontbijt goed maar als je iets later aanschuift wat beperkter en rommeliger.

Goede keuze als je een paar dagen naar Disney wil maar niet continu tussen gezinnen wil zitten en ook eens ergens anders wil eten dan in het park.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Heel aardig hotel, ook voor iets langere tijd.

Het moderne dorp waar het hotel staat is niet heel pitoresk. Wel gezellig en Val d'Europe doet ook wat :-)

Pal tegenover Val d'Europe winkelcentrum (bijvoorbeeld voor ontbijt :-), parking onder het hotel (niet gratis), kamers zijn groot genoeg, ook voor 4 personen. Vlak bij Disney en niet heel ver van Parijs.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Het personeel was heel vriendelijk en thuis in meerdere...

We kregen voor de eerste nacht een kamer in een vervangend omdat er een 'lek in onze kamer' zou zijn (waarschijnlijk was onze kamer al vergeven omdat we pas in de nacht aankwamen). Deze vervangende kamer was duidelijk van mindere kwaliteit. Uiteindelijk heeft het hotel wel op nette wijze excuses gemaakt.

Het personeel was heel vriendelijk en thuis in meerdere talen (niet altijd het geval in Frankrijk). De hotelkamer was ruim, modern in gericht, schoon en van alle gemakken voorzien.